Alsof ik meer kan slijmen dan normaal.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je probeert nu zeker extra te slijmen omdat je mn bday vergeten was he
je hebt me echt nog steeds niet gefeliciteerd hequote:
Ik was bang dat ik het nóg erger zou maken als ik je zo laat nog zou feliciteren.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
je hebt me echt nog steeds niet gefeliciteerd he
Ik heb nog nooit een wedstrijd van Verhoeven gezien #trotsopquote:Op zondag 21 mei 2017 13:21 schreef Zosk het volgende:
Oh Rico Verhoeven heeft alweer een wedstrijd gehad blijkbaar, heb ik niets van meegekregen.Hij doet het toch weer wel even die jongen.
Ik alleen tegen Badr.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een wedstrijd van Verhoeven gezien #trotsop
yesssquote:Op zondag 21 mei 2017 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik het nóg erger zou maken als ik je zo laat nog zou feliciteren.Maar alsnog gefeliciteerd snoesje.
Ik hou van je.
Daar had ik de hoogtepunten nog van willen zien, maar dat zelfs niet meer gedaan.quote:
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar had ik de hoogtepunten nog van willen zien, maar dat zelfs niet meer gedaan.
Niet gekliktquote:Op zondag 21 mei 2017 13:46 schreef xcachet het volgende:
TeringWat is dat Nederlandse wijf een tokkie zeg
TV kijken en dan janken dat er tokkies op komenquote:Op zondag 21 mei 2017 13:46 schreef xcachet het volgende:
TeringWat is dat Nederlandse wijf een tokkie zeg
quote:Op zondag 21 mei 2017 13:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chinees die de 'r' niet uit kan spreken. Zegt ze: "Legels zijn legels"
Dat jij nou in zo'n zwarte kousen dorp woont waar ze geen TV hebben.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
TV kijken en dan janken dat er tokkies op komen
Niet geklikt overigens.
Ik woon in een stad maar heb geen TV inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat jij nou in zo'n zwarte kousen dorp woont waar ze geen TV hebben.
Ik een keer een bon van Vakantieveilingen.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:50 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben een keer vergeten om die group on codes op tijd te gebruiken.
Ga jij je nou maar druk maken om die deuk in Noel zijn auto en in zijn hoofd.quote:
Zal 'm eens appen.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken om die deuk in Noel zijn auto en in zijn hoofd.
quote:
Wow Chloro/Aber pik je ditquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 13:54 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Report gemacht![]()
Maar wat was er met die kousen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |