Ah, dat staat dus in mijn notes, bedanktquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kloontje aanmaken werkt niet, je blijft even irritant, al dan niet op de weg.
Nee, eigenlijk niet. Die twee notes zijn bijzonder irrelevant eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:37 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ah, dat staat dus in mijn notes, bedankt
Jeukt zeker als de ziekte?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat. In gips nu, 2 weken waarschijnlijk
Hee, halal-e-quinn! Tijdje niet meer gezien hier. hoe is het met het leven van de make-up wizard? De Witte gandalf van het toilettasje.quote:
Verdorie, mss mo3t ik tog ma4r anderss gaaN typuhquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Die twee notes zijn bijzonder irrelevant eigenlijk.
Maar ik zie het - bijna altijd - aan de schrijfstijl. Toen ik bijna de uni verruilde voor het bedrijfsleven kreeg je een programma genaamd Principen en daar kun je teksten doorheen gooien om te zien of mensen plagiėren en dergelijke. Maar ben nog van de generatie die nog heeft moeten leren op schrijfstijl te letten.
Sterkte.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat. In gips nu, 2 weken waarschijnlijk
Hoi Ash.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:42 schreef Iommi het volgende:
[..]
Verdorie, mss mo3t ik tog ma4r anderss gaaN typuh
Die schrijfstijl is ook weer ongewenst, dan lijk je op een 16-jarig meisje uit 2005 of zo. Dan heb je dadelijk een inbox vol piemels, die al dan niet op een croissant lijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:42 schreef Iommi het volgende:
[..]
Verdorie, mss mo3t ik tog ma4r anderss gaaN typuh
Ik geloof hier niks van.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Die twee notes zijn bijzonder irrelevant eigenlijk.
Maar ik zie het - bijna altijd - aan de schrijfstijl. Toen ik bijna de uni verruilde voor het bedrijfsleven kreeg je een programma genaamd Principen en daar kun je teksten doorheen gooien om te zien of mensen plagiėren en dergelijke. Maar ben nog van de generatie die nog heeft moeten leren op schrijfstijl te letten.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die schrijfstijl is ook weer ongewenst, dan lijk je op een 16-jarig meisje uit 2005 of zo. Dan heb je dadelijk een inbox vol piemels, die al dan niet op een croissant lijken.
Ik dacht 30quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:44 schreef gers het volgende:
[..]
Fokkers hebben toch minimaal 24 cm in de broek?
Er hing een notoire rond, waar sonicvolcano nog weleens een album van heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:44 schreef gers het volgende:
[..]
Fokkers hebben toch minimaal 24 cm in de broek?
de lengendarische .rar?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er hing een notoire rond, waar sonicvolcano nog weleens een album van heeft gemaakt.
Alleen als ik jou zie hihiquote:
Je kan altijd nog rijk worden tochquote:
Die heb ik nooit gezien, tevens niet rouwig om.quote:
Daar heb jij andere mensen niet voor nodig zoskie.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar wél geluk mee zal hebben?
Soms kan dat wel handig zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb jij andere mensen niet voor nodig zoskie.
Ik wil de piemel van Zosk wel eens zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die schrijfstijl is ook weer ongewenst, dan lijk je op een 16-jarig meisje uit 2005 of zo. Dan heb je dadelijk een inbox vol piemels, die al dan niet op een croissant lijken.
Wat zei het gelukskoekje?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar wél geluk mee zal hebben?
Waarom?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:50 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ik wil de piemel van Zosk wel eens zien.
Wordt steeds beter.quote:
Dat wil je ook niet, geloof me.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:52 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Chinese croissant gezien
Mwah. Ik denk dat het een beetje overrated is. Je bent een prima kerel, komt allemaal vanzelf wel.quote:
Ik geloof je, Frank.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat het een beetje overrated is. Je bent een prima kerel, komt allemaal vanzelf wel.
Spiegel die jongen nou geen leugens voor.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk dat het een beetje overrated is. Je bent een prima kerel, komt allemaal vanzelf wel.
Die zijn lekker ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had toenstraks oreo koekjes gekregen.
Tuurlijk niet. Nu kan ik op datesgebied niet echt adviezen geven aangezien ik tot op de dag vandaag hok met mijn eerste vriendin en het nog van haar afkwam ook, maar ik zou het lekker laten.quote:
Hoi amaquote:
Oh ging het over daten, dat had ik even gemist.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Nu kan ik op datesgebied niet echt adviezen geven aangezien ik tot op de dag vandaag hok met mijn eerste vriendin en het nog van haar afkwam ook, maar ik zou het lekker laten.
Komt vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |