abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171032234
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:21 schreef thekolere het volgende:

[..]

Nee, mijn persoonlijk ervaring is dat de kwaliteit van een procesverbaal uit de " diversiteitgroep " om te huilen is.
Tja, mijn vader ging, ik meen, in 1947 bij de marechaussee en ik heb volgens mij nog ergens de proef pv's van hem liggen, die werden nagekeken door de owm. Elk puntje, kommaatje e.d. moest goed staan, anders over.
I´m back.
  donderdag 18 mei 2017 @ 17:25:08 #227
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_171032246

De volgende stap...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_171032293
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, oppassen dat het niet binnen komt waaien. Dit soort ideeën zijn net een open raam. Gelijk dichtgooien. Meer allochtonen? Ok. Dat kunnen moslima's zijn; moslima's die hun geloof de politieauto niet mee in nemen. Maar ga niet selecteren op moslima's - en dan ook maar al wat ze willen, slikken. Je geeft 'ze' (welke groep je zo zou benaderen dan ook) veel te veel macht. Het gaat dus niet alleen om de uitstraling van neutraliteit, maar ook om simpelweg de innerlijke neutraliteit van zowel de politie als de agent(e).
Ja, dat klopt an sich, als je sws je godsdienst in feite op een hoger plan zet dan de door mensen geschreven wetten dan is het dat dubbel. Overigens zijn de wetten van Mootje ook door mensenhanden geschreven natuurlijk, maar goed daar gaan zij niet van uit.
I´m back.
  Forum Admin donderdag 18 mei 2017 @ 17:30:09 #229
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171032360
Ja doe maar niet. Je wil als politie zo neutraal als mogelijk overkomen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171032461

Wedden dat ze neefje Achmed geen bonnetje geeft als hij iemand bijna doodrijdt en de zaak van broeder Abdul een beetje in zijn voordeel bijwerkt in het aangifte systeem? Onderlinge loyaliteit gaat altijd boven de rechtsstaat in moslimkringen.
pi_171032546
Kans dat dit echt doorgaat is trouwens een stuk kleiner geworden:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)erbod-politieagentes

http://nos.nl/artikel/217(...)kverbod-politie.html

[ Bericht 26% gewijzigd door Dutchguy op 18-05-2017 17:51:56 ]
pi_171032611
Maar wie ambieert nu een functie bij de politie? Zelf meer dan 10 jaar diender geweest. Spijt...spijt en nog eens spijt. Later bij de douane geprobeerd....was nog erger. Mijn kinderen krijgen dringend het advies om die twee organisaties te mijden.
  Forum Admin donderdag 18 mei 2017 @ 17:49:01 #233
pi_171032715
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:43 schreef thekolere het volgende:
Maar wie ambieert nu een functie bij de politie? Zelf meer dan 10 jaar diender geweest. Spijt...spijt en nog eens spijt. Later bij de douane geprobeerd....was nog erger. Mijn kinderen krijgen dringend het advies om die twee organisaties te mijden.
Kennis van me zegt hetzelfde. Dat was een oude rot die er al meer dan 20 jaar zat. Hij ergerde zich rot aan jonge pikkies die zich meer als autoritaire marechaussee gedroegen dan een diender. Handschoentjes, uit de hoogte doen.. jij zult vast herkennen wat ik hier zeg.

Daarnaast baalde hij als een stekker van de soms exorbitant hoge boetebedragen, zelfs zo erg dat hij soms een bekeuring gewoon niet uitschreef omdat het totaal niet in proportie was.

En dit alles is zo ontzettend lullig en kut voor de mensen die het wel met plezier (willen) doen. Ik heb het zelf meegemaakt met een jong gozertje, jonger dan ik. "jij dient me aan te spreken met u en meneer"
Vooral die "jij" deed het hem. Ik heb normaliter respect voor elke diender, maar deze vent kon me in de stront zakken. Dat merkte hij, dus moest ik ineens blazen, mee naar het bureau voor een geluidstest (geen grap dit) uiteindelijk kon hij niks vinden en heb ik hem een fijne dag gewenst. Zijn collega zag je ook al af en toe kijken van "waar ben je mee bezig man"

Ik heb in principe onvoorwaardelijk respect voor het politiepak. Alleen niet altiid voor de mensen die hem dragen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171032758
Er waren allochtonen vrouwelijke collega's die 24 uur per week studieverlof kregen. Terwijl er genoeg gediplomeerde en geschikte collega's rondliepen.
pi_171032904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens mij lijken mensen niet meer te beseffen dat secularisatie niet alleen de vrijheid geeft om een religieus leven te leiden, maar ook de vrijheid moet geven om een leven te kunnen leiden zonder religieuze invloeden.
Met name diegenen die zeggen dat ze de vrijheid van religie zo hoog hebben zitten, slaan op dit punt iha de plank faliekant mis.
pi_171032929
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 06:39 schreef DrDentz het volgende:
Om meer allochtonen bij de politie te betrekken wordt het beleid om hand in hand lopende homo's neer te knuppelen, is dat ook iets?
:')

Goed vergelijk weer Henk, chapeau, echt waar. :')

On topic: belachelijk dat dat nog niet toegestaan. Je ziet tegenwoordig politieagenten die helemaal onder de tattoo's zitten, niet representatief.

Een hoofddoekje is wel representatief.
pi_171032965
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:03 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

On topic: belachelijk dat dat nog niet toegestaan. Je ziet tegenwoordig politieagenten die helemaal onder de tattoo's zitten, niet representatief.

Nee, dat is het niet.
pi_171032972
Ik denk niet dat ik zou luisteren naar zo'n pinguïn. Wie zijn zij om mij te vertellen wat ik moet doen? Dit is mijn land.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:07:49 #239
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171032980
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 07:04 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb er geen moeite mee, burka uiteraard een ander verhaal.
Volledig belachelijk voorstel is dit. Ambtenaren horen een neutraal voorkomen te hebben. En het is ook bijzonder ineffectief! Hoeveel extra politie-agenten denkt de Amsterdamse politie hiermee te werven :')? Gelukkig is het idee al direct naar de prullenbak verwezen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171032990
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:06 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.
Jawel hoor, zeker wanneer het een neutrale effen kleur is die past bij de kleur van het uniform.
pi_171032991
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:40 schreef Dutchguy het volgende:
Kans dat dit echt doorgaat is trouwens een stuk kleiner geworden:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)erbod-politieagentes

http://nos.nl/artikel/217(...)kverbod-politie.html
Gelukkig toch nog iemand met gezond verstand.
pi_171033006
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:08 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jawel hoor, zeker wanneer het een neutrale effen kleur is die past bij de kleur van het uniform.
Nee, dat is het niet. Het is per definitie niet representatief (of je moet representatief tov de islam bedoelen, maar dat is dus niet gewenst).
pi_171033052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:08 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee
pi_171033064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat ik zou luisteren naar zo'n pinguïn. Wie zijn zij om mij te vertellen wat ik moet doen? Dit is mijn land.
Dat is jouw probleem, dan wordt jij lekker opgepakt.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:16:08 #245
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171033083
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:03 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Niemand neemt een hoofddoekje serieus. Zelfs of eigenlijk vooral het islamitische straattuig niet, niet in die functie.
pi_171033097
Een zichtbare uiting van welke religie dan ook lijkt me heel erg ongewenst in deze functie.
pi_171033113
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Niemand neemt een hoofddoekje serieus.
Ik neem een stuk stof ook niet serieus. Ik neem de vrouw die het hoofddoekje draagt wel serieus, mits zij goed haar werk doet.
pi_171033116
quote:
15s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Een zichtbare uiting van welke religie dan ook lijkt me heel erg ongewenst in deze functie.
  Forum Admin donderdag 18 mei 2017 @ 18:18:13 #249
pi_171033117
quote:
Dit.
pi_171033128
quote:
Ik zag nog niet zo lang geleden een politieagent met een tattoo sleeve met een kruis er in verwerkt. Hoe erg wil je het hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')