SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ja maar die verkoop je toch?quote:
Nee, dat is voor mij niet te doen. Ik kom daar eigenlijk nooit in de buurt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
[..]
Mijn huis in Pijnacker maar de planten staan in Nootdorp.
dat was mijn inzending ookquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Sister Sledge - We Are Family....
maar dan door MC Miker G en DJ Sven
De eerste mashup?quote:
Dan zijn ze komende winter dood dus kan ik me die moeite besparen en ze meteen in de kliko gooien...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, da's me te ver. Sorry. Zet ze maar in het bos
die werd ook in de tweede regel genoemdquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had wel de artiest goed, voor de verandering
en Sven doe sneu bij Rob van Somerenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Miker G heeft z'n hele fortuin in z'n neus gestopt.
Droeftoeter...
Gun mij nou ook eens een succesje...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die werd ook in de tweede regel genoemd
geeft niet.. goed je weer eens te zienquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ik ben het niet meer gewent.![]()
Ik had niet door dat ik de lapo had....
Zat rustig een berichtje te typen.
Dat dacht ik ook, maar toen kwamen er ineens 2 andere gitaar-akkoorden en toen was ik confused.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Statis Quo - Something About Yourr Baby I Like
Rob van Someren, dat is pas sneu.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en Sven doe sneu bij Rob van Someren
Outpost, laatst had iemand bij mij in de buurt een heleboel planten aan de straat gezet met een briefje erbij dat je ze gewoon mee mocht nemen. Misschien is dat nog een idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zijn ze komende winter dood dus kan ik me die moeite besparen en ze meteen in de kliko gooien...
ik snap niet dat die nog zendtijd krijgt met z'n onderbroekenlolquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob van Someren, dat is pas sneu.
Wat een lul...
Ik zie dat regelamtig met allerlei spullen. Best een goed idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
Outpost, laatst had iemand bij mij in de buurt een heleboel planten aan de straat gezet met een briefje erbij dat je ze gewoon mee mocht nemen. Misschien is dat nog een idee.
Helaas...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:52 schreef livelink het volgende:
Goed gevonden TT
[..]
Nee, dat is voor mij niet te doen. Ik kom daar eigenlijk nooit in de buurt.
ik heb een appelboompje gered dat bij het grofvuil stond, en mijn huisgenoot een ficusquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zie dat regelamtig met allerlei spullen. Best een goed idee.
Ik trapte in het melodietje...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom weer niet verder dan stemherkenning
Dat is idd nog wel een idee, maar ik heb ze eerst op Fok aangeboden, nu eerst marktplaats en dan evt de straat.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Outpost, laatst had iemand bij mij in de buurt een heleboel planten aan de straat gezet met een briefje erbij dat je ze gewoon mee mocht nemen. Misschien is dat nog een idee.
shit, wat was die code nou ook al weer...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Handen aan de knoppen.... de volgende kennen jullie allemaal.
Dan laat ik het aan een ander...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
* Elfletterig zet zich schrapquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Vader Abraham - Smurfenliedquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Bennie Neyman - waarom luister ik jouw show nogquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
Hier ookquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:00 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier moest ie starten toen stond het antwword er al
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bennie Neyman - waarom luister ik jouw show nog
Maywood, dusquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
Allemaal?Ik herken het nummer ja maar weet ik veul wie dit zijn.
Zijn dit 2 seksloze dames, ja?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die jurkjes passen helemaal niet bij die 2 seksloze dames...
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bennie Neyman - waarom luister ik jouw show nog
Broer van Thijsquote:
Dat zeg ik: al lang niet meer gehoordquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elke vrijdagochtend draaien ze 'm op Q
Ik luister niet naar Qquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elke vrijdagochtend draaien ze 'm op Q
wees blijquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
Allemaal?Ik herken het nummer ja maar weet ik veul wie dit zijn.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik: al lang niet meer gehoord
Oh god, ja. Nou herinner ik het me weer.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met je janken, niets is mij te dol...
Beter nummer dan dat gedrocht van dit jaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met je janken, niets is mij te dol...
Sexloos. Ruzie onderling..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die uitstraling hebben ze wel.
En onderling ruzie...
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhmm.... is dit Buster Pointdexter wel dan?
Grappige vent welquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph heeft 'm net voor me gegoogled, maar nee, zegt me niks
Kan je die gewoon losschroeven dan?quote:
Prothese...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je die gewoon losschroeven dan?
Die van mijn zijn helemaal vastgeroest. Met geen mogelijkheid meer los te krijgenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hij schroeft alles los wat vast zitquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |