Tja, mijn vader ging, ik meen, in 1947 bij de marechaussee en ik heb volgens mij nog ergens de proef pv's van hem liggen, die werden nagekeken door de owm. Elk puntje, kommaatje e.d. moest goed staan, anders over.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:21 schreef thekolere het volgende:
[..]
Nee, mijn persoonlijk ervaring is dat de kwaliteit van een procesverbaal uit de " diversiteitgroep " om te huilen is.
Ja, dat klopt an sich, als je sws je godsdienst in feite op een hoger plan zet dan de door mensen geschreven wetten dan is het dat dubbel. Overigens zijn de wetten van Mootje ook door mensenhanden geschreven natuurlijk, maar goed daar gaan zij niet van uit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, oppassen dat het niet binnen komt waaien. Dit soort ideeën zijn net een open raam. Gelijk dichtgooien. Meer allochtonen? Ok. Dat kunnen moslima's zijn; moslima's die hun geloof de politieauto niet mee in nemen. Maar ga niet selecteren op moslima's - en dan ook maar al wat ze willen, slikken. Je geeft 'ze' (welke groep je zo zou benaderen dan ook) veel te veel macht. Het gaat dus niet alleen om de uitstraling van neutraliteit, maar ook om simpelweg de innerlijke neutraliteit van zowel de politie als de agent(e).
Kennis van me zegt hetzelfde. Dat was een oude rot die er al meer dan 20 jaar zat. Hij ergerde zich rot aan jonge pikkies die zich meer als autoritaire marechaussee gedroegen dan een diender. Handschoentjes, uit de hoogte doen.. jij zult vast herkennen wat ik hier zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:43 schreef thekolere het volgende:
Maar wie ambieert nu een functie bij de politie? Zelf meer dan 10 jaar diender geweest. Spijt...spijt en nog eens spijt. Later bij de douane geprobeerd....was nog erger. Mijn kinderen krijgen dringend het advies om die twee organisaties te mijden.
Met name diegenen die zeggen dat ze de vrijheid van religie zo hoog hebben zitten, slaan op dit punt iha de plank faliekant mis.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens mij lijken mensen niet meer te beseffen dat secularisatie niet alleen de vrijheid geeft om een religieus leven te leiden, maar ook de vrijheid moet geven om een leven te kunnen leiden zonder religieuze invloeden.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 06:39 schreef DrDentz het volgende:
Om meer allochtonen bij de politie te betrekken wordt het beleid om hand in hand lopende homo's neer te knuppelen, is dat ook iets?
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]![]()
Goed vergelijk weer Henk, chapeau, echt waar.
On topic: belachelijk dat dat nog niet toegestaan. Je ziet tegenwoordig politieagenten die helemaal onder de tattoo's zitten, niet representatief.
Een hoofddoekje is wel representatief.
Volledig belachelijk voorstel is dit. Ambtenaren horen een neutraal voorkomen te hebben. En het is ook bijzonder ineffectief! Hoeveel extra politie-agenten denkt de Amsterdamse politie hiermee te wervenquote:Op donderdag 18 mei 2017 07:04 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb er geen moeite mee, burka uiteraard een ander verhaal.
Jawel hoor, zeker wanneer het een neutrale effen kleur is die past bij de kleur van het uniform.quote:
Gelukkig toch nog iemand met gezond verstand.quote:Op donderdag 18 mei 2017 17:40 schreef Dutchguy het volgende:
Kans dat dit echt doorgaat is trouwens een stuk kleiner geworden:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erbod-politieagentes
http://nos.nl/artikel/217(...)kverbod-politie.html
Nee, dat is het niet. Het is per definitie niet representatief (of je moet representatief tov de islam bedoelen, maar dat is dus niet gewenst).quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:08 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jawel hoor, zeker wanneer het een neutrale effen kleur is die past bij de kleur van het uniform.
Neequote:Op donderdag 18 mei 2017 18:08 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jawel hoor, zeker wanneer het een neutrale effen kleur is die past bij de kleur van het uniform.
Dat is jouw probleem, dan wordt jij lekker opgepakt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat ik zou luisteren naar zo'n pinguïn. Wie zijn zij om mij te vertellen wat ik moet doen? Dit is mijn land.
Niemand neemt een hoofddoekje serieus. Zelfs of eigenlijk vooral het islamitische straattuig niet, niet in die functie.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]![]()
Goed vergelijk weer Henk, chapeau, echt waar.
On topic: belachelijk dat dat nog niet toegestaan. Je ziet tegenwoordig politieagenten die helemaal onder de tattoo's zitten, niet representatief.
Een hoofddoekje is wel representatief.
Ik neem een stuk stof ook niet serieus. Ik neem de vrouw die het hoofddoekje draagt wel serieus, mits zij goed haar werk doet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Niemand neemt een hoofddoekje serieus.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Een zichtbare uiting van welke religie dan ook lijkt me heel erg ongewenst in deze functie.
Dit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Een zichtbare uiting van welke religie dan ook lijkt me heel erg ongewenst in deze functie.
Ik zag nog niet zo lang geleden een politieagent met een tattoo sleeve met een kruis er in verwerkt. Hoe erg wil je het hebben?quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |