Nee een van de tweequote:
Zo heet Amaquote:
Hou dan gewoon je bek idd, ondankbare trol.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:12 schreef xcachet het volgende:
NEEEEE
Krijgt die slet een cadeaubon om met 7 personen gratis te komen eten. "Nee daar ging het mij niet om. Dus die geven we aan iemand anders."![]()
bah
Zit je nog altijd die aflevering te bekijken. Ik kon het na 2 minuten al niet meer aanzien dat tokkie wijfquote:Op zondag 21 mei 2017 14:12 schreef xcachet het volgende:
NEEEEE
Krijgt die slet een cadeaubon om met 7 personen gratis te komen eten. "Nee daar ging het mij niet om. Dus die geven we aan iemand anders."![]()
bah
waar gaat dit overquote:Op zondag 21 mei 2017 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit je nog altijd die aflevering te bekijken. Ik kon het na 2 minuten al niet meer aanzien dat tokkie wijf
Aflevering van de Rijdende Rechter over een tokkie wijf dat bonje heeft gemaakt over een of andere groupon actie bij een sushi vreet tent.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aflevering van de Rijdende Rechter over een tokkie wijf dat bonje heeft gemaakt over een of andere groupon actie bij een sushi vreet tent.
Typisch tokkie gedrag, zoveel mogelijk eruit willen slepenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef xcachet het volgende:
Nou en dan heeft ze de waarde van de Groupon bon dus al terug gekregen van Groupon heNog bonje maken. Krijgt ze nu iets van 30 euro terug
![]()
Hahahahquote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
maar is mijn post nu helemaal verwijderd omdat er ''kkzooi'' in stond?
edit het dan gewoon naar kutzooi ofzo, waardeloze mods
Haha lekker voor jequote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
maar is mijn post nu helemaal verwijderd omdat er ''kkzooi'' in stond?
edit het dan gewoon naar kutzooi ofzo, waardeloze mods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |