quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
mn kaaklijn is veranderd sinds ik mn verstandskiezen heb laten trekken
en dan moet ik straks nog een keer aan de andere kant
Laat het dan bezorgen op een PostNL punt schele draakquote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef Mozy het volgende:
Een PostNL bezorger die wel netjes op de app aangeeft een bezorgpoging te hebben gedaan waardoor hij maandag pas terugkomt maar vergeet fucking aan te bellen of daadwerkelijk een bezorgpoging te doen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef Mozy het volgende:
Een PostNL bezorger die wel netjes op de app aangeeft een bezorgpoging te hebben gedaan waardoor hij maandag pas terugkomt maar vergeet fucking aan te bellen of daadwerkelijk een bezorgpoging te doen.![]()
![]()
Waarom? Ik ben gewoon thuis.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Laat het dan bezorgen op een PostNL punt schele draak
Goeie, ik heb nu nog alleen de twitter webcare uitgescholden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:02 schreef Oberkullie het volgende:
Moet je ff bellen naar PostNL, krijg je een grietje aan de lijn die heel krampachtig probeert haar script te volgen
Je bent gewoon doofquote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef Mozy het volgende:
![]()
Oke neem het gesprek ff op aub heb wel zin om ff te lachenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Goeie, ik heb nu nog alleen de twitter webcare uitgescholden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |