Natuurlijk weet Karina dit, die kijkt zulke ordinaire programma's.quote:
Jongens zie hier: de leukste thuis.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
24 Kitchen, de Koninkle wordt namelijk aardig geroosterd
XD
Maakt niet uit, als je maar in de keuken blijftquote:
Echt hequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:28 schreef Zorro het volgende:
Er zal ook eens niet gescoord worden als het topic dicht is
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de 2-1 zo valt, ben je spekkoper.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit het spettacolo wel zo'n beetje geweest is. 2-1 hangt in de lucht
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, de onwetendheid. Straks scoort Ronaldo gewoon de 2-1. Acht van de laatste negen CL-goals kwamen van Ratatata Ronaldo.
Wat een heerlijk toernooi he.quote:
Of 3.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt heNou hopelijk nog 1 of 2 van atleti dan.
Ik vond je moeder gisteren leuker, hoorquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jongens zie hier: de leukste thuis.
Zet ik voortaan mijn tv daar (en laptop). Daar staat wel de drank dus op zich goed idee van jequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je maar in de keuken blijft
Was ook bizar hoe Gabi aan het flippen was.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Goede scheids. Dit is de 1e scheids die kaartje vragen kaartje krijgen hanteert.
lekker.
Moesten ze bij de start van de wedstrijd ook.quote:
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:29 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik vond je moeder gisteren leuker, hoor
Als je aan het begin van de tweede helft net zo vaak moet scoren als aan het begin van de wedstrijd heb je twee keer zo weinig tijd. Maar da's logisch.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moesten ze bij de start van de wedstrijd ook.
nu ook terwijl ze 2x gescoord hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moesten ze bij de start van de wedstrijd ook.
Zal niet de eerste keer zijn dat een Spaanse ploeg met 5-1 verliest.quote:
Ze kunnen anders ook met 12-1 winnenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat een Spaanse ploeg met 5-1 verliest.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat een Spaanse ploeg met 5-1 verliest.
Opstootjesgenotquote:
Nee hoor, dat wordt Free Fightquote:
Dat is best een leuke kerel eigenlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goed mooiboy kapsel heeft ISCO trouwens tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Beetje tenger.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is best een leuke kerel eigenlijk.
Mwah ik kijk als eerste naar het gezicht/hoofd/haar. Daarna pas naar de rest. Moet jij toch wetenquote:
naja voor mij als het een leuk meisje is dan zeg ik gewoon gaan met die banaanquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik kijk als eerste naar het gezicht/hoofd/haar. Daarna pas naar de rest.
Je moeder is een leuke kerel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft echt mijn haarstijl genakt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat als ze jouw banaan niet lust?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja voor mij als het een leuk meisje is dan zeg ik gewoon gaan met die banaan
NRC is hier nu een stukje over aan het schrijven.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je iemand voor het eerst ziet he. De rest kom je later pas achter.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gay kapselquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft echt mijn haarstijl genakt.
[ afbeelding ]
Mijn geluk inderdaad. Die 60 kilo overgewicht lijkt dan ineens mee te vallen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik kijk als eerste naar het gezicht/hoofd/haar. Daarna pas naar de rest. Moet jij toch weten![]()
Strak naar achter is baas.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft echt mijn haarstijl genakt.
[ afbeelding ]
natuurlijk. ik blijf bescheiden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je iemand voor het eerst ziet he. De rest kom je later pas achter.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geluk inderdaad. Die 60 kilo overgewicht lijkt dan ineens mee te vallen.
Gatverdammequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geluk inderdaad. Die 60 kilo overgewicht lijkt dan ineens mee te vallen.
of moet ik hem als voorbeeld gebruiken?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je iemand voor het eerst ziet he. De rest kom je later pas achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |