abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2017 @ 17:33:12 #201
117098 Hathor
Effe niet
pi_171099523
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Echt wel. Je draagt een hoofddoek niet voor je man of vader, maar voor Allah. En een beetje nederigheid naar de schepper van het universum is op zijn plaats lijkt mij.

[..]

Diversiteit:varriatie/verscheidenheid. Vroeger waren er twee religies: het christendom en een klein beetje jodendom. Nu zijn het er drie.

[..]

Inderdaad. De UK zijn een goed voorbeeld van hoe het ook kan. Af en toe is er een klein incidentje, naar de inclusieve maatschappij is belangrijk.
Ben jij bekeerd of zo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:34:19 #202
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_171099539
quote:

[..]

Echt wel. Je draagt een hoofddoek niet voor je man of vader, maar voor Allah. En een beetje nederigheid naar de schepper van het universum is op zijn plaats lijkt mij.

[..]
Je mag eerst bewijzen dat Goden bestaan, dan hebben we het daarna wel over respect.
quote:
Diversiteit:varriatie/verscheidenheid. Vroeger waren er twee religies: het christendom en een klein beetje jodendom. Nu zijn het er drie.

[..]
Je vergeet een hele lijst. https://nl.wikipedia.org/(...)spirituele_tradities
quote:
Inderdaad. De UK zijn een goed voorbeeld van hoe het ook kan. Af en toe is er een klein incidentje, naar de inclusieve maatschappij is belangrijk.
Het VK is een gecorrumpeerd derdewereldland.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_171099576
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:31 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Dat zit dus net het probleem, want de westerse landen doen water bij de wijn en de andere kant wil alleen maar meer en meer.
Dat zeg jij, maar weet je ook of dat werkelijk zo is? Wil men werkelijk meer en meer?
Rechtse media willen je dat doen geloven al komen ze zelden met harde feiten daaromtrent.
pi_171099608
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ben jij bekeerd of zo?
Nee hoezo?
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je mag eerst bewijzen dat Goden bestaan, dan hebben we het daarna wel over respect.

[..]

Je vergeet een hele lijst. https://nl.wikipedia.org/(...)spirituele_tradities

[..]

Het VK is een gecorrumpeerd derdewereldland.
Kijk eens naar buiten. Als je een horloge tegenkomt weet je dat het door iemand gemaakt moet zijn. De natuur is nog complexer, dus moet er wel een schepper zijn.
pi_171099613
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Bingo. Als een agente dus een hijab wil dragen, mag ze dat zelf bepalen. Net zoals een agente die dat niet wil, het niet hoeft.

Zijn we het toch nog eens. ^O^
Zij heeft het over vrouwen, jij over agenten.

Politieagenten mogen tijdens hun dienst (afgezien van hun onderkleding) niet zelf bepalen wat ze dragen. Dat snap je zelf ook wel.

Wat zij in hun vrije tijd dragen, moeten ze over het algemeen zelf weten.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:38:51 #206
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_171099618
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Dat zeg jij, maar weet je ook of dat werkelijk zo is? Wil men werkelijk meer en meer?
Rechtse media willen je dat doen geloven al komen ze zelden met harde feiten daaromtrent.
Ja dat is zo. Natuurlijk willen ze meer en meer. Dat is de menselijke (islamitische) aard.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_171099623
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ben jij bekeerd of zo?
Hij zit te trollen.
pi_171099635
quote:
Te grappig dit, denken dat diversiteit 3 religies inhoudt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171099655
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het zogenaamde argument is natuurlijk geen argument. Je kunt van alles doen tegen ongewenste veranderingen. Maar ja, in kringen van GroenLinks, D66, PvdA en dergelijke partijen wordt inderdaad gedacht zoals je hier beschrijft. Kritiek op moslims is meteen islamofobie, paal en perk stellen aan bepaalde uitingen / gedragingen is automatisch racisme.

Bottom-line: we krijgen stukje bij beetje een samenleving door de strot geduwd die de onze niet is. Onze eigen tradities worden stukje bij beetje afgebroken, ondertussen wordt - eveneens stukje bij beetje - ruim baan gemaakt voor de islam en alle bijbehorende uitingen en feesten.
Dat artikeltje, ik weet niet of je het gelezen hebt, geeft zo langzamerhand wel aan dat de standpunten behoorlijk uit elkaar aan het manoeuvreren zijn....

Er bestaat geen islamitische terrorisme. Dus er bestaat totaal ook geen noodzaak om kritisch te zijn tav islam. Dat is slechts een schaamlap voor racisme en islamofobie c.q. angst voor islam wordt gebruikt om mensen uit elkaar te spelen. Laat het even op je inwerken.
I´m back.
pi_171099663
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Te grappig dit, denken dat diversiteit 3 religies inhoudt.
Ja. Het vergroot de veerkracht van een samenleving. Vroeger was er maar een manier van denken en nu zijn er meer. Beestjes en plantjes die maar 1 ding kunnen sterven ook veel vaker uit dan concurrenten met een diverser aanbod aan vaardigheden.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:41:36 #211
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_171099672
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Bingo. Als een agente dus een hijab wil dragen, mag ze dat zelf bepalen. Net zoals een agente die dat niet wil, het niet hoeft.

Zijn we het toch nog eens. ^O^
Nee, want als politieagent dien je neutraal te zijn, en als je agent wil worden heb je je aan bepaalde regels te houden. Waaronder dat er geen uiterlijke kenmerken gedragen mogen worden van een geloof.

Het feit dat vrouwen vanuit een geloof verplicht worden bepaalde kleding te dragen, mag geen invloed hebben op wat er in een bedrijf wel of niet wordt toegestaan.

Dat mensen ergens in geloven is prima, maar het kan en mag niet zo zijn omdat je ergens in geloofd iedereen om jou heen zich daar aan moet aanpassen, prima dat jij op zondag 3 keer naar de keer wil, maar kijk mij er niet op aan dat ik dat niet doe.
Prima dat jij een hoofddoek, nijab, keppeltje whatever wil dragen, maar verplicht mij niet om hier in meet gaan.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_171099683
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Ja. Het vergroot de veerkracht van een samenleving. Vroeger was er maar een manier van denken en nu zijn er meer. Beestjes en plantjes die maar 1 ding kunnen sterven ook veel vaker uit dan concurrenten met een diverser aanbod aan vaardigheden.
Ik ben voor diversiteit, alleen de uitleg van diversiteit zoals jij die hier geeft, dat is geen diversiteit.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:42:21 #213
pi_171099684
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:38 schreef Glazenmaker het volgende:

Kijk eens naar buiten. Als je een horloge tegenkomt weet je dat het door iemand gemaakt moet zijn. De natuur is nog complexer, dus moet er wel een schepper zijn.
Je mag je drogredenatie opsturen naar Science voor Peer-review.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_171099715
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:42 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik ben voor diversiteit, alleen de uitleg van diversiteit zoals jij die hier geeft, dat is geen diversiteit.
Wat is diversiteit, als het niet de diversiteit van ideeën is?
pi_171099717
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat artikeltje, ik weet niet of je het gelezen hebt, geeft zo langzamerhand wel aan dat de standpunten behoorlijk uit elkaar aan het manoeuvreren zijn....

Er bestaat geen islamitische terrorisme. Dus er bestaat totaal ook geen noodzaak om kritisch te zijn tav islam. Dat is slechts een schaamlap voor racisme en islamofobie c.q. angst voor islam wordt gebruikt om mensen uit elkaar te spelen. Laat het even op je inwerken.
Ik heb een paar woorden gelezen en toen die bullshit weggeklikt. Aan dat soort onzin moet je niet te veel tijd besteden. Als je met droge ogen verkondigt dat er geen islamitisch terrorisme bestaat, ben je OF zwakbegaafd OF hoor je in een inrichting thuis.
pi_171099751
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je mag je drogredenatie opsturen naar Science voor Peer-review.
Ach ik heb wetenschappelijke lichtgewichten als Isaac Newton aan mijn kant staan en jij slechts nare opmerkingen.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:46:43 #217
pi_171099772
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ach ik heb wetenschappelijke lichtgewichten als Isaac Newton aan mijn kant staan en jij slechts nare opmerkingen.
O+ O+ O+ O+ O+ Mijn opmerkingen zijn zeer vredelievend en begripvol. O+ O+ O+ O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171099773
quote:

Zit nog een behoorlijk schisma in christendom. RK en protestantisme. En in protestantisme ook weer allerlei verdelingen, waaronder in NL de grootste: Hervormd (de oude staatskerk) en Gereformeerd.
Overigens vind ik dan zelf de divisie die veel interessanter is, maar ouder nog, die tussen remonstranten en contra-remonstranten. Al het protestantisme in NL komt voort uit het contra-remonstrantisme (nou ja remonstrantisme bestaat nog wel, maar heeft weinig aanhang), daar waar ik, als doordesemd atheïst, bijv. het remonstrantisme wel een stuk menslievender vind. Althans dat is de minst onmenselijke vorm van christendom wrs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-05-2017 18:09:18 ]
I´m back.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:48:26 #219
pi_171099801
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zit nog een behoorlijk schisma in christendom. RK en protestantisme. En in protestantisme ook weer allerlei verdelingen, waaronder in NL de grootste: Hervormd (de oude staatskerk) en Gereformeerd.
Overigens vind ik dan zelf de divisie die veel interessanter die tussen remonstranten en contra-remonstranten. Al het protestantisme in NL komt voort uit het contra-remonstrantisme (nou ja remonstrantisme bestaat nog wel, maar heeft weinig aanhang), daar waar ik, als doordesemd atheïst, bijv. het remonstrantisme wel een stuk menslievender vind. Althans dat is de minst onmenselijke vorm van christendom wrs.
Is het niet een beetje karig om in het kader van diversiteit alleen de Abrahamistische stromingen te benoemen? :D
pi_171099844
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat is diversiteit, als het niet de diversiteit van ideeën is?
Dit zijn van die typische vaagheden die op de een of andere manier altijd neerkomen op diversiteit van ideeën die jij persoonlijk wenselijk vindt. Zodra het om een idee gaat dat je tegenstaat dan zijn personen opeens niet meer voor de diversiteit van ideeën.
Conscience do cost.
pi_171099914
Je hoeft uniform maar in google in te typen om te zien dat deze discussie overbodig is.

quote:
Een uniform (soms tenue genoemd) is werkkleding waarmee een persoon zich onderscheidt als lid van een organisatie of als functionaris. Het woord uniform betekent eenvormig en daarmee wordt al uitgedrukt dat alle leden van de organisatie dezelfde kleding dragen.
Uniform - Wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Uniform
pi_171099932
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Dit zijn van die typische vaagheden die op de een of andere manier altijd neerkomen op diversiteit van ideeën die jij persoonlijk wenselijk vindt. Zodra het om een idee gaat dat je tegenstaat dan zijn personen opeens niet meer voor de diversiteit van ideeën.
Je hebt toch wel wat grenzen nodig voor een harmonieuze samenleving. Al die haatreacties hier bijvoorbeeld. Beter materiaal voor ISIS is er niet.
  zondag 21 mei 2017 @ 17:57:51 #223
pi_171099972
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:55 schreef truthortruth het volgende:
Je hoeft uniform maar in google in te typen om te zien dat deze discussie overbodig is.

[..]

Amen, punt. _O_ _O_ _O_
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  zondag 21 mei 2017 @ 17:58:43 #224
pi_171099994
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je hebt toch wel wat grenzen nodig voor een harmonieuze samenleving.
Dan leg ik de grens bij religie: Het gehele openbare leven is strikt seculier. Bidden en verkleden mag thuis.
pi_171100005
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:02 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ah, nieuwe inzichten, leermomentje.
good for you O+
pi_171100045
Vind dit wel weer heel erg dubbel in ieder geval.
Aan de ene kant zeurt men dat moslims zogezegd niet willen werken. (terwijl ze vaak gewoon gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt)

Willen ze dan wel werken dan wordt dit onmogelijk gemaakt omdat een hijab dragende agente een probleem zou stellen. Op deze manier zal het nooit goed zijn voor bepaalde autochtonen.
Dan merk ik nogmaals op dat totale assimilatie het enige is wat een hoop willen.
Heel erg jammer.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:02:25 #227
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_171100063
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Kleine kanttekening: bepaalde kledingsstukken kun je óók als een uniform zien.
(En dat is dan ook de kern van al dit soms echt vermoeiende geleuter)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:03:42 #228
455560 Logic91
Always stay rational
pi_171100092
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nee hoezo?

[..]

Een van de meest voorkomende drogredeneringen. Irreducible complexity is het argument wat jij gebruikt. Het probleem hiermee is echter dat we weten dat een horloge een menselijk product is. Er is echter nog nooit iemand geweest die een universum heeft gecreëerd dus de analogie gaat totaal niet op.
En hoezo moet het per se een schepper zijn geweest? Misschien zijn er wel miljarden universa.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_171100105
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:02 schreef thedeedster het volgende:
Ik schaar dat meer onder symboliek, soms wel met dezelfde doelstelling, dat wel.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:07:49 #230
182233 thedeedster
pi_171100174
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:04 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik schaar dat meer onder symboliek, soms wel met dezelfde doelstelling, dat wel.
Tja,symboliek kan zich zeker uiten in kleding.

Dus van hetzelfde laken een pak ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:08:11 #231
pi_171100180
quote:

[..]

Je kan religie ook als geleuter zien.
pi_171100182
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Is het niet een beetje karig om in het kader van diversiteit alleen de Abrahamistische stromingen te benoemen? :D
Ja, hoeveel religies zijn er wereldwijd, 30.000 geloof ik, die allemaal claimen de Waarheid te verkondigen. Het is gewoon gekte als je het rationeel beschouwt. Nou ja, waanzin eigenlijk. Dat je überhaupt moet discussiëren over agentes met een hoofddoek ook. Het is echt, nou ja...

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 21-05-2017 18:13:48 ]
I´m back.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:08:41 #233
pi_171100188
quote:

[..]

Dus dat zou betekenen dat alle agenten een hoofddoek zouden moeten gaan dragen om uniformiteit te houden :') :')
  zondag 21 mei 2017 @ 18:09:29 #234
182233 thedeedster
pi_171100201
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je kan religie ook als geleuter zien.
Zolang het bij geleuter blijft heb ik er geen enkel probleem mee.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:10:02 #235
455560 Logic91
Always stay rational
pi_171100217
Dat dit überhaupt aanleiding vormt tot een nationale discussie laat naar mijn mening een negatieve maatschappelijke ontwikkeling zien. We hebben de neiging discussies aan te gaan die allang en breed zijn behandeld. Recent was er nog een discussie met betrekking tot de scheiding van kerk en staat. Een discussie welke al in de achttiende eeuw is geweest. Het lijkt soms serieus alsof we met zijn allen terug de tijd ingaan lol. Hoe komt het toch dat we oude koeien uit de sloot halen?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  zondag 21 mei 2017 @ 18:10:36 #236
182233 thedeedster
pi_171100228
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:08 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Dus dat zou betekenen dat alle agenten een hoofddoek zouden moeten gaan dragen om uniformiteit te houden :') :')
Dat zou kunnen...
(Maar laten we dat maar niet doen)
pi_171100236
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je hebt toch wel wat grenzen nodig voor een harmonieuze samenleving.
En sommige mensen zijn van mening dat die grenzen bereikt zijn wat betreft het inschikken voor gelovigen.
quote:
Al die haatreacties hier bijvoorbeeld. Beter materiaal voor ISIS is er niet.
Doorgaans zoeken ze bij IS alleen fans van islam, voor zover ik weet.
Conscience do cost.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:11:23 #238
pi_171100243
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Dat zou kunnen...
(Maar laten we dat maar niet doen)
Dus, kan je bepaalde kledingstukken niet zien als een uniform.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:11:56 #239
182233 thedeedster
pi_171100253
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:10 schreef Logic91 het volgende:
Dat dit überhaupt aanleiding vormt tot een nationale discussie laat naar mijn mening een negatieve maatschappelijke ontwikkeling zien. We hebben de neiging discussies aan te gaan die allang en breed zijn behandeld. Recent was er nog een discussie met betrekking tot de scheiding van kerk en staat. Een discussie welke al in de achttiende eeuw is geweest. Het lijkt soms serieus alsof we met zijn allen terug de tijd ingaan lol. Hoe komt het toch dat we oude koeien uit de sloot halen?
Wij gaan dan terug in de tijd.

Anderen zitten hier midden in.
pi_171100268
quote:
Het blijft altijd een gevecht, denk ik. Daarom moet je ook waakzaam zijn dat je niet vervalt in religieus querulantisme. Ook christenen kijken naar deze discussie met begerige blikken hoor (and slowly but surely they drew their plans against us). Die willen ook wel het één en ander weer ongedaan maken. Vlak de christenen niet uit, wordt wel gedaan vaak, maar vlak ze niet uit aub.
I´m back.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:14:18 #241
182233 thedeedster
pi_171100291
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:11 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Dus, kan je bepaalde kledingstukken niet zien als een uniform.
Je begrijpt me niet.

Je kunt een hoofddoek heel goed als een uniform zien.

Maar wat mij betreft gaan we die achterlijke kant niet op.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:14:23 #242
pi_171100292
quote:
Omdat een paar nieuwelingen oude dingen gaan lopen eisen.

We hebben sinds de Verlichting de gristenen in hun hok getrapt, onder leiding van progressieve mensen (laten we ze "links" noemen). En diezelfde progressieve kliek vind gastarbeiders zielig. En die progressieven gooien nu hun eigen glazen in door moslims de hand boven het hoofd te houden. Ondertussen krijgen de gristenen, aangemoedigd door de "emancipatie van moslims", ook weer een grote bek.

We gaan dus idd terug in de tijd.
pi_171100300
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik herken mijn eigen land niet meer.
Er komen steeds meer van die pvv schooiers bij. Ok het vuile werk moet ook gedaan worden, maar een hoop ervan zal ook de nodige steun trekken. Ze dragen niet echt bij aan de kennismaatschappij in ieder geval.
Vroeger zag je dat soort figuren niet veel. Nu vult het straatbeeld zich ermee. Ze kleden zich ook vaak niet al te best.
pi_171100333
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:14 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Er komen steeds meer van die pvv schooiers bij. Ok het vuile werk moet ook gedaan worden, maar een hoop ervan zal ook de nodige steun trekken. Ze dragen niet echt bij aan de kennismaatschappij in ieder geval.
Vroeger zag je dat soort figuren niet veel. Nu vult het straatbeeld zich ermee. Ze kleden zich ook vaak niet al te best.
Een symptoom van moslims, inderdaad. Die vervelende PVV'ers. We kunnen dan ook 2 vliegen in een klap slaan als we het slim spelen.
Conscience do cost.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:17:34 #245
pi_171100339
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet.

Je kunt een hoofddoek heel goed als een uniform zien.

Maar wat mij betreft gaan we die achterlijke kant niet op.
Ik begrijp je heel goed, maar het strookt niet met de uniformiteit. een uniform is bedoeld om een eenduidige uitstraling te geven en daarom draag je dan allemaal het zelfde.Dus als je een hoofddoek als uniform wil zien dan moet in dit geval elke vrouwelijke agente een hoofddoek gaan dragen.
En aangezien een hoofddoek een uiting is van religie is dit geen optie.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:20:01 #246
182233 thedeedster
pi_171100377
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:17 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Ik begrijp je heel goed, maar het strookt niet met de uniformiteit. een uniform is bedoeld om een eenduidige uitstraling te geven en daarom draag je dan allemaal het zelfde.Dus als je een hoofddoek als uniform wil zien dan moet in dit geval elke vrouwelijke agente een hoofddoek gaan dragen.
En aangezien een hoofddoek een uiting is van religie is dit geen optie.
OK, misschien begreep ik jou dan verkeerd.
Niets hieraan toe te voegen. :)
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 18:22:48 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_171100412
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:14 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Troll
Politieagenten dragen een uniform, dus eigenlijk is deze discussie overbodig.
pi_171100426
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan leg ik de grens bij religie: Het gehele openbare leven is strikt seculier. Bidden en verkleden mag thuis.
Verkleden :') Lekker allemaal hetzelfde zijn in een steriele atheïstische samenleving!
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:03 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Een van de meest voorkomende drogredeneringen. Irreducible complexity is het argument wat jij gebruikt. Het probleem hiermee is echter dat we weten dat een horloge een menselijk product is. Er is echter nog nooit iemand geweest die een universum heeft gecreëerd dus de analogie gaat totaal niet op.
En hoezo moet het per se een schepper zijn geweest? Misschien zijn er wel miljarden universa.
Hoezo zouden miljarden universa een schepper uitsluiten. En we ten wel van iemand die een heel universum heeft gecreëerd. Zijn naam is god of Allah.
pi_171100453
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:24 schreef Glazenmaker het volgende:
Verkleden :') Lekker allemaal hetzelfde zijn in een steriele atheïstische samenleving!
Ik zou zeggen ga eens kijken in een wijk waar het meerendeel nu islamitisch is, dan zie je precies hoe 'allemaal hetzelfde zijn' eruit ziet.
pi_171100486
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Vertel meer over atheïstische (politie)kleding.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')