Ja maar wat denk je dat er wordt bedoeld? Of de vloer is volgens de regels gelegd of er is geen reglement.quote:
Dat gaat mij boven mijn pet.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar wat denk je dat er wordt bedoeld? Of de vloer is volgens de regels gelegd of er is geen reglement.
Die kunnen gelukkig van het balkon af flikkeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Er is nu boven mij een bezichtiging van een gezin met kleine kinderen
Maken ze mijn rietmat kapotquote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die kunnen gelukkig van het balkon af flikkeren.
Als je geen hoog tapijt oid hebt, dan werkt het prima.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou dit nou werken?
http://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_494234.html?lkid=10597819
Ook zo'n 'goedkope' ?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je geen hoog tapijt oid hebt, dan werkt het prima.
Ook een goedkope kan goed zuigen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Buiten Europa boven de 22 euro sowieso ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh maar dan heb je kans op extra btw toch?
Hmm nu weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buiten Europa boven de 22 euro sowieso ja.
Mwa, kans is 1 op 10, dus best nog de moeite.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buiten Europa boven de 22 euro sowieso ja.
Je hoeft ook niet in China te kijken, kan ook hier best redelijk goedkoop zijn: https://www.amazon.de/Dir(...)rds=stofzuiger+robotquote:
Ja die bij gearbest is 73 met kortingscodequote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet in China te kijken, kan ook hier best redelijk goedkoop zijn: https://www.amazon.de/Dir(...)rds=stofzuiger+robot
Die kans is wel steeds groter met deals zoals PostNL maakt met Alibaba en zulks.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 19:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, kans is 1 op 10, dus best nog de moeite.
BTW is dan ook de wereld niet.
Zulke elektronicameuk haal ik altijd liever binnen Europa ivm de garantie eigenlijk.quote:
Oeh is die voor mij danquote:
Doe ze vaak zelf wel, maar maakt niet heel veel uit.quote:
Garantie heb je daar ook gewoon.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke elektronicameuk haal ik altijd liever binnen Europa ivm de garantie eigenlijk.
Maarquote:
Mja, dan ben je wel volledig afhankelijk van de coulance van de webshop. Meestal zit dat trouwens wel goed en krijg je gewoon een nieuwe zonder dat je het hoeft terug te sturen, dat wel.quote:
Eigen Unie eerst.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt toch liever troep uit europa?
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:27 schreef Fokker89 het volgende:
Iemand is niet helemaal lekker.
[ afbeelding ]
Dat is Erik-Jan.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:27 schreef Fokker89 het volgende:
Iemand is niet helemaal lekker.
[ afbeelding ]
En? Got lucky?quote:
Dat zal haar goed doen. Bedankt jongens!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 15:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sp3c en ik zijn op bezoek bij je moeder
Ik kan het artikel niet lezen maar als ze alleen een 'snuffelhond' is dan is ze wel lief ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ahh
Deze is ook zo lief
http://www.volkskrant.nl/(...)mobieltjes~a4495711/
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan het artikel niet lezen maar als ze alleen een 'snuffelhond' is dan is ze wel lief ja.
Ja is een snuffelhond, de eerste in Nederland die getraind is om telefoons te vinden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan het artikel niet lezen maar als ze alleen een 'snuffelhond' is dan is ze wel lief ja.
Cool!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja is een snuffelhond, de eerste in Nederland die getraind is om telefoons te vinden.
Pief paf met zijn toverstafquote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik kom er net achter dat het eigen bedrijf van Jeroen Pauw "Pief Paf Pauw Holding B.V." heet.
in zijn gezicht spugen.quote:Op zondag 21 mei 2017 01:13 schreef timmmmm het volgende:
faalax stuurt via snap een heel verhaal waarvan ik de helftnu al vergeten ben. Wat nu?
Ik was gewoon lekker aan het stucenquote:
Ik was gewoon aan het werk vandaag. Nu nog steeds, zelfs.quote:
Wespen zijn gewoon voor niemand leuk hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
https://www.naturetoday.c(...)s/message/?msg=23480
Specularium zit nu in een hoekje te huilen.
Dat hij zo lekker tussen je vingers klem komt te zitten en je dan prikt.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wespen zijn gewoon voor niemand leuk hoor.
Ze zijn sowieso gewoon vervelend, zelfs als ze niet prikken.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat hij zo lekker tussen je vingers klem komt te zitten en je dan prikt.
Katten, die zijn pas vervelend.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso gewoon vervelend, zelfs als ze niet prikken.
Wat is er nou weer mis met katten?quote:
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso gewoon vervelend, zelfs als ze niet prikken.
Erg schattig. Maar dat ga ik niet zeggen want daar krijg ik specularium niet mee op de kast.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, zie dit bijvoorbeeld: http://www.dumpert.nl/med(...)poes_vs_kittens.html
Ja echt hoor, al die tuinsites worden gerund door fundamentalisten lijkt het wel. Nu weer eenquote:
Wat een aids. Moet gehackt worden.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie deze schoenen al![]()
http://www.shiftwear.com/
Maar lijkt op scam :p
Durf je je huis nog wel uit, met die wespenplaag?quote:Op maandag 22 mei 2017 17:53 schreef Specularium het volgende:
Toren Tuinbroek aan de rode klats, ik merk het alweer.
je bent zelf een katquote:
Deze zomer maar gewoon met een vlammenwerper over straat denk ik.quote:
Die komen ook gewoon met groepjes mensen prikken hoor.quote:
Doet me denken aan jouw usericon.quote:Op maandag 22 mei 2017 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komen ook gewoon met groepjes mensen prikken hoor.
Al hebben ze vaak een nog slechtere kledingkeuze dan dat zwart-geel.
Wat staat daar?quote:Op maandag 22 mei 2017 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens de kleine lettertjes niet.
Nee niet echt.quote:
Ze hebben ongeveer 8 miljard Turkse films er op gezet een paar maanden terug.quote:
Word?quote:Op maandag 22 mei 2017 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ongeveer 8 miljard Turkse films er op gezet een paar maanden terug.
Anders The Expanse.
Ja al die 'grappige' films die schijnbaar hier ook wel eens in de bioscoop draaien.quote:
The Expanse is inderdaad wel briljant maar er staan veel meer goeie series op Netflix. Black Sails bv.quote:Op maandag 22 mei 2017 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ongeveer 8 miljard Turkse films er op gezet een paar maanden terug.
Anders The Expanse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind jij Milo Yiannopoulos leuk?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Straks moet Elf nog fan worden van Morrissey.
[ afbeelding ]
Is dit serieusquote:Op woensdag 24 mei 2017 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
.............
https://www.manpower.nl/v(...)len-op-Schiphol.html
Het is trouwens wel de meest tokkie naam die ze een bankbiljet hebben kunnen geven he, een donniequote:Op woensdag 24 mei 2017 13:31 schreef YokiKater het volgende:
Een donnie per uur.. Ja, daar ga je deze doelgroep mee bereiken.![]()
Volgas op de linkerbaan kost al meer per uur aan benzine..
Straattaal is per definitie tokkie.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is trouwens wel de meest tokkie naam die ze een bankbiljet hebben kunnen geven he, een donnie
Ja ik denk ook dat de figuren die de taal uit die vacature bezigen wel meer dan een donnie per uur verdienen met allerlei ongure zaakjes.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straattaal is per definitie tokkie.
Wat stigmatiserend zeg.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat de figuren die de taal uit die vacature bezigen wel meer dan een donnie per uur verdienen met allerlei ongure zaakjes.
Maar het klopt wel ...quote:
Nou, op een steel hoef je toch niet te bakken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:22 schreef YokiKater het volgende:
De steel van mijn koekenpan is afgebroken
dat is waarquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, op een steel hoef je toch niet te bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2017 19:41:33 ]
screenshot or it didn't happen!quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik krijg een NL-Alert dat ik niet naar Amsterdam mag. Godverdomme!
Dat zou sowieso wel als algeheel advies mogen gelden voor iedereen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik krijg een NL-Alert dat ik niet naar Amsterdam mag. Godverdomme!
Eigen schuld dikke bult. Een slimme jongen had al ruim van tevoren een IED ingegraven op het museumplein.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuk, sta je dan als terrorist op de A10, mag je de stad niet in
nu maar hopen dat dat niet gebeurd is ...quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult. Een slimme jongen had al ruim van tevoren een IED ingegraven op het museumplein.
Tja, je weet het nooit. Gewoon lekker doorgaan met leven en een beetje opletten. Verdachte situaties inmelden en meer kan je niet doen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu maar hopen dat dat niet gebeurd is ...
Het grootste gevaar zijn nog altijd de mensen zelf, net als in Rotterdam vorige week zijn er veel te veel mensen op een kleine plek, als er paniek uitbreekt om wat dan ook kan het goed mis gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu maar hopen dat dat niet gebeurd is ...
QFTquote:Op woensdag 24 mei 2017 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het grootste gevaar zijn nog altijd de mensen zelf, net als in Rotterdam vorige week zijn er veel te veel mensen op een kleine plek, als er paniek uitbreekt om wat dan ook kan het goed mis gaan.
true that. daarom mijd ik dat soort dingen als het even kan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het grootste gevaar zijn nog altijd de mensen zelf, net als in Rotterdam vorige week zijn er veel te veel mensen op een kleine plek, als er paniek uitbreekt om wat dan ook kan het goed mis gaan.
Sta jij elke dag in een afgeladen Amsterdam?quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
true that. daarom mijd ik dat soort dingen als het even kan.
godzijdank niet. Moest met de kampioenswedstrijd van feyenoord de kinderen ophalen in rotterdam. ben nog nooit zo vroeg van huis vertrokken om de drukte voor te zijn. En dan zit je om half tien met dronken supporters in een trein. Ook geen feest kan ik je vertellenquote:Op woensdag 24 mei 2017 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sta jij elke dag in een afgeladen Amsterdam?
Het klonk anders wel heel erg gezellig.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
godzijdank niet. Moest met de kampioenswedstrijd van feyenoord de kinderen ophalen in rotterdam. ben nog nooit zo vroeg van huis vertrokken om de drukte voor te zijn. En dan zit je om half tien met dronken supporters in een trein. Ook geen feest kan ik je vertellen
uhuh, ze waren gelukkig niet aggressief, maar men, de herrie die uit die kelen kwam .. ik was zo blij op de terugweg, ik genoot gewoon van de stilte.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het klonk anders wel heel erg gezellig.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sta jij elke dag in een afgeladen Amsterdam?
Top Gun 2 - IMDbquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:50 schreef YokiKater het volgende:
Er komt een vervolg op Top Gun!!!
[ afbeelding ]
Ik haat drukte en ik haat het OV. Dus ik zou er niet eens aan zijn begonnen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
uhuh, ze waren gelukkig niet aggressief, maar men, de herrie die uit die kelen kwam .. ik was zo blij op de terugweg, ik genoot gewoon van de stilte.
quote:
quote:The pilot is unknown at this time.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]Maar vermoedelijk gaat het over drones, en dat er dus minder dogfights en piloten aan te pas komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien, en dan laat ik mijn fantasie even gaan, een soort scenario waarin de drones falen/onbruikbaar zijn, door hackers of jammers en dat er dan oldskool eckte eckte pilotenbazen aan de slag moeten.
Ja, daar hoop ik dus ook gewoon op.. Fancy nieuwe technologie werkt niet en dus moeten ze een beroep doen op oldskool bazen en dus ook spullen. Dat zou een enorm goed verhaal zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:44 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten gewoon in een F-14 en niet sensueel gaan doen met een JSF ofzo.
Mooi kontje he?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor deze foto, David. Lekker groot ook.
Kleding.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik zoek nog dingen die handig zijn om te kopen voor een reis naar Indonesië.
Een machette.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:02 schreef d4v1d het volgende:
Iets tegen spetterpoep.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:02 schreef d4v1d het volgende:
Huisjes bouwen samen met lokale bevolking om arme gezinnen die daar wonen weer een toekomst te bieden.quote:
Klamboequote:Op woensdag 24 mei 2017 21:02 schreef d4v1d het volgende:
Slaap in een hotelquote:
Goeie, al is er overal voldoende water in flesjesquote:Waterzuiveringstabletten
Spetterpoepremmers heb ik alquote:Norit
Loperamide
Tijdens huisjes bouwen moet ik dichte schoenen aan met harde neuzenquote:Goed schoeisel
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2017 21:10:51 ]
Dan moet je inderdaad wel sandalen aan, en je haar niet meer wassen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Huisjes bouwen samen met lokale bevolking om arme gezinnen die daar wonen weer een toekomst te bieden.
Dat zeg ik, goed schoeisel.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:10 schreef d4v1d het volgende:
Tijdens huisjes bouwen moet ik dichte schoenen aan met harde neuzen
Dat schoeisel wordt uitgereikt vanuit de organisatiequote:
Wedden dat je daar over gaat klagen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat schoeisel wordt uitgereikt vanuit de organisatie
Ja. Sowieso.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wedden dat je daar over gaat klagen?
Waardeloze padvinder.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
T gene wat ik heb is zo bot als de tyfus. Moet dus ff slijpen
Ohja, niet meenemen met je handbagagequote:Op woensdag 24 mei 2017 21:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
T gene wat ik heb is zo bot als de tyfus. Moet dus ff slijpen
Even gegoogled. Schoenen van ¤25,-. ex.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:15 schreef YokiKater het volgende:
Na het zien van die foto weet ik dat wel zeker.
Tip 3: goede sokkenquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even gegoogled. Schoenen van ¤25,-. ex.
Dat worden blaren
Koop dan zelf een paar bij de scapino, zijn niet duur, is wel even wennen, maar loopt uiteindelijk wel prima, en is stevig, en goedgekeurd.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even gegoogled. Schoenen van ¤25,-. ex.
Dat worden blaren
http://www.lizardworkwear(...)ker-sock-black-39-43quote:
Jij denkt dat ik zonder een rol tape op reis ga?quote:Tip 4: ducttape
* d4v1d trekt aan.quote:Tip 5: loop die dingen zo snel mogelijk in.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.lizardworkwear(...)ker-sock-black-39-43
[..]
Jij denkt dat ik zonder een rol tape op reis ga?
[..]
* d4v1d trekt aan.
Maak je daarmee een condoom ofzo?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:24 schreef Specularium het volgende:
En boterhamzakjes kopen. Werkt goed met die rol tape.
En schuursponsjes, kun je een kunstkutje maken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:24 schreef Specularium het volgende:
En boterhamzakjes kopen. Werkt goed met die rol tape.
niet zo'n hoge graag.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://outdoorextreme.nl/ma-1-sniper-legerkisten.html
Ja. Weetje hoe fijn en goed het is om een stevige schoen om je poot te hebben? Lage schoenen heb ik geen ervaring mee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
niet zo'n hoge graag.
Weet je wel hoe warm het daar wordt
Als ze er was ligt ze nu op de grond haar verdriet te verdrinken.quote:
Hey Njosquote:Op woensdag 24 mei 2017 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ze er was ligt ze nu op de grond haar verdriet te verdrinken.
Naailes, gat, rokje.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kom net terug van de naailes. Moest ik iets doen met een machine waar ik nooit mee had gewerkt. Zegt de naailerares: het ergste wat kan gebeuren is dat er een gat in je rokje komt, maar dat is nog nooit gebeurd!
Raar eens wie de primeur maakte...
Ik heb niet gekeken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Vonden jullie het een leuke wedstrijd?
Best saai eigenlijk. Geen kampioenswedstrijd.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Vonden jullie het een leuke wedstrijd?
Groot gelijk.quote:
Ja, vooral Specularium. Dat is ons zonnetje hier.quote:
Die ken ik niet, klinkt als een faggot (vet mooi instrument trouwens).quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, vooral Specularium. Dat is ons zonnetje hier.
Ha Fokkerquote:Op woensdag 24 mei 2017 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Natuurlijk oude Hork, hoe is het met je rijschooltje?
Rijschool69 was het toch?quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die ken ik niet, klinkt als een faggot (vet mooi instrument trouwens).
[..]
Ha Fokkerprima man, trekt nu eindelijk goed aan omdat allemaal 17-jarigen hun eindexamens hebben gehad.
Jaloersquote:Op woensdag 24 mei 2017 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso "betaling in natura is prima!" is de slogan.
Ook een gaspedaaltje doen dan, vet handig voor trage leerlingenquote:Op woensdag 24 mei 2017 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jaloers
Ik denk dat ik ook maar een extra set pedalen voor mijn seicento koop.
Hoe oud was hij?quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Een collega van mij had laatst een one night stand met een meisje van 18. Trots dat hij was.. Hele nacht doorgegaan ook echt.
Ik heb seks gehad met een meisje van 15. Pedoquote:Op woensdag 24 mei 2017 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Een collega van mij had laatst een one night stand met een meisje van 18. Trots dat hij was.. Hele nacht doorgegaan ook echt.
26, ook een jonkiequote:
Jij was toen zeker 12?quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad met een meisje van 15. Pedo
Godver tijd terug, beter gaat Fylax weer een radioshowtje geven. Moedergrappen up our sleeves.quote:
Dan moet Kally er ook bij.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver tijd terug, beter gaat Fylax weer een radioshowtje geven. Moedergrappen up our sleeves.
Ik had een paar uur terug al een gifje gepost van het zusje van d4v1d, maar zou ook een oude kunnen zijn van de moeder van Fylax.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver tijd terug, beter gaat Fylax weer een radioshowtje geven. Moedergrappen up our sleeves.
Spannendquote:Op woensdag 24 mei 2017 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had een paar uur terug al een gifje gepost van het zusje van d4v1d, maar zou ook een oude kunnen zijn van de moeder van Fylax.
[ afbeelding ]
Duidelijk familie van d4v1d.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had een paar uur terug al een gifje gepost van het zusje van d4v1d, maar zou ook een oude kunnen zijn van de moeder van Fylax.
[ afbeelding ]
quote:
Oh shit waddup.quote:
Geen idee, hij is gemanifesteerd in m'n WhatsApp, dus ik vraag eigenlijk nog dringender psychische hulp.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is hier ooit komen aanwaaien, maar hoe kom je er weer vanaf?
Huisjes laten bouwen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is hier ooit komen aanwaaien, maar hoe kom je er weer vanaf?
Executeren is ook weer zo iets.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, hij is gemanifesteerd in m'n WhatsApp, dus ik vraag eigenlijk nog dringender psychische hulp.
Ja precies, krijg je een beetje zo'n Ajax - ManU sfeertje.quote:
Komt door waaghals die hier 2x per jaar post.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
NWS SC is een beetje het afvoerputje van FOK!
Dit klinkt een beetje als Henk.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
NWS SC is een beetje het afvoerputje van FOK!
Wat een pestkop is het toch.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt door waaghals die hier 2x per jaar post.
Als Elfje hier weer eens tijdelijk niet post neem ik de honneurs waarquote:
Hij leest elke dag mijn pohi door en als ik teveel knipoogjes heb gekregen krijg ik straf.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En jaloers, ik knipoog 1x naar jou, en hij is er als de kippen bij.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij leest elke dag mijn pohi door en als ik teveel knipoogjes heb gekregen krijg ik straf.
Bij anderen wel, maar jij was toch homo?quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En jaloers, ik knipoog 1x naar jou, en hij is er als de kippen bij.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Bij andere wel, maar jij was toch homo?
quote:Op woensdag 24 mei 2017 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij leest elke dag mijn pohi door en als ik teveel knipoogjes heb gekregen krijg ik straf.
JA groot fan.quote:
* DJMO doet lachenquote:Op donderdag 25 mei 2017 09:42 schreef YokiKater het volgende:
Gaat er een mongool lopen klussenInshallah, val van een trap ongelovige hond! Het is een heilige dag!
Er ging net zo'n koter met zijn fietsje keihard onderuit. Heb ik even pleisterplakker gespeeld, want zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:05 schreef Mani89 het volgende:
Het is weer een we gaan allemaal met onze krijsende kutkinderen in de file staan op weg naar het strand dag.
quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er ging net zo'n koter met zijn fietsje keihard onderuit. Heb ik even pleisterplakker gespeeld, want zo ben ik dan ook wel weer.
Tja, elke mogelijkheid om zo'n schreeuwend kindje extra te laten schreeuwen door met wat wondspray op een schaafwond te spuiten pak ik gewoon graag aan.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:11 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
Yoki met z'n grote bek, maar o zo kleine hartje
quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, elke mogelijkheid om zo'n schreeuwend kindje extra te laten schreeuwen door met wat wondspray op een schaafwond te spuiten pak ik gewoon graag aan.
"Doet het pijn?"
-"Jaaaaaawahaaaaaawahaaaa"
"Dit ook!"
hehehehehe
Heb je ook het nummer van zijn moeder gefikst?quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, elke mogelijkheid om zo'n schreeuwend kindje extra te laten schreeuwen door met wat wondspray op een schaafwond te spuiten pak ik gewoon graag aan.
"Doet het pijn?"
-"Jaaaaaawahaaaaaawahaaaa"
"Dit ook!"
hehehehehe
Wel eerst uitgelachen?quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er ging net zo'n koter met zijn fietsje keihard onderuit. Heb ik even pleisterplakker gespeeld, want zo ben ik dan ook wel weer.
Nee, hij was met zijn vader.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook het nummer van zijn moeder gefikst?
Zo ben ik toch helemaal niet. Wel even aan zijn vader uitgelegd dat als hij op zijn harses was gevallen het misschien een nog onhandiger kind zou zijn gewordenquote:
Fietshelmpje, ben je een Duitser ofzoquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, hij was met zijn vader.
[..]
Zo ben ik toch helemaal niet. Wel even aan zijn vader uitgelegd dat als hij op zijn harses was gevallen het misschien een nog onhandiger kind zou zijn geworden(in iets andere woorden dan). Fietshelmpje jongen en meisjes, fietshelmpje!
Als ik ruig ga fietsen heb ik zelf ook een helm op, je rijdt eerder voor lul zonder helm dan met helm. Op de mountainbikebaan worden anderen zelfs boos op je als je zonder helm rijdt. Jonge kindjes kunnen nog niet zo goed fietsen, die zouden gewoon altijd een helm op moeten.quote:
Jij bent toch ook een grote jongen geworden zonder dat je een helmpje op had als kind? En mountainbiken is wel wat anders dan op straat fietsen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik ruig ga fietsen heb ik zelf ook een helm op, je rijdt eerder voor lul zonder helm dan met helm. Op de mountainbikebaan worden anderen zelfs boos op je als je zonder helm rijdt. Jonge kindjes kunnen nog niet zo goed fietsen, die zouden gewoon altijd een helm op moeten.
David heeft gewoon nog steeds een helmpje op hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:32 schreef YokiKater het volgende:
David is vroeger ook zonder helm op zijn hoofd gevallen, moet ik nog meer zeggen?
Ik kon dan ook gewoon fietsen als een baas, wheelies, alles. Ben nooit op mijn hoofd gevallen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een grote jongen geworden zonder dat je een helmpje op had als kind? En mountainbiken is wel wat anders dan op straat fietsen.
Ja alsof jij niet ook vaak genoeg op je bek bent gegaan terwijl je over drempels probeerde te springen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kon dan ook gewoon fietsen als een baas, wheelies, alles. Ben nooit op mijn hoofd gevallen.
Vroeger hadden we geen drempels, toen hadden we kuilen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alsof jij niet ook vaak genoeg op je bek bent gegaan terwijl je over drempels probeerde te springen.
Ben je opgegroeid in België dan?quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroeger hadden we geen drempels, toen hadden we kuilen.
Niet zo onaardig doen Yoki.quote:Op donderdag 25 mei 2017 11:32 schreef YokiKater het volgende:
David is vroeger ook zonder helm op zijn hoofd gevallen, moet ik nog meer zeggen?
Soooooowwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 25 mei 2017 11:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter gooien ze jou ook van een trap, vergietje.
vind ik wel leuk als ava voor jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |