Denk dat zulke sowieso wel een uur of anderhalf op pad zijn qua dienst. Zie altijd op werk de overbuurman om kwart voor 6 vertrekken en om kwart voor 8 terug komen.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha! Ja om half 10 gaat hier altijd de hele stoet met zwarte kousen naar de kerk. Dat is het best moment om te beginnen.
![]()
Heb echter geen idee hoe lang ze binnen zitten.
Dat heb ik toch niet in huis joh.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier dus ook, gewoon bosmaaier, nu zo goed als helemaal schoon.half uurtje werk ook op 75 vierkante meter of zo.
Hij woont vast rechts van Rotterdam op de kaart, daar zitten er best veel nog.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:39 schreef Iommi het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in de de biblebelt? Blijkbaar wel dus
Jazeker wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:39 schreef Iommi het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in de de biblebelt? Blijkbaar wel dus
Gewoon keihard lawaai terug maken, zal ze leren!quote:Op zondag 21 mei 2017 12:41 schreef Oberkullie het volgende:
Achterlijke mongolen die op zondag lawaai lopen te maken
Oh, ik zelf ook niet. Heb ook nog een gasbrander staan voor de restjes, weet niet of elektrisch net zo goed is maar vast makkelijker dan op je knieën gaan met een mes of iets.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet in huis joh.Maar moet wel zoiets hebben idd, of een elektrische brander misschien. Weet niet hoe goed dat werkt.
Heb overigens geen 75 vierkante meter dus ben wel wat sneller klaar denk ik.
Wat een tijden joh.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat zulke sowieso wel een uur of anderhalf op pad zijn qua dienst. Zie altijd op werk de overbuurman om kwart voor 6 vertrekken en om kwart voor 8 terug komen.
Klopt.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij woont vast rechts van Rotterdam op de kaart, daar zitten er best veel nog.
quote:Op zondag 21 mei 2017 12:33 schreef Catkiller het volgende:
Ging net met bosmaaier het onkruidoerwoud te lijf in de tuin, ging er iemand roepen naderhand of dat niet op een andere dag dan zondag kan.
Heb niks geantwoord.
Volgens mij heb jij elke dag van de week last van de herrie van een ander.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:41 schreef Oberkullie het volgende:
Achterlijke mongolen die op zondag lawaai lopen te maken
Netjes.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, ik zelf ook niet. Heb ook nog een gasbrander staan voor de restjes, weet niet of elektrisch net zo goed is maar vast makkelijker dan op je knieën gaan met een mes of iets.
Bedoel de avondkerkdienst dan he.quote:
Je moet iets over hebben voor een verzonnen figuur!quote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet iets over hebben voor een verzonnen figuur!
Ja, deze twee keer denk ik, maar hij is ook klant op andere dagen ondanks dat we wel op zondag open zijn dus die is niet de hele harde kern.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar ze zitten daar ook gewoon 2-3 keer op zondag he.
Aan wie zal het dan toch liggenquote:Op zondag 21 mei 2017 12:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij elke dag van de week last van de herrie van een ander.
Aan de buren natuurlijk, die moeten dan ook allemaal zo snel mogelijk verhuizen!quote:
Oh ja dan is hij niet echt harde kern inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, deze twee keer denk ik, maar hij is ook klant op andere dagen ondanks dat we wel op zondag open zijn dus die is niet de hele harde kern.
Ben gewoon erg gesteld op mijn rustquote:Op zondag 21 mei 2017 12:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij elke dag van de week last van de herrie van een ander.
quote:
Wat ben je toch ook een gevoelig hertjequote:Op zondag 21 mei 2017 12:48 schreef Oberkullie het volgende:
Heel storend om allemaal geluiden te horen terwijl ik geconcentreerd zit te FOK!en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |