Dan gewoon net zo reageren als de gemiddelde zandbak tegen blank hollandse agenten. Zo hoort het toch blijkbaar?quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:14 schreef Geerd het volgende:
Zie het al voor je staat er ineens zo een pinguin naast je AAH WOLLA WOLLA IS NIET GOED EH MENIER 15 te schnel hey mag nie he ? Waarom dat gedaan ??
![]()
![]()
Dat ga je wel krijgen denk ik, kun je toch niet serieus nemen....quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan gewoon net zo reageren als de gemiddelde zandbak tegen blank hollandse agenten. Zo hoort het toch blijkbaar?
Die jongeren kunnen toch wel goed NLs? Lijkt me in ieder geval zo dat men selecteert o.a. op verbale en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Minimaal Havo als vooropleiding.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:14 schreef Geerd het volgende:
Zie het al voor je staat er ineens zo een pinguin naast je AAH WOLLA WOLLA IS NIET GOED EH MENIER 15 te schnel hey mag nie he ? Waarom dat gedaan ??
![]()
![]()
Lokmoslima's bij abri's om te kijken of buschauffeurs idd massaal doorrijden als ze een moslima met hoofddoek zien staan.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zal best dat er gemeenten zijn die vinden dat ze slecht integreren moeten belonen met carriereperspectieven bij de overheid.
Maar politie en rechters hebben niet voor niets uniforme kleding aan, dat is juist om te laten zien dat ze daar niet als individu met hun individuele voorkeuren zijn, maar als vertegenwoordiger van de staat/het recht. Als je dat niet kunt laten zien, kun je het ook niet zijn.
Maar als een agente undercover gaat mag die van best een hoofddoek omdoen.
Kwestie van tijd dat ook dat geen vereiste meer is. Het selecteren op taalkundige kwaliteiten kan ook als discriminatoir gezien worden.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die jongeren kunnen toch wel goed NLs? Lijkt me in ieder geval zo dat men selecteert o.a. op verbale en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Minimaal Havo als vooropleiding.
Ja, nou ja, dat lijkt me dus niet goed.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat ook dat geen vereiste is meer is. Het selecteren op taalkundige kwaliteiten kan ook als discriminatoir gezien worden.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat ook dat geen vereiste is meer is. Het selecteren op taalkundige kwaliteiten kan ook als discriminatoir gezien worden.
Echt? Enkel in dit soort gevallen of kan dat altijd wanneer iemand je, om watvoor reden dan ook, niet aanstaat?quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:14 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
FYI Je kan verzoeken om door iemand anders geholpen te worden. Daar voelde ik mij toe genoodzaakt toen ik door een moslima 'geholpen' zou worden bij een persoonlijke kwestie. Ik had daarna binnen een minuut een accentloze vervangster.
Een neutrale uitstraling is ook een functioneel criterium en blijkbaar irrelevant t.o.v. het diversiteitsquotum.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een functioneel criterium.
Zie je overal toch terug (vooral in de VS); kleur/geslacht-diversiteit -> kwaliteit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat lijkt me dus niet goed.
Geen flauw idee enigste wat ik hoor en zie is dat soort shit bij jongeren, ik had laatst pauze in Dordrecht even voor het station gezeten ik dacht dat ik in een scene van New Kids was beland wat een volk daarquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die jongeren kunnen toch wel goed NLs? Lijkt me in ieder geval zo dat men selecteert o.a. op verbale en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Minimaal Havo als vooropleiding.
VS is weer een ander chapiter, vind ik.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zie je overal toch terug (vooral in de VS); kleur/geslacht-diversiteit -> kwaliteit.
Is toch allang bekend dat, als we het hebben over positieve discriminatie hebben dat vrouwen niet eens de fitheidstesten haalden maar gewoon goedgekeurd werden omdat er zoveel % vrouwen bij de politie moet..quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
VS is weer een ander chapiter, vind ik.
Maar an sich ben ik geen tegenstander van meer allochtonen bij de politie, alleen mits de standaarden niet omlaag gaan en dus ja, neutraliteit moet wel gewaarborgd blijven. Dat laatste zegt ook demissionair-MvJ Bos btw.
VMBO taal, NLse jongeren pikken dat ook snel op. Dat moet je dus wel afleren, mocht je een baan ambiëren bij de politie. Abn is, lijkt me, de standaard. Nou wordt daar ook wel de hand mee gelicht, volgens mij, genoeg NLse agenten die het plaatselijke dialect hanteren.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen flauw idee enigste wat ik hoor en zie is dat soort shit bij jongeren, ik had laatst pauze in Dordrecht even voor het station gezeten ik dacht dat ik in een scene van New Kids was beland wat een volk daar![]()
![]()
![]()
Voor de gein zou je er naar toe moeten picknick mand mee paar halve liters om niet te erg op te vallen
Sorry was even een hersenscheet
Ja een dialect is anders dan straattaal natuurlijk...maar toch een hoofddoek...quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
VMBO taal, NLse jongeren pikken dat ook snel op. Dat moet je dus wel afleren, mocht je een baan ambiëren bij de politie. Abn is, lijkt me, de standaard. Nou wordt daar ook wel de hand mee gelicht, volgens mij, genoeg NLse agenten die het plaatselijke dialect hanteren.
Ja, oppassen dat het niet binnen komt waaien. Dit soort ideeën zijn net een open raam. Gelijk dichtgooien. Meer allochtonen? Ok. Dat kunnen moslima's zijn; moslima's die hun geloof de politieauto niet mee in nemen. Maar ga niet selecteren op moslima's - en dan ook maar al wat ze willen, slikken. Je geeft 'ze' (welke groep je zo zou benaderen dan ook) veel te veel macht. Het gaat dus niet alleen om de uitstraling van neutraliteit, maar ook om simpelweg de innerlijke neutraliteit van zowel de politie als de agent(e).quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
VS is weer een ander chapiter, vind ik.
Maar an sich ben ik geen tegenstander van meer allochtonen bij de politie, alleen mits de standaarden niet omlaag gaan en dus ja, neutraliteit moet wel gewaarborgd blijven. Dat laatste zegt ook demissionair-MvJ Bos btw.
DIe vrijheid is er niet meerquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens mij lijken mensen niet meer te beseffen dat secularisatie niet alleen de vrijheid geeft om een religieus leven te leiden, maar ook de vrijheid moet geven om een leven te kunnen leiden zonder religieuze invloeden.
Dat komt ook welquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:00 schreef Old_Pal het volgende:
Mijn God wat een land. Wat is de volgende stap: een rechter met een hoofddoekje? Dan mogen ze die blinddoek van Vrouwe Justitia wel weghalen.
[ afbeelding ]
Niet in absolute zin, dat is een utopie. Ik hoop wel dat na jaren vooruitgang we niet die vrijheid opeens verder gaan inperken.quote:
Ik zie niet anders dan dat gebeurdquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Niet in absolute zin, dat is een utopie. Ik hoop wel dat na jaren vooruitgang we niet die vrijheid opeens verder gaan inperken.
Waarschijnlijk is er maanden onderzoek en afgetapt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat kan best . Ik praat hier over iemand die ruim 22 jaar in dienst zat. En er mee gekapt is omdat het onhoudbaar werd. De druppel voor die persoon was een inval in het huis. Deze persoon wordt door ex collega's nog steeds gepolst voor een terugkeer maar weigert zolang die domme regels zorgen voor eerst een sociaal isolement en daarna voor een zware vernedering.
En dat is niet de enige die ik ken die er om deze reden mee is gestopt en ander werk is gaan doen. Zolang je op straat loopt is het te doen. Zodra je de ladder beklimt , word je beperkt.
Nee, mijn persoonlijk ervaring is dat de kwaliteit van een procesverbaal uit de " diversiteitgroep " om te huilen is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |