hij heeft het anders nergens over kontenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n zwaktebod dat negers het alleen maar over konten kunnen hebben.
k-dst en radio x zijn beter lekker puhquote:
Armquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:48 schreef Mozy het volgende:
Hoe zouden jullie je voelen als je in je leven al bijna een half dozijn auto's hebt gekocht die vlak na de aanschaf allemaal gebreken blijken te hebben?
zou een gat in de muren van mijn schuurtje slaanquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:48 schreef Mozy het volgende:
Hoe zouden jullie je voelen als je in je leven al bijna een half dozijn auto's hebt gekocht die vlak na de aanschaf allemaal gebreken blijken te hebben?
ontvang ik in dat scenario al jaren gratis geld? dan zou het me niet zoveel boeienquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:48 schreef Mozy het volgende:
hoezo "lijkt"?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Hallo willen er aub meer mensen posten anders lijkt het zo kansloos, uh valt het zo op
heee dushi hoe is hetquote:
alles best, en bij u?quote:
mweh, ik werd vandaag dikkig wakker. Nee ik ben niet dik maar soms voelt dat zo hequote:
Ja heel goed en met jou?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee dushi hoe is het
zeg ik had een vraag, wat is dat rode bij mcFlurry
oh ik vond het wel een leuk grapjequote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja heel goed en met jou?
Waarom zou ik het antwoord ondertussen wel weten gekkie?
waarom reageer je als een 12 jarige schoolmeisjequote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja heel goed en met jou?
Waarom zou ik het antwoord ondertussen wel weten gekkie?
gewillige subjes everywherequote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom reageer je als een 12 jarige schoolmeisje
Omdat mijn dochter op mijn account zit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom reageer je als een 12 jarige schoolmeisje
BEN IK TOCH OOKquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar ik hoopte stiekem dat je serieus was.
na mijn morning run voelde ik mij als superman. alleen mijn benen protesteren nu watquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mweh, ik werd vandaag dikkig wakker. Nee ik ben niet dik maar soms voelt dat zo he
Voor de rest zn gangetje he
Slimquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na mijn morning run voelde ik mij als superman. alleen mijn benen protesteren nu wat
oh, jammer zoskquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
De vraag is niet wat maar wie.Maar nee helaas niets en niemand.
ik heb zin in aardbeienquote:
Ik overleef het wel gelukkig.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, jammer zosk
[..]
ik heb zin in aardbeien
Ik zou dat echt zo enorm grappig vinden dat ik hopelijk niet meer bijkom van het verdriet.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Hey wahrheit en ik gaan allebei naar bks, straks zie ik hem wel maar jou niet
HAHAHAH zou dat niet een grap zijn zosk![]()
ze eerst even uitputten voordat ze in de frituur gaan hahaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
En nu ga ik lopen met de honden want het is echt heerlijk buiten.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou dat echt zo enorm grappig vinden dat ik hopelijk niet meer bijkom van het verdriet.
geniet ervanquote:Op zaterdag 20 mei 2017 14:07 schreef Zosk het volgende:
En nu ga ik lopen met de honden want het is echt heerlijk buiten.
nee hjbquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
k-dst en radio x zijn beter lekker puh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |