Ja, dat wordt sowieso geen hit.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:35 schreef Greys het volgende:
Met Bulgarije krijgen we weer zo'n vergeetwaardige winnaar
Enige liedje met hitpotentie.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap ook helemaal niks van de hoge waardering van België. Dat is echt heel erg matig.
Ja ok. Maar heel erg zwak vertolkt.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet zo goed....
Echt niet?quote:
Het optreden zelf vond ik karig (als in presentatie), maar helemaal de manier waarop ze zong.. beetje een zak hooi op een tribunequote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap ook helemaal niks van de hoge waardering van België. Dat is echt heel erg matig.
Nee hoor, ik vind het ook een prima nummer.quote:
Exact.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het optreden zelf vond ik karig (als in presentatie), maar helemaal de manier waarop ze zong.. beetje een zak hooi op een tribune
Eerst nog JOS nog die zegt dat alles weer goed is verlopen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen weer technisch falen bij het stemmen bekend maken uit alle landen
Absoluut, ik heb er ook gewoon op ingezet. Maar voor het festival is het een meh-winnaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geen fan van Bulgarije, maar zou het wel snappen als het zou winnen.
Juist een prima recapquote:
Lijkt me dat dat toch tussen Duitsland en Oekraine gaatquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:40 schreef heywoodu het volgende:
Cyprus is flink gestegen![]()
Waren favorieten voor de laatste plek met Spanje, nu staat Spanje daar ruim bovenaan.
Tijd voor een Euroxit hihi.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:39 schreef Redefine het volgende:
Wat een dramaqueen eigenlijk die Britse.
* Roger_Epiales schenkt Greys een dubbele limoncello in.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:40 schreef Greys het volgende:
Ik bereid me vast geestelijk voor op de eerste paar landen met slechts 2 punten voor Portugal ofzo.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kan toch niet, in deze tijd nog op het podium kunnen komen
Ze kunnen moeilijk hekken neerzetten.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bizar ja. Zeker na Spanje een aantal jaar terug.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ja das ook weer waar natuurlijk.quote:
waar?quote:
De kans is groot.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:45 schreef franklop het volgende:
Denk dat dit het slechtste presentatie trio ooit is
Inderdaad... Ik vrees dat de puntentelling maar een saaie bedoeling gaat worden op deze manier.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:45 schreef franklop het volgende:
Ze vullen elkaars Engels aan, snap dat dan.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:45 schreef franklop het volgende:
Die van Oostenrijk in 2015 vond ik ook niet geweldig.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:45 schreef franklop het volgende:
Nee ook niet best. Maar dit is nog wel slechter. In Bakoe was het ook niet best.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die van Oostenrijk in 2015 vond ik ook niet geweldig.
Hoop het niet, die moet nog punten geven.quote:
Neem een neut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |