Ah, dank.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
De achtergrondzangers van Hermanus Brood, van de Bombita's...
Oh god.. jeugdtrauma...quote:
Vulcano doet vaag een belletje rinkelen.quote:
Een beetje vanne dit en een beetje vanne dat...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Vulcano doet vaag een belletje rinkelen.
Oh ja, diequote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een beetje vanne dit en een beetje vanne dat...
En een beetje vanne zus en een beetje zo
Juhquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, die![]()
En als je haar maar goed zit, toch?
Ik las "Cavia gratis af te halen" i.c.m. "de kliko in".quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
Toch hier nog een keertje spammen anders gaan ze de kliko in...
FHF / Clivia gratis af te halen
quote:
Ik moest Googlen he..quote:
Sorry, ik weet elke plant vakkundig te vermoorden. Aan mij zijn ze niet besteed.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
Toch hier nog een keertje spammen anders gaan ze de kliko in...
FHF / Clivia gratis af te halen
FHF / Lidcactussen gratis af te halen
Op de lagere school moesten we die ellende eens playbacken..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:43 schreef knokkels het volgende:
Ik moest Googlen he..
Jeugdtrauma confirmed
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik las "Cavia gratis af te halen" i.c.m. "de kliko in".![]()
![]()
Dan zijn de Lidcactussen juist iets voor jou. Die zijn bijna niet kapot te krijgen en ze bloeien heel mooi in de winter.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik weet elke plant vakkundig te vermoorden. Aan mij zijn ze niet besteed.
ze zijn prachtigquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zijn de Lidcactussen juist iets voor jou. Die zijn bijna niet kapot te krijgen en ze bloeien heel mooi in de winter.
Vandaar dat ik 'm niet ken.quote:
Waar woont je huis?quote:
Deze plant kan jou dan ook weer vermoorden. Als je de bladeren en/of wortelstok opeet dan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik weet elke plant vakkundig te vermoorden. Aan mij zijn ze niet besteed.
quote:
Dankuquote:
Ja, da's me te ver. Sorry. Zet ze maar in het bosquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn huis in Pijnacker maar de planten staan in Nootdorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |