Je wil gewoon zijn stem horenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke neem het gesprek ff op aub heb wel zin om ff te lachen
Te laat, was een hele dikke surinaamse vrouw. Ze zei dat ze contact op neemt met zijn leidinggevende zodat die boos op de bezorger kan worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke neem het gesprek ff op aub heb wel zin om ff te lachen
Liever nietquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:23 schreef maffehenkie het volgende:
Hoe kan het dat een "slow"-chat harder loopt dan een gewoon klb topic? Mag ik daar even over klagen in een topic?
Omdat je hier altijd ontopic bent omdat er geen vast iets is om te bespreken.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:23 schreef maffehenkie het volgende:
Hoe kan het dat een "slow"-chat harder loopt dan een gewoon klb topic? Mag ik daar even over klagen in een topic?
Wij zijn niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:25 schreef maffehenkie het volgende:
ok mag ik wel mijn eigen sc openen hier? sc 2.0 bijv?
Zijn wij niet goed genoeg voor je?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:25 schreef maffehenkie het volgende:
ohh ja tuurlijk wel maar niet iedereen is hier aardig voor nieuwkomers vandaarquote:
dat kloptquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:26 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
ohh ja tuurlijk wel maar niet iedereen is hier aardig voor nieuwkomers vandaar
Ja tuurlijk henkie ga je gang vriendquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:25 schreef maffehenkie het volgende:
gaat Ama me dan niet reporten of banne?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja tuurlijk henkie ga je gang vriend
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:27 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
gaat Ama me dan niet reporten of banne?
gewoon schijt aan dat wijf hebbenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:27 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
gaat Ama me dan niet reporten of banne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |