Game ontwitter:fonslambie twitterde op maandag 15-05-2017 om 18:17:51Formatie geklapt. #formatie2017 https://t.co/7cBxEwdcCv reageer retweet
Ik ben wel in voor een bruin kabinet. Snelle vervolgverkiezingenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:07 schreef TheJanitor het volgende:
PVV of tijdverspilling. Wat zou de keuze worden.
Een dergelijk kabinet zou het nog geen 2 maanden volhoudenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:30 schreef wolkentoetje het volgende:
VVD,CDA,PVV,50 plus en FvD lijkt mij wel wat..
Neehee gaat niet gebeuren dat weet ik ook wel..
Ja dat dachten velen ook van VVD en PvdA maar die zaten de rit wel uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:54 schreef electronique het volgende:
[..]
Een dergelijk kabinet zou het nog geen 2 maanden volhouden
PVV lijkt me echt ongewenst. Die gaat vooral moeilijk doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:30 schreef wolkentoetje het volgende:
VVD,CDA,PVV,50 plus en FvD lijkt mij wel wat..
Neehee gaat niet gebeuren dat weet ik ook wel..
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:20 schreef richolio het volgende:
zwakke voorbode is van de enorme massa's migranten die straks door klimaatverandering op drift raken en onze kant op komen.
Ah, een wegkijker. Maar straks niet janken als het wel gebeurt hè.quote:
Nee. Gewoon niet laten leiden door domme onderbuikgevoelens en doemscenario's.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah, een wegkijker. Maar straks niet janken als het wel gebeurt hè.
Dom? Lees je eens in. Het is namelijk gewoon al bezig en wordt na verloop van tijd almaar erger. En dat valt niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Gewoon niet laten leiden door domme onderbuikgevoelens en doemscenario's.
Nee, dat is nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Dom? Lees je eens in. Het is namelijk gewoon al bezig en wordt na verloop van tijd almaar erger. En dat valt niet te ontkennen.
Ah, de Correspondent! Ik was al benieuwd waar je die onzin vandaan had.quote:
Mij wel anders kom je er nooit vanaf. Alleen het probleem met PVV is dat ze alleen voor de bühne roepen mee te willen doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
PVV lijkt me echt ongewenst. Die gaat vooral moeilijk doen.
Wheheh, gastquote:
Jij kan dus niet normaal discussiëren. Zeg dat dan meteen. De bronnen staan er gewoon bij hoor. Tevens kan ik ook wel andere media erbij halen die hetzelfde vermelden, geloof je "die onzin" dan ineens wel?quote:[..]
Ah, de Correspondent! Ik was al benieuwd waar je die onzin vandaan had.
Niet? Geen bewijs? Laat me niet lachen.quote:Nee, er is geen enkel bewijs dat klimaatverandering voor meer vluchtelingen naar Europa zorgt. Het kan invloed hebben, net als vele honderden andere factoren uiteraard, maar net doen alsof dat een compleet toekomstbeeld is heeft geen enkele basis.
Nope, je verzint feiten. Er is geen causale link tussen klimaatverandering en migratie. Niet doen alsof dat wel zo is, foei.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Wheheh, gastFeiten ontkennen, man man man.
Het enige dat bekend is is dat klimaatverandering een invloed kan hebben op migratiestromen. Wat die invloed is en of dat ook gaat leiden tot een migratiestroom richting Europa is niet bekend.quote:Jij kan dus niet normaal discussiëren. Zeg dat dan meteen. De bronnen staan er gewoon bij hoor. Tevens kan ik ook wel andere media erbij halen die hetzelfde vermelden, geloof je "die onzin" dan ineens wel?
Nee, er is geen bewijs. Net doen alsof het een uitgemaakte zaak is is dingen verzinnen omdat je het graag wil geloven.quote:Niet? Geen bewijs? Laat me niet lachen.
De definitie van wegkijken dit.
Ik betwijfel of GL uberhaupt overvraagd heeft, of dat VVD en CDA dat gedaan hebben (het wordt nu wel weer erg makkelijk geframed). Het punt is dat als je een brug moet slaan je juist niet accenten moet willen leggen en compromissen moet sluiten, dat werkt alleen als partijen dichter bij elkaar liggen.Je moet niet zozeer oplossingen zoeken die tussen partijen inliggen, maar die er boven staan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:58 schreef Cyanide- het volgende:
GL heeft toch gewoon hun hand overspeeld? In een overwegend rechtse kamer en waar links gewoon als geheel verlies heeft geleden terwijl zij als partij wel wat wonnen? Ik snap dat ze wat accenten willen aanbrengen in zo'n eventueel kabinet, maar het klinkt nu alsof ze hun verkiezingsprogramma integraal wilden overnemen, en dat gaat gewoon niet.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat ze het dan ook hierop laten klappen... Het zou imho al 'winst' zijn als ze het asielbeleid een beetje 'in het midden' wisten te houden of niet verder lieten verrechtsen, in een kabinet met VVD/CDA... En dan op milieubeleid, duurzaamheid, en iets als rekeningrijden je laten gelden. Dan had je daadwerkelijk een kabinet met linkse accenten.
En daar heeft de PvdA een zware prijs voor moeten betalen. Er zijn weinig partijen die daar op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:06 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja dat dachten velen ook van VVD en PvdA maar die zaten de rit wel uit.
Tja, voor GroenLinks is het toch een beetje alles (of in ieder geval heel veel) of niets. Anders kunnen ze daar zwaar op worden afgerekend door de achterban.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap gewoon niet dat ze het op migratie hebben laten klappen. Dus al die praat over het milieu kan je ook zoals Balkenende het stelde "prullenbakeren" want nu hadden ze de kans om hun verantwoordelijkheid te nemen en daar ook wat aan te doen.
http://nos.nl/artikel/217(...)ppe-meerderheid.htmlquote:SP-leider Roemer vindt dat er nu naar een centrum-links kabinet gekeken moet worden. Dat zou een kabinet moeten worden zonder de VVD, want met die partij regeren vindt hij nog steeds "een brug te ver".
In de eerste verkenningsronde na de verkiezingen zei Roemer al tegen verkenner Schippers dat een centrum-links kabinet zijn voorkeur heeft. Zo'n kabinet zou uit zes partijen moeten bestaan: SP, CDA, D66, GroenLinks, PvdA en ChristenUnie. Ook de Partij voor de Dieren zou een rol kunnen spelen
Hij zegt dat deze optie nog helemaal niet in beeld is geweest en dat hij na het mislukken van de onderhandelingen een rol voor zichzelf ziet weggelegd.
Ik heb deze keer GL gestemd, en ik vind het helemaal prima dat ze op dit punt voet bij stuk hebben gehouden.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Tja, voor GroenLinks is het toch een beetje alles (of in ieder geval heel veel) of niets. Anders kunnen ze daar zwaar op worden afgerekend door de achterban.
Toch begrijp ik dat niet helemaal. Heb je niet liever een paar van de standpunten van GroenLinks gerealiseerd dan helemaal niets van GroenLinks in de regering?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb deze keer GL gestemd, en ik vind het helemaal prima dat ze op dit punt voet bij stuk hebben gehouden.
En ik acht het nog niet eens zo heel ondenkbaar dat men na het mislukken van andere combinaties toch weer met z'n vieren aan tafel gaat. Als dat gebeurt is de onderhandelingspositie van GL natuurlijk ijzersterk.
Dat hangt er vanaf op welke punten GL toegeeft. Dit lijkt me een punt waarop ze beter niet kunnen toegeven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Toch begrijp ik dat niet helemaal. Heb je niet liever een paar van de standpunten van GroenLinks gerealiseerd dan helemaal niets van GroenLinks in de regering?
Afrika is groot, afhankelijk van de geografische breedte heb je oerwoud, savanne of woestijn. Dit is altijd al zo geweest, ook het opschuiven van de grenzen is altijd al zo geweestquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Geen link tussen klimaat en migratie... mijn dag is weer goed, dankjewel![]()
![]()
Zonder klimaatverandering hadden we allemaal nog in de bossen van Afrika geleefd.
Hear hearquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Het probleem is dat je daarvoor mensen met visie nodig hebt, met lenige hersens en die bovendien niet vastzitten aan deelbelangetjes. De VVD zit vuistdiep in de olielobby, het CDA aan de boerenbond,vast en GL aan de vluchtelingenindustrie. Visie hebben ze geen van vieren, het zijn allemaal politiek opportunisten, en laten we het over lenige hersens al helemaal niet hebben. De kwaliteit van politici is gewoon heel erg achteruit gegaan sinds Paars, anders waren ze er al uit geweest.
Mwah, de Sahara is inmiddels wel groter dan Europa. Dat is wel eens anders geweest.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:04 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Afrika is groot, afhankelijk van de geografische breedte heb je oerwoud, savanne of woestijn. Dit is altijd al zo geweest, ook het opschuiven van de grenzen is altijd al zo geweest
Hoezo? Die deal hebben die partijen gemaakt en/of gesteund. GL's standpunt in deze is simpelweg onhoudbaar. Vandaar dat het ook geklapt is, als een partij onhoudbare standpunten blijft innemen houdt het op.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sterker nog, ik sta er een beetje van te kijken dat de andere partijen - ik vermoed voornamelijk VVD - zo graag vasthouden aan een uitbreiding van de Turkije-deal.
Bij EenVandaag (onderzoekje) werd deze avond gezegd dat de achterban van de CU daar wel meer vrede mee heeft dan de achterban van GroenLinks (48% tov 35% meen ik).quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf op welke punten GL toegeeft. Dit lijkt me een punt waarop ze beter niet kunnen toegeven.
Sterker nog, ik sta er een beetje van te kijken dat de andere partijen - ik vermoed voornamelijk VVD - zo graag vasthouden aan een uitbreiding van de Turkije-deal. We gaan zien of CU of PvdA daar wel zin in heeft.. ik heb zo mijn twijfels.
De vraag is natuurlijk of het standpunt van de andere 3 wel houdbaar is. Dat gaan we zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Die deal hebben die partijen gemaakt en/of gesteund. GL's standpunt in deze is simpelweg onhoudbaar. Vandaar dat het ook geklapt is, als een partij onhoudbare standpunten blijft innemen houdt het op.
Het heeft tot nu toe stand gehouden en is vrij succesvol geweest. Voorlopig dus ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of het standpunt van de andere 3 wel houdbaar is. Dat gaan we zien.
Als ik de VVD was dan zou ik hier op aansturen, want die partijen gaan er nooit uitkomen met hun zgn. idealen. Laat ze een paar maanden aanmodderen en de CU en GL komen met hangende pootjes terug bij Pinokkio. En als ze er wel uitkomen en GL de grenzen opent voor de wereld (want de wereld is van iedereen) dan is Nederland na 4 jaar een chaos en wint de PVVquote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:19 schreef NgInE het volgende:
Ik las deze net:
[..]
http://nos.nl/artikel/217(...)ppe-meerderheid.html
Op zich zou de VVD een prima oppositie-partij kunnen zijn.
Dat was de situatie voor de verkiezingen, toen de VVD nog wat meer zetels had en de PvdA nog niet 'succesvol' ten onder was gegaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het heeft tot nu toe stand gehouden en is vrij succesvol geweest. Voorlopig dus ja.
Waarom stem je op iemand die niet wil regeren?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb deze keer GL gestemd, en ik vind het helemaal prima dat ze op dit punt voet bij stuk hebben gehouden.
En ik acht het nog niet eens zo heel ondenkbaar dat men na het mislukken van andere combinaties toch weer met z'n vieren aan tafel gaat. Als dat gebeurt is de onderhandelingspositie van GL natuurlijk ijzersterk.
Moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom stem je op iemand die niet wil regeren?
Schijnbaar niet, want GL heeft gegokt en verloren. Er is geen draagvlak voor hun migratiebeleid.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat was de situatie voor de verkiezingen, toen de VVD nog wat meer zetels had en de PvdA nog niet 'succesvol' ten onder was gegaan.
Dit is een nieuwe realiteit.
Ik zou dat niet uitleggen als verlies. En vooralsnog ontbreekt het eveneens aan draagvlak voor een uitbreiding van de Turkije-deal.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, want GL heeft gegokt en verloren. Er is geen draagvlak voor hun migratiebeleid.
Ik vraag me af hoe je dat kunt spinnen. Ze hebben duidelijk veel te hoog ingezet met te weinig zetels.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zou dat niet uitleggen als verlies.
En die wel instemt met dat soort baggerdeals. Dat is precies de reden dat men wegloopt van de PvdA.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dat kunt spinnen. Ze hebben duidelijk veel te hoog ingezet met te weinig zetels.
Bij de volgende verkiezingen gaan de mensen ze dat niet in dank afnemen en lopen ze weer terug naar de PvdA die wél kan regeren.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom stem je op een partij die zijn verantwoordelijkheid niet neemt, die wegloopt?
Alles is beter dan geen deal, de stroom moest ingedamd worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
En die wel instemt met dat soort baggerdeals.
Nee, dat heeft te maken met het feit dat de PvdA geregeerd heeft. Het fluctueert altijd aan de linkerkant, daar winnen randpartijtjes als GL en SP alleen als de PvdA keihard verliest. De volgende verkiezingen is het weer andersom.quote:Dat is precies de reden dat men wegloopt van de PvdA.
Populistisch geblaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alles is beter dan geen deal, de stroom moest ingedamd worden.
Nee, dat heeft te maken met de PvdA die te graag wilde regeren en dat ten koste van het politieke gedachtengoed liet gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat heeft te maken met het feit dat de PvdA geregeerd heeft. Het fluctueert altijd aan de linkerkant, daar winnen randpartijtjes als GL en SP alleen als de PvdA keihard verliest. De volgende verkiezingen is het weer andersom.
Gewoon de realiteit. Dat vindt ook de meerderheid van de Kamer, toen en nu.quote:
Nope. Het is echt heel simpel: ga je regeren raak je zetels kwijt. Het klopt dat de PvdA vrij weinig heeft laten zien in het kabinet maar ze waren dan ook de kleinere partij. Met migratie heeft het niets te maken, behalve dan dat het kabinet te verwijten valt te lang op de handen gezeten te hebben.quote:Nee, dat heeft te maken met de PvdA die te graag wilde regeren en dat ten koste van het politieke gedachtengoed liet gaan.
Je reinste onzin, de gemiddelde kiezer heeft het geheugen van een goudvis.quote:En er moet veel voor gebeuren voordat die kiezer weer bereid is PvdA te stemmen.
Hahaha. Dit is zo waar.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:34 schreef Fir3fly het volgende:
Je reinste onzin, de gemiddelde kiezer heeft het geheugen van een goudvis.
Klopt. GL heeft nooit de intentie gehad om mee te regeren. Ze hebben alleen aan de onderhandelingstafel gezeten om de schijn hoog te houden. Men had van te voren al kunnen weten dat er met zo'n radicaal activistisch clubje niet valt samen te werken.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:29 schreef Physsic het volgende:
Maar dat het voor GroenLinks 'alles of niets' was, werd al door velen voorspeld, dus het is niet echt een verrassing.
En hopelijk blijft ook de CU ver bij het nieuwe kabinet vandaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Klaver is gekozen om de Nederlander te vertegenwoordigen en dan laat hij de deal klappen op het helpen van zogenaamd zielige buitenlanders.
Blij dat GL bij het nieuwe kabinet vandaan blijft.
En de SP. En de PVV. En de VVD is ook niet te vertrouwen. En D66, daar hou ik ook niet van. En de SGP. En de PvdD. En DENK...quote:Op woensdag 17 mei 2017 07:24 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En hopelijk blijft ook de CU ver bij het nieuwe kabinet vandaan.
CU staat eenzelfde ruimhartig asielbeleid voor als GL dus zinloos.quote:Op woensdag 17 mei 2017 07:34 schreef Resistor het volgende:
[..]
En de SP. En de PVV. En de VVD is ook niet te vertrouwen. En D66, daar hou ik ook niet van. En de SGP. En de PvdD. En DENK...
Blijft wel weinig over zo
Het was niet Klaver, maar Buma.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Klaver is gekozen om de Nederlander te vertegenwoordigen en dan laat hij de deal klappen op het helpen van zogenaamd zielige buitenlanders.
Blij dat GL bij het nieuwe kabinet vandaan blijft.
Ik zie en lees toch echt dat Klaver niet wilde inbinden mbt migratie en dat ze er daarom niet uitkwamen.quote:
Ik ben bekend met dat opinie-artikel maar dat strookt dus niet met de verklaringen van de rest.quote:Op woensdag 17 mei 2017 07:52 schreef -Strawberry- het volgende:
https://www.vn.nl/buma-lag-dwars-en-niet-jesse-klaver/
Die willen Buma natuurlijk te vriend houden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 07:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ben bekend met dat opinie-artikel maar dat strookt dus niet met de verklaringen van de rest.
Denk dat het juist andersom is. Wanneer GL akkoord was gegaan m.b.t. migratie en in de regering zou komen, dan worden ze bij de gemeenteraadsverkiezingen keihard afgestraft. Beetje het PvdAverhaal van jezelf verloochenen in ruil voor macht.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dat kunt spinnen. Ze hebben duidelijk veel te hoog ingezet met te weinig zetels.
Bij de volgende verkiezingen gaan de mensen ze dat niet in dank afnemen en lopen ze weer terug naar de PvdA die wél kan regeren.
Dan heb je geluk dat Yasser het niet voor het zeggen heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2017 08:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel jammer, want een beter klimaatbeleid en een strenger immigratiebeleid zou wel precies zijn wat ik wil.
Ik denk dat je beide alsnog krijgt. Ook VVD en CDA willen een beter klimaatbeleid, maar niet om dezelfde redenen als GL. De een wil klimaatbeleid veranderen om de wereld als geheel te verbeteren, de ander wil het om er zelf beter voor te staan voor de toekomst. Als we meer energie binnen NL produceren voor op de lange termijn betekent dat uiteindelijk meer 'groene' energie produceren. Dat creëert werkgelegenheid en verbetert ons klimaatbeleid.quote:Op woensdag 17 mei 2017 08:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel jammer, want een beter klimaatbeleid en een strenger immigratiebeleid zou wel precies zijn wat ik wil.
Zowel PVV, 50Plus als PvD zijn onbetrouwbare, onervaren en onvoorspelbare partners. VVD en PvdA is ook niet altijd goed gegaan maar al vrij snel was duidelijk dat bij een eventueel vallen van het kabinet beide partijen er (veel) slechter uit zouden komen, PvdA qua zetels en VVD had met afgang van Rutte behoorlijk gezichtsverlies geleden.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:06 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja dat dachten velen ook van VVD en PvdA maar die zaten de rit wel uit.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 08:44 schreef Jalu het volgende:
Met GL komt er alleen geen beter klimaatbeleid, alleen een ander klimaatbeleid; een beleid dat de middenklasse erg hard zal raken. Ik denk dat Buma dat heel goed beseft, en daarom zal samenwerking tussen GL en CDA vrijwel onmogelojk zijn.
Dat sommigen nog de illusie hebben dat Groen Links een echt linkse partij is is sowieso niet te begrijpen, het is júist het schoolvoorbeeld van een elitaire grachtengordelpartij van mensen die idealisme uitstralen maar intussen vooral erg goed voor zichzelf zorgen en totaal niet nadenken over wat hun idealistische ideetjes voor gevolgen hebben voor mensen in andere situaties. D66 en GL samen in een coalitie zou echt een gruwel zijn voor de middenklasse: mobiliteit wordt onbetaalbaar, arbeid volledig geflexibiliseerd, de zorg verder geprivatiseerd; neoliberalisme ten top.
Deze partijen zijn de Trojaanse paarden van multinationals en het is schrikbarend om te zien hoeveel mensen in hun mooie praatjes trappen...
twitter:2eKamertweets twitterde op woensdag 17-05-2017 om 10:43:49Om 10.45u debatteert de #Tweede Kamer over het eindverslag van de #informateur. Volg live via https://t.co/HhqLEAwnSH of #debatdirect reageer retweet
Eigenlijk is Edith Schippers best een MILF trouwens.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:59 schreef NgInE het volgende:
[..]
Eigenlijk is Edith Schippers best een MILF trouwens.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:59 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ze zat net zo geil op haar bril te kauwen, vandaar dat ik er over begon.quote:
Paardenmeisje hè.quote:Op woensdag 17 mei 2017 10:59 schreef NgInE het volgende:
[..]
Goed paard kunnen rijden is altijd een plus binnen een relatie.quote:
Nee, ik denk wel dat het een aardige vrouw is en dat ze gevoel voor humor heeft. Nadeel is wel dat ze een marktfundamentalist is.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:12 schreef NgInE het volgende:
[..]
Goed paard kunnen rijden is altijd een plus binnen een relatie.
Ach, niemand is perfect. Zolang het maar compenseert.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik denk wel dat het een aardige vrouw is en dat ze gevoel voor humor heeft. Nadeel is wel dat ze een marktfundamentalist is.
Maar #watdanwel?quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
Rutte ziet een coalitie met daarin een combinatie VVD-GL in ieder geval niet meer als een optie. Dus niet lijmen, geen herkansing.
Ja, dat is men nu aan het aftasten, denk ik. Rutte zegt daar tot nu toe niets over. Zal eerst met CU geprobeerd worden wrs, maar 77 zetels is maar een kleine meerderheid natuurlijk.quote:
Heeft-ie gezegd waarom hij dat niet zegt, dat maakt het formeren van een andere variant risicovoller.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:20 schreef Drxx het volgende:
Ligt het aan mij of is Rutte zich nu toch echt als een mongooltje aan het gedragen?
Iedereen wil weten wat er nou precies misging tijdens de besprekingen want anders heeft advies uitbrengen obviously geen zin, en hij blijft maar zeggen dat hij daar niet op in wil gaan.
Ook zegt die dat de VVD geen enkele partij uitsluit, uh hallo met de PVV wel toch zei je iets van 5 keer?
Wat een apart gedoe dit zeg.
Kan je wel hard roepen dat je geen GL wil, maar dan moet je wel zinnige alternatieven hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is men nu aan het aftasten, denk ik. Rutte zegt daar tot nu toe niets over. Zal eerst met CU geprobeerd worden wrs, maar 77 zetels is maar een kleine meerderheid natuurlijk.
Erg jammer.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
Rutte ziet een coalitie met daarin een combinatie VVD-GL in ieder geval niet meer als een optie. Dus niet lijmen, geen herkansing.
Ja, dat zegt-ie niet in de vergadering. Maar ik denk dat ze straks eerst CU laten aanschuiven.quote:Op woensdag 17 mei 2017 11:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kan je wel hard roepen dat je geen GL wil, maar dan moet je wel zinnige alternatieven hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |