quote:
quote:The pilot is unknown at this time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]Maar vermoedelijk gaat het over drones, en dat er dus minder dogfights en piloten aan te pas komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien, en dan laat ik mijn fantasie even gaan, een soort scenario waarin de drones falen/onbruikbaar zijn, door hackers of jammers en dat er dan oldskool eckte eckte pilotenbazen aan de slag moeten.
Ja, daar hoop ik dus ook gewoon op.. Fancy nieuwe technologie werkt niet en dus moeten ze een beroep doen op oldskool bazen en dus ook spullen. Dat zou een enorm goed verhaal zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:44 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten gewoon in een F-14 en niet sensueel gaan doen met een JSF ofzo.
Mooi kontje he?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor deze foto, David. Lekker groot ook.
Kleding.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik zoek nog dingen die handig zijn om te kopen voor een reis naar Indonesië.
Een machette.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:02 schreef d4v1d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets tegen spetterpoep.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:02 schreef d4v1d het volgende:
Huisjes bouwen samen met lokale bevolking om arme gezinnen die daar wonen weer een toekomst te bieden.quote:
Klamboequote:Op woensdag 24 mei 2017 21:02 schreef d4v1d het volgende:
Slaap in een hotelquote:
Goeie, al is er overal voldoende water in flesjesquote:Waterzuiveringstabletten
Spetterpoepremmers heb ik alquote:Norit
Loperamide
Tijdens huisjes bouwen moet ik dichte schoenen aan met harde neuzenquote:Goed schoeisel
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2017 21:10:51 ]
Dan moet je inderdaad wel sandalen aan, en je haar niet meer wassen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Huisjes bouwen samen met lokale bevolking om arme gezinnen die daar wonen weer een toekomst te bieden.
Dat zeg ik, goed schoeisel.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:10 schreef d4v1d het volgende:
Tijdens huisjes bouwen moet ik dichte schoenen aan met harde neuzen
Dat schoeisel wordt uitgereikt vanuit de organisatiequote:
Wedden dat je daar over gaat klagen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat schoeisel wordt uitgereikt vanuit de organisatie
Ja. Sowieso.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wedden dat je daar over gaat klagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |