hij heeft het anders nergens over kontenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n zwaktebod dat negers het alleen maar over konten kunnen hebben.
k-dst en radio x zijn beter lekker puhquote:
Armquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:48 schreef Mozy het volgende:
Hoe zouden jullie je voelen als je in je leven al bijna een half dozijn auto's hebt gekocht die vlak na de aanschaf allemaal gebreken blijken te hebben?
zou een gat in de muren van mijn schuurtje slaanquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:48 schreef Mozy het volgende:
Hoe zouden jullie je voelen als je in je leven al bijna een half dozijn auto's hebt gekocht die vlak na de aanschaf allemaal gebreken blijken te hebben?
ontvang ik in dat scenario al jaren gratis geld? dan zou het me niet zoveel boeienquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:48 schreef Mozy het volgende:
hoezo "lijkt"?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Hallo willen er aub meer mensen posten anders lijkt het zo kansloos, uh valt het zo op
heee dushi hoe is hetquote:
alles best, en bij u?quote:
mweh, ik werd vandaag dikkig wakker. Nee ik ben niet dik maar soms voelt dat zo hequote:
Ja heel goed en met jou?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee dushi hoe is het
zeg ik had een vraag, wat is dat rode bij mcFlurry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |