Fuck blauw tochquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:27 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
gaat Ama me dan niet reporten of banne?
Donder op naar je eigen landquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:26 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
ohh ja tuurlijk wel maar niet iedereen is hier aardig voor nieuwkomers vandaar
net als Nederland tegen vluchtelingen zegmaar
Waarom heb ik hier in godsnaam op geklikt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:30 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/Jezuswatslecht/videos/1542390395793305/
Omdat je overal op kliktquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier in godsnaam op geklikt.
Jammerquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:32 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Het is begonnen! Ik zal hier af en toe nog komen buurten geen zorgen!
Okéquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:35 schreef maffehenkie het volgende:
Kijk mijn SC is wel geslaagd, die loopt voor geen meter. Deze reeks mogen jullie hernoemen naar FC wat mij betreft.
KLB / [KLB SC 2.0] #121 Waar we nieuwkomers warm onthalen
Jij hebt een boek geschreven?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:44 schreef Oberkullie het volgende:
Ah yes mijn boek ligt nu al op het afhaalpunt. DHL
Ja het gaat over rechts extremistische huilies die alle onrecht in hun leven aan anderen toeschrijven. Misschien herken je jezelf er wel in.quote:
Ik zie jou vaker huilen hier hoor kweeniequote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja het gaat over rechts extremistische huilies die alle onrecht in hun leven aan anderen toeschrijven. Misschien herken je jezelf er wel in.
Hey Noelquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie jou vaker huilen hier hoor kweenie
Zal jou ook een kopie opsturenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie jou vaker huilen hier hoor kweenie
Moet cachet hem wel voorlezen hahaquote:
Uitstekendquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:59 schreef Zosk het volgende:
Heb wel even "in orde" genoteerd voor mijn volgende discussie met Nootjes.
Ga je jezelf weggooien?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:59 schreef Zosk het volgende:
Ik moet echt opstaan uit deze stoel en boodschappen gaan doen, en naar de stort.
Heb een box van een tientje van de mediamarkt. Prima.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:12 schreef Okurr het volgende:
Pff laatst haden jullie mij boxen aanraders gegeven die niet duur waren met bluetooth. Hebben ze allemaal geen bluetooth. Now I don´t know what to buy
Dat is niet wat ik zoekquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb een box van een tientje van de mediamarkt. Prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |