abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_173434618
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:09 schreef W00fer het volgende:

Wat ik me afvraag is van hoeveel producten ze de rook en of waterschade af gepoetst hebben. Wat dat betreft is een echte rook en waterschade veel leuker, dan kom je nog eens onverwachte dingen tegen.
Volgens mij verkopen ze daar vnl produktlijnen en verpakkingen die uit het normale assortiment zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173434907
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij verkopen ze daar vnl produktlijnen en verpakkingen die uit het normale assortiment zijn.
Neuh want ik zie ook nog zat courante artikelen. Ik heb meer het idee dat zelfs de Jumbo nog overpriced is qua drogisterij artikelen als je ziet wat het daar kost. De ETOS en Kruidvat leven tegenwoordig al van de 1+1 gratis acties.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173449435
http://www.nu.nl/economie(...)k-aandeelhouder.html

Hudson Bay begint al meer in het nauw te raken. Ik geloof zelf niet dat ze lang in Nederland zullen vertoeven als ze al die winkels open krijgen.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 21:34:30 #204
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_173450912
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
'Nederlandse warenhuizen Hudson's Bay lijken niet op Canadese winkels'

De Nederlandse warenhuizen van Hudson's Bay zullen niet te vergelijken zijn met de vestigingen van dezelfde keten in Canada.

Hudson's Bay wil in Nederland een premium warenhuis zijn. Met andere woorden: iets chiquer dan de V&D, maar wat minder luxe dan de Bijenkorf. HBC is ervan overtuigd dat dit segment op dit moment in Nederland ontbreekt.

Onderscheiden
De retailer wil zich van andere warenhuizen onderscheiden met beleving, ontspanning en service. Zo worden klanten bij binnenkomst en vertrek aangesproken. Het personeel krijgt de opdracht mee om in te schatten wat een klant wil en ook hoeveel hulp hij of zij wil hebben. "De ene klant wil een efficiënt proces en de andere klant wil dat kopje koffie. Wij denken dat iedere gast toch een individuele benadering van ons verdient", stelt Kuipers.
Ik weet niet waarom, maar ik verwacht er eigenlijk weinig van. Klinkt als Jumbo die 'graag even de boodschappen naar de auto brengt', maar dat vervolgens uiteraard nooit doet. En dat begroeten bij de deur hoeft van mij ook al niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_173456153
Geforceerd iemand begroeten bij binnenkomst, daar wordt je blij van. :')
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 07:56:31 #206
42322 MCH
Choose disappointment
pi_173456251
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 07:34 schreef tochnietweer het volgende:
Geforceerd iemand begroeten bij binnenkomst, daar wordt je blij van. :')
Haha, iemand die zich hier aan stoort shopt niet 3 keer per jaar in de states :')
I Wanna Waste My Time On You
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:23:51 #207
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173456427
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 07:34 schreef tochnietweer het volgende:
Geforceerd iemand begroeten bij binnenkomst, daar wordt je blij van. :')
Vind je het prettig om zonder wat te zeggen binnen te lopen en ook zo weer naar buiten?
Ik ben oprecht geïnteresseerd hoor, ik groet namelijk al mijn klanten bij binnenkomst.
Nou heb ik ook een kleinere speciaalzaak en geen Hudsons Bay.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173456460
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 08:23 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Vind je het prettig om zonder wat te zeggen binnen te lopen en ook zo weer naar buiten?
Ik ben oprecht geïnteresseerd hoor, ik groet namelijk al mijn klanten bij binnenkomst.
Nou heb ik ook een kleinere speciaalzaak en geen Hudsons Bay.
hangt van de winkel af. Bij een grote supermarkt wil ik gewoon weg kunnen lopen zonder contact met een medewerker te hebben.

Bij een kleine speciaalzaak hoort een begroeting dan weer wel. (En een "tot ziens" bij vertrek).
There are only 151 Pokémon.
pi_173456490
quote:
99s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:34 schreef Cynix ® het volgende:

Ik weet niet waarom, maar ik verwacht er eigenlijk weinig van. Klinkt als Jumbo die 'graag even de boodschappen naar de auto brengt', maar dat vervolgens uiteraard nooit doet. En dat begroeten bij de deur hoeft van mij ook al niet.
huh, doet de Jumbo dat? Dat heb ik nog nooit meegemaakt _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173456578
Heb ooit eens een bijbaantje gehad bij de Free Record Shop, wij kregen te horen dat je iedereen moest begroeten want dat zou winkeldiefstal tegen gaan.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:36:35 #211
47102 Elvi
miemkwien
pi_173457091
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 08:46 schreef LurkJeRot het volgende:
Heb ooit eens een bijbaantje gehad bij de Free Record Shop, wij kregen te horen dat je iedereen moest begroeten want dat zou winkeldiefstal tegen gaan.
Moest ik ook altijd doen bij de winkels waar ik werkte _O- Dan weet de klant dat je m gezien hebt en dan zijn ze minder geneigd om te stelen.

Sinds kort doen ze het ook bij de AKO op het station _O-
pi_173457718
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:08 schreef W00fer het volgende:

[..]

Neuh want ik zie ook nog zat courante artikelen. Ik heb meer het idee dat zelfs de Jumbo nog overpriced is qua drogisterij artikelen als je ziet wat het daar kost. De ETOS en Kruidvat leven tegenwoordig al van de 1+1 gratis acties.
Ga maar eens naar Duitsland daar kost het de helft van hier. Daarom kunnen ze hier ook vaak de 1+1 acties doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173457810
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:36 schreef Elvi het volgende:

[..]

Moest ik ook altijd doen bij de winkels waar ik werkte _O- Dan weet de klant dat je m gezien hebt en dan zijn ze minder geneigd om te stelen.

Sinds kort doen ze het ook bij de AKO op het station _O-
Ik deed het ook altijd, meer uit vriendelijkheid.
NARF
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:43:21 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173467491
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik deed het ook altijd, meer uit vriendelijkheid.
Mensen waren hoffelijker in de middeleeuwen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173474128
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ga maar eens naar Duitsland daar kost het de helft van hier. Daarom kunnen ze hier ook vaak de 1+1 acties doen.
Exact hetzelfde? Ik weet dat er veel gesjoemel is met supermarkt artikelen. Action die tandpasta verkocht met minder fluoride dan EU voorschrijft.

https://fd.nl/economie-po(...)erlandse-discounters

Er is toch geen mankracht om al die partijen te controleren. Pakkans 0. Hoe vaak zie je niet onveilig speelgoed, brandgevaarlijk.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173474175
Kruidvat verkoopt de laatste jaren ook kleine electronica, spotgoedkoop en van het merk Watshome. Zijn gebreken zoals hieronder gebruikelijk bij die producten?

http://www.zwangerschapsp(...)e-met-sensor.512767/

Ik ben in de regel geen merkenfreak, maar bij spullen waar stroom of batterijen aan te pas komen voelt een 'echt' merk wel prettig.
pi_173474958
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 04:22 schreef W00fer het volgende:

[..]

Exact hetzelfde? Ik weet dat er veel gesjoemel is met supermarkt artikelen. Action die tandpasta verkocht met minder fluoride dan EU voorschrijft.

https://fd.nl/economie-po(...)erlandse-discounters

Er is toch geen mankracht om al die partijen te controleren. Pakkans 0. Hoe vaak zie je niet onveilig speelgoed, brandgevaarlijk.
Yep.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173475125
Opnieuw problemen met Emté Supermarkten:

http://www.bd.nl/veghel/h(...)d28/#comments-anchor
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_173475631
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Opnieuw problemen met Emté Supermarkten:

http://www.bd.nl/veghel/h(...)d28/#comments-anchor
Ik vind de Emte altijd goed qua vleeswaren, veel beter dan iedere andere supermarkt.

Maar het zal dan uiteindelijk wel opgeslokt worden door een grotere partij.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:51:15 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173475787
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vind de Emte altijd goed qua vleeswaren, veel beter dan iedere andere supermarkt.

Maar het zal dan uiteindelijk wel opgeslokt worden door een grotere partij.
Volgens mij zijn het deels ook franchisers, want bij de Emté waar ik altijd kom doen ze aan minimaal de helft van de acties (Disney plaatjes, Efteling figuurtjes) niet mee omdat dat niet strookt met hun zwarte kousen inborst.
Toen het nog Golff was was het ook een fijne winkel, is Emté geworden nadat de Prisma food group in Sligro op ging, en niet meer als zelfstandige dochteronderneming bleef bestaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173477508
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 07:34 schreef tochnietweer het volgende:
Geforceerd iemand begroeten bij binnenkomst, daar wordt je blij van. :')
Bij Rituals vragen ze ook vaak of je zin hebt in een kopje thee, nou ja, zo'n klein bekertje. Even later of ze je kunnen helpen. En vorig week had ik een medewerkster die vroeg of ze mocht mee snuffelen. Toen ik nee antwoordde hoorde ik haar weer tegen een collega zeggen ietwat lacherig dat ze niet mocht mee snuffelen. Irritant gedoe, het gevoel dat er op je wordt gelet.
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 11:34:46 #222
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_173477581
Cool Cat is al een tijd armoe troef, maar wat ik dit weekend hoorde...
Dit komt echt van een medewerkster van Cool Cat:

Ze moeten verplicht kleding van Cool Cat zelf aan, maar ze krijgen dit niet. Ze kunnen het of zelf kopen, of uit de winkel pakken. Als het uit de winkel wordt gepakt moet het 's avonds achter worden gehangen, met iets als Febreze worden behandeld en met nieuwe labels weer in de winkel worden gehangen de volgende dag. Is dan dus gewoon de hele dag gedragen, soms mogelijk meerdere keren.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 augustus 2017 @ 17:44:06 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_173485290
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Opnieuw problemen met Emté Supermarkten:

http://www.bd.nl/veghel/h(...)d28/#comments-anchor
Laat die toko gewoon kopen door Jumbo.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_173485369
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bij Rituals vragen ze ook vaak of je zin hebt in een kopje thee, nou ja, zo'n klein bekertje. Even later of ze je kunnen helpen. En vorig week had ik een medewerkster die vroeg of ze mocht mee snuffelen. Toen ik nee antwoordde hoorde ik haar weer tegen een collega zeggen ietwat lacherig dat ze niet mocht mee snuffelen. Irritant gedoe, het gevoel dat er op je wordt gelet.
Oh bah na zo'n opmerking zou ik er meteen klaar mee zijn.
Had ik ook een keer bij Hi, was ik naar telefoontjes aan t kijken. Was er ook een verkoopster die vroeg of ze kon helpen dus ik zei dat ik even aan t rondkijken was (ik checkte op grote toetsen omdat t n telefoon voor m'n ouders was). Zegt ze "wat je nu doet is geen kijken hè"
Nee wat ik doe is nu weglopen naar de concurrent, bye bitch :')
pi_173487238
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mensen waren hoffelijker in de middeleeuwen.
Vroeger was alles beter ;(
NARF
  Redactie Sport woensdag 30 augustus 2017 @ 19:21:36 #226
164004 crew  TargaFlorio
pi_173487345
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Opnieuw problemen met Emté Supermarkten:

http://www.bd.nl/veghel/h(...)d28/#comments-anchor
Ze draaien minder goed dan concurrenten maar maken volgens mij geen verlies.
pi_173487404
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:48 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh bah na zo'n opmerking zou ik er meteen klaar mee zijn.
Had ik ook een keer bij Hi, was ik naar telefoontjes aan t kijken. Was er ook een verkoopster die vroeg of ze kon helpen dus ik zei dat ik even aan t rondkijken was (ik checkte op grote toetsen omdat t n telefoon voor m'n ouders was). Zegt ze "wat je nu doet is geen kijken hè"
Nee wat ik doe is nu weglopen naar de concurrent, bye bitch :')
Ik ga niet meer naar Rituals. Bij het afrekenen ook de vraag of ik interesse had in een Rituals handzeep want als ik deze kocht zou ik de navulling de volgend keer gratis krijgen. Ik bestel het voortaan wel bij bol.com.
pi_173488168
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:48 schreef Elvi het volgende:

Oh bah na zo'n opmerking zou ik er meteen klaar mee zijn.
Had ik ook een keer bij Hi, was ik naar telefoontjes aan t kijken. Was er ook een verkoopster die vroeg of ze kon helpen dus ik zei dat ik even aan t rondkijken was (ik checkte op grote toetsen omdat t n telefoon voor m'n ouders was). Zegt ze "wat je nu doet is geen kijken hè"
Nee wat ik doe is nu weglopen naar de concurrent, bye bitch :')
Oh wow, dan liep ik ook de winkel uit :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173488469
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:24 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik ga niet meer naar Rituals. Bij het afrekenen ook de vraag of ik interesse had in een Rituals handzeep want als ik deze kocht zou ik de navulling de volgend keer gratis krijgen. Ik bestel het voortaan wel bij bol.com.
Die extra vragen aan de kassa storen mij ook altijd enorm. Ik wil gewoon afrekenen, en ik hoef geen klantenkaart, ik wil mijn persoonlijke gegevens niet delen, en ik heb geen interesse in extra meuk die je nog met speciale korting kan krijgen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_173488709
Bij de Douglas is t weer de andere kant op; daar zijn ze meer met zichzelf bezig om zich op te maken dan met de klant. Komen niet naar je toe terwijl je aan t zoeken bent, zeggen niks, zeggen ook niks terug, en soms lijken ze wel beledigd dat je ze stoort om iets af te rekenen :')
pi_173489668
Bij de wibra was een medewerkster eens een privégesprek aan het voeren op dr mobiel, reageerde nog gepikeerd ook toen een klant een vraag stelde en ging na de vraag meteen verder met haar gesprek, maar de klant was nog niet klaar met haar vraag. Werd er diep gezucht.
Kutwinkel ook.
NARF
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 22:25:24 #232
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_173492414
Afijn, redenen genoeg voor nog véél mer faillissementen. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 23:27:02 #233
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_173493896
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die extra vragen aan de kassa storen mij ook altijd enorm. Ik wil gewoon afrekenen, en ik hoef geen klantenkaart, ik wil mijn persoonlijke gegevens niet delen, en ik heb geen interesse in extra meuk die je nog met speciale korting kan krijgen.
online hoeven ze dat niet te vragen, daar hebben ze al je gegevens al
Same shit, different day
SC hopper present
Meet-Bedelaar
pi_173497321
quote:
99s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, redenen genoeg voor nog véél mer faillissementen. :Y
Sommige winkels gun je het echt hoor door dat vreselijke personeel wat er met chagrijnige koppen bij loopt. Laatst overigens wel keurig geholpen bij de aankoop van een set koffers. Vriendelijke begroet, geïnformeerd en geholpen. Zo kan het ook!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 31 augustus 2017 @ 10:54:29 #235
141482 Q.
Just Q it!
pi_173499202
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Bij de wibra was een medewerkster eens een privégesprek aan het voeren op dr mobiel, reageerde nog gepikeerd ook toen een klant een vraag stelde en ging na de vraag meteen verder met haar gesprek, maar de klant was nog niet klaar met haar vraag. Werd er diep gezucht.
Kutwinkel ook.
Daar betaal je dan ook voor.
For great justice!
pi_173501470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:14 schreef Elvi het volgende:
Bij de Douglas is t weer de andere kant op; daar zijn ze meer met zichzelf bezig om zich op te maken dan met de klant. Komen niet naar je toe terwijl je aan t zoeken bent, zeggen niks, zeggen ook niks terug, en soms lijken ze wel beledigd dat je ze stoort om iets af te rekenen :')
In de Douglas heb ik altijd het gevoel dat ze op basis van mijn uiterlijk mijn besteedbaar inkomen schatten, en dan besluiten of ze me wel of niet gaan helpen :')
Wanne kutzaak zeg.
pi_173501628
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

In de Douglas heb ik altijd het gevoel dat ze op basis van mijn uiterlijk mijn besteedbaar inkomen schatten, en dan besluiten of ze me wel of niet gaan helpen :')
Wanne kutzaak zeg.
Van die plamuurkoppen bij Rituals/Douglas/ICI Paris XL krijg ik sowieso altijd de kriebels :r
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_173501637
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:

Van die plamuurkoppen bij Rituals/Douglas/ICI Paris XL krijg ik sowieso altijd de kriebels :r
Die worden daar volgens mij ook alleen aangenomen op grond van magazine-uiterlijk en niet op grond van klantvriendelijkheid of vaardigheden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:18:22 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173501768
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

In de Douglas heb ik altijd het gevoel dat ze op basis van mijn uiterlijk mijn besteedbaar inkomen schatten, en dan besluiten of ze me wel of niet gaan helpen :')
Wanne kutzaak zeg.
Ja, mooi is dat ICI Paris idem, en ik stap daar ook rustig zonder make-up op binnen :')
Geurtje voor mijn man gekocht, nog een paar testers voor u erbij mevrouw? Nee dank u, doe maar voor mijn man, ik gebruik al 32 jaar hetzelfde parfum (die ze 9 van de 10 keer niet op voorraad hebben).
Dat soort antwoorden zijn heel verwarrend voor ze, vrouwen die geen gratis geurtje voor zichzelf willen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173501848
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Van die plamuurkoppen bij Rituals/Douglas/ICI Paris XL krijg ik sowieso altijd de kriebels :r
Idem. Vaak zijn het van die meisjes die net iets te goed weten van zichzelf dat ze er wel mogen wezen (wat, eerlijk is eerlijk, vrijwel altijd zo is). En zichtbaar neerkijken op mensen die het minder getroffen hebben.

Maar dit verschijnsel komt uberhaupt vaak voor bij personeel van net-iets-duurdere winkels. De Men At Work, ik ga er alleen al vanwege het personeel niet naar binnen. Maar inmiddels ben ik de leeftijdsdoelgroep dermate ver ontgroeid dat het uberhaupt moeilijk zou zijn om daar iets te vinden, dus dat scheelt.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:23:44 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173501849
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Laat die toko gewoon kopen door Jumbo.
Neeeeeeee niet de Jumbo :r ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:30:35 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173501936
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:23 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Idem. Vaak zijn het van die meisjes die net iets te goed weten van zichzelf dat ze er wel mogen wezen (wat, eerlijk is eerlijk, vrijwel altijd zo is). En zichtbaar neerkijken op mensen die het minder getroffen hebben.

Maar dit verschijnsel komt uberhaupt vaak voor bij personeel van net-iets-duurdere winkels. De Men At Work, ik ga er alleen al vanwege het personeel niet naar binnen. Maar inmiddels ben ik de leeftijdsdoelgroep dermate ver ontgroeid dat het uberhaupt moeilijk zou zijn om daar iets te vinden, dus dat scheelt.
Nou ja, ik heb dan altijd zoiets van "Ik sta iig niet tegen een kutsalaris in een winkel".
En normaal heb ik dat niet, ik heb echt waardering voor de meeste winkelmedewerkers, maar die figuren die in een winkel staan arrogant te doen met kleding die ze zich van hun salaris tegen de normale prijzen niet zouden kunnen permitteren ben ik heel snel klaar mee.

Mijn moeder (die altijd behoorlijk wat te besteden heeft gehad op dat vlak, maar er soms bijloopt alsof ze amper rond kan komen; van oude regenjassen maakt ze boodschappentasjes, en daarvan zitten er altijd een hele voorraad in haar fietstas :D ) komt daarom al jaren niet meer bij een van de duurdere kledingwinkels in de stad, ze gaat echter met liefde naar een winkel met hetzelfde assortiment in Schubbekutteveen, want de verkoopsters daar weten dondersgoed dat je aan het uiterlijk niet kunt afzien wat iemand te besteden heeft, die boerenvrouwen lopen er ook niet altijd in een "we zijn winkelen" outfit bij als ze wat nieuws gaan kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173502059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:14 schreef Elvi het volgende:
Bij de Douglas is t weer de andere kant op; daar zijn ze meer met zichzelf bezig om zich op te maken dan met de klant. Komen niet naar je toe terwijl je aan t zoeken bent, zeggen niks, zeggen ook niks terug, en soms lijken ze wel beledigd dat je ze stoort om iets af te rekenen :')
Bij Ici Paris ooit wel eens na 10 min. wachten weggelopen. Eén iemand achter de kassa die bezig was met een klant te adviseren. De rest had het blijkbaar nogal druk met zich zelf. Heb het af te rekenen product bij de kassa achtergelaten. Nooit meer een stap binnen gezet.
pi_173502539
Mooi hoe we hier in 5-10 reacties eigenlijk verwoorden hoe ook een groot deel van de bevolking fysiek winkelen ervaart :D Ik ben er echt heilig van overtuigd dat door slecht/irritant/opdringerig/lui personeel heel veel winkels klandizie terug zien lopen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_173502673
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooi hoe we hier in 5-10 reacties eigenlijk verwoorden hoe ook een groot deel van de bevolking fysiek winkelen ervaart :D Ik ben er echt heilig van overtuigd dat door slecht/irritant/opdringerig/lui personeel heel veel winkels klandizie terug zien lopen.
Ja, ik dacht ook al: dat is voor veel mensen dus gewoon de reden om dingen online te kopen. Matig personeel. Zo'n opmerking als wat Evi te horen kreeg ("dat is geen kijken hè") dat is gewoon kleuterjufniveau en geen enkele volwassene wenst zo behandelt te worden. Online is er ook genoeg te koop.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173502756
Ik kom sws niet in de douglas of de ici. Ik krijg spontaan koppijn van die allesoverheersende parfumlucht.
pi_173502862
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 10:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Daar betaal je dan ook voor.
Ben ik niet met je eens. Ik kom regelmatig in de zeeman en ik word altijd vriendelijk begroet en geholpen.
pi_173520440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
Cool Cat is al een tijd armoe troef, maar wat ik dit weekend hoorde...
Dit komt echt van een medewerkster van Cool Cat:

Ze moeten verplicht kleding van Cool Cat zelf aan, maar ze krijgen dit niet. Ze kunnen het of zelf kopen, of uit de winkel pakken. Als het uit de winkel wordt gepakt moet het 's avonds achter worden gehangen, met iets als Febreze worden behandeld en met nieuwe labels weer in de winkel worden gehangen de volgende dag. Is dan dus gewoon de hele dag gedragen, soms mogelijk meerdere keren.
Dat is in veel kledingwinkels het beleid.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173520459
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik kom regelmatig in de zeeman en ik word altijd vriendelijk begroet en geholpen.
Zeeman is inderdaad prima. Action ook. Kan ook gewoon net aan die ene muts liggen, maar het is niet bepaald klantenbinding :')
NARF
pi_173521783
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Dat is in veel kledingwinkels het beleid.
Gelukkig heb ik meestal een grotere maat dan de slanke dennen in de kledingwinkels *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')