Zou beter zijn als een dergelijke tattoo bedekt wordt inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik zag nog niet zo lang geleden een politieagent met een tattoo sleeve met een kruis er in verwerkt. Hoe erg wil je het hebben?
Nee want ze mag geen mannen aanraken hehehequote:Op donderdag 18 mei 2017 18:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, dan wordt jij lekker opgepakt.
Ik niet en dat heeft in dit geval niet alleen met moslims te maken. Ook Zeeuwse Meisjes-politieagentes zou ik niet serieus nemen. Gaan we dat dan ook invoeren?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik neem een stuk stof ook niet serieus. Ik neem de vrouw die het hoofddoekje draagt wel serieus, mits zij goed haar werk doet.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee want ze mag geen mannen aanraken hehehe
Jemig wat een vreemde vergelijkingen allemaal.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik niet en dat heeft in dit geval niet alleen met moslims te maken. Ook Zeeuwse Meisjes-politieagentes zou ik niet serieus nemen. Gaan we dat dan ook invoeren?
[ afbeelding ]
Ik weet niet of de Directeur Diversiteit de belangen van andere groepen behartigt dan die van de moslims. Denk het niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik niet en dat heeft in dit geval niet alleen met moslims te maken. Ook Zeeuwse Meisjes-politieagentes zou ik niet serieus nemen. Gaan we dat dan ook invoeren?
[ afbeelding ]
Moet ik dan ook mijn ogen neerslaan als ik aangesproken wordt door een hoofddoekagente?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jemig wat een vreemde vergelijkingen allemaal.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Moet ik dan ook mijn ogen neerslaan als ik aangesproken wordt door een hoofddoekagente?
Iemand die om religieuze redenen er op staat een hoofddoek te dragen is per definitie niet in staat om het ambt van wetshandhaver uit te voeren. Voor die baan is het immers noodzakelijk dat je de wet en overheidsregels die je hoort te handhaven boven je geloof kan stellen; zelfs (of sterker nog: juist) als die elkaar tegen spreken.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik neem een stuk stof ook niet serieus. Ik neem de vrouw die het hoofddoekje draagt wel serieus, mits zij goed haar werk doet.
Dat kan prima samen zijn, er zijn duizenden islamistische wetshandhavers in Nederland. Hoe vaak heb jij gehoord dat dit tot problemen leidde?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Iemand die om religieuze redenen er op staat een hoofddoek te dragen is per definitie niet in staat om het ambt van wetshandhaver uit te voeren. Voor die baan is het immers noodzakelijk dat je de wet en overheidsregels die je hoort te handhaven boven je geloof kan stellen; zelfs (of sterker nog: juist) als die elkaar tegen spreken.
Stel je voor dat ik in elkaar getrapt word door een groep Marokkanen, dan gaat zo'n hoofddoek mij echt niet beschermen. Want: ongelovige hond, dit dat. Broeders > kafir, altijd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Iemand die om religieuze redenen er op staat een hoofddoek te dragen is per definitie niet in staat om het ambt van wetshandhaver uit te voeren. Voor die baan is het immers noodzakelijk dat je de wet en overheidsregels die je hoort te handhaven boven je geloof kan stellen; zelfs (of sterker nog: juist) als die elkaar tegen spreken.
Krijg je kopschop toequote:Op donderdag 18 mei 2017 18:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik in elkaar getrapt word door een groep Marokkanen, dan gaat zo'n hoofddoek mij echt niet beschermen. Want: ongelovige hond, dit dat. Broeders > kafir, altijd.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik in elkaar getrapt word door een groep Marokkanen, dan gaat zo'n hoofddoek mij echt niet beschermen. Want: ongelovige hond, dit dat. Broeders > kafir, altijd.
Ja en voor de rechter, rechter ook kopvod ja jij homo ook he ? Krijg je nog stokslagen ookquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sws en krijg aanklacht tot uitlokking
Gelukkig woon ik niet in het kalifaat Amsterdam.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja en voor de rechter, rechter ook kopvod ja jij homo ook he ? Krijg je nog stokslagen ook
Ik zeg doen Islam is mooi !!
Even voorstellen dat iemand van gl daar gezeten had...quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:08 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog iemand met gezond verstand.
We zijn een seculier land en dat hou ik graag zo, zeker bij de politie.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:03 schreef Hamzoef het volgende:
On topic: belachelijk dat dat nog niet toegestaan. Je ziet tegenwoordig politieagenten die helemaal onder de tattoo's zitten, niet representatief.
Een hoofddoekje is wel representatief.
Dit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Een zichtbare uiting van welke religie dan ook lijkt me heel erg ongewenst in deze functie.
Het verschil is dat die mensen bereid zijn hun "moslimzijn" ondergeschikt te maken aan hun functie - zolang ze in functie zijn. En dan is er idd geen probleem.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat kan prima samen zijn, er zijn duizenden islamistische wetshandhavers in Nederland. Hoe vaak heb jij gehoord dat dit tot problemen leidde?
Mee eens. Maar er kan pas iets veranderen als men atheïsten zou bewapenen en evenals de politieagenten het geweldsmonopolie zou geven. Dan zouden de religieuze dieven ook niet meer zo'n grote mond hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens mij lijken mensen niet meer te beseffen dat secularisatie niet alleen de vrijheid geeft om een religieus leven te leiden, maar ook de vrijheid moet geven om een leven te kunnen leiden zonder religieuze invloeden.
Omdat iemand een hoofddoek draagt betekent dat nog niet dat ze niet de wet van een seculier land uit kunnen voeren.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
We zijn een seculier land en dat hou ik graag zo, zeker bij de politie.
Hier hebben we een afspraak dat politie vrij is van geloofsuitingen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Omdat iemand een hoofddoek draagt betekent dat nog niet dat ze niet de wet van een seculier land uit kunnen voeren.
Toen ik 20 jaar geleden in Londen was, zag je daar al Sikh politieagenten met een tulband.
Vind je Engeland nu opeens geen seculier land meer?
Dat kan nog steeds. Een individu is niet de politie als geheel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:30 schreef Red_85 het volgende:
Hier hebben we een afspraak dat politie vrij is van geloofsuitingen.
Omdat moslims hun principes iets minder verkwanselen misschien? Hoe dan ook, beantwoord mijn vraag m.b.t. Engeland eens.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:30 schreef Red_85 het volgende:
Waarom moeten moslims dat opeens anders hebben als iedereen het er over eens is?
Dan kunnen ze dat ook zonder hoofddoek. En als ze religie dus zo belangrijk vinden dat ze die hoofddoek moeten dragen dan kun je inderdaad afvragen hoe seculier ze in de uitvoering van het ambt zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:26 schreef Hamzoef het volgende:
Omdat iemand een hoofddoek draagt betekent dat nog niet dat ze niet de wet van een seculier land uit kunnen voeren.
Dat komt uit het koloniale tijdperk van Engeland en ook dat zou ik niet seculier noemen.quote:Toen ik 20 jaar geleden in Londen was, zag je daar al Sikh politieagenten met een tulband.
Vind je Engeland nu opeens geen seculier land meer?
Jullie zijn verblind door rabiate islamofobie, vandaar dat ik graag de parallel met Sikhs maak, omdat jullie het dan misschien wat objectiever kunnen bekijken.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:34 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dat ook zonder hoofddoek. En als ze religie dus zo belangrijk vinden dat ze die hoofddoek moeten dragen dan kun je inderdaad afvragen hoe seculier ze in de uitvoering van het ambt zijn.
[..]
Dat komt uit het koloniale tijdperk van Engeland en ook dat zou ik niet seculier noemen.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar als een agente undercover gaat mag die van best een hoofddoek omdoen.
Ga heen met je islamofobie, een debiele term. De islam volgers willen net zoals ze over de hele wereld voor polarisatie, segregatie zorgen dat ook hier weer doen. Overal maar problemen zoeken, onrust stoken en dan het slachtoffer uithangen. Politie draagt hier geen hoofddoeken, dus pas je aan.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:37 schreef Hamzoef het volgende:
Jullie zijn verblind door rabiate islamofobie, vandaar dat ik graag de parallel met Sikhs maak, omdat jullie het dan misschien wat objectiever kunnen bekijken.
Je gaat niet in op mijn punt m.b.t de sikh. Dat bevestigt mijn punt, waarvoor dank.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ga heen met je islamofobie, een debiele term. De islam volgers willen net zoals ze over de hele wereld voor polarisatie, segregatie zorgen dat ook hier weer doen. Overal maar problemen zoeken, onrust stoken en dan het slachtoffer uithangen. Politie draagt hier geen hoofddoeken, dus pas je aan.
Waarom nou weer dat conflict zoeken? Wat is dat toch.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:42 schreef Hamzoef het volgende:
Je gaat niet in op mijn punt m.b.t de sikh. Dat bevestigt mijn punt, waarvoor dank.
Flapdrool welke drugs gebruik je? Pingiuns die praten!quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:14 schreef Geerd het volgende:
Zie het al voor je staat er ineens zo een pinguin naast je AAH WOLLA WOLLA IS NIET GOED EH MENIER 15 te schnel hey mag nie he ? Waarom dat gedaan ??
![]()
![]()
Geen conflict. Jij ontwijkt krampachtig de vraag m.b.t. sikh te beantwoorden. Hieruit kan ik destilleren dat je dit ongemakkelijk vindt, omdat je dan met je eigen ongelijk geconfronteerd wordt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Waarom nou weer dat conflict zoeken? Wat is dat toch.
Nee, ik ga er niet op in omdat het niet relevant is, omdat het vanuit een compleet andere context komt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:45 schreef Hamzoef het volgende:
Geen conflict. Jij ontwijkt krampachtig de vraag m.b.t. sikh te beantwoorden. Hieruit kan ik destilleren dat je dit ongemakkelijk vindt, omdat je dan met je eigen ongelijk geconfronteerd wordt.
Sikh agenten in Londen hebben niets te maken met agenten in Nederland.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Geen conflict. Jij ontwijkt krampachtig de vraag m.b.t. sikh te beantwoorden. Hieruit kan ik destilleren dat je dit ongemakkelijk vindt, omdat je dan met je eigen ongelijk geconfronteerd wordt.
Dit dus.!quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sikh agenten in Londen hebben niets te maken met agenten in Nederland.
Nederlandse agenten dragen geen geloof uit, hoe graag ze dat in de republiek Amsterdam ook anders zien.
LOL, hoezo niet relevant? Als een sikh, ondanks zijn religieuze uiting, gewoon de seculiere wet kan handhaven, waarom zou een moslim dat dan niet kunnen?quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, ik ga er niet op in omdat het niet relevant is, omdat het vanuit een compleet andere context komt.
Conflict op zoeken zou zijn wanneer we zouden eisen dat alle agentes een hoofddoek dragen. Dat is niet aan de orde. Er is alleen vraag naar diversiteit.quote:En je zoekt wel het conflict op, je wilt dat we hier gaan toestaan dat politie hoofddoekjes dragen, ik en vele met met incl. de minister niet. Dus waarom wel, waarom dat conflict opzoeken?
Er wordt als argument aangedragen dat Nederland geen seculier land meer zou zijn, wanneer hoofddoek toegestaan wordt. Zie jij Engeland nog wel als een seculier land?quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sikh agenten in Londen hebben niets te maken met agenten in Nederland.
Nederlandse agenten dragen geen geloof uit, hoe graag ze dat in de republiek Amsterdam ook anders zien.
De Marokkaanse/Turkse agente kan nog steeds agente worden in het kader van 'diversiteit' maar dan zonder hoofddoek want hier zijn kerk en staat gescheiden..quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
LOL, hoezo niet relevant? Als een sikh, ondanks zijn religieuze uiting, gewoon de seculiere wet kan handhaven, waarom zou een moslim dat dan niet kunnen?
[..]
Conflict op zoeken zou zijn wanneer we zouden eisen dat alle agentes een hoofddoek dragen. Dat is niet aan de orde. Er is alleen vraag naar diversiteit.
Een afspiegeling van de maatschappij. Dat is alles wat er gevraagd wordt.
Scheiding van kerk en staat wordt echt verkeerd geïnterpreteerd als je het mij vraagt. Omdat een individu gelovig is, zegt dat nog niets over het staatsbeleid.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:54 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
De Marokkaanse/Turkse agente kan nog steeds agente worden in het kader van 'diversiteit' maar dan zonder hoofddoek want hier zijn kerk en staat gescheiden..
Hoofddoekjes en keppeltjes en kruisjes horen niet bij de politie thuis wat het individu ná werktijd thuis doet moet hij/zij zelf weten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Scheiding van kerk en staat wordt echt verkeerd geïnterpreteerd als je het mij vraagt. Omdat een individu gelovig is, zegt dat nog niets over het staatsbeleid.
Ja jammer dan als ik uit principe een witte puntmuts voor mijn geloof wil ophouden mag dat ook niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds. Een individu is niet de politie als geheel.
[..]
Omdat moslims hun principes iets minder verkwanselen misschien? Hoe dan ook, beantwoord mijn vraag m.b.t. Engeland eens.
Daar heb je al decennia Sikh wetshandhavers met tulband. Op welke wijze beïnvloedt dat hun werk?
Engeland is geen seculier land, ze hebben nog altijd een staatsgodsdienst.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:53 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Er wordt als argument aangedragen dat Nederland geen seculier land meer zou zijn, wanneer hoofddoek toegestaan wordt. Zie jij Engeland nog wel als een seculier land?
Dit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:57 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hoofddoekjes en keppeltjes en kruisjes horen niet bij de politie thuis wat het individu ná werktijd thuis doet moet hij/zij zelf weten.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja jammer dan als ik uit principe een witte puntmuts voor mijn geloof wil ophouden mag dat ook niet.
Maar toch is er ruimte voor o.a. Sikhs. Maar op welke wijze geeft dit jouw inziens invulling aan de wetshandhaving? Op welke wijzig beïnvloedt Engelands staatsreligie die wetshandhaving in Engeland?quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Engeland is geen seculier land, ze hebben nog altijd een staatsgodsdienst.
Het is niet relevant omdat het uit een andere tijd en situatie komt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:52 schreef Hamzoef het volgende:
LOL, hoezo niet relevant? Als een sikh, ondanks zijn religieuze uiting, gewoon de seculiere wet kan handhaven, waarom zou een moslim dat dan niet kunnen?
Diversiteit... hou op met me, religie sloopt diversiteit. En nee, dat is niet alles wat er gevraagd wordt. 30 jaar geleden waren moslims hier bezig met integreren, wilden ze zich aanpassen. Nu zijn het er weer genoeg om druk uit te oefenen en gaat men het conflict opzoeken, eisen stellen.quote:Conflict op zoeken zou zijn wanneer we zouden eisen dat alle agentes een hoofddoek dragen. Dat is niet aan de orde. Er is alleen vraag naar diversiteit.
Een afspiegeling van de maatschappij. Dat is alles wat er gevraagd wordt.
Sikh'squote:Op donderdag 18 mei 2017 19:26 schreef Hamzoef het volgende:
Toen ik 20 jaar geleden in Londen was, zag je daar al Sikh politieagenten met een tulband.
Dat zegt men inderdaad, maar is er een goede reden te bedenken waarom dat zo zou moeten zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2017 07:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
De politie hoort een afspiegeling te zijn van de samenleving.
De Engelse politie staat volkomen los van de Nederlandse politie en hier zijn kerk en staat gescheiden dus zowel hoofddoekjes als keppeltjes en kruisjes ongewenst.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Maar toch is er ruimte voor o.a. Sikhs. Maar op welke wijze geeft dit jouw inziens invulling aan de wetshandhaving? Op welke wijzig beïnvloedt Engelands staatsreligie die wetshandhaving in Engeland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |