SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan nog Zosk.
Zonder wrijving geen glans
Wat is ze toch ook een apart kind.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef Iommi het volgende:
[..]
Die ben ik al een paar maanden kwijt nadat ik mijn nummer gaf
Nadat je niet meer reageerde bedoel jequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef Iommi het volgende:
[..]
Die ben ik al een paar maanden kwijt nadat ik mijn nummer gaf
Ah joh, gewoon stuf door blijven posten!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De maand juni wordt erg matig. Beetje opbouwen dus.
Nu is het weer mijn schuldquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nadat je niet meer reageerde bedoel je
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nooit van mijn leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan nog Zosk.
Welkom op FOK!
Nee, ben bijna 3 weken weg dan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon stuf door blijven posten!
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nadat je niet meer reageerde bedoel je
Jullie moeten even praten hoor.quote:
Op wat voor gemiddelde wil je eigenlijk uitkomen?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ben bijna 3 weken weg dan.
Oh met 300 gemiddeld zit ik jaarrond op 100K...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op wat voor gemiddelde wil je eigenlijk uitkomen?
Je hebt een vriendin. Ga weg met je zin in Samzzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |