Hier ook een minder dipje dan bv andere jaren.quote:
Blijft een van mn favoriete Turkse inzendingen. Toch mis ik hun inbreng wel. Keek er altijd naar uit en vond het ook vaak goed.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:28 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zat een beetje op Youtube naar willekeurige ESC nummers te luisteren, en toen kwam ik dit tegen:
Ik zou het bijna goed vinden dat Turkije weer mee gaat doen.
Bijna hè.
De meest recente Turkse inzendingen vond ik echt niks. En als er een land is dat profiteert van diaspora is het Turkije wel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Blijft een van mn favoriete Turkse inzendingen. Toch mis ik hun inbreng wel. Keek er altijd naar uit en vond het ook vaak goed.
Onbegrijpelijk inderdaad dat de Kroatische president dit soort promotie voor het land niet kon waarderen.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:52 schreef Greys het volgende:
Kroatië meneer gaat helemaal los op social mediaHij gilt op FB dat z'n buurlanden niet genoeg op hem gestemd hebben terwijl hij toch echt het beste nummer had. Tevens heeft ie kritiek omdat de president nooit op z'n emails reageerde en hem niet wilde ontvangen en hij geen financiële extra staatssteun kreeg en dat hij haar later wel zag lopen in dure jurken en dure make-up en ze dus kennelijk liever in zichzelf investeerde.
![]()
Gotta love Eurovision.
Hij moet niet zeiken, vooraf leek het de grote flop van ESF 2017 te worden.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:52 schreef Greys het volgende:
Kroatië meneer gaat helemaal los op social mediaHij gilt op FB dat z'n buurlanden niet genoeg op hem gestemd hebben terwijl hij toch echt het beste nummer had. Tevens heeft ie kritiek omdat de president nooit op z'n emails reageerde en hem niet wilde ontvangen en hij geen financiële extra staatssteun kreeg en dat hij haar later wel zag lopen in dure jurken en dure make-up en ze dus kennelijk liever in zichzelf investeerde.
![]()
Gotta love Eurovision.
quote:Op zondag 21 mei 2017 14:52 schreef Greys het volgende:
![]()
Gotta love Eurovision.
Hij was toch ook in Oekraïne aan het bedelen dat mensen voor hem moesten stemmen?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:04 schreef Greys het volgende:
Hij heeft zojuist het stukje van de jurken en make-up verwijderd (maar was helaas voor hem al gekopieerd en vertaald op andere sites) maar dat ze liever in zichzelf investeert en gebrek aan steun van de buurlandpunten "wij krijgen altijd twaalf en nu niet!" en dat hij al maanden mailde en geen antwoord kreeg behalve veel succes en de rest van z'n bries-epistel staat nog op z'n FB.
Heeft ie gewonnen ja?quote:
Ja! Hier staat het berichtje: https://songfestival.be/e(...)act-op-songfestival/quote:Op zondag 21 mei 2017 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft ie gewonnen ja?Open er gerust een apart topic over hoor! Leuk juist.
Het was wel passend bij z'n actquote:Op zondag 21 mei 2017 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja! Hier staat het berichtje: https://songfestival.be/e(...)act-op-songfestival/
Letland is tweede geworden en Tsjechië derde.
Ja doe jij maar!quote:Op zondag 21 mei 2017 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was wel passend bij z'n act
Wil je er zelf een apart topic over openen of zal ik? Zeg maar! Hier kijkt lang niet iedereen.
En terechtquote:Op donderdag 25 mei 2017 10:03 schreef Fred_B het volgende:
Ajax 3,6 miljoen kijkers < ESF 4 miljoen kijkers.
Zo hoort het.quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:03 schreef Fred_B het volgende:
Ajax 3,6 miljoen kijkers < ESF 4 miljoen kijkers.
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
Eurovision heeft tips voor een mogelijke ESC dip:
[ afbeelding ]
ik wilde 'like ' drukkenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig dit!quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Release your inner slavic girl and churn some butterquote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man weet.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 00:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Release your inner slavic girl and churn some butter![]()
[ afbeelding ]
Ik met Islands in the streamquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ik loop de hele dag al met 'Waar is de Zon?' in m'n kop. Jeuj.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |