Niet eens voor een mocro juichen. Nep Marokaanquote:
Wat zei hij dan? 'Om het nog spannend te maken moet Atletico vroeg scoren' of iets dergelijks ?quote:
Kolkend stadion, je kent het wel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? 'Om het nog spannend te maken moet Atletico vroeg scoren' of iets dergelijks ?
Zizou en Benatia(half Algerijn) , beide Berbersquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet eens voor een mocro juichen. Nep Marokaan
Ik heb nu al spanning voor morgen verdommequote:Op woensdag 10 mei 2017 20:56 schreef franklop het volgende:
Laat het hier nog maar spannend worden. Zolang dat morgen maar niet zo is.
Ik gek genoeg nietquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nu al spanning voor morgen verdomme
Laat Ramos het niet horen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Atléti dat weer eens scoort uit een corner.
Alles op de counter cornerquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Atléti dat weer eens scoort uit een corner.
Nou enquote:
Ik hoop juist van wel, want kwalitatief wordt dat een dramatische wedstrijd zoals elke EL wedstrijd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:56 schreef franklop het volgende:
Laat het hier nog maar spannend worden. Zolang dat morgen maar niet zo is.
Het zijn Spaanse ploegen he. Toneelspelen, matennaaien en schoppen hoort er nou eenmaal bij daar.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
Dat kaartvragen is zo vies smerig walgelijk he.
Ik hoor er dan ook zo´n kinderstem bij.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het zijn Spaanse ploegen he. Toneelspelen, matennaaien en schoppen hoort er nou eenmaal bij daar.
Krul had hem gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:03 schreef JanCees het volgende:
die moet navas gewoon hebben godverdomme zeg
zou me niet verbazen zo'n walgelijke club is het welquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:03 schreef PSVCL het volgende:
Ze hebben iets in het drinken van Real gedaan.
Juve wint de CL toch wel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:03 schreef bianconeri het volgende:
Hmm 2-0. Bijzonder. Zou de finale voor Juve alleen maar makkelijker maken als Atletico door zou gaan. Maar alsnog dit mag Real gewoon niet weggeven tegen zo'n ploeg.
Nounou, penaltykiller dit dat allesquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die kan voor geen meter keepen. Mag hopen dat hij niet meer in Newcastle te zien is.
Iemand die zo reageert als jijquote:
Bij competitie manager 97/98 kon je slaapmiddel in de thee van de tegenstander doen. Misschien heeft Simeone dat ook wel gespeeld....quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:03 schreef PSVCL het volgende:
Ze hebben iets in het drinken van Real gedaan.
Neem de wereld iets minder serieus bianconeri, zou je goed doenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die zo reageert als jij
Want dit had jij zeker voorspeld? Dan hoop ik dat je een weddenschap had lopen want dan ben je nu een miljonair.
Atletico kan niet mooi voetballen en je verwacht niet dat Real er wat van maken.
Dat er dan alsnog iets van gemaakt wordt is gewoon een wonder.
Maar jij zag het natuurlijk al in je glazen bol.
Ik zie dan meer Messi erbij met zijn babyface (al heeft hij daar tegenwoordig al wat aan gedaan maar toch hij kan er wat van).quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Ik hoor er dan ook zo´n kinderstem bij.
MENEER MENEER HIJ MOET EEN KAART HIJ MOET EEN KAART MENEER MENEER!!
Nam ie je moeder maar iets minder serieus.....quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neem de wereld iets minder serieus bianconeri, zou je goed doen
Nou nou nou.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nam ie je moeder maar iets minder serieus.....
Ik ben wel de laatste die het serieus neemt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Neem de wereld iets minder serieus bianconeri, zou je goed doen
Met risico dat het per ongeluk in de thee van je eigen team belanddequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij competitie manager 97/98 kon je slaapmiddel in de thee van de tegenstander doen. Misschien heeft Simeone dat ook wel gespeeld....
laten we het hopenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Atleti komt met 4-0 voor. Real scoort in 90+1 de 4-1 en in 90+7 valt de 5-1
ZO'n wedstrijd is het wel
Hahaha, de onwetendheid. Straks scoort Ronaldo gewoon de 2-1. Acht van de laatste negen CL-goals kwamen van Ratatata Ronaldo.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:06 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt 3-0 en dan scoort Ramos in blessuretijd de 3-1
ik zou het buffon zo hard gunnenquote:
Ajax morgenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Is er ooit een team geweest dat een 3-0 thuisoverwinning weg heeft gegeven?
Nee, nooitquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Is er ooit een team geweest dat een 3-0 thuisoverwinning weg heeft gegeven?
ronaldo soms ook....quote:
Oe die is best eng ja.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Simeone's ex-vrouw kan iedereen hier slopen.
[ afbeelding ]
Soort Demi Moore op steroids en HGHquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds een belachelijke regel dus die tel ik niet mee.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat uitdoelpunt telt dubbel dus niet waar
Een verschil tussen 0 of 1 uitgoals vind ik toch altijd wel behoorlijk belangrijk. Prikt Real er eentje in moet Atleti er al 5 maken.quote:
Gratenpakhuisquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk niet. Bij 4-1 is 3-0 genoeg, bij 3-0 moet je 4-0 winnen.quote:
Wat jij mee telt vind ik niet zo rullevantquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nog steeds een belachelijke regel dus die tel ik niet mee.
In principe niet, want als je uit 4-2 verliest en het thuis 0-0 wordt dan ben je gewoon uitgeschakeldquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat uitdoelpunt telt dubbel dus niet waar
Ze schroeft zo je piemel eraf.quote:
Troost je, ik keek ook niet, tot ik op deze topshow werd geattendeerdquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goffer ik dacht dat deze om des keizers baard zou zijn dus nu kan ik niet kijken
Maar ik kan ook niet inschakelenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Troost je, ik keek ook niet, tot ik op deze topshow werd geattendeerd
Inderdaad, straks scoren ze een keer en dan is het klaarquote:
Je bent in de war met PSV zondagquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goffer ik dacht dat deze om des keizers baard zou zijn dus nu kan ik niet kijken
Goffer? N.E.C. speelt niet hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de 2-1 zo valt, ben je spekkoper.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ik kan ook niet inschakelen
Zit je weer onder de plak?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit het spettacolo wel zo'n beetje geweest is. 2-1 hangt in de luchtquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 dagen rust is minimaal.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Gewoon best of 3 series invoeren waarbij iedere wedstrijd een winnaar moet kennen en stoppen met die 2 wedstrijden en uitdoelpunten onzin. Dat en zo'n best of 3 serie gewoon in een week spelen, 2 of 3 dagen rust is zat.
hoe doe je dat met uit en thuis dan?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Gewoon best of 3 series invoeren waarbij iedere wedstrijd een winnaar moet kennen en stoppen met die 2 wedstrijden en uitdoelpunten onzin. Dat en zo'n best of 3 serie gewoon in een week spelen, 2 of 3 dagen rust is zat.
Een stadion zoals er steeds minder zijn, rauw en ruig. Aangetast door de tand des tijdsquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Toch jammer dat het Vicente Calderon weg gaat
Ik ben er afgelopen zomer nog geweest, een stadion met karakter
in 3 wedstrijden?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet. Verlengen met minder man en daarna shootouts gok ik wat hij wil
Een bijzondere ervaring was het ook, tijdens de rondleiding waren mijn vriendin en ik de enige niet- Spanjaarden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een stadion zoals er steeds minder zijn, rauw en ruig. Aangetast door de tand des tijds
Vraag dat eens aan IJshockeyers, die zijn na een wedstrijd misschien nog wel meer fysiek afgepeigerd dan voetballers. Heerst gewoon een luie cultuur in de voetballerij.quote:
Nope ben niet thuis maar niet onder de plak, das morgen pasquote:
Is gewoon wetenschappelijk onderzoek naar gedaanquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vraag dat eens aan IJshockeyers, die zijn na een wedstrijd misschien nog wel meer fysiek afgepeigerd dan voetballers. Heerst gewoon een luie cultuur in de voetballerij.
Dat zal daar wel net zo erg zijn als bij Camp Nou.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een bijzondere ervaring was het ook, tijdens de rondleiding waren mijn vriendin en ik de enige niet- Spanjaarden.
Dat was bij Real wel anders![]()
Zijn ze niet fysiek afgepeigerd omdat ze elkaar steeds op hun bek slaan?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vraag dat eens aan IJshockeyers, die zijn na een wedstrijd misschien nog wel meer fysiek afgepeigerd dan voetballers. Heerst gewoon een luie cultuur in de voetballerij.
Wetenschappelijk overtuigend bewijs?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is gewoon wetenschappelijk onderzoek naar gedaan
Winnen. Dus daarom elke keer verlengen en strafschoppen zodat er sowieso een winnaar is. Als je 2x hebt gewonnen ben je winnaar.quote:
"Rust" is nogal een variabel begrip aangezien ze de dag erna gewoon weer trainenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is gewoon wetenschappelijk onderzoek naar gedaan
Oke hoe doe je dat met uit en thuis spelen?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Winnen. Dus daarom elke keer verlengen en strafschoppen zodat er sowieso een winnaar is. Als je 2x hebt gewonnen ben je winnaar.
Wetenschappelijk overtuigend bewijs. Arno zou trots op me moeten zijn, en eigenlijk de hele voetbalwereldquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk overtuigend bewijs?
Hoor ik dat goed?
stompzinnig idee danquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het team met de meeste punten uit eerdere wedstrijden speelt 2 keer thuis.
Dat legt gezicht uit. Of op neutraal terrein spelen? Maar dat is niet zo leuk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke hoe doe je dat met uit en thuis spelen?
Laten we de kaart dan vaststellen voor 90+5, win winquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Een groot feest om die man te zien voetballen.
Ook goed. Als hij de poulewedstrijd tegen Feyenoord maar niet mist.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Laten we de kaart dan vaststellen voor 90+5, win win
Dus doelpunten maken verder niet uit? Krijg je allemaal 1-0 wedstrijden met oersaaie verdedigende ploegenquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Winnen. Dus daarom elke keer verlengen en strafschoppen zodat er sowieso een winnaar is. Als je 2x hebt gewonnen ben je winnaar.
Hehe dat zou wel grappig zijn ja, van te voren bedenken: alleen doelpunten van kale spelers of die met baarden of die zonder tattoosquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Alleen doelpunten van mannen met baarden laten tellen.
Ik denk op zich, los van dat idee, dat het systeem met uitgoals juist zorgt voor verdedigender voetbalquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus doelpunten maken verder niet uit? Krijg je allemaal 1-0 wedstrijden met oersaaie verdedigende ploegen
Gewoon die hele wedstrijd overslaan en meteen penalties nemen,quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus doelpunten maken verder niet uit? Krijg je allemaal 1-0 wedstrijden met oersaaie verdedigende ploegen
Pirloquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Alleen doelpunten van mannen met baarden laten tellen.
Uitdoelpunten tellen niet dubbelquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als je stopt met dat onzinnige dubbel tellen van uitdoelpunten niet.
Je stream loopt achterquote:
Nee maar je moet wel winnen he en hoe doe je dat? Door te scoren. Als je gelijk maakt moet je verlengen of gokken op pingels.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beetje babbelen over hoe voetbal kan/zou moeten zijn is toch best johquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:20 schreef Gezicht het volgende:
Verder excuses dat ik hier mijn IJshockey-ideologie kom verkondigen![]()
Ik blijf het huidige systeem gewoon oneerlijk en achterhaald vinden.
Ik vergeef het je hoorquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:20 schreef Gezicht het volgende:
Verder excuses dat ik hier mijn IJshockey-ideologie kom verkondigen![]()
Ik blijf het huidige systeem gewoon oneerlijk en achterhaald vinden.
Gras is groen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Turk heeft het helemaal niet in de hand.
Is ook gewoon een drama van een scheidsquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit was ook zijn bolletje hoor, dat zag je wel in de slow-motion, hoe zijn zongebruinde huidje even anders bewoog dan zijn schedel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Geraakt worden op de schouder en rollebollend met de handen op je voorhoofd.
Proud.
Zijn rode fluitje wel hoor, en wat gele kaarten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom worden er voor de Champions League wedstrijden niet louter Europese scheidsrechters ingezet?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Turken zijn geboren voor rellen. Een dag niet gereld is een dag niet geleefd. Het Taksimplein ademt rellen, het Rotterdamse consulaat ademt rellen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ja, maar 1-0 is genoeg. Dat werkt catenaccio in de hand. Mourinho vindt het wel een leuk idee jaquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar je moet wel winnen he en hoe doe je dat? Door te scoren. Als je gelijk maakt moet je verlengen of gokken op pingels.
Weet ik veelHet is maar een fantasietje he.
In Rotterdam-West is het rustig momenteel, en daar spreken we geen Nederlandsquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Turken zijn geboren voor rellen. Een dag niet gereld is een dag niet geleefd. Het Taksimplein ademt rellen, het Rotterdamse consulaat ademt rellen.
''Zijn bolletje''quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit was ook zijn bolletje hoor, dat zag je wel in de slow-motion, hoe zijn zongebruinde huidje even anders bewoog dan zijn schedel.
Turkije zit toch in de UEFA?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom worden er voor de Champions League wedstrijden niet louter Europese scheidsrechters ingezet?
even gefixed.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Turk heeft het totaal niet in de hand.
Die zijn nog aan het bijkomen van afgelopen zondagquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In Rotterdam-West is het rustig momenteel, en daar spreken we geen Nederlands
Da's Zuidquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die zijn nog aan het bijkomen van afgelopen zondag
Hoeveel staat-ie? 1.02?quote:
Hofplein, Coolsingel, Meent is geen Zuidquote:
Ook geen Westquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hofplein, Coolsingel, Meent is geen Zuid
Graagquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:23 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mogen ze wel wat consequenter doen dan 2 x in het jaar
Dat waren nog eens tijden op het schoolpleinquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:24 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Dat is inclusief de scheidsrechters?
5v5 met vliegende keep genot
Oke Scrummiequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een vervelend ventje
Ze kwamen wellicht uit heel Rotterdam en omstreken, overigens zullen ze vast niet allemaal Feyenoordsupporter zijn geweest, een groep deed ook me om te rellen, die wisten niet eens dat Feyenoord speelde die dag en hebben vermoedelijk nog geen wedstrijd gezien dit seizoenquote:
Echt waar?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze kwamen wellicht uit heel Rotterdam en omstreken, overigens zullen ze vast niet allemaal Feyenoordsupporter zijn geweest, een groep deed ook me om te rellen, die wisten niet eens dat Feyenoord speelde die dag en hebben vermoedelijk nog geen wedstrijd gezien dit seizoen
Nee, dat was een grapjequote:
@AnalistHeitinga is er niks bij.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze kwamen wellicht uit heel Rotterdam en omstreken, overigens zullen ze vast niet allemaal Feyenoordsupporter zijn geweest, een groep deed ook me om te rellen, die wisten niet eens dat Feyenoord speelde die dag en hebben vermoedelijk nog geen wedstrijd gezien dit seizoen
24 Kitchen, de Koninkle wordt namelijk aardig geroosterdquote:
The Roast is nooit op 24kichen hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
24 Kitchen, de Koninkle wordt namelijk aardig geroosterd
XD
Jij kan het weten jaquote:
Kunnen we Hans van Breukelen daar nog voor opgeven?quote:
Bedanktquote:
Meerderheid aangehouden personen heeft niks met Feyenoord volgens de politie.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |