Geen idee. Op hoeveel sta ik? Kijk meestal pas rond 23.00 en maak er dan een rond getal van.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zal jullie eerlijk vertellen: ik gun Zosk een lekker sappig kutje.
quote:
Jezusquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Op hoeveel sta ik? Kijk meestal pas rond 23.00 en maak er dan een rond getal van.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon. Ik hoop dat je daar gelukkig van wordt.
En mij?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
En mij?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:15 schreef TARDIS. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus wat slecht.Zonder wrijving geen glans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan nog Zosk.
Zonder wrijving geen glans
Wat is ze toch ook een apart kind.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef Iommi het volgende:
[..]
Die ben ik al een paar maanden kwijt nadat ik mijn nummer gaf
Nadat je niet meer reageerde bedoel jequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef Iommi het volgende:
[..]
Die ben ik al een paar maanden kwijt nadat ik mijn nummer gaf
Ah joh, gewoon stuf door blijven posten!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De maand juni wordt erg matig. Beetje opbouwen dus.
Nu is het weer mijn schuldquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nadat je niet meer reageerde bedoel je
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nooit van mijn leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan nog Zosk.
Welkom op FOK!
Nee, ben bijna 3 weken weg dan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon stuf door blijven posten!
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nadat je niet meer reageerde bedoel je
Jullie moeten even praten hoor.quote:
Op wat voor gemiddelde wil je eigenlijk uitkomen?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ben bijna 3 weken weg dan.
Oh met 300 gemiddeld zit ik jaarrond op 100K...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op wat voor gemiddelde wil je eigenlijk uitkomen?
Je hebt een vriendin. Ga weg met je zin in Samzzquote:
Even uitkledenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom ik wil je zonder jurkje en met of zonder choker.
Welke?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:24 schreef MAHL het volgende:
Hmm, net een nieuwe videokaart besteld. Hopelijk heb ik hem binnen voor donderdag.
Ok, doei Samzzquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin. Ga weg met je zin in Samzz.
Ik kan me nog herinneren dat jij iets zei met 'ik ga in 2017 niet zoveel posten'quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh met 300 gemiddeld zit ik jaarrond op 100K...
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:25 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat jij iets zei met 'ik ga in 2017 niet zoveel posten'
Jaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:25 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat jij iets zei met 'ik ga in 2017 niet zoveel posten'
die 1 moest een 2 zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:25 schreef Iommi het volgende:
[..]
Zulke users ken ik er nog een paar van die zulke teksten eruit gooienquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:25 schreef Iommi het volgende:
[..]
Sapphire RADEON RX 580 4GB GDDR5 PULSEquote:
Jullie mogen kiezen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:26 schreef Iommi het volgende:
[..]
Dan moeten we zeker verplicht bij een Vietnamees eten
Misschien gaat Haags binnenkort ook vloggenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke users ken ik er nog een paar van die zulke teksten eruit gooien
Bah AMD.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sapphire RADEON RX 580 4GB GDDR5 PULSE
Moest ook wel want mijn huidige heeft het begeven.
Kan nu wel via de onboard posten, maar toch...
Dan verwacht ik wel minimaal 45 vlogs per dag. Anders word het nooit wat!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:26 schreef Iommi het volgende:
[..]
Misschien gaat Haags binnenkort ook vloggen
Was ook nVidia fanboy vroeger hoor. Mja, tijden zijn veranderd en AMD is tegenwoordig nu eenmaal keuning in het middensegmentquote:
Wat je geeft is wat je krijgt, Aber.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
DOE NOU EENS EEN KEER NIET ZO MINACHTEND KLOOTZAK
Zijn ook goede kaarten. Ben wel blij met mijn 1070 maar ga alsnog de 1080 ti halen denk ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Was ook nVidia fanboy vroeger hoor. Mja, tijden zijn veranderd en AMD is tegenwoordig nu eenmaal keuning in het middensegment
Doe eens rustig Joh debiele loetjequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
DOE NOU EENS EEN KEER NIET ZO MINACHTEND KLOOTZAK
Wromquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zijn ook goede kaarten. Ben wel blij met mijn 1070 maar ga alsnog de 1080 ti halen denk ik.
Laat me krabbenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeuk aan mn beenen kan er niet bij
Haha je en de grap is zeker dat het je derde been is en dat Kullie mag krabbenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil een hele nieuwe pc halen en vind dat het wel weer eens kan zo'n dure kaart.quote:
Hoop dat je een KLB SC ban krijgtquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Haha je en de grap is zeker dat het je derde been is en dat Kullie mag krabben
Viespeuk
Neequote:
Gelijk zo seksistisch. Jammer.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Haha je en de grap is zeker dat het je derde been is en dat Kullie mag krabben
Viespeuk
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:31 schreef Iommi het volgende:
Is Legion leuk? Heb het gestart, maar echt zo'n intro die ik 10 keer moet pauzeren
Ja, zit er ook aan te denken... Maar nu ff nieuwe videokaart en hij kan weer eindje mee. Wellicht SSD vervangen voor grotere variant & Windows opnieuw installeren. Kan ik processor en rest van de HDDs gewoon houden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wil een hele nieuwe pc halen en vind dat het wel weer eens kan zo'n dure kaart.
Hoe stijf ben jequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
lig* en jaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:35 schreef Iommi het volgende:
Hoe kan je nou eigenlijk niet bij je been komen? Of ligt je nog steeds in het gips?
Ik zat bij mijn arm met allemaal dingen onder het gips te friemelen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:35 schreef Iommi het volgende:
Hoe kan je nou eigenlijk niet bij je been komen? Of ligt je nog steeds in het gips?
Dat mag niet! Nu komt de gipsgestapo!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zat bij mijn arm met allemaal dingen onder het gips te friemelen.al mag dat eigenlijk niet.
Zit gewoon in het midden, kan er niet bijquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zat bij mijn arm met allemaal dingen onder het gips te friemelen.al mag dat eigenlijk niet.
Heb ik niet gedaan zeg ik toch. Op die plek zit jouw ass.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hadden moeten komen toen jij een kuil in het matras maakte.
Is ze zo zwaar?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan zeg ik toch. Op die plek zit jouw ass.
Geef mij je oudequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wil een hele nieuwe pc halen en vind dat het wel weer eens kan zo'n dure kaart.
Doe niet alsof je een gierige Hollander bentquote:
De kaart alleen al is 350 euro, gekkie.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet alsof je een gierige Hollander bent
Da's wel een ziek ding jaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
https://nl.hardware.info/wensenlijst/2107228/zosk/2017
Zo'n 1080ti gaat wel minimaal 5 jaar mee als het goed is.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Da's wel een ziek ding ja
Mhm maar heb zelf niet echt de behoefte om 800 ekkies neer te leggen voor een videokaart... Die dingen schrijven zo snel af.
Kaart hoeft ook eigenlijk helemaal niet, kleine kans dat ik die oversla. Maar denk dat ik die ook vervang. De rest is wel echt aan vervanging toe, bijna 5,5 jaar oud.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:52 schreef MAHL het volgende:
Ik ben zuinige Hollander, ik vervang pas op moment dat het echt moet
Maar een 580 ook wel 3 of 4 jaar he. Plus, daarna koop ik voor rond de ¤ 200 een nieuwe kaart die even goed is als jou 1080ti die je nu hebt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo'n 1080ti gaat wel minimaal 5 jaar mee als het goed is.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar een 580 ook wel 3 of 4 jaar he. Plus, daarna koop ik voor rond de ¤ 200 een nieuwe kaart die even goed is als jou 1080ti die je nu hebt.
Heb nu ook een 2500k die op 4GHz draait oid, maar dat ding is wel de bottleneck in games.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:54 schreef MAHL het volgende:
Ja mijn huidige systeem stamt uit 2012Videokaart is kapot dus die moet wel worden vervangen. Maar rest doet het nog prima. SSD is wat klein dus wellicht dat ik die vervang. En heb een 2500k gekocht dus die kan ik nog overclocken als het moet.
Oh ja sorry dacht dat ik dat wel waard was. Ga je naaktfoto nu ook niet aan mijn vriendin laten zien dan.quote:
Zoek het lekker uit dan, lul.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja sorry dacht dat ik dat wel waard was. Ga je naaktfoto nu ook niet aan mijn vriendin laten zien dan.
Mhm, ik hoef niet perse GTAV op ultra te draaien.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb nu ook een 2500k die op 4GHz draait oid, maar dat ding is wel de bottleneck in games.
Ik hoop dat je computer spontaan in de fik vliegt.quote:
Dan maakt het niet zoveel uit inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, ik hoef niet perse GTAV op ultra te draaien.
Dan ga ik dood dus TR.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat je computer spontaan in de fik vliegt.
Vergezocht, TR gezet waarin ik om redelijkheid vraag.quote:
Sukkel.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergezocht, TR gezet waarin ik om redelijkheid vraag.
Ga film kijken dan met je vleesgordijnenquote:
Kan jou niet alleen laten.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga film kijken dan met je vleesgordijnen
Regel jij het wapen dan ik de vluchtautoquote:
Wil je hem echt dood hebben?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Regel jij het wapen dan ik de vluchtauto
mijn tieten zijn plump hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga film kijken dan met je vleesgordijnen
En je vagina? Graag pics ter ondersteuning.quote:
Nee was grapje jij begonquote:
dichtgenaaidxquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En je vagina? Graag pics ter ondersteuning.
Kom we praten er in de privesfeer verder overquote:
Waar spreken we af?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom we praten er in de privesfeer verder over
Wanneer ben je naar Saoedi-Arabië geweest dan?quote:
Bij de Mac in Zwollequote:
Woon jij zo'n pokke eind weg ja?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij de Mac in Zwolle
Mag op vrijdagmiddag
Goeie spotquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij de Mac in Zwolle
Mag op vrijdagmiddag
in somalie doen ze daquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer ben je naar Saoedi-Arabië geweest dan?
Nee maar daar kunnen we Jimmy tegenkomen, kunnen we oefenen tochquote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar daar kunnen we Jimmy tegenkomen, kunnen we oefenen toch
Oh daarom doet fushia nog zo dom en maagdelijkquote:
Hoeven jullie gelijk niet meer tegen elkaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar daar kunnen we Jimmy tegenkomen, kunnen we oefenen toch
hihiquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh daarom doet fushia nog zo dom en maagdelijk
Ik zou stimo doenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:17 schreef Okurr het volgende:
fushia stimo en monjelly hebben een gang waar ze over mij roddelen in rage
Een gang in rage?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:17 schreef Okurr het volgende:
fushia stimo en monjelly hebben een gang waar ze over mij roddelen in rage
Zodat je haar voor eeuwig belachelijk kan maken over het feit dat je haar geneukt hebt wanneer ze weer dom doet? Dat zou mijn enige motivatie zijn.quote:
Nee ja okeequote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja hoeft ook niet meteen een huwelijk te worden he
Jij niet, en dan ook nog eens de kale benen. Mensen durven je geen meneer of mevrouw te noemen.quote:
Mensen zeggen vaak maar gewoon 'hey jij daar'quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij niet, en dan ook nog eens de kale benen. Mensen durven je geen meneer of mevrouw te noemen.
Wat een idioot is dat naast een hartkwaal heeft hij ook down zekerquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Die Songfestival winnende Portugees vind ik ook niet echt mannelijk overkomen.
Die kerel staat stijf van medicijnen. Volgens mij kan hij niet eens op tourneequote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Die Songfestival winnende Portugees vind ik ook niet echt mannelijk overkomen.
Wat voor meds?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die kerel staat stijf van medicijnen. Volgens mij kan hij niet eens op tournee
Lijkt me wel duidelijkquote:
Hallo Frank.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goedenavond luitjes van het onbezonnen leven.
Ik wacht nog steeds op een pmquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goedenavond luitjes van het onbezonnen leven.
Ah, dat staat dus in mijn notes, bedanktquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kloontje aanmaken werkt niet, je blijft even irritant, al dan niet op de weg.
Nee, eigenlijk niet. Die twee notes zijn bijzonder irrelevant eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:37 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ah, dat staat dus in mijn notes, bedankt
Jeukt zeker als de ziekte?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat. In gips nu, 2 weken waarschijnlijk
Hee, halal-e-quinn! Tijdje niet meer gezien hier. hoe is het met het leven van de make-up wizard? De Witte gandalf van het toilettasje.quote:
Verdorie, mss mo3t ik tog ma4r anderss gaaN typuhquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Die twee notes zijn bijzonder irrelevant eigenlijk.
Maar ik zie het - bijna altijd - aan de schrijfstijl. Toen ik bijna de uni verruilde voor het bedrijfsleven kreeg je een programma genaamd Principen en daar kun je teksten doorheen gooien om te zien of mensen plagiëren en dergelijke. Maar ben nog van de generatie die nog heeft moeten leren op schrijfstijl te letten.
Sterkte.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat. In gips nu, 2 weken waarschijnlijk
Hoi Ash.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:42 schreef Iommi het volgende:
[..]
Verdorie, mss mo3t ik tog ma4r anderss gaaN typuh
Die schrijfstijl is ook weer ongewenst, dan lijk je op een 16-jarig meisje uit 2005 of zo. Dan heb je dadelijk een inbox vol piemels, die al dan niet op een croissant lijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:42 schreef Iommi het volgende:
[..]
Verdorie, mss mo3t ik tog ma4r anderss gaaN typuh
Ik geloof hier niks van.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Die twee notes zijn bijzonder irrelevant eigenlijk.
Maar ik zie het - bijna altijd - aan de schrijfstijl. Toen ik bijna de uni verruilde voor het bedrijfsleven kreeg je een programma genaamd Principen en daar kun je teksten doorheen gooien om te zien of mensen plagiëren en dergelijke. Maar ben nog van de generatie die nog heeft moeten leren op schrijfstijl te letten.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die schrijfstijl is ook weer ongewenst, dan lijk je op een 16-jarig meisje uit 2005 of zo. Dan heb je dadelijk een inbox vol piemels, die al dan niet op een croissant lijken.
Ik dacht 30quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:44 schreef gers het volgende:
[..]
Fokkers hebben toch minimaal 24 cm in de broek?
Er hing een notoire rond, waar sonicvolcano nog weleens een album van heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:44 schreef gers het volgende:
[..]
Fokkers hebben toch minimaal 24 cm in de broek?
de lengendarische .rar?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er hing een notoire rond, waar sonicvolcano nog weleens een album van heeft gemaakt.
Alleen als ik jou zie hihiquote:
Je kan altijd nog rijk worden tochquote:
Die heb ik nooit gezien, tevens niet rouwig om.quote:
Daar heb jij andere mensen niet voor nodig zoskie.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar wél geluk mee zal hebben?
Soms kan dat wel handig zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb jij andere mensen niet voor nodig zoskie.
Ik wil de piemel van Zosk wel eens zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die schrijfstijl is ook weer ongewenst, dan lijk je op een 16-jarig meisje uit 2005 of zo. Dan heb je dadelijk een inbox vol piemels, die al dan niet op een croissant lijken.
Wat zei het gelukskoekje?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar wél geluk mee zal hebben?
Waarom?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:50 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ik wil de piemel van Zosk wel eens zien.
Wordt steeds beter.quote:
Dat wil je ook niet, geloof me.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:52 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Chinese croissant gezien
Mwah. Ik denk dat het een beetje overrated is. Je bent een prima kerel, komt allemaal vanzelf wel.quote:
Ik geloof je, Frank.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat het een beetje overrated is. Je bent een prima kerel, komt allemaal vanzelf wel.
Spiegel die jongen nou geen leugens voor.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat het een beetje overrated is. Je bent een prima kerel, komt allemaal vanzelf wel.
Die zijn lekker ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had toenstraks oreo koekjes gekregen.
Tuurlijk niet. Nu kan ik op datesgebied niet echt adviezen geven aangezien ik tot op de dag vandaag hok met mijn eerste vriendin en het nog van haar afkwam ook, maar ik zou het lekker laten.quote:
Hoi amaquote:
Oh ging het over daten, dat had ik even gemist.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Nu kan ik op datesgebied niet echt adviezen geven aangezien ik tot op de dag vandaag hok met mijn eerste vriendin en het nog van haar afkwam ook, maar ik zou het lekker laten.
Komt vanzelf.
Catwoman!quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Catwoman!
Sorry dat ik er gister niet was, ik speelde tot half vijf Battlefield.
.
Heey. Ik zit hier met brakke internet. Ben straks wel terug.quote:
Uh, ... nu weet ik het ook niet meer. Ik laat het bij dat je een prima kerel bent.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ging het over daten, dat had ik even gemist.
Wat een levenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Catwoman!
Sorry dat ik er gister niet was, ik speelde tot half vijf Battlefield.
.
Laten we het daar op houden ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uh, ... nu weet ik het ook niet meer. Ik laat het bij dat je een prima kerel bent.
Tot danquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heey. Ik zit hier met brakke internet. Ben straks wel terug.
huh een fokker met een vriendin?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Nu kan ik op datesgebied niet echt adviezen geven aangezien ik tot op de dag vandaag hok met mijn eerste vriendin en het nog van haar afkwam ook, maar ik zou het lekker laten.
Komt vanzelf.
Volgens Frank lijk ik op Timothy Daltonquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je lijkt trouwens helemaal niet op Roger Moore.
Dat meer, maar is niet echt een complimentquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens Frank lijk ik op Timothy Dalton
Vrouw zelfs, om het nog erger te maken, in september 34 jaar.quote:
En volgens WCH op een bloemkoolquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom moet je dat dus niet doen.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:00 schreef Oberkullie het volgende:
Reiger wacht op kipfilet van overleden vrouw
http://www.parool.nl/amst(...)eden-vrouw~a4492004/
Kijk nou wat zielig
Jij hebt er wat van weg ja. Niet iedere foto hoor, maar vaak wel. Als dadelijk je Graal is uitgewerkt wordt je meer een George Lazenby natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh jee, heb je ze weer meegesleept uit R en P?quote:
Dit keer was het TARDIS. Ze zitten hier al een paar dagen.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, heb je ze weer meegespleept uit R en P?
nou zegquote:Op zondag 21 mei 2017 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, heb je ze weer meegesleept uit R en P?
Daar knap ik van opquote:Op zondag 21 mei 2017 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er wat van weg ja. Niet iedere foto hoor, maar vaak wel. Als dadelijk je Graal is uitgewerkt wordt je meer een George Lazenby natuurlijk.
heb je dan thuis ook zon bord thuis met home is where the heart is?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouw zelfs, om het nog erger te maken, in september 34 jaar.
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:03 schreef gers het volgende:
[..]
heb je dan thuis ook zon bord thuis met home is where the heart is?
Aha, nou ja, het kon hier ook wel wat nieuw leven gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit keer was het TARDIS. Ze zitten hier al een paar dagen.
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:03 schreef gers het volgende:
[..]
heb je dan thuis ook zon bord thuis met home is where the heart is?
Jazeker. En vrouwen zijn altijd welkom.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, nou ja, het kon hier ook wel wat nieuw leven gebruiken natuurlijk.
Dat meende ik trouwens, ik zei dat voor dat grap tegen zoskie.quote:
ah okquote:Op zondag 21 mei 2017 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat meende ik trouwens, ik zei dat voor dat grap tegen zoskie.
Je kunt er president van de Verenigde Staten mee worden, dus wat dat betreft.quote:
Dat wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt er president van de Verenigde Staten mee worden, dus wat dat betreft.
Wat dat betreft ben je gewoon mislukt dus.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt er president van de Verenigde Staten mee worden, dus wat dat betreft.
In deze SC wordt gelachen, gehuild en gepraat. Maar ook gedroomd en gefapt. Soms zijn we boos op elkaar maar dat komt altijd weer goed. Wij zijn tenslotte klb-SC'ers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |