Natuurlijk weet Karina dit, die kijkt zulke ordinaire programma's.quote:
Jongens zie hier: de leukste thuis.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
24 Kitchen, de Koninkle wordt namelijk aardig geroosterd
XD
Maakt niet uit, als je maar in de keuken blijftquote:
Echt hequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:28 schreef Zorro het volgende:
Er zal ook eens niet gescoord worden als het topic dicht is
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de 2-1 zo valt, ben je spekkoper.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit het spettacolo wel zo'n beetje geweest is. 2-1 hangt in de lucht
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, de onwetendheid. Straks scoort Ronaldo gewoon de 2-1. Acht van de laatste negen CL-goals kwamen van Ratatata Ronaldo.
Wat een heerlijk toernooi he.quote:
Of 3.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt heNou hopelijk nog 1 of 2 van atleti dan.
Ik vond je moeder gisteren leuker, hoorquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jongens zie hier: de leukste thuis.
Zet ik voortaan mijn tv daar (en laptop). Daar staat wel de drank dus op zich goed idee van jequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je maar in de keuken blijft
Was ook bizar hoe Gabi aan het flippen was.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Goede scheids. Dit is de 1e scheids die kaartje vragen kaartje krijgen hanteert.
lekker.
Moesten ze bij de start van de wedstrijd ook.quote:
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:29 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik vond je moeder gisteren leuker, hoor
Als je aan het begin van de tweede helft net zo vaak moet scoren als aan het begin van de wedstrijd heb je twee keer zo weinig tijd. Maar da's logisch.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moesten ze bij de start van de wedstrijd ook.
nu ook terwijl ze 2x gescoord hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moesten ze bij de start van de wedstrijd ook.
Zal niet de eerste keer zijn dat een Spaanse ploeg met 5-1 verliest.quote:
Ze kunnen anders ook met 12-1 winnenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat een Spaanse ploeg met 5-1 verliest.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat een Spaanse ploeg met 5-1 verliest.
Opstootjesgenotquote:
Nee hoor, dat wordt Free Fightquote:
Dat is best een leuke kerel eigenlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goed mooiboy kapsel heeft ISCO trouwens tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Beetje tenger.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is best een leuke kerel eigenlijk.
Mwah ik kijk als eerste naar het gezicht/hoofd/haar. Daarna pas naar de rest. Moet jij toch wetenquote:
naja voor mij als het een leuk meisje is dan zeg ik gewoon gaan met die banaanquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik kijk als eerste naar het gezicht/hoofd/haar. Daarna pas naar de rest.
Je moeder is een leuke kerel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft echt mijn haarstijl genakt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat als ze jouw banaan niet lust?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja voor mij als het een leuk meisje is dan zeg ik gewoon gaan met die banaan
NRC is hier nu een stukje over aan het schrijven.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je iemand voor het eerst ziet he. De rest kom je later pas achter.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gay kapselquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft echt mijn haarstijl genakt.
[ afbeelding ]
Mijn geluk inderdaad. Die 60 kilo overgewicht lijkt dan ineens mee te vallen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik kijk als eerste naar het gezicht/hoofd/haar. Daarna pas naar de rest. Moet jij toch weten![]()
Strak naar achter is baas.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft echt mijn haarstijl genakt.
[ afbeelding ]
natuurlijk. ik blijf bescheiden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je iemand voor het eerst ziet he. De rest kom je later pas achter.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geluk inderdaad. Die 60 kilo overgewicht lijkt dan ineens mee te vallen.
Gatverdammequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geluk inderdaad. Die 60 kilo overgewicht lijkt dan ineens mee te vallen.
of moet ik hem als voorbeeld gebruiken?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je iemand voor het eerst ziet he. De rest kom je later pas achter.
Ik weet het ook niet, weeg me echt nooit. Ik merk het wel aan mijn kleren, maar die zitten nog hetzelfde.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weeg mij 1x per jaar bij de medische keuring.
Lol gewoon lekker neuken lekker zuipenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
of moet ik hem als voorbeeld gebruiken?
Zo wil ik m'n geld ook verdienen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:43 schreef Karina het volgende:
Die 'analyse' is ook voorbij voordat je er erg in hebt he
De analyse is een korte onderbreking van de reclame.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:43 schreef Karina het volgende:
En dan hebben ze beide enkel gesteld dat het eigenlijk een kutdoelpunt was en verder geen analyse over de wedstrijd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:43 schreef Karina het volgende:
Zenden zei tenminste nog dat de strafschop ongeldig was. Want uitglijden, standbeen raakt bal, dan schietbeen, dus 2x raken.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan hebben ze beide enkel gesteld dat het eigenlijk een kutdoelpunt was en verder geen analyse over de wedstrijd.
Nee, Davy denkt dat jij onder "dave" kwam.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik joinde maar één keer en was ook meteen weer weg. Dat moet een fan geweest zijn.
Mwha, hij had wel jouw zwakke skills.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik joinde maar één keer en was ook meteen weer weg. Dat moet een fan geweest zijn.
Klopt. Commentator vergist zich.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:47 schreef Xperia het volgende:
Ik begrijp de stand niet.
Volgens de commentator kan er geen verlenging meer zijn. Hoe kan dat dan? Want het staat nu 2-1 (2-4) maar wanneer Atletico er nog 2 scoort, dan staat het toch 4-4? Dus volgt er een verlenging?
uitdoelpuntquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:47 schreef Xperia het volgende:
Volgens de commentator kan er geen verlenging meer zijn. Hoe kan dat dan? Want het staat nu 2-1 (2-4) maar wanneer Atletico er nog 2 scoort, dan staat het toch 4-4? Dus volgt er een verlenging?
Het gaat dan om uitdoelpunten, vriend.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:47 schreef Xperia het volgende:
Godverdommequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
of moet ik hem als voorbeeld gebruiken?
Nee dan volgen meteen penalties.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:47 schreef Xperia het volgende:
Ik dacht altijd dat dit soort mensen zich bewust dommer voorhielden dan ze waren totdat een vriend een keer meekeek en het na 2x uitleggen nog niet helemaal begreep/quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
Ja daar is hij weer, de uitdoelpuntendiscussie
In de eerste helft gescoorde doelpunten van de thuisploeg in de 2e wedstrijd tellen dubbel toch?quote:
Het is ook wat verwarrendquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit soort mensen zich bewust dommer voorhielden dan ze waren totdat een vriend een keer meekeek en het na 2x uitleggen nog niet helemaal begreep/
Alleen als de keeper een masker draagt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de eerste helft gescoord doelpunten van de thuisploeg in de 2e wedstrijd tellen dubbel toch?
Ja dit dusquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Alleen als de keeper een masker draagt.
Welke discussie?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
Ja daar is hij weer, de uitdoelpuntendiscussie
Oja, pff, wel lastig hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Alleen als de keeper een masker draagt.
Ja ik ben wel voor het afschaffen van die gare regels.quote:
Lijkt me wel? Maar doet Ajax dan aan competitievervalsing door een dak te hebben?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:51 schreef PicoMMP het volgende:
Stel dat Torres de bal keihard het stadion uit schiet, een paar kilometer verderop in het doel Bernabeu terechtkomt, telt dat dan als uitdoelpunt?
Ik heet ze van harte welkom natuurlijkquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het zijn nieuwe users, laat ze er wezen.
Ik vind nieuwe users kut.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zegt meneer de user met 300k+ usernummer.quote:
Alsof hij nieuw isquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zegt meneer de user met 300k+ usernummer.
Hier sinds 2011 en niet weg te slaanquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zegt meneer de user met 300k+ usernummer.
Niet te serieus doen nuquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof hij nieuw isGoaltje nu hopelijk.
Dat was sarcasme schatquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet te serieus doen nuSorry dat ik op mobiel geen PI gebruik, te lui voor.
Vooroordelen dat "nieuwe users" geen mening mogen hebben over de regels omtrent uitdoelpuntenquote:
Ja, maar KNJB hèquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me wel? Maar doet Ajax dan aan competitievervalsing door een dak te hebben?
Er was geen eens een discussie, die jongen begreep niet hoe het uitdoelpunten systeem werkt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vooroordelen dat "nieuwe users" geen mening mogen hebben over de regels omtrent uitdoelpunten
55 per dag, ik zit maar op 14quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is gerelateerd natuurlijk he. Na zoveel jaar.
Het ergste is nog wel dat hij af en toe bij vlagen laat zien hoe goed hij ooit was.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Bizar dat die Torres nooit meer de oude is geworden.
laatste paar jaar niet meer zoveel hoor. Al loopt het nu wel op natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
laatste paar jaar niet meer zoveel hoor. Al loopt het nu wel op natuurlijk![]()
Maar goed terug naar de wedstrijd. Atleti even scoren.
Mijn biertje is vrijwel op, ik ga zo maar een serie kijken.quote:
Laatste 20 minuten gaat de shit aan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik zei toch dat het een zaad tweede helft zou worden
Wellus.quote:
Wie hindert hij!?quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ronaldo kent het hinderlijk buitenspel staan niet?
Je mag met je hoofd scoren dus staat Ronaldo buitenspel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:15 schreef Gezicht het volgende:
Geen buitenspel
UEFA![]()
Nog steeds geen camerasystemen![]()
![]()
Nope, net 10 centimeter buitenspel.quote:
De keeper moet zijn actie aanpassen aan het hinderlijk buitenspel staan van Ronaldo. Lijkt me niet echt lastig.quote:
uh watquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De keeper moet zijn actie aanpassen aan het hinderlijk buitenspel staan van Ronaldo. Lijkt me niet echt lastig.
Hij staat gewoon buitenspel hoor. En in de baan van het schot. Dus hinderlijk buitenspel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
uh watHij komt achter de verdediger vandaan
Laat maar zien danquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij staat gewoon buitenspel hoor. En in de baan van het schot. Dus hinderlijk buitenspel.
Duidelijk geen buitenspelquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je hebt toch net een herhaling gezien? Was duidelijk te zien dat hij net buitenspel stond.
En dan stond de camera nog scheef ookquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je hebt toch net een herhaling gezien? Was duidelijk te zien dat hij net buitenspel stond.
Misschien z'n tv!quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan stond de camera nog scheef ook
Nee hoor was nagenoeg gelijk met de laatste verdediger. Waar hij trouwens niemand hinderdequote:Op woensdag 10 mei 2017 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus op de rechte lijn was het nog meer.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan stond de camera nog scheef ook
Ja precies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus op de rechte lijn was het nog meer.
Ik ben nu ook al hopeloos afgeleid. Maar aan de reactie van Ronaldo te zien (die er amper was dus) denk ik idd dat hij gewoon buitenspel stond en het ook zelf wist.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De wedstrijd gaat verder nergens over dus ach
Nagenoeg gelijk is niet genoeg. Je staat of wel buitenspel, of niet. En het was al duidelijk te zien dat hij buitenspel stond. En omdat hij buitenspel stond, en de bal langs hem ging, stond hij hinderlijk buitenspel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee hoor was nagenoeg gelijk met de laatste verdediger. Waar hij trouwens niemand hinderde
Dus bewijs het maar want tot nu toe is deze claim van jou nergens op gebaseerd
bewijs dan met je praatjes. Het was namelijk helemaal niet 'duidelijk'quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nagenoeg gelijk is niet genoeg. Je staat of wel buitenspel, of niet. En het was al duidelijk te zien dat hij buitenspel stond. En omdat hij buitenspel stond, en de bal langs hem ging, stond hij hinderlijk buitenspel.
Blijkbaar ben je niet helemaal bekend met de buitenspel regels.
Hij wist het inderdaad ook. Maar hij gaf aan dat hij de bal niet raakte. Je zag hem ook ' no touch' roepen. Maar de goal werd terecht afgekeurd omdat hij in zijn buitenspel positie natuurlijk wel hinderlijk aanwezig was.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al hopeloos afgeleid. Maar aan de reactie van Ronaldo te zien (die er amper was dus) denk ik idd dat hij gewoon buitenspel stond en het ook zelf wist.
Real wint dat wel, helaas.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:33 schreef WethouderHekking het volgende:
Real - Juventus wordt wel een finale om naar uit te kijken.
tegen Monaco jaquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Juve maakt ook wel indruk hoor.
Het bewijs is al geleverd in de herhaling, die ik helaas niet nogmaals kan laten zien. Maar volgens mij wil je het ook gewoon niet zien.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
bewijs dan met je praatjes. Het was namelijk helemaal niet 'duidelijk'
Ronaldogod is boos dat hij niet heeft gescoord.quote:
Nou zegquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jammer, het was hier net gezellig
quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jammer, het was hier net gezellig
ik wil het graag zien want ik zag in de herhaling geen buitenspel maar hoor graag jouw analyse met de beeldenquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het bewijs is al geleverd in de herhaling, die ik helaas niet nogmaals kan laten zien. Maar volgens mij wil je het ook gewoon niet zien.
vorige week anders nog 3x waardoor real nu doorgaatquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ronaldogod is boos dat hij niet heeft gescoord.
Roept nu al zijn natuurkrachten aan.
Ik heb al een keer mijn liefde aan jou verklaard, maar daar reageerde je niet op....quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Ik vind jou echt heel aardig, ik vind het ontzettend jammer dat dit niet wederzijds is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |