abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 02:25:06 #1
163650 Greys
pi_170842975
Deel 4 alweer omdat ik de vorige topics ongeveer vol heb zitten fangirlen. Sorry geen sorry. HOEWEL ER STEEDS MEER MEEDOEN O+

UPDATE'S
HIJ IS DOOR NAAR DE FINALE!
Dit was z'n semi finale optreden:


Conchitaaaaaa is fan.


Alexander Rybak ook!


En hij staat momenteel op 2 in de polls.

_________________________________

Oorspronkelijke OP:

Welkom welkom popjes vamme. Lees die OP even mensen want ik heb niet voor Jan Doedel er via mobiel zo enorm op lopen kloten. :+

De artiest van de Portugese Eurovisie-inzending dit jaar heeft inmiddels een eigen hashtag op Twitter. #Salvadorable Dat interesseert jullie uiteraard geen hol maar ik zeg het toch maar even.

Dit is het lied. Ga d'r maar even voor zitten. Of liggen. Geef je maar over aan de magie en pink weg die traan. IK ZEI PINK WEG DIE TRAAN. Nee toe maar, het is oké. Vind je het niks, dan klappen van tante Greys. Lekker neutrale OP hè? Ghe.


Is het lied ouderwets? Nee joh, tijdloos bedoel je. Is de zanger een tikkie vreemd? Ik noem het liever intrigerend. Is 'ie wel helemaal gezond? Nee dat niet. Het nummer is geschreven door z'n zus Luísa. Omdat broer Salvador ernstige hartproblemen heeft komt hij pas twee dagen voor de semi naar Kiev. Langer mocht hij niet ver van huis van z'n medisch team. Zijn zus neemt de eerste week de repetities en persmomenten waar. De heldin. Alles met goedkeuring van de EBU.
Wat heeft ie gekke wijde kleren aan Greys. Daar schijnt het één en ander onder te zitten aan apparatuur voor z'n hart. Zelf praat hij er niet over, zijn zus heeft de hartproblemen bevestigd tijdens de persconferentie om zijn latere aankomst te verklaren en waarom zij invalt bij de repetities.

De eerste repetitie is inmiddels geweest en zelfs de doorgaans vrij bitchy Wiwi's zijn enthousiast.


Ook deze aparte pianoversie klinkt geniaal hoor jongens. Potver zeg wat een parel. (U ziet, ik blink uit in onbevooroordeelde openingsposts. Het is een gave!)


Portugese prutsers
Portugal heeft in de geschiedenis van Eurovisie nog nooit de top 5 gehaald. Nog nóóit. Gaat daar dit jaar verandering in komen? Behaalt Portugal hun beste resultaat ooit?

Bijna klaar
Alleen nog wat meer info over broer en zus en dan laat ik jullie daarna lekker mee-adoreren. Toch? Tóch? Lees nou maar even want er zit een fijn Nederlands dingetje aan Salvador. CHECK DIE VOLLEDIGE NAAM IETS VERDEROP HIERONDER. KIJK DAN!

After a years break, Portugal return to Eurovision with Salvador Sobral and his song “Amar Pelos Dois”. Portugal have not qualified for the final since 2010 but Salvador is impressing everyone this year and is 4th favourite to win the grand final.

Song: “Amar Pelos Dois”
Music By: Luísa Sobral
Lyrics By: Luísa Sobral

About Salvador Sobral
27 year old Salvador Vilar Braamcamp (jajajaja Nederlandse voorouders) Sobral hails from Lisbon. Salvador comes from a musical family along with his sister Luísa. He started studies in Psychology in Lisbon before pursuing his music passion.
He lived in America for four years before moving to Spain to study Jazz at Taller de Músics school. In 2009 Salvador took part in the Portuguese version of Pop Idol where he finished seventh.
In 2016 he released his debut album “Excuse Me” which reached #10 on the Portuguese Chart.

O+ O+ O+

ADORATIE NA DE PIEP.

*PIEP*


[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 11-05-2017 02:33:14 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170842980
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou je dan liever derde worden dan 2e? :D waarom dan?
Weer net niet verhaal ;) Alleen daarom al zou ik dan 3de worden. Je bent dan zo dichtbij weer, dat trek ik niet :P
  donderdag 11 mei 2017 @ 02:25:45 #3
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170842982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik denk dat die de televote ook niet gaan winnen.
Zou kunnen, ik denk het persoonlijk wel, maar we zullen zien. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 02:27:08 #4
163650 Greys
pi_170842987
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Weer net niet verhaal ;) Alleen daarom al zou ik dan 3de worden. Je bent dan zo dichtbij weer, dat trek ik niet :P
Ah zo ja. Snap ik wel een beetje. Zou wel aan verschil in punten liggen, als het groot verschil is zou het me niet zo veel uitmaken.

Maar wie weet is het wel andersom! :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170842989
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik denk het persoonlijk wel, maar we zullen zien. :D
2 scenario's:

Nederland eindigt bij de eerste 2 bij de juryvotes (wat geen gekke gedachte is) en eindigt bij de eerste 3 bij de televote dan wint Nederland het ESC.

Portugal eindigt bij de eerste 3 juryvotes en wint de televote > Portugal wint.
  donderdag 11 mei 2017 @ 02:27:42 #6
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170842991
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Weer net niet verhaal ;) Alleen daarom al zou ik dan 3de worden. Je bent dan zo dichtbij weer, dat trek ik niet :P
Ik ben nog steeds pijnlijk tevreden met de tweede plaats in 2014.

Tweede plaats achter Portugal dit jaar zou ik ook zeer tevreden mee zijn.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170842992
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah zo ja. Snap ik wel een beetje. Zou wel aan verschil in punten liggen, als het groot verschil is zou het me niet zo veel uitmaken.

Maar wie weet is het wel andersom! :)
Ik denk een close call dit jaar.
pi_170842998
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Italië wacht hetzelfde lot als Rusland vorig jaar, denk ik. De televote winnen maar via de jury geen eerste worden.
Dat denk ik inderdaad ook. Ik riep het vorige week al ergens: Portugal heeft grote kans de Jamala van dit jaar te worden.
En ik denk stiekem ook dat Portugal in de televote echt niet ver achter Italië zal blijven. Ik sluit zelfs niet uit dat hij de televote gaat winnen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170843003
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad ook. Ik riep het vorige week al ergens: Portugal heeft grote kans de Jamala van dit jaar te worden.
En ik denk stiekem ook dat Portugal in de televote echt niet ver achter Italië zal blijven. Ik sluit zelfs niet uit dat hij de televote gaat winnen.
Ik denk dat Bulgarije, Nederland of Portugal de televote gaan winnen. Nederland en Portugal hebben beide de potentie om in de top 3 te komen van zowel de jury als de televote. Italië heeft dat niet. Die gaan het bij de jury niet tot de beste 3 schoppen, misschien wel bij de televote, maar dat zou dan niet voldoende zijn zeg maar.
pi_170843018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik denk dat Bulgarije, Nederland of Portugal de televote gaan winnen. Nederland en Portugal hebben beide de potentie om in de top 3 te komen van zowel de jury als de televote. Italië heeft dat niet. Die gaan het bij de jury niet tot de beste 3 schoppen, misschien wel bij de televote, maar dat zou dan niet voldoende zijn zeg maar.
Nederland zie ik echt de televote niet winnen; wel top 5 bij de jury. Bulgarije en Portugal zie ik dan wel weer de televote winnen.

Ik denk bijna dat Italië dit jaar eigenlijk niet meer kan winnen. Ik blijf het een heerlijk nummer vinden, maar als zijn performance zaterdag ook tegenvalt dan haalt hij echt niet de nodige jurypunten binnen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170843019
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nederland zie ik echt de televote niet winnen; wel top 5 bij de jury. Bulgarije en Portugal zie ik dan wel weer de televote winnen.

Ik denk bijna dat Italië dit jaar eigenlijk niet meer kan winnen. Ik blijf het een heerlijk nummer vinden, maar als zijn performance zaterdag ook tegenvalt dan haalt hij echt niet de nodige jurypunten binnen.
Waarom zou Nederland dat niet kunnen winnen? Het komt schijnbaar bij veel mensen goed binnen van wat ik lees op YouTube etc + we weten nog helemaal niet hoe het er op tv uit gaat zien he ;)
pi_170843024
Maar in ieder geval hoop ik op een spannende finale en geen finale waar we de winnaar een beetje aan zien komen :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 02:39:21 #13
163650 Greys
pi_170843029
Ik heb werkelijk waar geen fláuw benul dit keer hoe het gaat lopen. Hangt ook toch een pietsie af van de startplekken. Beetje.

Bereid mezelf in elk geval weer vast voor op een teleurstelling zaterdag (ALS ROEMENIË BV INEENS WINT WERP IK MEZELF ONDER DE METRO BEN IK BANG) dan kan het alleen maar meevallen.

"Slaap jij deze week überhaupt nog weleens Greys?"

*op klok kijkt*

Nou, vrij weinig. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170843031
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen fláuw benul dit keer hoe het gaat lopen. Hangt ook toch een pietsie af van de startplekken. Beetje.

Bereid mezelf in elk geval weer vast voor op een teleurstelling zaterdag (ALS ROEMENIË BV INEENS WINT WERP IK MEZELF ONDER DE METRO BEN IK BANG) dan kan het alleen maar meevallen.

"Slaap jij deze week überhaupt nog weleens Greys?"

*op klok kijkt*

Nou, vrij weinig. :')
Als Roemenië wint mogen ze het wel opheffen maar dat gaat niet winnen dus dat scheelt :P

Top 5

Nederland
Bulgarije
Portugal
Geen idee
Geen idee

Willekeurige volgorde overigens.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 02:40:37 #15
163650 Greys
pi_170843032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom zou Nederland dat niet kunnen winnen?
Kan wel, ze zegt alleen maar dat zij het niet ziet gebeuren. ;)
Ik zag het ook niet gebeuren dat Oekraïne zou winnen dus ach. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170843035
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan wel, ze zegt alleen maar dat zij het niet ziet gebeuren. ;)
Ik zag het ook niet gebeuren dat Oekraïne zou winnen dus ach. _O-
Ik zag Ukraine ook niet aan komen. Ik denk niemand lol. Maar ik denk dat we na straks pas kunnen zeggen of ze kans hebben. Dan weten we hoe de act eruit ziet etc.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 02:42:04 #17
163650 Greys
pi_170843038
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als Roemenië wint mogen ze het wel opheffen maar dat gaat niet winnen dus dat scheelt :P

Top 5

Nederland
Bulgarije
Portugal
Geen idee
Geen idee

Willekeurige volgorde overigens.
Armenië of Azerbeidzjan. Puur omdat Armenië en Azerbeidzjan. Jeweetzelf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170843041
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Armenië of Azerbeidzjan. Puur omdat Armenië en Azerbeidzjan. Jeweetzelf.
Ja zoiets idd. Ik denk dat 4-5-6-7-8 allemaal wel dicht bijelkaar zullen zitten. Lastig te voorspellen. Niemand interesseert het wie er 6de gaat worden dus whatever :P
pi_170843045
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom zou Nederland dat niet kunnen winnen? Het komt schijnbaar bij veel mensen goed binnen van wat ik lees op YouTube etc + we weten nog helemaal niet hoe het er op tv uit gaat zien he ;)
Precies, de tv act weten we niet, dus er valt niet heel veel over te zeggen. Gebaseerd op wat we weten kunnen ze zingen als de beste, maar dat betekent echt niet dat mensen er dan bij voorbaat voor gaan bellen.
Wat je smaak ook is, er zijn dit jaar sowieso een heleboel nummers die beter blijven hangen, interessanter zijn qua compositie en (van wat we nu al weten) een interessantere act hebben. Dan hebben we het nog niet over de diaspora die enkele andere kanshebbers zeker zullen krijgen, in tegenstelling tot Nederland. Ik zeg niet dat Nederland niet goed kan scoren in de televote, maar winst lijkt me heel sterk. Laten we niet vergeten dat het liedje an sich niet zo bijzonder is en vooral een vehikel is voor hun stemmen. De gemiddelde kijker zal zeker on de indruk van hun stemmen zijn, maar in een deelnemersveld van 26 liedjes (even ervan uitgaande dat Nederland de finale haalt) lijkt dit me niet een lied dat eruit gaat springen.

Maar dit is het Portugal topic, deze discussie kan misschien beter in het OG3NE topic of algemeen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 02:44:02 #20
163650 Greys
pi_170843048
Kan iemand nog even snel iets adorerends zeggen over Salvador zodat we ontopic blijven? O-)

OP geupdate trouwens. Hoezee ende jubel!

Tukkie. Doeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170843050
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Precies, de tv act weten we niet, dus er valt niet heel veel over te zeggen. Gebaseerd op wat we weten kunnen ze zingen als de beste, maar dat betekent echt niet dat mensen er dan bij voorbaat voor gaan bellen.
Wat je smaak ook is, er zijn dit jaar sowieso een heleboel nummers die beter blijven hangen, interessanter zijn qua compositie en (van wat we nu al weten) een interessantere act hebben. Dan hebben we het nog niet over de diaspora die enkele andere kanshebbers zeker zullen krijgen, in tegenstelling tot Nederland. Ik zeg niet dat Nederland niet goed kan scoren in de televote, maar winst lijkt me heel sterk. Laten we niet vergeten dat het liedje an sich niet zo bijzonder is en vooral een vehikel is voor hun stemmen. De gemiddelde kijker zal zeker on de indruk van hun stemmen zijn, maar in een deelnemersveld van 26 liedjes (even ervan uitgaande dat Nederland de finale haalt) lijkt dit me niet een lied dat eruit gaat springen.

Maar dit is het Portugal topic, deze discussie kan misschien beter in het OG3NE topic of algemeen.
Er zijn dit jaar juist amper liedjes die blijven hangen. Ja het refrein van Frankrijk misschien :P
  donderdag 11 mei 2017 @ 02:45:47 #22
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170843055
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad ook. Ik riep het vorige week al ergens: Portugal heeft grote kans de Jamala van dit jaar te worden.
En ik denk stiekem ook dat Portugal in de televote echt niet ver achter Italië zal blijven. Ik sluit zelfs niet uit dat hij de televote gaat winnen.
Ja, dat zou ook best kunnen.
Ik hoop eigenlijk dat Portugal de televote ook wint, maar ik betwijfel het.
Nog geen idee wie de juryvote gaat winnen, zijn best een paar mooie stemacrobaten dit jaar. Daarbij weet je nooit helemaal zeker waar de jury's op letten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170843057
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, dat zou ook best kunnen.
Ik hoop eigenlijk dat Portugal de televote ook wint, maar ik betwijfel het.
Nog geen idee wie de juryvote gaat winnen, zijn best een paar mooie stemacrobaten dit jaar. Daarbij weet je nooit helemaal zeker waar de jury's op letten.
Vergeet ook niet dat er elk jaar een paar van die vieze jury's bijzitten die enkel en alleen hun buurlanden hoge punten geven ;) Daarom ben ik voor EXTERNE jury's van buiten Europa.
  donderdag 11 mei 2017 @ 02:47:27 #24
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170843060
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen fláuw benul dit keer hoe het gaat lopen. Hangt ook toch een pietsie af van de startplekken. Beetje.

Bereid mezelf in elk geval weer vast voor op een teleurstelling zaterdag (ALS ROEMENIË BV INEENS WINT WERP IK MEZELF ONDER DE METRO BEN IK BANG) dan kan het alleen maar meevallen.

"Slaap jij deze week überhaupt nog weleens Greys?"

*op klok kijkt*

Nou, vrij weinig. :')
Als Roemenië wint, wacht dan nog even, rij ik naar Rotterdam en kunnen we ons samen voor de metro gooien. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170843061
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Er zijn dit jaar juist amper liedjes die blijven hangen. Ja het refrein van Frankrijk misschien :P
Daar verschillen we dan over in mening. In vergelijking met veel andere nummers (smaak buiten beschouwing latend) duurde het bij Nederland een stuk langer voor het in mijn hoofd zat dan bij zo'n beetje de helft van de andere nummers. Als je alle positieve reacties uit het buitenland leest gaat het ook altijd over hun stemmen en niet over het nummer. Die stemmen gaan wellicht genoeg zijn voor een goede eindnotering, maar voor winst is het toch echt wel essentieel dat ook het nummer meteen die ene keer pakt en indruk maakt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170843062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:47 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als Roemenië wint, wacht dan nog even, rij ik naar Rotterdam en kunnen we ons samen voor de metro gooien. :o
Ik zat net even de repetitie van Frankrijk te kijken maar damn wat is dat een mooi meisje :o
  donderdag 11 mei 2017 @ 02:48:46 #27
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170843066
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik zag Ukraine ook niet aan komen. Ik denk niemand lol. Maar ik denk dat we na straks pas kunnen zeggen of ze kans hebben. Dan weten we hoe de act eruit ziet etc.
Eh, jawel. :+
Luister het ook nog regelmatig. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170843067
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:47 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Daar verschillen we dan over in mening. In vergelijking met veel andere nummers (smaak buiten beschouwing latend) duurde het bij Nederland een stuk langer voor het in mijn hoofd zat dan bij zo'n beetje de helft van de andere nummers. Als je alle positieve reacties uit het buitenland leest gaat het ook altijd over hun stemmen en niet over het nummer. Die stemmen gaan wellicht genoeg zijn voor een goede eindnotering, maar voor winst is het toch echt wel essentieel dat ook het nummer meteen die ene keer pakt en indruk maakt.
Ik hoorde het 1 x en het zat in mijn hoofd. Komt ook deels omdat het (slim wel) lichtelijk repetetief is natuurlijk. Bulgarije heeft dat ook wel.
pi_170843071
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eh, jawel. :+
Luister het ook nog regelmatig. :7
Oekrainer gespot
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 02:49:34 #30
163650 Greys
pi_170843073
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik zat net even de repetitie van Frankrijk te kijken maar damn wat is dat een mooi meisje :o
Er is ook een Frankrijktopique }:|

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170843075
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is ook een Frankrijktopique }:|

[ afbeelding ]
Lol ik dacht dat dit het ESC topic was, my bad _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 02:51:10 #32
163650 Greys
pi_170843081
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Lol ik dacht dat dit het ESC topic was, my bad _O-
Subtiel deed ik het hè? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170843083
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Subtiel deed ik het hè? :+
Jazeker
  donderdag 11 mei 2017 @ 02:52:33 #34
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170843087
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik zat net even de repetitie van Frankrijk te kijken maar damn wat is dat een mooi meisje :o
Ja, zal best. Daar let ik dan weer wat minder op. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Oekrainer gespot
Nope. Zover de familiekroniek terug gaat 100% NL. :P
Sorry. :+
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is ook een Frankrijktopique }:|

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Nogmaals sorry. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170843100
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, dat zou ook best kunnen.
Ik hoop eigenlijk dat Portugal de televote ook wint, maar ik betwijfel het.
Nog geen idee wie de juryvote gaat winnen, zijn best een paar mooie stemacrobaten dit jaar. Daarbij weet je nooit helemaal zeker waar de jury's op letten.
Vergeet ook niet dat vocale kwaliteiten slechts 1 van de punten is waar een vakjury op moet letten. Het wil niet zeggen dat goede zang meteen een hoge eindklassering betekent. In het verleden zijn er genoeg goede vocalisten onderaan gesneuveld. Georgië dit jaar heeft het bijvoorbeeld ook niet gehaald. Wat je ook van dat nummer vindt; die zangeres kan ontzettend goed zingen.
Andersom zijn er ook genoeg succesvolle deelnemers die hoog zijn geëindigd of zelfs wonnen ondanks dat ze niet de beste vocalen hadden van het jaar. Vorig jaar liep de jury o.a. helemaal met België weg, terwijl Laura Tesoro ook niet de vocal power house van het jaar was. Mans Zelmerlow won ook massaal de juryvote in een jaar met betere vocalisten.
En je hebt gelijk dat de jury elk jaar weer op andere dingen let. Het blijft koffiedik kijken.

Ik denk alleen dat Salvador zeker top 5 bij de jury moet kunnen scoren om de eigenzinnigheid van zijn performance, zijn liedje en zijn goede zang. Ik kan werkelijk waar niets bedenken waarom een jury hem laag zou zetten. Hetzelfde heb ik bij de televote. Daarom denk ik dat hij zeker kans heeft op de winst.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170843108
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat vocale kwaliteiten slechts 1 van de punten is waar een vakjury op moet letten. Het wil niet zeggen dat goede zang meteen een hoge eindklassering betekent. In het verleden zijn er genoeg goede vocalisten onderaan gesneuveld. Georgië dit jaar heeft het bijvoorbeeld ook niet gehaald. Wat je ook van dat nummer vindt; die zangeres kan ontzettend goed zingen.
Andersom zijn er ook genoeg succesvolle deelnemers die hoog zijn geëindigd of zelfs wonnen ondanks dat ze niet de beste vocalen hadden van het jaar. Vorig jaar liep de jury o.a. helemaal met België weg, terwijl Laura Tesoro ook niet de vocal power house van het jaar was. Mans Zelmerlow won ook massaal de juryvote in een jaar met betere vocalisten.
En je hebt gelijk dat de jury elk jaar weer op andere dingen let. Het blijft koffiedik kijken.

Ik denk alleen dat Salvador zeker top 5 bij de jury moet kunnen scoren om de eigenzinnigheid van zijn performance, zijn liedje en zijn goede zang. Ik kan werkelijk waar niets bedenken waarom een jury hem laag zou zetten. Hetzelfde heb ik bij de televote. Daarom denk ik dat hij zeker kans heeft op de winst.
Enige wat bepaalde landen zouden kunnen denken is; Wij geven dit weinig punten, want er is niets van te volgen. Ja sommige landen vinden dat belangrijk. Dat is het gevaar wel natuurlijk met in eigen taal zingen etc.
  donderdag 11 mei 2017 @ 02:59:13 #37
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170843117
Ok, om iig nog een beetje on topic te blijven deze nog even:

Beste quote: "Oh my god, he's got such an old soul."
Ik denk dat dit precies is wat ik eerder bedoelde, maar niet juist kon verwoorden.
Hij komt idd over alsof hij een oude ziel heeft. Als in, hij komt over als iemand die het allemaal al eens gezien heeft en weet wat echt belangrijk is in het leven. Dat straalt hij uit, in een oddly calming way, zeg maar. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 11 mei 2017 @ 03:05:07 #38
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170843137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat vocale kwaliteiten slechts 1 van de punten is waar een vakjury op moet letten. Het wil niet zeggen dat goede zang meteen een hoge eindklassering betekent. In het verleden zijn er genoeg goede vocalisten onderaan gesneuveld. Georgië dit jaar heeft het bijvoorbeeld ook niet gehaald. Wat je ook van dat nummer vindt; die zangeres kan ontzettend goed zingen.
Andersom zijn er ook genoeg succesvolle deelnemers die hoog zijn geëindigd of zelfs wonnen ondanks dat ze niet de beste vocalen hadden van het jaar. Vorig jaar liep de jury o.a. helemaal met België weg, terwijl Laura Tesoro ook niet de vocal power house van het jaar was. Mans Zelmerlow won ook massaal de juryvote in een jaar met betere vocalisten.
En je hebt gelijk dat de jury elk jaar weer op andere dingen let. Het blijft koffiedik kijken.

Ik denk alleen dat Salvador zeker top 5 bij de jury moet kunnen scoren om de eigenzinnigheid van zijn performance, zijn liedje en zijn goede zang. Ik kan werkelijk waar niets bedenken waarom een jury hem laag zou zetten. Hetzelfde heb ik bij de televote. Daarom denk ik dat hij zeker kans heeft op de winst.
Ja, klopt, maar ik heb ook een beetje het idee dat zij slachtoffer is geworden van het feit dat de hele eerste semi vol zat met bombastische power ballads. Zij was daarin gewoon de volgende in de rij, zeg maar.

Ok, dat heb ik niet meegekregen. :D

Dat hij kans heeft om te winnen ben ik het helemaal mee eens.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 11 mei 2017 @ 03:07:21 #39
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170843141
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Enige wat bepaalde landen zouden kunnen denken is; Wij geven dit weinig punten, want er is niets van te volgen. Ja sommige landen vinden dat belangrijk. Dat is het gevaar wel natuurlijk met in eigen taal zingen etc.
Ja, dat is waar. Die doen dan niet wat ze zouden moeten doen imo.
Muziek moet je voelen, niet per se verstaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 03:07:34 #40
163650 Greys
pi_170843142
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 02:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Enige wat bepaalde landen zouden kunnen denken is; Wij geven dit weinig punten, want er is niets van te volgen. Ja sommige landen vinden dat belangrijk. Dat is het gevaar wel natuurlijk met in eigen taal zingen etc.
"celebrate diversity"

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170843144
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:07 schreef Greys het volgende:

[..]

"celebrate diversity"

_O-
Inderdaad maar zo zijn bepaalde landen wel en dat weten we allemaal natuurlijk.
pi_170843145
Hij brengt inderdaad dat geruststellende gevoel dat hij het allemaal al gezien heeft en zingt dat op een oprechte en aandoenlijke manier ons hart binnen. O+ En je voelt gewoon dat het niet gespeeld is; dit is echt zoals hij is en hij zingt het echt zoals hij het voelt. Dat is echt zo'n ontzettende verademing binnen zo'n competitie. O+ Deze inzending is totaal niet op het scoren gebaseerd, maar puur op het overbrengen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 11 mei 2017 @ 03:13:12 #43
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170843152
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:08 schreef Aoibhin het volgende:
Hij brengt inderdaad dat geruststellende gevoel dat hij het allemaal al gezien heeft en zingt dat op een oprechte en aandoenlijke manier ons hart binnen. O+ En je voelt gewoon dat het niet gespeeld is; dit is echt zoals hij is en hij zingt het echt zoals hij het voelt. Dat is echt zo'n ontzettende verademing binnen zo'n competitie. O+ Deze inzending is totaal niet op het scoren gebaseerd, maar puur op het overbrengen.
Ja, je ziet het ook in al zijn interviews. Hij is gewoon wie hij is en als mensen dat leuk vinden prima, als mensen het niet leuk vinden even prima. Hij komt gewoon zijn liedje zingen in de hoop mensen te raken. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170843160
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, je ziet het ook in al zijn interviews. Hij is gewoon wie hij is en als mensen dat leuk vinden prima, als mensen het niet leuk vinden even prima. Hij komt gewoon zijn liedje zingen in de hoop mensen te raken. O+
Precies O+ En het zou een stuk mínder raken als hij juist niet zo filterloos en zorgeloos was geweest over hoe hij overkomt. Zonder enige schaamte staat hij daar met zijn gekke trekjes zijn verhaal te vertellen op zijn manier, en dat is het ontwapenende dat volgens mij zoveel mensen aanspreekt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170843180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Precies O+ En het zou een stuk mínder raken als hij juist niet zo filterloos en zorgeloos was geweest over hoe hij overkomt. Zonder enige schaamte staat hij daar met zijn gekke trekjes zijn verhaal te vertellen op zijn manier, en dat is het ontwapenende dat volgens mij zoveel mensen aanspreekt.
Op zeker maar ik heb wel het idee dat hij veel speelt en hij dondersgoed weet hoe het allemaal werkt ;) Maakt verder niet uit, maar viel mij vanaf het eerste moment wel op. Dat gezicht wat hij trekt toen hij door was etc etc. Beetje Conchita 2.0 zeg maar dat idee.
pi_170843218
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Op zeker maar ik heb wel het idee dat hij veel speelt en hij dondersgoed weet hoe het allemaal werkt ;) Maakt verder niet uit, maar viel mij vanaf het eerste moment wel op. Dat gezicht wat hij trekt toen hij door was etc etc. Beetje Conchita 2.0 zeg maar dat idee.
Dat idee had ik dan weer echt totaal niet. Conchita was bedoeld als een act en Salvador echt helemaal niet. Totaal niet te vergelijken zelfs.
Salvador zal zich op zijn eigen manier wat laten meeslepen door het circus zoals iedereen, maar werkelijk waar op elk filmpje en in elk interview doet hij op dezelfde manier eigenaardig. Als dat allemaal gespeeld en/of aangezet is dan verdient hij per direct een Oscar. Je ziet zijn zus ook vaak kijken met een 'sorry, maar zo is hij gewoon' blik, die ook helemaal niet gespeeld overkomt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170843707
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Op zeker maar ik heb wel het idee dat hij veel speelt en hij dondersgoed weet hoe het allemaal werkt ;) Maakt verder niet uit, maar viel mij vanaf het eerste moment wel op. Dat gezicht wat hij trekt toen hij door was etc etc. Beetje Conchita 2.0 zeg maar dat idee.
:')
pi_170843942
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Op zeker maar ik heb wel het idee dat hij veel speelt en hij dondersgoed weet hoe het allemaal werkt ;) Maakt verder niet uit, maar viel mij vanaf het eerste moment wel op. Dat gezicht wat hij trekt toen hij door was etc etc. Beetje Conchita 2.0 zeg maar dat idee.
Dit dus, Lena was ook zo'n type
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170844285
Nou...

Jullie weten dat ik absoluut geen fan ben van Portugal dit jaar maar zelfs ik moet toegeven dat zijn performance erg goed was, gewoon lekker classy zonder al teveel poespas.

Toch blijf ik het lied slaapverwekkend vinden en dat is main reason waarom het niet al teveel in m'n top zal stijgen. ;)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170844456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Op zeker maar ik heb wel het idee dat hij veel speelt en hij dondersgoed weet hoe het allemaal werkt ;) Maakt verder niet uit, maar viel mij vanaf het eerste moment wel op. Dat gezicht wat hij trekt toen hij door was etc etc. Beetje Conchita 2.0 zeg maar dat idee.
Dit, vond het erg gemaakt overkomen, leek op Zucchero.
En dat shot inderdaad paste daar totaal niet bij.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 09:18:46 #51
163650 Greys
pi_170844621
Ik weet mezelf vaak ook totaal geen houding te geven als er ineens een (foto)camera op me gericht wordt en trek dan ook vaak een rare bek of steek standaard mijn tong uit zodat ik op andermans foto's altijd als een idioot sta omdat ik dan gewoon uit automatisme dat doe uit ongemakkelijkheid.

Echt nooit geweten dat dat meteen inhoudt dat heel mijn leven een act is en m'n persoonlijkheid fake.

Bedankt jongens voor dit waardevolle inzicht. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 09:23:46 #52
163650 Greys
pi_170844684
Zus Sobral met Og3ne.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 mei 2017 @ 10:03:53 #53
3542 Gia
User under construction
pi_170845350
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:08 schreef Aoibhin het volgende:
Deze inzending is totaal niet op het scoren gebaseerd, maar puur op het overbrengen.
Hij zegt in een van de interviews, op de rode loper, ook dat zingen geen wedstrijd zou moeten zijn, maar alleen moet bestaan voor de muziek op zich.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

Hij komt gewoon zijn liedje zingen in de hoop mensen te raken. O+
Dit dus.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 03:36 schreef Aoibhin het volgende:

Salvador zal zich op zijn eigen manier wat laten meeslepen door het circus zoals iedereen, maar werkelijk waar op elk filmpje en in elk interview doet hij op dezelfde manier eigenaardig. Als dat allemaal gespeeld en/of aangezet is dan verdient hij per direct een Oscar. Je ziet zijn zus ook vaak kijken met een 'sorry, maar zo is hij gewoon' blik, die ook helemaal niet gespeeld overkomt.
In een interview met de zus wordt ook gevraagd of ze haar broer naar het podium begeleid of ter geruststelling in een backing vocal meezingt, maar 'nee, hij weet precies wat hij moet doen en doet het alleen'.

Ik denk dat die jongen asperger heeft. Heb een neefje met asperger en veel van zijn manier van doen herken ik daarin. Ik denk ook dat mede daardoor Salvador niet echt last van zenuwen heeft.

Als dit inderdaad het geval is, is dat ook een risico; hij kan door alle aandacht doordraaien. Zolang het publiek positief is, zal dit wel meevallen. En ik denk dat het publiek alleen maar positief zal zijn. Hij komt heel aandoenlijk over en hoe hij zingt, komt echt binnen.
  donderdag 11 mei 2017 @ 10:10:14 #54
3542 Gia
User under construction
pi_170845447
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 09:18 schreef Greys het volgende:
Ik weet mezelf vaak ook totaal geen houding te geven als er ineens een (foto)camera op me gericht wordt en trek dan ook vaak een rare bek of steek standaard mijn tong uit zodat ik op andermans foto's altijd als een idioot sta omdat ik dan gewoon uit automatisme dat doe uit ongemakkelijkheid.
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger mensen niet aan kon kijken als ik er tegen sprak. Heeft denk ik wel tot een jaar of 40 geduurd voordat ik voldoende zelfvertrouwen had en dat wel kon.
Moet er wel raar hebben uitgezien.

Heb hier nu, 53 jaar oud, geen last meer van. Gelukkig.
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 10:15:49 #55
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170845528
Ik zie nu dat ik in Maart een euro op Salvador heb ingezet, misschien is die nu wel veel geld waard.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 10:24:10 #56
163650 Greys
pi_170845686
Je merkte ook in het Wiwi interview dat hij toen heel leuk met die jongen aan het praten was en ineens eerlijk zei - gewoon ineens dwars door het gefilmde interview heen - dat ie gek werd van dat achtergrondmuziekje op die rode loper. Hij is sowieso knettersnel afgeleid tijdens interviews. Komt op mij echt alles behalve gespeeld over, zeker idd als je goed let op de reacties van zijn zus daarop.

Hij doet me zelf een heel klein beetje - niet raar bedoeld ofzo - denken aan Rain Man. Superintelligent (vloeiend Engels, Italiaans, Spaans, Frans) maar een heel andere focus soms op dingen. Nul focus op camera, moeilijke focus op interviewers vaak, zacht en lief maar wel een tikkie 'vreemd'.

Als je oudere clipjes van concerten in Portugal kijkt is ie echt exact hetzelfde.
Dat wiebelige is iig géén 'act voor het Songfestival'.

Maar nogmaals, kan me echt wel voorstellen dat mensen het ongemakkelijk vinden om naar te kijken. M'n moeder vindt het lied bv prachtig 'maar wát een rare jongen'. :D
Wat ik níet snap is dat mensen juist zo ongeveer de meest authentieke persoon juist degene vinden met een 'act'.

Of zoals iemand elders zo treffend schreef: 'Er zijn mannen met paardenstaart en paardenhoofden en dansende bruidjes en jurken waar borsten uit rollen maar nee, de meest muzikale gewone jongen zonder act is de freak..' _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 10:25:33 #57
163650 Greys
pi_170845717
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger mensen niet aan kon kijken als ik er tegen sprak. Heeft denk ik wel tot een jaar of 40 geduurd voordat ik voldoende zelfvertrouwen had en dat wel kon.
Moet er wel raar hebben uitgezien.

Heb hier nu, 53 jaar oud, geen last meer van. Gelukkig.
Dat was allemaal een ACT van je Gia! Snap dat dan! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 10:29:08 #58
163650 Greys
pi_170845813
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:15 schreef Momo... het volgende:
Ik zie nu dat ik in Maart een euro op Salvador heb ingezet, misschien is die nu wel veel geld waard.
Dan is die euro als ie wint nu waarschijnlijk 23 keer zo veel waard *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 mei 2017 @ 10:42:38 #59
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170846137
Dat hij in ieder geval iets heeft, dat staat wel vast.

Maar wat dan en hoe dat dan precies uitwerking heeft op zijn doen en laten? Lekker Belangrijk. We leven toch al een wereld waarin we snel (te snel vaak) een mening hebben, het afwijkende wordt vaak als arrogant, raar of als een act gezien. Laten we nou gewoon genieten van het feit dat er mensen die zo op kunnen gaan in de muziek zijn. Die hyperfocus op iets kunnen hebben. Die trekjes, ja joh, lekker laten zijn zoals hij is.

Uiteindelijk is normaal ook maar het gemiddelde van alle gekheid

[ Bericht 1% gewijzigd door ijs_beer op 11-05-2017 11:03:00 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 10:54:33 #60
163650 Greys
pi_170846419
Oh Gia, nog even inhaken op wat je erover zei over reageren op publiek:

Hij mag ook al een paar jaar niet meer zijn eigen Facebook beheren. Hij mag wel zeggen wat hij erop wil hebben, als hij een filmpje heeft gemaakt bv. Iemand vroeg namelijk op Portugese tv of hij blij werd van alle goede reacties en toen zei hij dat 'ze' hem af en toe een aantal reacties doorgeven of voorlezen. Toen de interviewer vroeg of hij zelf dan geen social media heeft zei hij 'jawel maar dat wordt door anderen beheerd want toen ik het zelf had ging het helemaal mis omdat ik dan hele dagen en nachten echt overal op ging reageren en in discussie en ik deed niks anders meer en dat was heel ongezond.'

Verfrissend eerlijk.
En herkenbaar :') :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 10:56:03 #61
163650 Greys
pi_170846452
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:42 schreef ijs_beer het volgende:
Dat ie hij in ieder geval, iets heeft, dat staat wel vast.

Maar wat dan en hoe dat dan precies uitwerking heeft op zijn doen en laten? Lekker Belangrijk. We leven toch al een wereld waarin we snel (te snel vaak) een mening hebben, het afwijkende wordt vaak als arrogant, raar of als een act gezien. Laten we nou gewoon genieten van het feit dat er mensen die zo op kunnen gaan in de muziek. Die hyperfocus op iets kunnen hebben. Die trekjes, ja joh, lekker laten zijn zoals hij is.

Uiteindelijk is normaal ook maar het gemiddelde van alle gekheid
*;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 mei 2017 @ 10:57:42 #62
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170846504
quote:
3s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:54 schreef Greys het volgende:
Oh Gia, nog even inhaken op wat je erover zei over reageren op publiek:

Hij mag ook al een paar jaar niet meer zijn eigen Facebook beheren. Hij mag wel zeggen wat hij erop wil hebben, als hij een filmpje heeft gemaakt bv. Iemand vroeg namelijk op Portugese tv of hij blij werd van alle goede reacties en toen zei hij dat 'ze' hem af en toe een aantal reacties doorgeven of voorlezen. Toen de interviewer vroeg of hij zelf dan geen social media heeft zei hij 'jawel maar dat wordt door anderen beheerd want toen ik het zelf had ging het helemaal mis omdat ik dan hele dagen en nachten echt overal op ging reageren en in discussie en ik deed niks anders meer en dat was heel ongezond.'

Verfrissend eerlijk.
En herkenbaar :') :D

_O- Met je middernachtdiscussies.

Zijn trouwens wel meer artiesten die het niet zelf beheren. Adele bijvoorbeeld, toen ze het nog wel zelf deed kwamen er ook soms maffe dingen op te staan. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door ijs_beer op 11-05-2017 11:03:34 (Ik ben nog niet wakker, wat een typo's overal. :")) ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 11:01:34 #63
163650 Greys
pi_170846619
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:57 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

_O- Met je middernachtdiscussies.

Zijn trouwens wel meer artiesten dat het niet zelf beheren. Adele bijvoorbeeld, toen ze het nog wel zelf deed kwamen er ook soms maffe dingen op te staan. :')
Ik vind het ook superverstandig. Er zijn meer artiesten en bn-ers die ik dat zou willen aanraden. :D

Maar ik vond het vooral tof dat hij eerlijk de reden erbij zei ipv 'geen tijd' bv als reden noemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 mei 2017 @ 11:05:20 #64
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170846723
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 11:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het ook superverstandig. Er zijn meer artiesten en bn-ers die ik dat zou willen aanraden. :D

Maar ik vond het vooral tof dat hij eerlijk de reden erbij zei ipv 'geen tijd' bv als reden noemen.
Aan de andere kant, het wordt dan wel saai. Geeft toch wat reuring, Anouk die een album van Ilse in de prullenbak dondert en fotografeert. :D

Hij is sowieso wel redelijk open, behalve over z'n ziek zijn dan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170847912
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:42 schreef ijs_beer het volgende:
Dat hij in ieder geval iets heeft, dat staat wel vast.

Maar wat dan en hoe dat dan precies uitwerking heeft op zijn doen en laten? Lekker Belangrijk. We leven toch al een wereld waarin we snel (te snel vaak) een mening hebben, het afwijkende wordt vaak als arrogant, raar of als een act gezien. Laten we nou gewoon genieten van het feit dat er mensen die zo op kunnen gaan in de muziek zijn. Die hyperfocus op iets kunnen hebben. Die trekjes, ja joh, lekker laten zijn zoals hij is.

Uiteindelijk is normaal ook maar het gemiddelde van alle gekheid
_O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 12:09:11 #66
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170848409

Lekker laf Volkskrant, verkeerd stukje jaja
pi_170848535
Verkeerd stukje :') Jaja. Die schamen zich inmiddels gewoon dood dat ze zo'n terecht populaire inzending hebben liggen afzeiken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 12:18:55 #68
163650 Greys
pi_170848567
Zeg gewoon eerlijk dat je je mening hebt bijgesteld en naast het uiterlijk misschien ook even op het lied hadden moeten letten. Dan had ik serieus bewondering voor ze gehad. Dit is nog erger. Fout in systeem. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 12:20:01 #69
163650 Greys
pi_170848591
Nog even voor de volledigheid. Dit stond er eerst. Rotsystemen ook altijd..

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator donderdag 11 mei 2017 @ 12:24:53 #70
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170848672
:')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_170848706
Ik zie toch liever Portugal dan Italië winnen. Ik mag toch hopen dat de jury belet dat dit hetzelfde lot ondergaat als Vania tien jaar geleden.

  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 12:27:38 #72
163650 Greys
pi_170848731
"van dit podium dondert hij af"

Volgende ochtend alle sites en social media vol over sensationeel mooie Portugal _O_ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 12:48:31 #73
163650 Greys
pi_170849118
Er meldde zich net nog iemand op m'n Facebook met een reactie.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator donderdag 11 mei 2017 @ 12:50:23 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170849160
Wordt ongetwijfeld top 3, met volgens mij behoorlijk grote kans op winst.

Volkskrant is de enige die van het podium dondert :W
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 12:52:20 #75
375570 crew  Cyan9
pi_170849193
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 12:26 schreef greko1995 het volgende:
Ik zie toch liever Portugal dan Italië winnen. Ik mag toch hopen dat de jury belet dat dit hetzelfde lot ondergaat als Vania tien jaar geleden.

Dit was zo ongelofelijk mooi. O+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 13:01:58 #76
163650 Greys
pi_170849406
Verreweg de meeste views op YouTube van de semi optredens. Nu bijna het dubbele van België, de nummer twee in aantal views.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170849605
Zojuist zijn optreden voor het eerst bekeken. Zo goed zingt hij niet? En die gebaren en het nummer zelf :r

[ Bericht 49% gewijzigd door fixatoman op 11-05-2017 13:15:09 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 13:41:17 #78
163650 Greys
pi_170850322
Bedankt voor je mening. En het feit dat je die mening zo volwassen uitdrukt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 13:57:28 #79
163650 Greys
pi_170850655
Als je een brom hoort uit een toiletventilator op een bepaalde toon, wat doe je dan? Dan maak je er een lied bij. Logisch! :D


_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170850759
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:41 schreef Greys het volgende:
Bedankt voor je mening. En het feit dat je die mening zo volwassen uitdrukt.
Lol, vergeleken met wat OG3NE hier over zich heen krijgt valt dit nog best mee ;)

Ik zie het wel gunstig in voor de Verlosser. Met een nummer in het Portugees scoort hij op Itunes bijna net zo goed als Blanche, dat is toch opmerkelijk. En jury's houden ervan als je niet in het Engels zingt, met name de Angelsaksische jury's.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 14:07:00 #81
163650 Greys
pi_170850883
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 14:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Lol, vergeleken met wat OG3NE hier over zich heen krijgt valt dit nog best mee ;)
True. Toegegeven. Ieder z'n mening ook, vond de kotssmiley die hij speciaal later nog even toevoegde wat overdreven. Verder niks, mijn eigen moeder vindt dit ook een heel rare jongeman. ;)

quote:
Ik zie het wel gunstig in voor de Verlosser. Met een nummer in het Portugees scoort hij op Itunes bijna net zo goed als Blanche, dat is toch opmerkelijk. En jury's houden ervan als je niet in het Engels zingt, met name de Angelsaksische jury's.
Zou het ja? Dat laatste? Tof, wist ik niet. :) Maar daar tegenover zullen er natuurlijk ook juryleden zijn die te veel op z'n trekjes letten en zich daaraan storen. Ben benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 14:07:26 #82
163650 Greys
pi_170850899
Mooi om te zien dit. De Portugese pers tijdens de semi. In tranen. O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170851048
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2017 10:24 schreef Greys het volgende:

Hij doet me zelf een heel klein beetje - niet raar bedoeld ofzo - denken aan Rain Man. Superintelligent (vloeiend Engels, Italiaans, Spaans, Frans) maar een heel andere focus soms op dingen. Nul focus op camera, moeilijke focus op interviewers vaak, zacht en lief maar wel een tikkie 'vreemd'.
Oh Rain Man O+ Tig keer gekeken die film.

Maar Rain Man is toch niet echt te vergelijken met deze super vrolijke jollige stuiterbal? Ja, afgeleid allebei, maar dat is wel bijna de enige overeenkomst.
En iedereen die al jong in het buitenland woont en verhuisd leert toch vlekkeloos talen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 14:20:43 #84
163650 Greys
pi_170851180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 14:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh Rain Man O+ Tig keer gekeken die film.

Maar Rain Man is toch niet echt te vergelijken met deze super vrolijke jollige stuiterbal? Ja, afgeleid allebei, maar dat is wel bijna de enige overeenkomst.
En iedereen die al jong in het buitenland woont en verhuisd leert toch vlekkeloos talen?
Hij doet me er een heel klein beetje aan denken. Weet ook niet precies waarom. :)

En dat ie vloeiend Engels spreekt is idd natuurlijk door het tijdelijk wonen in Amerika, maar niet iedereen leert tijdens een uitwisselingsprogramma in Amerika ook vloeiend Italiaans en Frans, toch? :@

Maakt ook verder niet uit. Ik denk alleen dat het een heel intelligente jongeman is. Niet alleen door die talen.

Moest nog wel lachen om het feit dat hij nooit tv kijkt. "Ja er staat wel een tv thuis maar m'n huisgenoot heeft jaren geleden de afstandsbediening kwijt gemaakt en nu mis ik het niet meer".
Stiekem dacht ik "als jij niet thuis bent kijkt je huisgenoot gewoon tv hoor maar ze hebben de afstandsbediening voor je verstopt" omdat ie ook al niet op FB mag omdat ie daar niet mee om kan gaan. _O- Gewoon een vermoeden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 mei 2017 @ 14:25:49 #85
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_170851297
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2017 14:07 schreef Greys het volgende:
Mooi om te zien dit. De Portugese pers tijdens de semi. In tranen. O+

Hij is de redder van Portugal, waar Anouk onze redder was. Zo zat ik destijds namelijk ook voor de buis haha O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 14:44:01 #86
163650 Greys
pi_170851769
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 14:25 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Hij is de redder van Portugal, waar Anouk onze redder was. Zo zat ik destijds namelijk ook voor de buis haha O+
Ja. Ik ook :D

En Portugal is nog nooit in de hele geschiedenis van het esf in de top 5 geëindigd. Nooit. Ik gun het ze zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 14:46:05 #87
163650 Greys
pi_170851817
Voor degenen die dachten dat het misschien een ESF act is, zijn manier van doen, check even dit filmpje van vorig jaar en vooral het stukje op 2.30.

Leuk lied trouwens :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170852454
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:57 schreef Greys het volgende:
Als je een brom hoort uit een toiletventilator op een bepaalde toon, wat doe je dan? Dan maak je er een lied bij. Logisch! :D


_O-
Wat een heerlijke mafketel is het toch ook. O+ _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 16:06:01 #90
163650 Greys
pi_170853712
quote:
Mijn god :D Het meest ongemakkelijke interview ooit.

EN HET LAG NIET EENS AAN SALVADOR :D :'( :D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 11 mei 2017 @ 16:28:32 #91
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:29:36 #92
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_170855806
Als je de artiest en zijn maniertjes er niet bij ziet, is het een fantastisch nummer. Dan gun ik het de overwinning. Maar zijn spastische handjes maken het onmogelijk om naar te kijken.
pi_170856068
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:29 schreef detulp050 het volgende:
Als je de artiest en zijn maniertjes er niet bij ziet, is het een fantastisch nummer. Dan gun ik het de overwinning. Maar zijn spastische handjes maken het onmogelijk om naar te kijken.
Ach, Rob de Nijs heeft ook een nummer 1-hit gescoord.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 11 mei 2017 @ 17:45:03 #94
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_170856130
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ach, Rob de Nijs heeft ook een nummer 1-hit gescoord.
Niet dankzij zijn videoclip ;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 mei 2017 @ 17:51:24 #95
163650 Greys
pi_170856264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:29 schreef detulp050 het volgende:
Als je de artiest en zijn maniertjes er niet bij ziet, is het een fantastisch nummer. Dan gun ik het de overwinning. Maar zijn spastische handjes maken het onmogelijk om naar te kijken.
Het thema dit jaar op het ESF is "Celebrate diversity". Op zich sluit hij daar met het soort lied dat afwijkt van de rest, de eigen taal die afwijkt van de Engelse massa en z'n persoonlijkheid en lichamelijke gesteldheid wel écht naadloos bij aan. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:07:33 #96
3542 Gia
User under construction
pi_170856656
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2017 13:57 schreef Greys het volgende:
Als je een brom hoort uit een toiletventilator op een bepaalde toon, wat doe je dan? Dan maak je er een lied bij. Logisch! :D


_O-
Geweldig! Daar kan hij zo de Arabische hitlijsten mee op!
  donderdag 11 mei 2017 @ 18:14:47 #97
3542 Gia
User under construction
pi_170856783
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2017 17:29 schreef detulp050 het volgende:
Als je de artiest en zijn maniertjes er niet bij ziet, is het een fantastisch nummer. Dan gun ik het de overwinning. Maar zijn spastische handjes maken het onmogelijk om naar te kijken.
Ik vind het juist heel ontroerend en mooi om naar te kijken.

Sowieso vind ik bijna alle mensen mooi. Er zijn uitzonderingen en die zijn dan vaak ook van binnen niet mooi. Heb in mijn leven al heel vaak gelijk gehad met 'mensen op het eerste gezicht niet mogen', en dat dan later blijkt dat ze inderdaad totaal niet deugen.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 00:29:51 #98
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170873063
Zo live op het podium vond ik wel al wat beter te pruimen dan op plaat. Maar ik ga nog steeds niet mee in het bizarre gedweep wat er hier heerst. Ik vind het nog steeds helemaal niks en verwacht na al die keren luisteren dat dat toch ook niet gaat veranderen.

Daarbij boeit het totaal niet hoe erg hij er fysiek er aan toe is. Ja dat vind ik oprecht heel erg vervelend voor hem en gun hem ook op dat vlak het beste. Maar dat maakt niet dat mijn mening over het liedje opeens veel positiever is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 02:01:12 #99
163650 Greys
pi_170874268
Startplek 11. Kon rotter!
Na Denemarken, da's wat minder.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 02:04:28 #100
163650 Greys
pi_170874287
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:29 schreef Redefine het volgende:
Zo live op het podium vond ik wel al wat beter te pruimen dan op plaat. Maar ik ga nog steeds niet mee in het bizarre gedweep wat er hier heerst. Ik vind het nog steeds helemaal niks en verwacht na al die keren luisteren dat dat toch ook niet gaat veranderen.

Daarbij boeit het totaal niet hoe erg hij er fysiek er aan toe is. Ja dat vind ik oprecht heel erg vervelend voor hem en gun hem ook op dat vlak het beste. Maar dat maakt niet dat mijn mening over het liedje opeens veel positiever is.
Bizar gedweep? Gewoon heel enthousiast. Als iemand in mijn omgeving heel heel heeeeel erg hoopt dat Feyenoord kampioen wordt terwijl ik weinig om voetbal geef moet ik lachen om andermans enthousiasme. :D

En helemaal niemand verplicht je om het goed te vinden of te gáán vinden hoor. ;)

Ik vind het juist goed van je dat je z'n gesteldheid niet meetelt in positieve of negatieve zin. Chapeau.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:06:44 #101
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874303
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Bizar gedweep? Gewoon heel enthousiast. Als iemand in mijn omgeving heel heel heeeeel erg hoopt dat Feyenoord kampioen wordt terwijl ik weinig om voetbal geef moet ik lachen om andermans enthousiasme. :D

En helemaal niemand verplicht je om het goed te vinden of te gáán vinden hoor. ;)

Ik vind het juist goed van je dat je z'n gesteldheid niet meetelt in positieve of negatieve zin. Chapeau.
Mwah, ik heb her en der wel veel gelezen wat nogal dweperig overkomt :P Maar ik denk dat dit vooral zo op mij overkomt, omdat ik het nummer zelf helemaal niks vind. Want uiteindelijk is het natuurlijk altijd mooi als mensen er wel vol passie voor gaan. Zolang het maar niet wint vind ik het wel best eigenlijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:07:24 #102
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874308
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:01 schreef Greys het volgende:
Startplek 11. Kon rotter!
Na Denemarken, da's wat minder.
Na Denemarken is toch helemaal niet ongunstig? Na dat gekrijs valt dit liedje toch juist extra op?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:07:43 #103
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170874310
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:01 schreef Greys het volgende:
Startplek 11. Kon rotter!
Na Denemarken, da's wat minder.
Zie ik eerder als positief.
Ik zag Denemarken niet direct doorgaan, veel geschreeuw en weinig wol idee.

Portugal wordt echt een verademing daarna. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 02:30:01 #104
163650 Greys
pi_170874437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Na Denemarken is toch helemaal niet ongunstig? Na dat gekrijs valt dit liedje toch juist extra op?
Ik keek vanavond in de kroeg en hoorde vooral 'ballad' :@ Kreeg de helft niet mee. Maar als het echt gekrijs was valt het erg mee ja. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 02:32:41 #105
163650 Greys
pi_170874446
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:06 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mwah, ik heb her en der wel veel gelezen wat nogal dweperig overkomt :P Maar ik denk dat dit vooral zo op mij overkomt, omdat ik het nummer zelf helemaal niks vind. Want uiteindelijk is het natuurlijk altijd mooi als mensen er wel vol passie voor gaan. Zolang het maar niet wint vind ik het wel best eigenlijk.
Ik laat me elk jaar vreselijk meeslepen door het esf. Heb er elk jaar een week vrij voor ook. :') :@

Kan me best voorstellen dat het op sommigen wat overdreven overkomt maar de meesten zijn er inmiddels aan gewend. Sorry als het wat té was. :P

Als hij wint sta ik niet voor m'n enthousiasme/gedweep in maar ik denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:44:27 #106
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874503
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik keek vanavond in de kroeg en hoorde vooral 'ballad' :@ Kreeg de helft niet mee. Maar als het echt gekrijs was valt het erg mee ja. :D
Gekrijs is misschien wat overdreven gezegd, omdat ze wel zuiver zingt. Maar het is wel een enorm verschil tussen dat nummer en Portugal.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 02:45:32 #107
163650 Greys
pi_170874505
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Gekrijs is misschien wat overdreven gezegd, omdat ze wel zuiver zingt. Maar het is wel een enorm verschil tussen dat nummer en Portugal.
Top. Geruststellend, bedankt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:46:12 #108
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874506
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik laat me elk jaar vreselijk meeslepen door het esf. Heb er elk jaar een week vrij voor ook. :') :@

Kan me best voorstellen dat het op sommigen wat overdreven overkomt maar de meesten zijn er inmiddels aan gewend. Sorry als het wat té was. :P

Als hij wint sta ik niet voor m'n enthousiasme/gedweep in maar ik denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn..
Nee joh, je hoeft je nergens voor te verontschuldigen. Het hoort juist bij het festival. :) Een goede discussie is alleen maar leuk juist. Zelf ben ik ook altijd veel met het festival bezig. Het is dat ik de afgelopen vier dagen in Berlijn was, anders was ik hier ook steeds geweest.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 02:53:14 #109
163650 Greys
pi_170874530
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee joh, je hoeft je nergens voor te verontschuldigen. Het hoort juist bij het festival. :) Een goede discussie is alleen maar leuk juist. Zelf ben ik ook altijd veel met het festival bezig. Het is dat ik de afgelopen vier dagen in Berlijn was, anders was ik hier ook steeds geweest.
Welkom terug dan en tof dat je de laatste twee dagen esf-gekkenhuis hier meedoet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 02:58:23 #110
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170874557
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Welkom terug dan en tof dat je de laatste twee dagen esf-gekkenhuis hier meedoet.
Dank je :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 08:48:04 #111
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_170875566
Ik vond Denemarken ook niet echt sterk gisteravond, ik denk dat Portugal daarna heel mooi uit de verf komt.
*O*

Edit: Denemarkten is gewoon een losse flodder tussen Italie en Portugal :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_170875966
De loting had echt een stuk erger gekund! Tussen Denemarken en Azerbeidzjan; twee heel verschillende nummers. Wel geinig dat Italië er ook zo vlak achter komt; de twee topfavorieten bij elkaar.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:30:20 #113
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_170875986
Portugal krijgt mijn stem morgen :)
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 09:44:57 #114
3542 Gia
User under construction
pi_170876149
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 09:30 schreef laxus13 het volgende:
Portugal krijgt mijn stem morgen :)
Ik ga 20 keer niet stemmen. Dat zijn dan 20 stemmen minder op de concurrenten van Ogene.
Vind Sobral heel goed, maar Ogene toch net wat beter. Deze mening heb ik pas sinds de uitzending, gisteren.
pi_170876453
Ik ga morgen ook stemmen, allemaal voor Portugal. *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170876624
Hopelijk in de finale net zo zuiver minus die ene spastische ademstoot en ik stem, de fax is al aangezwengeld in huize Wuwwa
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 10:21:45 #117
163650 Greys
pi_170876826
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:13 schreef Wuwwa het volgende:
Hopelijk in de finale net zo zuiver minus die ene spastische ademstoot en ik stem, de fax is al aangezwengeld in huize Wuwwa
Haha ik weet precies welke je bedoelt. :D Die ene die hij in élke uitvoering aanzet maar nu net té was. "que me voltes A QUERER". In het eerste gedeelte deed ie hem wel goed.

Ik denk zelf dat we bij hem niet bang hoeven zijn dat ie ineens keivals gaat zingen ofzo. Denk niet dat hij dat kan.

Hooguit kans dat ie er een iets te harde soort tourette-lalalaaaaaa doorheen gooit.. Want dat was nu nét zacht genoeg om niet storend te zijn maar juist schattig tijdens het instrumentale stuk waar hij meezing met de viool. Als hij die per ongeluk te hard doet wordt het raar, maar denk dat ie het wel net genoeg onder controle heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170877066
Had hem een mooie plek in die hel van meuk gegund (13-16, Kroatie, Australie, Griekenland, Spanje), dan was z'n al kostje gekocht.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 10:40:18 #119
163650 Greys
pi_170877178
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 10:33 schreef Wuwwa het volgende:
Had hem een mooie plek in die hel van meuk gegund (13-16, Kroatie, Australie, Griekenland, Spanje), dan was z'n al kostje gekocht.
Ja. Maar ach. Die rare Oekraïners hadden hem ook zomaar op plek 2 of 3 kunnen kwakken. Dus al met al kan ik. Prima leven met 11 en ná Italië. (En Denemarken, maar dat Italië niet na Portugal moet bedoel ik).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 11:22:08 #120
163650 Greys
pi_170877897
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 11:23:11 #121
163650 Greys
pi_170877909
Mooi gemaakt!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:08:33 #122
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_170881249
Ik ben lekker van de hypetrain gesprongen bij deze inzending> De song is een top10 waardig, maar we gaan ook niet overdrijven he... Maar vooral erger ik me al aan deze gozer. Zijn doorzichtige gimmicks, gedrag in de green room, politiek gezwets over refugees en arrogante trekjes met zijn one and only jazzy talent dat niets heeft met de andere plastic songs,.... nee, geen kamp Salvadorable hiero, ik kijk door die marketingtruuk
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:18:13 #123
163650 Greys
pi_170881428
Niks heeft met andere songs? Zijn favoriet is Italië. En België. En Finland.

Maar ja stel je voor dat je eerlijk je muzikale voorkeur uitspreekt als zanger zijnde. Dat moeten we niet willen natuurlijk met z'n allen. Dan hoor je net als Og3ne natuurlijk heel politiek correct zeggen dat je iedereen even goed vindt. Want dat is zo lekker eerlijk en oprecht _O-

Dat iemand het lied saai of kut of wat ook zou vinden begrijp ik helemaal. Of z'n gebaren stom vindt. Volledig begrijpelijk.
Maar dat rare ding dat in Nederland heerst dat je arrogant bent als je gewoon eerlijk je voorkeur uitspreekt zal ik nooit snappen. Hij houdt van jazz en niet van hoempa enzo. Zonder een land te noemen die hij niet goed vindt. Zonder iemand af te zeiken. Wat de neuk is daar nou weer arrogant aan. Als Ilse de Lange zegt dat ze van country houdt en niet van house is ze dus ook arrogant? :D Toch logisch dat je houdt van de muziekstijl die je zelf altijd zingt?

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 12-05-2017 14:34:02 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170881499
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:23 schreef Greys het volgende:
Mooi gemaakt!

[ afbeelding ]
Wow, wat tof!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:54:58 #125
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_170882159
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:18 schreef Greys het volgende:
Niks heeft met andere songs? Zijn favoriet is Italië. En België. En Finland.

Maar ja stel je voor dat je eerlijk je muzikale voorkeur uitspreekt als zanger zijnde. Dat moeten we niet willen natuurlijk met z'n allen. Dan hoor je net als Og3ne natuurlijk heel politiek correct zeggen dat je iedereen even goed vindt. Want dat is zo lekker eerlijk en oprecht _O-

Dat iemand het lied saai of kut of wat ook zou vinden begrijp ik helemaal. Of z'n gebaren stom vindt. Volledig begrijpelijk.
Maar dat rare ding dat in Nederland heerst dat je arrogant bent als je gewoon eerlijk je voorkeur uitspreekt zal ik nooit snappen. Hij houdt van jazz en niet van hoempa enzo. Zonder een land te noemen die hij niet goed vindt. Zonder iemand af te zeiken. Wat de neuk is daar nou weer arrogant aan. Als Ilse de Lange zegt dat ze van country houdt en niet van house is ze dus ook arrogant? :D Toch logisch dat je houdt van de muziekstijl die je zelf altijd zingt?
Het was maar een voorbeeld. Ik vind zijn hele uitstraling eerder arrogant. Ik heb de indruk dat het niet de schattige naieve wereldvreemde passievole artiest is die hij laat uitschijnen, maar dat het een strategie is. Hij komt te vlot over in interviewss. Maar zijn strategie werkt wel blijkbaar> De halve esc wereld ligt aan zijn voeten met de stomste queers op kop :D
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 14:57:55 #126
163650 Greys
pi_170882220
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:54 schreef misteriks het volgende:

[..]

Het was maar een voorbeeld. Ik vind zijn hele uitstraling eerder arrogant. Ik heb de indruk dat het niet de schattige naieve wereldvreemde passievole artiest is die hij laat uitschijnen, maar dat het een strategie is. Hij komt te vlot over in interviewss. Maar zijn strategie werkt wel blijkbaar> De halve esc wereld ligt aan zijn voeten met de stomste queers op kop :D
Wat betekent je laatste zin? Dat bedoel je toch niet echt zo lelijk als het klinkt hoop ik?

En als je filmpjes van jaren terug kijkt is ie precies hetzelfde. Dus dan speelt ie het al heel lang ;)

Nee ieder z'n ding hoor. Echt. En het staat je natuurlijk vrij hem arrogant te vinden. Ik snap het alleen niet. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 12-05-2017 15:33:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 15:16:16 #127
163650 Greys
pi_170882566
Hij is al die repetities zo zat dat hij aan z'n zus had gevraagd 'pléase let me fly during rehearsals'. Dus of hij dan mocht improviseren. Dat mocht van haar, als hij dan tijdens de echte shows maar exact de juiste lijn zou zingen.

Net de repetitie. Hij had bij ongeveer elke zin een andere melodielijn en in het instrumentale stuk deed ie z'n trompetgeluiden er keihard doorheen en ging daarna helemaal los met z'n stem.

Toen ie klaar was 'can I just say sorry, but it was just a rehearsal..'

_O- _O_

Zelfs Het Hoofd moest heel erg lachen. "Oh he is having so much fun"!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 15:24:53 #128
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170882689
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:16 schreef Greys het volgende:
Hij is al die repetities zo zat dat hij aan z'n zus had gevraagd 'pléase let me fly during rehearsals'. Dus of hij dan mocht improviseren. Dat mocht van haar, als hij dan tijdens de echte shows maar exact de juiste lijn zou zingen.

Net de repetitie. Hij had bij ongeveer elke zin een andere melodielijn en in het instrumentale stuk deed ie z'n trompetgeluiden er keihard doorheen en ging daarna helemaal los met z'n stem.

Toen ie klaar was 'can I just say sorry, but it was just a rehearsal..'

_O- _O_

Zelfs Het Hoofd moest heel erg lachen. "Oh he is having so much fun"!
_O- wat een baasje is 't ook
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:29:16 #129
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170882755
Net gezien, Portugese liedje. Ik snap de fascinatie niet. Het doet me aan liftmuziek denken.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:31:36 #130
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_170882805
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Net gezien, Portugese liedje. Ik snap de fascinatie niet. Het doet me aan liftmuziek denken.
Dat heb ik nou met Ogene :D.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_170882817
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 14:54 schreef misteriks het volgende:

[..]

Het was maar een voorbeeld. Ik vind zijn hele uitstraling eerder arrogant. Ik heb de indruk dat het niet de schattige naieve wereldvreemde passievole artiest is die hij laat uitschijnen, maar dat het een strategie is. Hij komt te vlot over in interviewss. Maar zijn strategie werkt wel blijkbaar> De halve esc wereld ligt aan zijn voeten met de stomste queers op kop :D
Net als in het topic over België vind jij het blijkbaar nodig om naast het ventileren van jouw mening nog even wat trappen uit te delen aan mensen die de mening van jou niet zijn toegedaan. Jouw smaak is niet de leiband waaraan de rest van de bezoekers aan dit forum hoeven te lopen. Je kan dus ook respectvol met andermans smaak en voorkeuren omgaan.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:38:10 #132
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170882939
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:31 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dat heb ik nou met Ogene :D.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat méén je niet. Dat is heiligschennis. Wie er aan Ogene komp, komp aan mijn :(
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:41:04 #133
15600 BB-King
Long live the King!
pi_170883003
Ik vind hem goed. Iets heel anders. Jaren 50 romantiek. Prachtige arrangement.

Mag van mij best winnen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 15:44:22 #134
163650 Greys
pi_170883076
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:38 schreef Boca_Raton het volgende:
komp aan mijn :(
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 15:44:42 #135
163650 Greys
pi_170883090
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:41 schreef BB-King het volgende:
Ik vind hem goed. Iets heel anders. Jaren 50 romantiek. Prachtige arrangement.

Mag van mij best winnen.
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170883091
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat méén je niet. Dat is heiligschennis. Wie er aan Ogene komp, komp aan mijn :(
kwaliteit geld niet tis allemaal oostblok polletiek ogene had moeten winne we stoppe ermee. doorgestokekaart ronald molendijk wie is die lul dattie ogene saai vind
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 16:01:48 #140
163650 Greys
pi_170883467
Die repetitie. _O_
Die stem met dat volume zo. _O_
Dat excuus achteraf. _O_
Dat applaus. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 16:02:32 #141
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_170883481
Ik kan het hier op werk niet luisteren, maar ga dat straks thuis meteen doen :D.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_170883509
Portugal is zojuist over Italië heen gewipt als favoriet voor de overwinning.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170883515
Wat een ontzettende baas dit! _O_ Vindt de rehearsals saai worden en maakt er maar zijn eigen lolletje van. _O- Als zuslief hem maar wel op de vingers tikt dat hij dit bij de jury vanavond wel even gewoon moet doen. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170883536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:03 schreef Fred_B het volgende:
Portugal is zojuist over Italië heen gewipt als favoriet voor de overwinning.
ECHT???? :D :D :D Wauw, mijn dag kan echt niet meer stuk nu. Zelfs al wordt het straks heel anders; het idee alleen al dat hij even bovenaan heeft gestaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170883555
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:01 schreef Greys het volgende:
Die repetitie. _O_
Die stem met dat volume zo. _O_
Dat excuus achteraf. _O_
Dat applaus. _O_
Je vergeet de Trompetgeluiden _O_
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 16:05:47 #146
368283 ato
pi_170883559
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 02:01 schreef Greys het volgende:
Startplek 11. Kon rotter!
Na Denemarken, da's wat minder.
Denemarken heeft een 13 in een dozijn liedje en zij schreeuwt bijna
Life can be a bitch, so like it..
pi_170883580
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:05 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Je vergeet de Trompetgeluiden _O_
Die waren echt mooi ja _O_ Wat een held die Salvador, lekker trollen tijdens die saaie repetities.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 16:09:20 #148
163650 Greys
pi_170883644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:03 schreef Fred_B het volgende:
Portugal is zojuist over Italië heen gewipt als favoriet voor de overwinning.
Echt??? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 16:10:18 #149
163650 Greys
pi_170883672
Je kan aan die kop ook echt zíen dat ie al dat gerepeteerd echt strontirritant vindt. _O-

En gelijk heeft ie.
Dan kan je maar beter lol hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 16:12:13 #150
163650 Greys
pi_170883718
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:03 schreef Fred_B het volgende:
Portugal is zojuist over Italië heen gewipt als favoriet voor de overwinning.
En binnen een minuut weer teruggewipt? :D Want ik zie op eurovision odds nog steeds twee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170883756
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:12 schreef Greys het volgende:

[..]

En binnen een minuut weer teruggewipt? :D Want ik zie op eurovision odds nog steeds twee.
Staan zo goed als gelijk qua kansen
pi_170883772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:13 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Staan zo goed als gelijk qua kansen
Yep, bij oddschecker allebei 2.5 op dit moment. Misschien soms bij de live odds dat Portugal er wel eens overheen zit.

Edit: en Italië is nu ook aan het zakken en Portugal nog aan het stijgen, dus kan zomaar dat hij er straks écht boven staat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170883777
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:16 schreef Greys het volgende:
Hij is al die repetities zo zat dat hij aan z'n zus had gevraagd 'pléase let me fly during rehearsals'. Dus of hij dan mocht improviseren. Dat mocht van haar, als hij dan tijdens de echte shows maar exact de juiste lijn zou zingen.

Net de repetitie. Hij had bij ongeveer elke zin een andere melodielijn en in het instrumentale stuk deed ie z'n trompetgeluiden er keihard doorheen en ging daarna helemaal los met z'n stem.

Toen ie klaar was 'can I just say sorry, but it was just a rehearsal..'

_O- _O_

Zelfs Het Hoofd moest heel erg lachen. "Oh he is having so much fun"!
Ik vind het eigenlijk gewoon niet professioneel. Die rehearsals zijn er juist om hem zo goed mogelijk in beeld te krijgen en te klinken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170883841
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk gewoon niet professioneel. Die rehearsals zijn er juist om hem zo goed mogelijk in beeld te krijgen en te klinken.
Op een podium van 20 bij 10 met choreo's en visuals ja.
Op een klein cirkeltje met een microfoonstand lijkt me het ietwat overbodig
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 16:18:14 #155
368283 ato
pi_170883876
Ach hij is net zo ondeugend als Douwe Bob, volgens mij had die twee het wel met elkaar kunnen vinden.

Voor mij is hij ook nr 1) Italië zakt net naar 2) tenzij hij mij weer aansteekt morgen.
Komt ook door enthousiasme van Greys en omdat ik toch een traantje moest weg pinken afgelopen dinsdag.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 12 mei 2017 @ 16:21:55 #156
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_170883981
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Net als in het topic over België vind jij het blijkbaar nodig om naast het ventileren van jouw mening nog even wat trappen uit te delen aan mensen die de mening van jou niet zijn toegedaan. Jouw smaak is niet de leiband waaraan de rest van de bezoekers aan dit forum hoeven te lopen. Je kan dus ook respectvol met andermans smaak en voorkeuren omgaan.
Dude, ik ventileer ook alleen maar mijn mening hoor> Het is gewoon opmerkelijk hoe een grote meute ESC fans van de ene hysterie in de andere lopen> Het zit in genetisch ingebakken bij de 'typische' esc fan om kakelend mee te schreeuwen met de rest> ANders kan ik de spontane Portugal hype niet verklaren, alsook de overdreven favorietenrol in de aanloop naar het festival van Italie niet> Ik heb waarschijnlij iets te veel wiwiblogs gekeken lately :')
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_170884068
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:12 schreef Greys het volgende:

[..]

En binnen een minuut weer teruggewipt? :D Want ik zie op eurovision odds nog steeds twee.
Dit is nu de situatie:

De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 16:33:34 #158
163650 Greys
pi_170884264
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:21 schreef misteriks het volgende:

[..]

Dude, ik ventileer ook alleen maar mijn mening hoor> Het is gewoon opmerkelijk hoe een grote meute ESC fans van de ene hysterie in de andere lopen> Het zit in genetisch ingebakken bij de 'typische' esc fan om kakelend mee te schreeuwen met de rest> ANders kan ik de spontane Portugal hype niet verklaren, alsook de overdreven favorietenrol in de aanloop naar het festival van Italie niet> Ik heb waarschijnlij iets te veel wiwiblogs gekeken lately :')
Maar hoe verklaar je dan de oudere mensen die helemaal niet op esf forums enzo zitten en niet op Twitter en die het allemaal het mooiste liedje vinden? Nou ja op m'n moeder na dan want die wilde in de finale op Malta stemmen :+
Dat zijn toch helemaal geen 'schreeuwerige hysterische queers'? En ik met al m'n enthousiasme, ik ben gewoon een hetero vrouw van bijna 44 die ook al voor het esf dit soort muziek als grote voorkeur had en dus heel blij is dat er eens een keer zoiets op het ESF verschijnt. :P

Ik geloof best dat ze er zijn, de mensen die achter de massa aanlopen maar heb het idee dat dat bij deze nou juist heel weinig aan de hand is. Meer bij Italië. Maar ook dat enthousiasme snap ik toch echt wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170884272
Ik zal wel wereldvreemd zijn maar waarom is deze halve autist zo populair?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 16:35:16 #160
163650 Greys
pi_170884305
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk gewoon niet professioneel. Die rehearsals zijn er juist om hem zo goed mogelijk in beeld te krijgen en te klinken.
Als je helemaal niks meer wilt wijzigen aan de camera standpunten en geluidsinstellingen tov de zestienhonderd repetities en uitvoeringen hiervoor lijkt het mij geen enkel probleem eerlijk gezegd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 12 mei 2017 @ 16:36:11 #161
368283 ato
pi_170884327
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hoe verklaar je dan de oudere mensen die helemaal niet op esf forums enzo zitten en niet op Twitter en die het allemaal het mooiste liedje vinden? Nou ja op m'n moeder na dan want die wilde in de finale op Malta stemmen :+
Dat zijn toch helemaal geen 'schreeuwerige hysterische queers'? En ik met al m'n enthousiasme, ik ben gewoon een hetero vrouw van bijna 44 die ook al voor het esf dit soort muziek als grote voorkeur had en dus heel blij is dat er eens een keer zoiets op het ESF verschijnt. :P

Ik geloof best dat ze er zijn, de mensen die achter de massa aanlopen maar heb het idee dat dat bij deze nou juist heel weinig aan de hand is. Meer bij Italië. Maar ook dat enthousiasme snap ik toch echt wel.
Mijn moeder vond Malta ook prachtig, ook Portugal.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 16:38:15 #162
163650 Greys
pi_170884375
Hij ziet er wel gruwelijk moe en slecht uit trouwens in die repetitie. Hoop dat ie het geesteren lichamelijk nog een beetje trekt allemaal tot morgenavond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 16:39:35 #163
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170884404
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:36 schreef ato het volgende:

[..]

Mijn moeder vond Malta ook prachtig, ook Portugal.
Malta was heel apart omdat dat zoals de presentator het al zei, even een reis terug in de tijd was. Het liedje, de jurk, de zangeres en de dramatische toon, het had 1980 kunnen zijn. O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 16:40:28 #164
163650 Greys
pi_170884425
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Malta was heel apart omdat dat zoals de presentator het al zei, even een reis terug in de tijd was. Het liedje, de jurk, de zangeres en de dramatische toon, het had 1980 kunnen zijn. O+
Ik vond het ook mooi. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170884571
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond het ook mooi. :@
Vond het gemengd
  vrijdag 12 mei 2017 @ 16:55:08 #166
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_170884683
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 16:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hoe verklaar je dan de oudere mensen die helemaal niet op esf forums enzo zitten en niet op Twitter en die het allemaal het mooiste liedje vinden? Nou ja op m'n moeder na dan want die wilde in de finale op Malta stemmen :+
Dat zijn toch helemaal geen 'schreeuwerige hysterische queers'? En ik met al m'n enthousiasme, ik ben gewoon een hetero vrouw van bijna 44 die ook al voor het esf dit soort muziek als grote voorkeur had en dus heel blij is dat er eens een keer zoiets op het ESF verschijnt. :P

Ik geloof best dat ze er zijn, de mensen die achter de massa aanlopen maar heb het idee dat dat bij deze nou juist heel weinig aan de hand is. Meer bij Italië. Maar ook dat enthousiasme snap ik toch echt wel.
Ik zeg ook niet dat het liedje geen support verdient. Hij kan zingen, het is geen slecht liedje, de ene ziet er nostalgie in, voor anderen is het vintage hipster.. redenen genoeg om hem te liken; maar ik ben ervan overtuigd dat hij nu in de media meer gepushed wordt dan dat men werkelijk gek is van zijn liedje> de charts en views geven toch geen doorslag daaromtrent imho
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:01:05 #167
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_170884798
Salvador stijgt enorm bij de bookies. En staat nagenoeg gelijk aan Francesco. Kristan er dicht bij. Het wordt spannend zaterdag. *O* Maar OG3NE doet niet mee voor de prijzen hoor.
Hey ho. Let's go!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 17:08:42 #168
163650 Greys
pi_170884932
Vond dit de beste rehearsal van Francesco. Klinkt stuk beter nu. Wel jammer dat ie dat handje in het begin niet meer omhoog doet :D Vond ik juist wel wat hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 17:08:58 #169
163650 Greys
pi_170884941
Sorry sorry verkeerde topic :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 17:24:14 #170
163650 Greys
pi_170885227
Semi YouTube Portugal ruim over de miljoen! Verreweg het meest bekeken. Blanche op zevenhonderdduizendnogwat.

Op op esctracker met de itunesdinges staat ie bovenaan.

Joecheiiiii.

Nee mensen ik weet dat het niks zegt maar laat me even van dit moment genieten. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 12-05-2017 17:40:14 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:29:35 #171
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170885322
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:24 schreef Greys het volgende:
Semi YouTube Portugal ruim over de miljoen! Verreweg het meest bekeken. Blanche op zevenhonderdduizendnogwat.

Op op escXtra kerk met de itunesdinges staat ie bovenaan.

Joecheiiiii.

Nee mensen ik weet dat het niks zegt maar laat me even van dit moment genieten. :+
Iemand in de stream zei ook al dat hij eerste staat in de odds, maar ik heb geen idee of dat klopt. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:33:11 #172
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170885390
Portugal is toch beter dan Italie, kom op jongens.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:33:52 #173
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_170885406
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:24 schreef Greys het volgende:
Semi YouTube Portugal ruim over de miljoen! Verreweg het meest bekeken. Blanche op zevenhonderdduizendnogwat.

Op op escXtra kerk met de itunesdinges staat ie bovenaan.

Joecheiiiii.

Nee mensen ik weet dat het niks zegt maar laat me even van dit moment genieten. :+
nou, geniet er maar van, uiteindelijk is dat het enige wat telt
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 17:38:22 #174
163650 Greys
pi_170885517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Iemand in de stream zei ook al dat hij eerste staat in de odds, maar ik heb geen idee of dat klopt. :P
Zie hierboven post van Fred! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 17:39:29 #175
163650 Greys
pi_170885540
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:33 schreef misteriks het volgende:

[..]

nou, geniet er maar van, uiteindelijk is dat het enige wat telt
Dankjewel. ^O^
Het zal zaterdag allemaal wel heel anders uitpakken maar ik vind het al supertof dat zo'n soort lied dit al voor elkaar krijgt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 17:42:06 #176
163650 Greys
pi_170885604
Oh trouwens misteriks, die flapdrol uit Portugal die jij arrogant vindt noemde jouw favoriet België wel als een van zijn eigen favorieten. Gewoon ff dat je het weet. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 17:54:01 #177
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_170885876
shit, daar ben ik nogal gevoelig voor :D Die Poolse zangeres waarvoor ik eerst mijn neus optrok vond ik ineens ook een sympathieke dame omdat ze vertelde dat Blanche haar absolute voorkeur genoot omdat ze zich zo bescheiden opstelde :@ :')

En toch, ik kan niet geloven dat de 3 topfavorieten daadwerkelijk op het podium zullen staan. Minstens 1tje van ze gaat 'teleurstellen'. maar wie o wie
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_170885938
Krijg bericht van mijn zoon uit Spanje dat Portugal nu eerste staat in de odds 👌
pi_170886025
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:54 schreef misteriks het volgende:
shit, daar ben ik nogal gevoelig voor :D Die Poolse zangeres waarvoor ik eerst mijn neus optrok vond ik ineens ook een sympathieke dame omdat ze vertelde dat Blanche haar absolute voorkeur genoot omdat ze zich zo bescheiden opstelde :@ :')

En toch, ik kan niet geloven dat de 3 topfavorieten daadwerkelijk op het podium zullen staan. Minstens 1tje van ze gaat 'teleurstellen'. maar wie o wie
Ik heb dan weer een voorkeur voor Polen, maar dan om andere redenen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 18:05:05 #180
163650 Greys
pi_170886133
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:54 schreef misteriks het volgende:
shit, daar ben ik nogal gevoelig voor :D Die Poolse zangeres waarvoor ik eerst mijn neus optrok vond ik ineens ook een sympathieke dame omdat ze vertelde dat Blanche haar absolute voorkeur genoot omdat ze zich zo bescheiden opstelde :@ :')

En toch, ik kan niet geloven dat de 3 topfavorieten daadwerkelijk op het podium zullen staan. Minstens 1tje van ze gaat 'teleurstellen'. maar wie o wie
Ik denk zelf dat Portugal niet wint hoor. Denk Italië wegens maandenlange hype (en gewoon erg leuk!) of Bulgarije met goed gezongen maar voor mij ietsie saai lied, maar die heeft enorme diaspora voordelen omdat ie uit Rusland komt en er woont en in Rusland aan The Voice of zo'n programma meedeed. Portugal heeft naast Spanje helemaal geen landenvrienden. België geef ik ook wel echt goede kans op winst.

Maar aangezien Portugal in de hele geschiedenis nog nóóit in de top 5 is geëindigd hoop ik in elk geval dat dit lied ze hun beste resultaat ooit gaat geven! :) Bij vijfde is hij al hun held.

Hoop uiteraard winst maar kan prima leven met een andere winnaar zolang het niet Roemenië of Kroatië is. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 18:05:33 #181
163650 Greys
pi_170886144
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:00 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ik heb dan weer een voorkeur voor Polen, maar dan om andere redenen [ afbeelding ]
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 18:06:13 #182
163650 Greys
pi_170886161
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:56 schreef Escrotterdam het volgende:
Krijg bericht van mijn zoon uit Spanje dat Portugal nu eerste staat in de odds 👌
JOEHOEEEEEE *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:30:14 #183
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170886597
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie hierboven post van Fred! *O*
Ja, daar zag ik niet zo veel aan. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170886660
Rene_Romkes twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 15:12:01 Groter applaus voor Portugal dan voor Italië in perscentrum! Zouden we dan toch naar Lissabon gaan? #esf17 #esf2017 #songfestival reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 18:37:29 #185
163650 Greys
pi_170886729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, daar zag ik niet zo veel aan. :@
Degene die op dat plaatje bovenaan staat staat bovenaan. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 18:39:59 #186
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170886775
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Degene die op dat plaatje bovenaan staat staat bovenaan. :D
Oh, ja zo klinkt het idd erg simpel. :D
Ik zat naar al die cijfers te kijken en maakte er een heel ingewikkelde bende van in mijn hoofd. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 18:40:37 #187
163650 Greys
pi_170886791
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:33 schreef messi124 het volgende:
Rene_Romkes twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 15:12:01 Groter applaus voor Portugal dan voor Italië in perscentrum! Zouden we dan toch naar Lissabon gaan? #esf17 #esf2017 #songfestival reageer retweet
:o

Maar denk stiekem dat dat ook is omdat die persmensen Salvador zelf ook gewoon heel aardig vinden. Gunfactor doet ook een hoop natuurlijk.

De overige kandidaten lopen met hem weg als persoon en de pers grotendeels ook. Dan kan het toch haast geen arrogante klootzak zijn zou je zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 18:59:17 #188
163650 Greys
pi_170887114
Omdat het gewoon heel tof is om bovenaan de site met eurovision odds nu - na maandenlang Italië te hebben zien staan - op dit moment dit te zien:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 19:14:29 #189
163650 Greys
pi_170887495
quote:
Kroatië en Moldavië boven Nederland :')
pi_170887573
https://www.mentimeter.co(...)4f92285/d88e273fcf04

Hier nog de lopende tussenstand van /r/eurovision, is ie weer runnerup.
De Italiaan heeft weer als voordeel dat ie meer 8-5 punters binnenhaalt. Portugal is toch een beetje 12 - 10 - of niks
pi_170887622
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef Wuwwa het volgende:
https://www.mentimeter.co(...)4f92285/d88e273fcf04

Hier nog de lopende tussenstand van /r/eurovision, is ie weer runnerup.
De Italiaan heeft weer als voordeel dat ie meer 8-5 punters binnenhaalt. Portugal is toch een beetje 12 - 10 - of niks
Vergeet niet dat die bookmakers zich vooral toeleggen op de startposities nu. Daarom staan Kroatië en Moldavië vrij hoog.
pi_170887860
Had prima in een jaren 50 of 60 ESF gepast die gast uit Portugal. Ik vind het niet veel. En als je het over handgebaartjes hebt nou dan.......
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_170887933
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:59 schreef Greys het volgende:
Omdat het gewoon heel tof is om bovenaan de site met eurovision odds nu - na maandenlang Italië te hebben zien staan - op dit moment dit te zien:

[ afbeelding ]
_O_

Alleen al het feit dat we dit even mee kunnen maken!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170887941
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:30 schreef WhiteBeard het volgende:
Had prima in een jaren 50 of 60 ESF gepast die gast uit Portugal. Ik vind het niet veel. En als je het over handgebaartjes hebt nou dan.......
Dat is wel zo ja
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 19:36:58 #196
163650 Greys
pi_170888000
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:30 schreef WhiteBeard het volgende:
Had prima in een jaren 50 of 60 ESF gepast die gast uit Portugal. Ik vind het niet veel. En als je het over handgebaartjes hebt nou dan.......
Er zit nogal een verschil in Mariah Carey handgebaartjes a la Og3ne en dit. :) Ik vind het één irritant en het ander niet. Een ander heeft dat weer precies andersom.
Gelukkig is smaak niet te verantwoorden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 19:37:21 #197
163650 Greys
pi_170888010
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O_

Alleen al het feit dat we dit even mee kunnen maken!
Ja :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 20:20:21 #198
163650 Greys
pi_170888956
Tweet van Francesco vandaag. De top 3!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 20:30:46 #199
15600 BB-King
Long live the King!
pi_170889187
Portugal knijpt hem wel denk ik. Die kunnen natuurlijk nooit een Songfestival organiseren.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_170889503
https://m.facebook.com/st(...)&id=1484043168535214
Ik moest hier zo om lachen! :D O+
Wat een drol is het ook.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 20:44:12 #201
163650 Greys
pi_170889576
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 20:41 schreef Mangostine het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)&id=1484043168535214
Ik moest hier zo om lachen! :D O+
Wat een drol is het ook.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170889811
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 20:20 schreef Greys het volgende:
Tweet van Francesco vandaag. De top 3!

[ afbeelding ]
Leuk!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 21:00:41 #203
163650 Greys
pi_170889995
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 20:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuk!
Francesco en Salvador noemen elkaar ook steeds als hun favoriet. Lijken me sowieso allebei heel sympathieke kerels die elkaar de winst gunnen.

Waarschijnlijk vindt Francesco het ook wel erg fijn dat ie Italiaans kan lullen met Salvador gezien z'n gebrekkige Engels.

Leuk filmpje hieronder.
(keihard gelachen om het einde, featuring croatia _O- )

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170891072
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat Portugal niet wint hoor. Denk Italië wegens maandenlange hype (en gewoon erg leuk!) of Bulgarije met goed gezongen maar voor mij ietsie saai lied, maar die heeft enorme diaspora voordelen omdat ie uit Rusland komt en er woont en in Rusland aan The Voice of zo'n programma meedeed. Portugal heeft naast Spanje helemaal geen landenvrienden. België geef ik ook wel echt goede kans op winst.

Maar aangezien Portugal in de hele geschiedenis nog nóóit in de top 5 is geëindigd hoop ik in elk geval dat dit lied ze hun beste resultaat ooit gaat geven! :) Bij vijfde is hij al hun held.

Hoop uiteraard winst maar kan prima leven met een andere winnaar zolang het niet Roemenië of Kroatië is. :P
Roemenie is tenminste wel erg origineel op het ESF. Mag van mij naast Belgie winnen als het O'G3ne niet gaat lukken. Kroatie is ook origineel, duet met zichzelf. Italie vind ik een draak met die aap en met Portugal heb ik niet veel. Als dat wint dan snap ik niet waarom Anouk niet won of veel hoger eindigde.
  Moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 21:45:57 #205
375570 crew  Cyan9
pi_170891404
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 21:38 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Roemenie is tenminste wel erg origineel op het ESF. Mag van mij naast Belgie winnen als het O'G3ne niet gaat lukken. Kroatie is ook origineel, duet met zichzelf. Italie vind ik een draak met die aap en met Portugal heb ik niet veel. Als dat wint dan snap ik niet waarom Anouk niet won of veel hoger eindigde.
Er werd wel eens eerder gejodeld op het ESC. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 22:05:10 #206
163650 Greys
pi_170892168
Over de juryshow van net :

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:01 schreef messi124 het volgende:
JustPadraig twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 21:56:29 Portugal is giving off much stronger winner's vibes than Italy #eurovision reageer retweet
ESCpulse twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 21:56:18 Deathly silence for those 3 mins in the press centre, that's how magical this is #POR #Salvadorable reageer retweet
ESCKAZ twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 21:57:55 Portugal: Salvador with an incredibly sensitive performance. Unique artistry. #eurovision reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 22:49:34 #207
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170893445
Greys, heb je al dansje gedaan nu hij bovenaan in de odds staat?
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 22:54:36 #208
163650 Greys
pi_170893573
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:49 schreef Dave het volgende:
Greys, heb je al dansje gedaan nu hij bovenaan in de odds staat?
JAAAAAAAAAAA!

Zelfs als is het morgen helemaal anders is het tóch leuk dat na maanden even iemand anders dan Italië bovenaan staat. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 mei 2017 @ 22:55:13 #209
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170893595
Maakt het in ieder geval spannender!
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 23:30:58 #210
163650 Greys
pi_170894531
Over de juryshow van eurovisionireland

11. Portugal

A good song sung well doesn’t need gimmicks. It just needs a gifted performer like Salvador. I got goosebumps. The press centre completely stopped what it was doing for three minutes. He couldn’t have done that any better. Our second contender to win. And what a popular win it would be.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 mei 2017 @ 23:35:58 #211
163650 Greys
pi_170894634
Escdaily:


21:55 – Portugal – Salvador Sobral – Amar pelos dois
Salvador sounds like a clock every performance he has given in Kiev. Tonight again. There are one or two notes that he does not keep as long as he may have wanted to, but that’s in the details. This song is so unique that it remains very difficult to judge how jurors will rate it. But he has certainly nailed the vocal performance.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 01:00:03 #212
163650 Greys
pi_170896220
De Paus is op dit moment op bezoek in Portugal.
Salvador betekent 'de redder'.
Nu verwachten ze Het Wonder morgen las ik, dat kon geen toeval zijn. _O- _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170898540
Dit is de dag dat het misschien wel gaat gebeuren. Als Portugal wint dan... dan... dan ga ik echt iets geks doen *O* Ik zou echt nog nooit zo blij zijn geweest met een ESF winnaar.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 09:58:53 #215
163650 Greys
pi_170898820
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is de dag dat het misschien wel gaat gebeuren. Als Portugal wint dan... dan... dan ga ik echt iets geks doen *O* Ik zou echt nog nooit zo blij zijn geweest met een ESF winnaar.
Ik durf er nog niet aan te denken!

Oh behalve dat als hij wint hij het daarna samen met zus zingt denk ik. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170898842
Ik ben dan bang dat ineens iets als dat jodellied gaat winnen, omdat mensen er zo'n feestgevoel van krijgen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170898961
Ik denk dat als het Portugal niet wordt, het Bulgarije wordt. Daar kan ik ook mee leven, maar Portugal zou echt a dream come true zijn.
Italië vlak ik ook niet uit; hij gaat misschien nog steeds wel de televote winnen, maar niet de juryvote (hoewel hij gisteren bij de juryrepetitie wellicht zijn beste optreden gaf).

Het jodellied mag van mij eigenlijk ook wel hoog eindigen :@ Absoluut níet winnen nee, maar ik verbaas me er inmiddels over hoe leuk ik dat eigenlijk vind. Ik denk dat mijn afkeer voor dat lied in eerste instantie kwam door hun live stemmen (zij schel, hij vals) en een zekere user hier.

Maar HUP PORTUGAL! *O* *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 10:17:07 #218
163650 Greys
pi_170899094
Al die internetplaatjes over Salvador _O- in de pausmobiel etc.

http://www.escportugal.pt(...)es-memes-de.html?m=1
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 mei 2017 @ 10:23:29 #219
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_170899195
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is de dag dat het misschien wel gaat gebeuren. Als Portugal wint dan... dan... dan ga ik echt iets geks doen *O* Ik zou echt nog nooit zo blij zijn geweest met een ESF winnaar.
Zou ik ook heel blij mee zijn. Ik hoop in dat geval alleen dat 'ie het tijdens Lissabon 2018 ook nog een keertje kan zingen (hartproblemen). :{
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 11:00:00 #220
163650 Greys
pi_170899792
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 10:23 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Zou ik ook heel blij mee zijn. Ik hoop in dat geval alleen dat 'ie het tijdens Lissabon 2018 ook nog een keertje kan zingen (hartproblemen). :{
Hopelijk/misschien heeft ie tegen die tijd een nieuwe en is ie weer zo goed als nieuw. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170902158
Portugal zou m.i. best eens kunnen gaan winnen.... Het liedje is klein, eenvoudig met een bijna weemoedige zweem van nostalgie ... Het roept beelden op van een wereld waarin het fijn is om te zijn...een veilige wereld, waar mensen met een glimlach uitkijken over willekeurig uitzicht...

Europa heeft in deze tijd behoefte aan deze eenvoud....

ik stem Portugal....(als al eerder aangegeven voor het eerst weer sinds Italie 2011)
O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 13:06:41 #222
163650 Greys
pi_170902194
De allerlaatste press poll. Dus niet de bookies maar wie de aanwezige pers denken dat gaat winnen. So close! :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170905499
Hoe staan odds?
pi_170905635
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 13:06 schreef Greys het volgende:
De allerlaatste press poll. Dus niet de bookies maar wie de aanwezige pers denken dat gaat winnen. So close! :D

[ afbeelding ]
Wauw! :o Niet alleen maar om deze poll, maar sowieso gaat dit denk ik echt zo'n bloedbad worden tussen de bovenste drie, en dan heb je ook nog de kans voor een outsider ineens.

Sowieso denk ik dat ik de puntentelling dit jaar een stuk spannender ga vinden dan vorig jaar. Vorig jaar vond ik alle favorieten helemaal niets, dus interesseerde het me niet wie daarvan won. Nu vallen de kanshebbers veel meer binnen mijn eigen smaak, en dat kijkt echt een stuk leuker. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170905652
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 15:30 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hoe staan odds?
Volgens mij inmiddels weer Portugal op 1 (gemiddeld dan van alle wedkantoren), hoewel Italië vrijwel gelijk staat en Bulgarije ook heel dichtbij.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 15:40:09 #226
368283 ato
pi_170905664
Succes schat vanavond, ik zeg 1) of 2)
Portugal wordt gelukkig weer gewaardeerd voor de mooie muziek.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170905704
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 15:40 schreef ato het volgende:
Succes schat vanavond, ik zeg 1) of 2)
Portugal wordt gelukkig weer gewaardeerd voor de mooie muziek.
En dat is wat het meeste telt eigenlijk. Zelfs al wint hij vanavond niet (en die kans is nog steeds wel groot met moordende concurrentie) dan is het alleen al zo mooi dat dit sowieso erg gewaardeerd wordt O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 13 mei 2017 @ 16:02:23 #228
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170905985
Hoop wel dat Portugal of Italie wint, voelt zo raar dat Bulgarije of Zweden zou winnen met gelikte song als je ook echt goede nummers met persoonlijkheid hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 16:24:14 #229
163650 Greys
pi_170906445
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:02 schreef Momo... het volgende:
Hoop wel dat Portugal of Italie wint, voelt zo raar dat Bulgarije of Zweden zou winnen met gelikte song als je ook echt goede nummers met persoonlijkheid hebt.
Exact dit. Met exact dezelfde landen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170907415
Vind Bulgarije ook echt een goed, onderscheidend nummer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 17:05:11 #231
163650 Greys
pi_170907578
Wat tof, de RTP schrijft al berichten dat morgen om 15 uur Luísa en Salvador een groots onthaal krijgen op de Portugese luchthaven. Wat er ook gebeurt vanavond dus. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 mei 2017 @ 17:15:56 #232
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170907821
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:02 schreef Momo... het volgende:
Hoop wel dat Portugal of Italie wint, voelt zo raar dat Bulgarije of Zweden zou winnen met gelikte song als je ook echt goede nummers met persoonlijkheid hebt.
Italië vind ik ook wel een beetje gelikt :P Ik snap die hype niet helemaal
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 13 mei 2017 @ 17:16:22 #233
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170907831
Italië heeft wel een erg leuk nummer, maar heel bijzonder is het verder niet imo.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_170908100
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:16 schreef richolio het volgende:
Italië heeft wel een erg leuk nummer, maar heel bijzonder is het verder niet imo.
Dit. Portugal mag wel winnen alleen ben ik bang voor de organisatie volgend jaar aangezien het land zo failliet is als wat, maar dat zien we dan wel. Bulgarije is een copy pasta van Sam Smith. goed nummer maar niet uniek ofzo.
pi_170908954
Veel liedjes die voor de winst worden getipt vind ik erg goed en met veel daarvan zou ik blij zijn, maar Portugal en Italië vind ik ook inderdaad het meeste persoonlijkheid hebben. Qua performance en charme hebben zijn die twee inzendingen het meest authentiek.

Van die twee heb ik alsnog veel liever Portugal, maar daarna zou ik het liefst Italië winnen. Bulgarije vind ik ook goed, maar toch zou ik dan een pietsie teleurgesteld zijn. België idem dito.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 13 mei 2017 @ 18:09:54 #236
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170908971
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
Veel liedjes die voor de winst worden getipt vind ik erg goed en met veel daarvan zou ik blij zijn, maar Portugal en Italië vind ik ook inderdaad het meeste persoonlijkheid hebben. Qua performance en charme hebben zijn die twee inzendingen het meest authentiek.

Van die twee heb ik alsnog veel liever Portugal, maar daarna zou ik het liefst Italië winnen. Bulgarije vind ik ook goed, maar toch zou ik dan een pietsie teleurgesteld zijn. België idem dito.
portugal/italië/bulgarije indd :)

3 landen, alhoewel de eerste 2 een betere kans hebben. Tijdje geleden dat 3 landen goede kansen hadden.
  Moderator zaterdag 13 mei 2017 @ 18:18:31 #237
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 19:43:33 #238
163650 Greys
pi_170910476
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170910564
quote:
Lol, wat een broekie is ie daar :D Ik kan me herinneren dat ik een paar maanden terug ook zijn auditie heb gezien ergens op een ander forum. Volgens een Portugese user zaten ze toen over zijn kleding te zeuren, en daar trok hij zich niets van aan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 20:04:16 #240
163650 Greys
pi_170910895
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:48 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Lol, wat een broekie is ie daar :D Ik kan me herinneren dat ik een paar maanden terug ook zijn auditie heb gezien ergens op een ander forum. Volgens een Portugese user zaten ze toen over zijn kleding te zeuren, en daar trok hij zich niets van aan.
Hij zei laatst in een interview dat hij vroeger een tv ervaring had gehad en dat was hem niet zo goed bevallen en daardoor had hij wel even getwijfeld toen zijn zus hem vroeg voor esf _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170911499
Portugal heeft twee van de drie Bezençon awards gewonnen voor origineelse bijdrage en beste artiest. Italie won er een voor beste bijdrage.

The Common Linnets hebben ook 2 awards gewonnen in 2014 :)
~The present is all there is~
  zaterdag 13 mei 2017 @ 20:36:49 #242
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170911660
We beginnen 11e
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 20:47:45 #243
163650 Greys
pi_170912020
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:31 schreef grazz het volgende:
Portugal heeft twee van de drie Bezençon awards gewonnen voor origineelse bijdrage en beste artiest. Italie won er een voor beste bijdrage.

The Common Linnets hebben ook 2 awards gewonnen in 2014 :)
Oh! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170912250
Wat de uitslag ook is vanavond, Salvador heeft er met mij echt een nieuwe fan bij. _O_ Hij en zijn zus zijn zulke toffe mensen die zo'n geweldige prestatie hebben geleverd. Deze inzending heeft echt een beetje het ESF voor me gemaakt dit jaar. *O*

Uit zelfbescherming reken ik inmiddels maar even niet meer op winst, maar wat zal het straks nog spannend gaan worden zeg. Dit gaat voor het eerst sinds 2014 worden dat ik echt enorm gespannen ga zijn bij de puntentelling.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 20:57:02 #245
163650 Greys
pi_170912324
Dito!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 mei 2017 @ 22:01:58 #246
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170916427
Unibet

Portugal 2.63
Italië 4.25
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_170916663
*O*

Onze redder deed het weer geweldig. Ik ben hoe dan ook trots op Salvador. *O* Al wordt hij laatste.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170917048
Niet mijn genre, ben meer van de moderne liederen, maar dit nummer deed wel iets met me. De zang was erg goed, het is een gedurfde keuze, en hij zingt het met erg veel bezieling. Dit scoort bij mij absoluut meer punten dan Italië.
Maakt dropkrullen mogelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 22:18:22 #249
163650 Greys
pi_170917473
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:01 schreef richolio het volgende:
Unibet

Portugal 2.63
Italië 4.25
:o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 22:18:46 #250
163650 Greys
pi_170917500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:10 schreef DropDiffuser het volgende:
Niet mijn genre, ben meer van de moderne liederen, maar dit nummer deed wel iets met me. De zang was erg goed, het is een gedurfde keuze, en hij zingt het met erg veel bezieling. Dit scoort bij mij absoluut meer punten dan Italië.
Tof! Zeker omdat het niet je genre is. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 22:47:59 #251
163650 Greys
pi_170919326
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170919369
Bing :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_170919420
Ik verwacht dat het uiteindelijk tussen Portugal en Bulgarije zal gaan. Mocht het toch nog tussen Portugal en Italië gaan dan hoop ik toch echt dat Portugal er met de beker vandoor gaat.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_170920078
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maakt echt mijn dag _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 13 mei 2017 @ 23:16:24 #255
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170921196
Ik denk dat de overwinning in de pocket is jongens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 23:17:24 #256
163650 Greys
pi_170921257
Nope. Bulgarije is voorbij in de odds. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170921296
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat de overwinning in de pocket is jongens.
Ik hoop het zo!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170921331
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 23:17 schreef Greys het volgende:
Nope. Bulgarije is voorbij in de odds. ;(
Maar dat zegt toch niet alles? :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170921414
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 23:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar dat zegt toch niet alles? :@
Vorig jaar niet nee. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 23:20:38 #260
163650 Greys
pi_170921469
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 23:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar dat zegt toch niet alles? :@
Nee maar aangezien ik altijd al dacht dat die zou winnen en dit nu ook gebeurt denk ik het toch.. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170921477
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 23:17 schreef Greys het volgende:
Nope. Bulgarije is voorbij in de odds. ;(
Wat een mooie dag. Het beste en hipste lied op de eerste plek.
Maar jullie hoeven je niet druk te maken hoor, ik eet mijn schoen op als Bulgarije dit songfestival wint.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_170921657
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 23:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee maar aangezien ik altijd al dacht dat die zou winnen en dit nu ook gebeurt denk ik het toch.. :@
Ik denk het nu inderdaad ook.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170922051
Dames, aub. Bulgarije is veels te hip om dit te winnen, te 'gelikt' en professioneel voor menig Europees hartje.

Portugal gaat winnen met afstand!
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_170922136
Odds zeggen niets nu uiteraard. Spanje ging vorig jaar tijdens de finale ineens ook heel erg omhoog, en we weten hoe dat is geëindigd.

Ik zou Bulgarije echt niet erg vinden als winnaar, maar Portugal vind ik echt een stuk beter.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 23:39:23 #265
163650 Greys
pi_170922556
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 23:30 schreef DropDiffuser het volgende:
Dames, aub. Bulgarije is veels te hip om dit te winnen, te 'gelikt' en professioneel voor menig Europees hartje.

Portugal gaat winnen met afstand!
Veel vinden Portugal een verwarde man. Is echt niet ieders kop thee. Helaas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170922719
Come on.

Geef ons de verdiende winnaar, met ziel en magie.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 23:43:49 #267
163650 Greys
pi_170922816
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 23:42 schreef Majkool het volgende:
Come on.

Geef ons de verdiende winnaar, met ziel en magie.
Ja...

Maar ik bereid me vast geestelijk voor op de eerste paar landen die stemmen zo met slechts 2 pnt voor Portugal ofzo ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170922851
Helaas vroeg op de avond...

Het kan uiteraard gewoon, maar zelfs ik vind Bulgarije nu beter blijven hangen wegens later op de avond :'(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170922908
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 23:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja...

Maar ik bereid me vast geestelijk voor op de eerste paar landen die stemmen zo met slechts 2 pnt voor Portugal ofzo ;(
Dit heb ik dus ook... Anders krijg ik een mental breakdown. Ik ben gewoon te positief geweest de afgelopen dagen. Nu ben ik teveel gaan verwachten. :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 13 mei 2017 @ 23:46:49 #270
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170922972
Ohja raar systeem dit
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 23:47:09 #271
163650 Greys
pi_170922987
Echt ongezond zenuwachtig nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170923036
Ga kapot hier. Ik wil eigenlijk de uitslag niet horen, voordat ik straks een nieuw hart moet.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170923079
JAAAA ik hou van de Zweden!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170923157
Azerbeidzjan ook 7 punten!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170923192
San Marino ik vergeef jullie Ralph Siegel!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170923403
Hij doet het goed bij de jury nu :D Sorry, ik stop met deze slowchat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 mei 2017 @ 00:05:07 #277
163650 Greys
pi_170924131
Ik kan niet meer...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 mei 2017 @ 00:05:37 #278
261630 marsan
"D'oh!"
pi_170924160
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:05 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet meer...
Kan niet meer foutgaan toch?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_170924185
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:05 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet meer...
Ik moet ook zo ongeveer aan de beademing... Zul je net zien dat hij straks niets meer krijgt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 mei 2017 @ 00:22:55 #280
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170925363
De buit is binnen, jongens *O*
pi_170925459
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
De buit is binnen, jongens *O*
Televote moet nog...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 mei 2017 @ 00:25:34 #282
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170925508
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Televote moet nog...
Voorsprong is wel heel erg groot. Ook de televoters waarderen dit nummer (hoop ik :@)
pi_170925734
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Voorsprong is wel heel erg groot. Ook de televoters waarderen dit nummer (hoop ik :@)
Remember Australië vorig jaar?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170925857
Ik kan niet meer! Mijn hart!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170925993
Hij gaat winnen. Hij flikt het *O*
~The present is all there is~
pi_170926014
Salvador held! *O* Hij gaat het toch niet flikken he
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170926052
JAAAAAAAAA
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170926067
WOOOOOOOOOW :o :o :o :o
~The present is all there is~
pi_170926075
SALVADOR HELD!!!!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170926087
omggggggg
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170926097
Bijzonder hoor. Een heel mooi liedje heeft gewonnen.
~The present is all there is~
  zondag 14 mei 2017 @ 00:35:40 #292
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170926101
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

KOEKOEK *O* *O* *O* *O*
pi_170926119
IK VERGEET DIT NOOIT MEER!!!!! *O* *O* *O* *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170926140
GREYS LEEF JE NOG?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170926141
Liedje in eigen taal ook
~The present is all there is~
  zondag 14 mei 2017 @ 00:36:17 #296
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170926147
JAAA GEFELICITEERD JONGENS
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_170926150
WAAAAAUUUWWW
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170926155
*O* *O* *O* *O*
pi_170926180
Waar is Greys? *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 14 mei 2017 @ 00:37:22 #300
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_170926212
  zondag 14 mei 2017 @ 00:37:29 #301
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')