Zou beter zijn als een dergelijke tattoo bedekt wordt inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik zag nog niet zo lang geleden een politieagent met een tattoo sleeve met een kruis er in verwerkt. Hoe erg wil je het hebben?
Nee want ze mag geen mannen aanraken hehehequote:Op donderdag 18 mei 2017 18:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, dan wordt jij lekker opgepakt.
Ik niet en dat heeft in dit geval niet alleen met moslims te maken. Ook Zeeuwse Meisjes-politieagentes zou ik niet serieus nemen. Gaan we dat dan ook invoeren?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik neem een stuk stof ook niet serieus. Ik neem de vrouw die het hoofddoekje draagt wel serieus, mits zij goed haar werk doet.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee want ze mag geen mannen aanraken hehehe
Jemig wat een vreemde vergelijkingen allemaal.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik niet en dat heeft in dit geval niet alleen met moslims te maken. Ook Zeeuwse Meisjes-politieagentes zou ik niet serieus nemen. Gaan we dat dan ook invoeren?
[ afbeelding ]
Ik weet niet of de Directeur Diversiteit de belangen van andere groepen behartigt dan die van de moslims. Denk het niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik niet en dat heeft in dit geval niet alleen met moslims te maken. Ook Zeeuwse Meisjes-politieagentes zou ik niet serieus nemen. Gaan we dat dan ook invoeren?
[ afbeelding ]
Moet ik dan ook mijn ogen neerslaan als ik aangesproken wordt door een hoofddoekagente?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jemig wat een vreemde vergelijkingen allemaal.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Moet ik dan ook mijn ogen neerslaan als ik aangesproken wordt door een hoofddoekagente?
Iemand die om religieuze redenen er op staat een hoofddoek te dragen is per definitie niet in staat om het ambt van wetshandhaver uit te voeren. Voor die baan is het immers noodzakelijk dat je de wet en overheidsregels die je hoort te handhaven boven je geloof kan stellen; zelfs (of sterker nog: juist) als die elkaar tegen spreken.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik neem een stuk stof ook niet serieus. Ik neem de vrouw die het hoofddoekje draagt wel serieus, mits zij goed haar werk doet.
Dat kan prima samen zijn, er zijn duizenden islamistische wetshandhavers in Nederland. Hoe vaak heb jij gehoord dat dit tot problemen leidde?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Iemand die om religieuze redenen er op staat een hoofddoek te dragen is per definitie niet in staat om het ambt van wetshandhaver uit te voeren. Voor die baan is het immers noodzakelijk dat je de wet en overheidsregels die je hoort te handhaven boven je geloof kan stellen; zelfs (of sterker nog: juist) als die elkaar tegen spreken.
Stel je voor dat ik in elkaar getrapt word door een groep Marokkanen, dan gaat zo'n hoofddoek mij echt niet beschermen. Want: ongelovige hond, dit dat. Broeders > kafir, altijd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Iemand die om religieuze redenen er op staat een hoofddoek te dragen is per definitie niet in staat om het ambt van wetshandhaver uit te voeren. Voor die baan is het immers noodzakelijk dat je de wet en overheidsregels die je hoort te handhaven boven je geloof kan stellen; zelfs (of sterker nog: juist) als die elkaar tegen spreken.
Krijg je kopschop toequote:Op donderdag 18 mei 2017 18:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik in elkaar getrapt word door een groep Marokkanen, dan gaat zo'n hoofddoek mij echt niet beschermen. Want: ongelovige hond, dit dat. Broeders > kafir, altijd.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik in elkaar getrapt word door een groep Marokkanen, dan gaat zo'n hoofddoek mij echt niet beschermen. Want: ongelovige hond, dit dat. Broeders > kafir, altijd.
Ja en voor de rechter, rechter ook kopvod ja jij homo ook he ? Krijg je nog stokslagen ookquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sws en krijg aanklacht tot uitlokking
Gelukkig woon ik niet in het kalifaat Amsterdam.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja en voor de rechter, rechter ook kopvod ja jij homo ook he ? Krijg je nog stokslagen ook
Ik zeg doen Islam is mooi !!
Even voorstellen dat iemand van gl daar gezeten had...quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:08 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog iemand met gezond verstand.
We zijn een seculier land en dat hou ik graag zo, zeker bij de politie.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:03 schreef Hamzoef het volgende:
On topic: belachelijk dat dat nog niet toegestaan. Je ziet tegenwoordig politieagenten die helemaal onder de tattoo's zitten, niet representatief.
Een hoofddoekje is wel representatief.
Dit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Een zichtbare uiting van welke religie dan ook lijkt me heel erg ongewenst in deze functie.
Het verschil is dat die mensen bereid zijn hun "moslimzijn" ondergeschikt te maken aan hun functie - zolang ze in functie zijn. En dan is er idd geen probleem.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat kan prima samen zijn, er zijn duizenden islamistische wetshandhavers in Nederland. Hoe vaak heb jij gehoord dat dit tot problemen leidde?
Mee eens. Maar er kan pas iets veranderen als men atheïsten zou bewapenen en evenals de politieagenten het geweldsmonopolie zou geven. Dan zouden de religieuze dieven ook niet meer zo'n grote mond hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens mij lijken mensen niet meer te beseffen dat secularisatie niet alleen de vrijheid geeft om een religieus leven te leiden, maar ook de vrijheid moet geven om een leven te kunnen leiden zonder religieuze invloeden.
Omdat iemand een hoofddoek draagt betekent dat nog niet dat ze niet de wet van een seculier land uit kunnen voeren.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
We zijn een seculier land en dat hou ik graag zo, zeker bij de politie.
Hier hebben we een afspraak dat politie vrij is van geloofsuitingen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Omdat iemand een hoofddoek draagt betekent dat nog niet dat ze niet de wet van een seculier land uit kunnen voeren.
Toen ik 20 jaar geleden in Londen was, zag je daar al Sikh politieagenten met een tulband.
Vind je Engeland nu opeens geen seculier land meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |