Een opgave, bedoel je?quote:
Ik wens het wel maar wil je dan wat bekendere nummers draaien of sta ik alleen met die wens?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het gewenst is, wil ik wel een uurtje langer.
Hoogbegaafd is ook elfletterigquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kansloos zou ik het zeker niet noemen! Eerder een gave.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat aan 10 minuten te denken...Doe je ding zou ik zeggen. Ik heb inmiddels gereboot, en dan moet ik weer helemaal mijn wachtwoord resettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dát ookquote:
Nu ophouden hoor. Ik word me tijdens deze show steeds meer bewust van mijn beperkingen.quote:
Is Elfletterig ook Hoogbegaafd?quote:
Dit is bekend genoeg...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wens het wel maar wil je dan wat bekendere nummers draaien of sta ik alleen met die wens?
Nou, dan hebben die een cover gemaakt hiervanquote:
Chris Farlowequote:
Muzikaal hoogbegaafd toch in ieder geval? Je zou het bij de shows van Melting misschien niet direct zeggen, maar toch....quote:
Ik ben allang niet meer gaaf, deuken, bot breuken, rimpels en haaruitval....quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent ook een gave
Beetje een oddball, maar toch.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:43 schreef sacha het volgende:
jaaaaaa, klinkt als, ehm... ja, wacht effe, kom er zo op, hoe heet ie ook alweer, het begint met eeeeehm..., dinges ja, is de tijd al op?
Caffeineshampoo, nip, tuck, uitdeuken. Zo goed als nieuwquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer gaaf, deuken, bot breuken, rimpels en haaruitval....Ik word oud....
jaaaaaa, klinkt als, ehm... ja, wacht effe, kom er zo op, hoe heet ie ook alweer, het begint met eeeeehm..., dinges ja, is de tijd al op?
quote:
quote:
Meh, ik deuk liever iemand anders uit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Caffeineshampoo, nip, tuck, uitdeuken. Zo goed als nieuw
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meh, ik deuk liever iemand anders uit.
Ga je dansen?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak zo af qua raden, de vloer is vrij...
Vanaf nu moet je wachten op Melting...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het is voor mij vaak een verlossing als Madmaster het antwoord gepost heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |