quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
mn kaaklijn is veranderd sinds ik mn verstandskiezen heb laten trekken
en dan moet ik straks nog een keer aan de andere kant
Laat het dan bezorgen op een PostNL punt schele draakquote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef Mozy het volgende:
Een PostNL bezorger die wel netjes op de app aangeeft een bezorgpoging te hebben gedaan waardoor hij maandag pas terugkomt maar vergeet fucking aan te bellen of daadwerkelijk een bezorgpoging te doen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef Mozy het volgende:
Een PostNL bezorger die wel netjes op de app aangeeft een bezorgpoging te hebben gedaan waardoor hij maandag pas terugkomt maar vergeet fucking aan te bellen of daadwerkelijk een bezorgpoging te doen.![]()
![]()
Waarom? Ik ben gewoon thuis.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Laat het dan bezorgen op een PostNL punt schele draak
Goeie, ik heb nu nog alleen de twitter webcare uitgescholden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:02 schreef Oberkullie het volgende:
Moet je ff bellen naar PostNL, krijg je een grietje aan de lijn die heel krampachtig probeert haar script te volgen
Je bent gewoon doofquote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef Mozy het volgende:
![]()
Oke neem het gesprek ff op aub heb wel zin om ff te lachenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Goeie, ik heb nu nog alleen de twitter webcare uitgescholden.
Je wil gewoon zijn stem horenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke neem het gesprek ff op aub heb wel zin om ff te lachen
Te laat, was een hele dikke surinaamse vrouw. Ze zei dat ze contact op neemt met zijn leidinggevende zodat die boos op de bezorger kan worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke neem het gesprek ff op aub heb wel zin om ff te lachen
Liever nietquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:23 schreef maffehenkie het volgende:
Hoe kan het dat een "slow"-chat harder loopt dan een gewoon klb topic? Mag ik daar even over klagen in een topic?
Omdat je hier altijd ontopic bent omdat er geen vast iets is om te bespreken.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:23 schreef maffehenkie het volgende:
Hoe kan het dat een "slow"-chat harder loopt dan een gewoon klb topic? Mag ik daar even over klagen in een topic?
Wij zijn niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:25 schreef maffehenkie het volgende:
ok mag ik wel mijn eigen sc openen hier? sc 2.0 bijv?
Zijn wij niet goed genoeg voor je?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:25 schreef maffehenkie het volgende:
ohh ja tuurlijk wel maar niet iedereen is hier aardig voor nieuwkomers vandaarquote:
dat kloptquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:26 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
ohh ja tuurlijk wel maar niet iedereen is hier aardig voor nieuwkomers vandaar
Ja tuurlijk henkie ga je gang vriendquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:25 schreef maffehenkie het volgende:
gaat Ama me dan niet reporten of banne?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja tuurlijk henkie ga je gang vriend
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:27 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
gaat Ama me dan niet reporten of banne?
gewoon schijt aan dat wijf hebbenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:27 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Fuck blauw tochquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:27 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Donder op naar je eigen landquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:26 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
ohh ja tuurlijk wel maar niet iedereen is hier aardig voor nieuwkomers vandaar
net als Nederland tegen vluchtelingen zegmaar
Waarom heb ik hier in godsnaam op geklikt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:30 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/Jezuswatslecht/videos/1542390395793305/
Omdat je overal op kliktquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier in godsnaam op geklikt.
Jammerquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:32 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Het is begonnen! Ik zal hier af en toe nog komen buurten geen zorgen!
Okéquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:35 schreef maffehenkie het volgende:
Kijk mijn SC is wel geslaagd, die loopt voor geen meter. Deze reeks mogen jullie hernoemen naar FC wat mij betreft.
KLB / [KLB SC 2.0] #121 Waar we nieuwkomers warm onthalen
Jij hebt een boek geschreven?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:44 schreef Oberkullie het volgende:
Ah yes mijn boek ligt nu al op het afhaalpunt. DHL
Ja het gaat over rechts extremistische huilies die alle onrecht in hun leven aan anderen toeschrijven. Misschien herken je jezelf er wel in.quote:
Ik zie jou vaker huilen hier hoor kweeniequote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja het gaat over rechts extremistische huilies die alle onrecht in hun leven aan anderen toeschrijven. Misschien herken je jezelf er wel in.
Hey Noelquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie jou vaker huilen hier hoor kweenie
Zal jou ook een kopie opsturenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie jou vaker huilen hier hoor kweenie
Moet cachet hem wel voorlezen hahaquote:
Uitstekendquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:59 schreef Zosk het volgende:
Heb wel even "in orde" genoteerd voor mijn volgende discussie met Nootjes.
Ga je jezelf weggooien?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:59 schreef Zosk het volgende:
Ik moet echt opstaan uit deze stoel en boodschappen gaan doen, en naar de stort.
Heb een box van een tientje van de mediamarkt. Prima.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:12 schreef Okurr het volgende:
Pff laatst haden jullie mij boxen aanraders gegeven die niet duur waren met bluetooth. Hebben ze allemaal geen bluetooth. Now I don´t know what to buy
Dat is niet wat ik zoekquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb een box van een tientje van de mediamarkt. Prima.
hij heeft het anders nergens over kontenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n zwaktebod dat negers het alleen maar over konten kunnen hebben.
k-dst en radio x zijn beter lekker puhquote:
Armquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:48 schreef Mozy het volgende:
Hoe zouden jullie je voelen als je in je leven al bijna een half dozijn auto's hebt gekocht die vlak na de aanschaf allemaal gebreken blijken te hebben?
zou een gat in de muren van mijn schuurtje slaanquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:48 schreef Mozy het volgende:
Hoe zouden jullie je voelen als je in je leven al bijna een half dozijn auto's hebt gekocht die vlak na de aanschaf allemaal gebreken blijken te hebben?
ontvang ik in dat scenario al jaren gratis geld? dan zou het me niet zoveel boeienquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:48 schreef Mozy het volgende:
hoezo "lijkt"?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Hallo willen er aub meer mensen posten anders lijkt het zo kansloos, uh valt het zo op
heee dushi hoe is hetquote:
alles best, en bij u?quote:
mweh, ik werd vandaag dikkig wakker. Nee ik ben niet dik maar soms voelt dat zo hequote:
Ja heel goed en met jou?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee dushi hoe is het
zeg ik had een vraag, wat is dat rode bij mcFlurry
oh ik vond het wel een leuk grapjequote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja heel goed en met jou?
Waarom zou ik het antwoord ondertussen wel weten gekkie?
waarom reageer je als een 12 jarige schoolmeisjequote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja heel goed en met jou?
Waarom zou ik het antwoord ondertussen wel weten gekkie?
gewillige subjes everywherequote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom reageer je als een 12 jarige schoolmeisje
Omdat mijn dochter op mijn account zit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom reageer je als een 12 jarige schoolmeisje
BEN IK TOCH OOKquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar ik hoopte stiekem dat je serieus was.
na mijn morning run voelde ik mij als superman. alleen mijn benen protesteren nu watquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mweh, ik werd vandaag dikkig wakker. Nee ik ben niet dik maar soms voelt dat zo he
Voor de rest zn gangetje he
Slimquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na mijn morning run voelde ik mij als superman. alleen mijn benen protesteren nu wat
oh, jammer zoskquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
De vraag is niet wat maar wie.Maar nee helaas niets en niemand.
ik heb zin in aardbeienquote:
Ik overleef het wel gelukkig.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, jammer zosk
[..]
ik heb zin in aardbeien
Ik zou dat echt zo enorm grappig vinden dat ik hopelijk niet meer bijkom van het verdriet.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Hey wahrheit en ik gaan allebei naar bks, straks zie ik hem wel maar jou niet
HAHAHAH zou dat niet een grap zijn zosk![]()
ze eerst even uitputten voordat ze in de frituur gaan hahaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
En nu ga ik lopen met de honden want het is echt heerlijk buiten.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou dat echt zo enorm grappig vinden dat ik hopelijk niet meer bijkom van het verdriet.
geniet ervanquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
En nu ga ik lopen met de honden want het is echt heerlijk buiten.
nee hjbquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
k-dst en radio x zijn beter lekker puh
ben je nog steeds samen met die stoephoerquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Cachet probeerde me gisteren verscheidene keren wakker te maken maar ik sliep zo vast he
Sowquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:22 schreef Okurr het volgende:
[..]
ben je nog steeds samen met die stoephoer
hahahahaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:22 schreef Okurr het volgende:
[..]
Snurk je daarbij ook op het geluidsniveau van een opstijgend vliegtuig?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Cachet probeerde me gisteren verscheidene keren wakker te maken maar ik sliep zo vast he
Hoe is het met je denkbeeldige verloofde?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:22 schreef Okurr het volgende:
[..]
Ik snurk nietquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Snurk je daarbij ook op het geluidsniveau van een opstijgend vliegtuig?
Heb ik vannacht gepost je hebt het gemist jammerquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:31 schreef Catkiller het volgende:
Waar zijn die screenshots van die stalker die geen seks mocht van Aber nu
Zieke hont jij hahaha snap jequote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze eerst even uitputten voordat ze in de frituur gaan haha
oke nou denk niet dat we elkaar zullen zien hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar echt intens verdrietig dus.
Bedankt, dat is gelukt.
Ik ga er wel vanuit dus ik bereid me alvast mentaal voor op de donkere periode die gaat komen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke nou denk niet dat we elkaar zullen zien hoor
Ik party altijd op festivals, slapen doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:45 schreef Crack_ het volgende:
ik moest twee jaar geleden voor het eerst als vrijgezel naar zo'n festival en toen had ik het voor het eerst echt intens koud. Zo koud dat ik helemaal in paniek raakte want kon ook niet meer slapen en toen ben ik gewoon maar bij mn vriendjes in hun tentje gekropen en kon ik verder slapen![]()
goodlife
Oh, nee ik moet slapenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik party altijd op festivals, slapen doe ik niet aan.
zou dit ook zeggen als ik in zo´n relatie zat als die van jou, pijn verzachten enzo weetjewel.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe is het met je denkbeeldige verloofde?
laat je mobiel dan tijdens het slapen geluid opnemen, kun je de volgende ochtend ook gelijk controleren of er geesten in je huis wonenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet of ik echt snurk of dat mensen me lopen te fucken
nee bestaan niet en ik snurk ook niet, opgelostquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat je mobiel dan tijdens het slapen geluid opnemen, kun je de volgende ochtend ook gelijk controleren of er geesten in je huis wonen
Heeft ie je al gezien zonder 4kg make up?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:49 schreef Okurr het volgende:
[..]
zou dit ook zeggen als ik in zo´n relatie zat als die van jou, pijn verzachten enzo weetjewel.
Lekkere vriendin ben jijquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik scheld mensen uit in mijn slaap. Oh en ik sla je misschien een bloedneus.
Slapen is wel lekker maar dat gaat niet met allerlei zooi in je lichaam op zo'n festival.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee ik moet slapen
Maar toen ik nog wel relatie had toen wilde hij wel met zn mattieboy feestje vieren maar ik niet. Dat is geen probleme, i go sleepj en jullie feest ok bye
Ik ben echt de beste
ik praat ook, maar altijd kutquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik scheld mensen uit in mijn slaap. Oh en ik sla je misschien een bloedneus.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat je mobiel dan tijdens het slapen geluid opnemen, kun je de volgende ochtend ook gelijk controleren of er geesten in je huis wonen
oh ik drink niet ofzo hoor, wil je me dood ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Slapen is wel lekker maar dat gaat niet met allerlei zooi in je lichaam op zo'n festival.
je denkt dat ze niet bestaan omdat ze alleen praten als je slaaptquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee bestaan niet en ik snurk ook niet, opgelost
Nee dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik drink niet ofzo hoor, wil je me dood ofzo
Je wordt graag geslagen?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik praat ook, maar altijd kut
Misschien moeten we keer samen slapen, klinkt gezellig
App haar gewoon dickpicsquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:53 schreef JedimindhaX het volgende:
hee jongens is rocknijntje nog langsgeweest? ik heb drama ontwenningsverschijnselen. hey sexy kutwijf, zeg eens wat
watquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je denkt dat ze niet bestaan omdat ze alleen praten als je slaapt
oh nee ik drink water dusquote:
doe niet zo irritantquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:53 schreef JedimindhaX het volgende:
hee jongens is rocknijntje nog langsgeweest? ik heb drama ontwenningsverschijnselen. hey sexy kutwijf, zeg eens wat
preciesquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:54 schreef Crack_ het volgende:
je denkt dat ze niet bestaan omdat ze alleen praten als je slaapt
wat
Lijkt me een goede eerste stapquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:54 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
ik weet niet of ik haar nummer nog heb. even kijken.
bevestig het stereotype maar weer jaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pussy maar ja we kunnen niet alles hebben in het leven.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bevestig het stereotype maar weer ja
als ik doorga met irritant zijn, kom je me dan slaan?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat
[..]
oh nee ik drink water dus
[..]
doe niet zo irritant
meloen en pussy kun je beide kopen hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pussy maar ja we kunnen niet alles hebben in het leven.
Ze wordt graag geslagen, dat is wat anders he.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
als ik doorga met irritant zijn, kom je me dan slaan?
nee, dan ben je gewoon irritant and thats itquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
als ik doorga met irritant zijn, kom je me dan slaan?
het is that'squote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dan ben je gewoon irritant and thats it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |