Doe eens rustig Joh debiele loetjequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
DOE NOU EENS EEN KEER NIET ZO MINACHTEND KLOOTZAK
Wromquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zijn ook goede kaarten. Ben wel blij met mijn 1070 maar ga alsnog de 1080 ti halen denk ik.
Laat me krabbenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeuk aan mn beenen kan er niet bij
Haha je en de grap is zeker dat het je derde been is en dat Kullie mag krabbenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil een hele nieuwe pc halen en vind dat het wel weer eens kan zo'n dure kaart.quote:
Hoop dat je een KLB SC ban krijgtquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Haha je en de grap is zeker dat het je derde been is en dat Kullie mag krabben
Viespeuk
Neequote:
Gelijk zo seksistisch. Jammer.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Haha je en de grap is zeker dat het je derde been is en dat Kullie mag krabben
Viespeuk
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:31 schreef Iommi het volgende:
Is Legion leuk? Heb het gestart, maar echt zo'n intro die ik 10 keer moet pauzeren
Ja, zit er ook aan te denken... Maar nu ff nieuwe videokaart en hij kan weer eindje mee. Wellicht SSD vervangen voor grotere variant & Windows opnieuw installeren. Kan ik processor en rest van de HDDs gewoon houden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wil een hele nieuwe pc halen en vind dat het wel weer eens kan zo'n dure kaart.
Hoe stijf ben jequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
lig* en jaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:35 schreef Iommi het volgende:
Hoe kan je nou eigenlijk niet bij je been komen? Of ligt je nog steeds in het gips?
Ik zat bij mijn arm met allemaal dingen onder het gips te friemelen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:35 schreef Iommi het volgende:
Hoe kan je nou eigenlijk niet bij je been komen? Of ligt je nog steeds in het gips?
Dat mag niet! Nu komt de gipsgestapo!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zat bij mijn arm met allemaal dingen onder het gips te friemelen.al mag dat eigenlijk niet.
Zit gewoon in het midden, kan er niet bijquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zat bij mijn arm met allemaal dingen onder het gips te friemelen.al mag dat eigenlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |