SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ja maar die verkoop je toch?quote:
Nee, dat is voor mij niet te doen. Ik kom daar eigenlijk nooit in de buurt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
[..]
Mijn huis in Pijnacker maar de planten staan in Nootdorp.
dat was mijn inzending ookquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Sister Sledge - We Are Family....
maar dan door MC Miker G en DJ Sven
De eerste mashup?quote:
Dan zijn ze komende winter dood dus kan ik me die moeite besparen en ze meteen in de kliko gooien...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, da's me te ver. Sorry. Zet ze maar in het bos
die werd ook in de tweede regel genoemdquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had wel de artiest goed, voor de verandering
en Sven doe sneu bij Rob van Somerenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Miker G heeft z'n hele fortuin in z'n neus gestopt.
Droeftoeter...
Gun mij nou ook eens een succesje...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die werd ook in de tweede regel genoemd
geeft niet.. goed je weer eens te zienquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ik ben het niet meer gewent.![]()
Ik had niet door dat ik de lapo had....
Zat rustig een berichtje te typen.
Dat dacht ik ook, maar toen kwamen er ineens 2 andere gitaar-akkoorden en toen was ik confused.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Statis Quo - Something About Yourr Baby I Like
Rob van Someren, dat is pas sneu.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en Sven doe sneu bij Rob van Someren
Outpost, laatst had iemand bij mij in de buurt een heleboel planten aan de straat gezet met een briefje erbij dat je ze gewoon mee mocht nemen. Misschien is dat nog een idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zijn ze komende winter dood dus kan ik me die moeite besparen en ze meteen in de kliko gooien...
ik snap niet dat die nog zendtijd krijgt met z'n onderbroekenlolquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob van Someren, dat is pas sneu.
Wat een lul...
Ik zie dat regelamtig met allerlei spullen. Best een goed idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
Outpost, laatst had iemand bij mij in de buurt een heleboel planten aan de straat gezet met een briefje erbij dat je ze gewoon mee mocht nemen. Misschien is dat nog een idee.
Helaas...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:52 schreef livelink het volgende:
Goed gevonden TT
[..]
Nee, dat is voor mij niet te doen. Ik kom daar eigenlijk nooit in de buurt.
ik heb een appelboompje gered dat bij het grofvuil stond, en mijn huisgenoot een ficusquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie dat regelamtig met allerlei spullen. Best een goed idee.
Ik trapte in het melodietje...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom weer niet verder dan stemherkenning
Dat is idd nog wel een idee, maar ik heb ze eerst op Fok aangeboden, nu eerst marktplaats en dan evt de straat.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Outpost, laatst had iemand bij mij in de buurt een heleboel planten aan de straat gezet met een briefje erbij dat je ze gewoon mee mocht nemen. Misschien is dat nog een idee.
shit, wat was die code nou ook al weer...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Handen aan de knoppen.... de volgende kennen jullie allemaal.
Dan laat ik het aan een ander...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
* Elfletterig zet zich schrapquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Vader Abraham - Smurfenliedquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Bennie Neyman - waarom luister ik jouw show nogquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Hier ookquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:00 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier moest ie starten toen stond het antwword er al
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bennie Neyman - waarom luister ik jouw show nog
Maywood, dusquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
Allemaal?Ik herken het nummer ja maar weet ik veul wie dit zijn.
Zijn dit 2 seksloze dames, ja?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die jurkjes passen helemaal niet bij die 2 seksloze dames...
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bennie Neyman - waarom luister ik jouw show nog
Broer van Thijsquote:
Dat zeg ik: al lang niet meer gehoordquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elke vrijdagochtend draaien ze 'm op Q
Ik luister niet naar Qquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elke vrijdagochtend draaien ze 'm op Q
wees blijquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
Allemaal?Ik herken het nummer ja maar weet ik veul wie dit zijn.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik: al lang niet meer gehoord
Oh god, ja. Nou herinner ik het me weer.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met je janken, niets is mij te dol...
Beter nummer dan dat gedrocht van dit jaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met je janken, niets is mij te dol...
Sexloos. Ruzie onderling..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die uitstraling hebben ze wel.
En onderling ruzie...
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhmm.... is dit Buster Pointdexter wel dan?
Grappige vent welquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph heeft 'm net voor me gegoogled, maar nee, zegt me niks
Kan je die gewoon losschroeven dan?quote:
Prothese...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je die gewoon losschroeven dan?
Die van mijn zijn helemaal vastgeroest. Met geen mogelijkheid meer los te krijgenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hij schroeft alles los wat vast zitquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
bejaardequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Die van mijn zijn helemaal vastgeroest. Met geen mogelijkheid meer los te krijgen
Ja, ik ben geboren met bejaarde heupen geloof ik.quote:
Ja hoor, ik ben gewoon een bouwpakket. *rolt naar de andere kant van de kamer om zijn heupen op te pakkenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
coolquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Ziggy ontmoet in Austin, Texas.
Aardige gast...
tofquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Aardige gast...
Hij had een kinderboekje geschreven en ik heb een exemplaar daar gekocht.quote:
Leuk man.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Aardige gast...
SXSW?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Aardige gast...
Nederlands spreken graag...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
SXSW?
Die was vast too medicated to get cranky
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Finger On The Trigger - Donna Summer
Maar dan iets andres, denk ik...
Kanquote:
Wim?quote:
Een van haar beste...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook erg herkenbare stem, maar onbekend nummer voor mij
Nee Shakaquote:
Ha, eilandbewoonsterquote:
Ja, verdikkeme. Kreeg ik net een Fok database uit de lucht-meldingquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is heel onbekend.![]()
[ afbeelding ]
Ik zal hem skippen.
Skippen hoeft niet hoor. Onbekende muziek horen is leukquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is heel onbekend.![]()
[ afbeelding ]
Ik zal hem skippen.
Je mag weer unmutenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
Doe even posten als dit gelovige kut nummer weer voorbij is. Mijn huid krult op als ik hier naar luister...
Het is je niet gegund.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, verdikkeme. Kreeg ik net een Fok database uit de lucht-melding
ben goed in stemmen en hou wel van Kris, zijn duet met Rita Help me make it through the night is prachtigquote:
Maar gelukkig niet 20 quotemeldingenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, verdikkeme. Kreeg ik net een Fok database uit de lucht-melding
Hayworth?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben goed in stemmen en hou wel van Kris, zijn duet met Rita Help me make it through the night is prachtig
Rita Zulu?quote:
Ik las Coolio, zijn (ex)vrouw.quote:
quote:
Ik wist Matia Bazar niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar heb jij die ongelofelijk uitgebreide muzieks kennis vandaan man!!
En een enorm goed geheugen moet je toch ook wel hebben, lijkt me?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist Matia Bazar niet.
Verder een jaar of tig Top 40 kennis...
Wellicht, maar ik merk dat daar wel wat gaten in komen...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
En een enorm goed geheugen moet je toch ook wel hebben, lijkt me?
Oh ok, my bad.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist Matia Bazar niet.
Verder een jaar of tig Top 40 kennis...
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs nummers met "Eleven" in de titel ken ik nog niet.
En "Seven Eleven" is nog wel Elfletterig...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs nummers met "Eleven" in de titel ken ik nog niet.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Dit is dus ook Rubberen Robbie, Ome Henk en dergelijke...
Leidse boefjes...
Toch even voor de zekerheid nageteld...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En "Seven Eleven" is nog wel Elfletterig...
Serieus?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Leidse boefjes...
En?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch even voor de zekerheid nageteld...
Des te erger. Het komt uit 1975 lees ik..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Leidse boefjes...
Damn wat een wereld van verschil!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
100%
Woodpeckers from Space, ook van hen.
En nog veel meer...
Maar hier begon het mee in de 70's
Ja hoor, klopte helemaal. En terwijl ik dit typ realiseer ik me dat ik dit nummer gewoon ken.quote:
We doen niet aan punten.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Des te erger. Het komt uit 1975 lees ik..
The Beatles - The Long And Winding Road
Ja, ik stem altijd op deze voor de top2000. Maar staat er lang niet altijd in, volgens mij.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is toch wel mijn favoriete nummer van The Beatles
Jawel hoor, altijdquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik stem altijd op deze voor de top2000. Maar staat er lang niet altijd in, volgens mij.
shiny light syndroomquote:
God domme!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een tik zou ik het niet noemen. Ik zou het kansloos noemenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
God domme!Is dat jouw tik? Meteen zien hoeveel letters het zijn? Ik moest er 2x over doen om op 11 uit te komen.
![]()
Als het gewenst is, wil ik wel een uurtje langer.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Wie vindt trouwens dat Melting zijn show moet verlengen?
* Elfletterig stemt voor
Ik stem ook voorquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Wie vindt trouwens dat Melting zijn show moet verlengen?
* Elfletterig stemt voor
Kansloos zou ik het zeker niet noemen! Eerder een gave.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een tik zou ik het niet noemen. Ik zou het kansloos noemen
Ja hoor. Ik wil best een uurtje langer luisteren.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het gewenst is, wil ik wel een uurtje langer.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik wil best een uurtje langer luisteren.
Jij bent ook een gavequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kansloos zou ik het zeker niet noemen! Eerder een gave.
Ik zat aan 10 minuten te denken...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een opgave, bedoel je?quote:
Ik wens het wel maar wil je dan wat bekendere nummers draaien of sta ik alleen met die wens?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoogbegaafd is ook elfletterigquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kansloos zou ik het zeker niet noemen! Eerder een gave.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat aan 10 minuten te denken...Doe je ding zou ik zeggen. Ik heb inmiddels gereboot, en dan moet ik weer helemaal mijn wachtwoord resettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dát ookquote:
Nu ophouden hoor. Ik word me tijdens deze show steeds meer bewust van mijn beperkingen.quote:
Is Elfletterig ook Hoogbegaafd?quote:
Dit is bekend genoeg...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wens het wel maar wil je dan wat bekendere nummers draaien of sta ik alleen met die wens?
Nou, dan hebben die een cover gemaakt hiervanquote:
Chris Farlowequote:
Muzikaal hoogbegaafd toch in ieder geval? Je zou het bij de shows van Melting misschien niet direct zeggen, maar toch....quote:
Ik ben allang niet meer gaaf, deuken, bot breuken, rimpels en haaruitval....quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent ook een gave
Beetje een oddball, maar toch.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:43 schreef sacha het volgende:
jaaaaaa, klinkt als, ehm... ja, wacht effe, kom er zo op, hoe heet ie ook alweer, het begint met eeeeehm..., dinges ja, is de tijd al op?
Caffeineshampoo, nip, tuck, uitdeuken. Zo goed als nieuwquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer gaaf, deuken, bot breuken, rimpels en haaruitval....Ik word oud....
jaaaaaa, klinkt als, ehm... ja, wacht effe, kom er zo op, hoe heet ie ook alweer, het begint met eeeeehm..., dinges ja, is de tijd al op?
quote:
quote:
Meh, ik deuk liever iemand anders uit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Caffeineshampoo, nip, tuck, uitdeuken. Zo goed als nieuw
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meh, ik deuk liever iemand anders uit.
Ga je dansen?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak zo af qua raden, de vloer is vrij...
Vanaf nu moet je wachten op Melting...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het is voor mij vaak een verlossing als Madmaster het antwoord gepost heeft.
Jij loopt gewoon voor. Dat is niet eerlijk.quote:
Fijne avond nog, Mad.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf nu moet je wachten op Melting...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |