Duidelijk dan toch waarom ze het dragen?quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:47 schreef BoneThugss het volgende:
Zo'n bril kost dus gewoon 2 tot 3000 euro
Je ziet het steeds meer. Maar je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:48 schreef Plompzakker het volgende:
Boef is ook een complete mongool dus het past hem wel
Nog slecht voor je ogen ook geloof ik.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Duidelijk dan toch waarom ze het dragen?
Nee.quote:
Ewa, homie.quote:
Ook, maar vooral dat bv Broederliefde deze 'trend' ook overneemt. Ze lijken nog stommer dan normaal.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is dan de klacht? Het ontwerp van de brillen?
broedeliefdequote:Op woensdag 10 mei 2017 16:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ook, maar vooral dat bv Broederliefde deze 'trend' ook overneemt. Ze lijken nog stommer dan normaal.
is ookquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:58 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb dit echt nog nooit gezien.
Maar goed, ik kijk dan ook gelukkig niet naar Boef en Broederliefde.
Woon je in een grote stad?quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:58 schreef Joran-Joran het volgende:
Alleen maar mooi, dan kunnen ze daarna aan de platinum met diamanten contactlenzen om pas echt te laten zien hoeveel geld ze hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nog slecht voor je ogen ook geloof ik.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Alleen maar mooi, dan kunnen ze daarna aan de platinum met diamanten contactlenzen om pas echt te laten zien hoeveel geld ze hebben.
Dat is BOEF, uiteraard.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:06 schreef Pg_up het volgende:
Wow, wie is die intelligente jongen in de OP?
je moeder zag vannacht mijn big poppa.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is BOEF, uiteraard.
Skinny boy maar me dick noemt ze Big Poppa.
Godverdomme.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:09 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je moeder zag vannacht mijn big poppa.
Een beetje heel erg.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:10 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Je ziet er zo idd wel beetje uit als een nerdje
Wat heeft Jort Kelder ook alweer gepresteerd? Ik vergeet dat altijd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Een beetje heel erg.
Iemand als Jort Kelder moet zulke shit dragen. Mensen die daadwerkelijk wat hebben gepresteerd.
Lauren Verster gedaanquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:26 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Wat heeft Jort Kelder ook alweer gepresteerd? Ik vergeet dat altijd.
fixed.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Een beetje heel erg.
Iemand als Jort Kelder moet zulke shit dragen. Mensen die daadwerkelijk wat hebben gepresteerd. gepresenteerd.
maakt goede TV en hij is niet voor niets multimiljonairquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:26 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Wat heeft Jort Kelder ook alweer gepresteerd? Ik vergeet dat altijd.
Truequote:
De verspreider van jet juiste woord.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:46 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Wederom een terechte klacht van de leider van de #ALTIJDREADYGANG![]()
Tevens Boef
Welke bril?quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
Inderdaad fucking lelijke brillen.
Dit vind ik bijvoorbeeld een mooie bril
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Of zo eentje
[ afbeelding ]
Denkt dat ie het daarom ook doet. Dat ie niet als badboy overkomt in dat programmaquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:10 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Je ziet er zo idd wel beetje uit als een nerdje
Hij komt eerder over als een wannabe die een bril heeft opgezet.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:29 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denkt dat ie het daarom ook doet. Dat ie niet als badboy overkomt in dat programma
Dat kapsel ook gewoon...quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:47 schreef BoneThugss het volgende:
Ewa, tis je boy.
Na deze pauperintro, het volgende. Ik snap die achterlijke brillen rage niet.
Eerst BOEF met dat achterlijke Cartier brilletje.
[ afbeelding ]
Zo'n bril kost dus gewoon 2 tot 3000 euro.![]()
Je komt ook echt niet slimmer over of zo, je ziet eruit als een complete mongool.
http://www.4doptiek.nl/collectie/merken-2/cartier-1
Jij bent toch 40?quote:
?quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:26 schreef GetRekt het volgende:
overigens koop je de echte ook niet voor 3k, die gaan vaker richting de 5/6 weg.
Ook zijn er echte modellen Cartier (bijvoorbeeld de Rivoli) die voor 750/1000 max weggaan.
Bedankt voor deze informatie, maar wat hij draagt is dus echt vintage?quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:26 schreef GetRekt het volgende:
@BoneThuggs;
Meeste van die Cartier brillen zijn nep as fuck.
Weet het omdat ik geregeld in horloges en dergelijke handel, overigens koop je de echte ook niet voor 3k, die gaan vaker richting de 5/6 weg.
Ook zijn er echte modellen Cartier (bijvoorbeeld de Rivoli) die voor 750/1000 max weggaan.
Niet alles is goud wat er blinkt, zeker niet bij de meeste rappers.
Deze gast (Ad Killa Ink) weet heel goed waar hij het over heeft;
Wat heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb zo'n bril.![]()
Geen designer kleding dragen.
Paupers.
Heerlijk!quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Of zo eentje
[ afbeelding ]
18-24k goud gebruiken voor frames en er dan achter komen dat alleen al de goudprijs in ruwe waarde rond de 2k-1800 euro is. Denk dat dat naast vakmanschap de grootste reden is.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, maar wat hij draagt is dus echt vintage?
Vijf tot 6 duizend euro voor een bril.![]()
Waarom zijn die dingen zo duur dan?
Heel interessant, ook dat over die Rolex. Ik zou nog wel ooit een Cartier horloge willen hebben, die vind ik erg mooi. Ik heb wel eens gelezen dat de 'goedkopere' Rolex voor iets van 5 a 600 euro gemaakt wordt maar dat van die papieren wist ik niet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:25 schreef GetRekt het volgende:
[..]
18-24k goud gebruiken voor frames en er dan achter komen dat alleen al de goudprijs in ruwe waarde rond de 2k-1800 euro is. Denk dat dat naast vakmanschap de grootste reden is.
Alles wat de naam Cartier draagt is duur, met de reden dat het aangeraakt is door experts. Zelfde reden dat je een grill kunt kopen voor 200, en voor 2k. Vakmanschap wordt voor betaald.
Zelfde als dat ik 90% van de Rolexxen ontmasker als nep. Heb met regelmaat dat ze met bestaande waardepapieren aangeboden worden, echter dan wordt de Rolex voor een nepper vervangen. Check je vervolgens de waardepapieren, komen ze van een inbraak...
Laten we het erop houden dat waarde relatief is, echter vakmanschap en bronmateriaal bepalen daar wel een deel van.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:26 schreef GetRekt het volgende:
@BoneThuggs;
Weet het omdat ik geregeld in horloges en dergelijke handel, overigens koop je de echte ook niet voor 3k, die gaan vaker richting de 5/6 weg
Niet alles is goud wat er blinkt, zeker niet bij de meeste rappers.
Als je weet wat je doet staat bij de Rolex gewoon de matchende nummers tussen de lugs gestanst... Scheelt een hoop praatjes van gejatte papieren en whatnot, want je kan ze gewoon blanco kopenquote:Op donderdag 11 mei 2017 15:25 schreef GetRekt het volgende:
[..]
18-24k goud gebruiken voor frames en er dan achter komen dat alleen al de goudprijs in ruwe waarde rond de 2k-1800 euro is. Denk dat dat naast vakmanschap de grootste reden is.
Alles wat de naam Cartier draagt is duur, met de reden dat het aangeraakt is door experts. Zelfde reden dat je een grill kunt kopen voor 200, en voor 2k. Vakmanschap wordt voor betaald.
Zelfde als dat ik 90% van de Rolexxen ontmasker als nep. Heb met regelmaat dat ze met bestaande waardepapieren aangeboden worden, echter dan wordt de Rolex voor een nepper vervangen. Check je vervolgens de waardepapieren, komen ze van een inbraak...
Laten we het erop houden dat waarde relatief is, echter vakmanschap en bronmateriaal bepalen daar wel een deel van.
Oprechte vraag: waarom zo'n bedrag uitgeven voor een bril die er totaal mediocre uit ziet?quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Misschien eens binnenlopen bij Cartier want die 5/6k is gewoon bullshit. Zowel voor nieuw als vintage. Mocht je overigens net zo'n achterlijke bedragen hanteren voor de horloges waarvan je de inkoop doet heb ik nog wel een 14060 sub voor je liggen.
Loop zelf overigens met onderstaande vintage Cartier Vendome.
[ afbeelding ]
Exclusief, apart(18kt), vakmanschap en gezien vintage blijft het zijn geld waard.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waarom zo'n bedrag uitgeven voor een bril die er totaal mediocre uit ziet?
Geloof je het zelf?quote:
Ok, ok. Ik zal dat waarschijnlijk nooit begrijpen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Exclusief, apart(18kt), vakmanschap en gezien vintage blijft het zijn geld waard.
Maar niet omdat je dan beter kan zien?quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Exclusief, apart(18kt), vakmanschap en gezien vintage blijft het zijn geld waard.
Zou niet de eerste keer zijn dat men zich voor doet als een of andere paperboy en vervolgens nooit over de brug komt. Ze gaan vaak ook zo lekker op hun bek over van die kleine detailsquote:Op donderdag 11 mei 2017 15:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
Als dit waar is.![]()
![]()
Hij moet wel even een fototje posten, net zoals jij.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat men zich voor doet als een of andere paperboy en vervolgens nooit over de brug komt. Ze gaan vaak ook zo lekker op hun bek over van die kleine details
Kwam deze voor een redelijk achterlijk bedrag tegen(zo'n 50% van wat ze normaal op ebay of via iets als Vestiaire collective doen) dus is in princiepe sowieso winst, maar daar heb ik hem niet voor gekocht. Of zoiets op den duur meer waard word? Ze gaan gestaag maar traag, dus als geweldige investering moet je het niet kopen. Je zal er in ieder geval nooit geld op veliezen, de vintage stukken that is.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hij moet wel even een fototje posten, net zoals jij.![]()
Wat heb je er ooit zelf voor betaald en wordt zo iets ook meer waard met de tijd?
Wie is die eerste?quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Of zo eentje
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel als een goede deal en ik vind deze tenminste niet zo patserig. Maar draag je dat ding altijd, of alleen op het werk?quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kwam deze voor een redelijk achterlijk bedrag tegen(zo'n 50% van wat ze normaal op ebay of via iets als Vestiaire collective doen) dus in in princiepe sowieso winst, maar daar heb ik hem niet voor gekocht. Of zoiets op den duur meer waard word? Ze gaan gestaag maar traag, dus als geweldige investering moet je het niet kopen. Je zal er in ieder geval nooit geld op veliezen, de vintage stukken that is.
Dat 'ie wat minder patserig zal waarschijnlijk door de wat klassiekere vormen komen en 't feit dat het een redelijk slank montuur is. Draag 'm afhankelijk van wat ik verder aan heb, maar is wat dat betreft voor mij gewoon 'n daily.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een goede deal en ik vind deze tenminste niet zo patserig. Maar draag je dat ding altijd, of alleen op het werk?
De klacht gaat ook meer over 'rappers' die ineens geld teveel hebben en dan mooie merken gaan verpesten door shit te gaan dragen die ze eigenlijk niet kunnen betalen. Dat vind ik ook van Rolex, iedere sjappie met een beetje geld draagt ze tegenwoordig. Daarom zou ik nu eerder voor Breitling gaan, redelijk aso-proof.
Nee grapje G.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
Als dit waar is.![]()
![]()
Geen videoclip maken met zeeman en wibra kledingquote:Op donderdag 11 mei 2017 16:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee grapje G.
Heb wel designer kleding.
Die gast met die rode jas in de thumb lijkt wel Alberto.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee grapje G.
Alberto Stegeman?quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die gast met die rode jas in de thumb lijkt wel Alberto..
Wie de fuck is Alberto?quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ga je schamen sukkel..
.
.
Haha, die heb ik gezien ja. Leek voor een leek als ik wel heel erg echt. Ik heb even gezocht en dat zijn inderdaad mooie horloges, maar ook een mooi prijskaartje.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat 'ie wat minder patserig zal waarschijnlijk door de wat klassiekere vormen komen en 't feit dat het een redelijk slank montuur is. Draag 'm afhankelijk van wat ik verder aan heb, maar is wat dat betreft voor mij gewoon 'n daily.
Omtrent Rolex, 3kwart is nepBoef had tijd geleden zo'n wristshot gepost van hem met wat maten. Zijn Rolex van de 3 was de enige echte
Zo tjappie als dat Rolex wat dat betreft is, zo kamp is Breitling dan weer, hoewel 't de merken eigenlijk tekort doet. Is namelijk beide enorm mooi spul met ditto (bouw)kwaliteit. Bij Rolex is vooral hun oudere spul prachtig, zoek maar eens op een Rolex ref 6263 of een vroege ref 5512.
Humberto Tan.quote:
Ja, ik ook wel. Maar ik heb ook spul van Zara en zo.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee grapje G.
Welke merken dan?quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar ik heb ook spul van Zara en zo.
Tevens niet dagelijks in adamskostuum acclimatiseren in de stad.
Dat waren dan ook niet de goedkoopste Rolexen die ik daar opnoemquote:Op donderdag 11 mei 2017 16:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, die heb ik gezien ja. Leek voor een leek als ik wel heel erg echt. Ik heb even gezocht en dat zijn inderdaad mooie horloges, maar ook een mooi prijskaartje.![]()
Vind het ergens wel een beetje jammer, net zoals Gucci en Louis Vuitton.![]()
Zonde van die merken, ik zag foto's van je Rolex, mooi ding kerel.
Pics van je rolley?quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat waren dan ook niet de goedkoopste Rolexen die ik daar opnoemVooral die 6263 kun je een hele hele leuke auto van kopen
Dat 't jammer is van die merken ben ik 100% met je eens, maar aan de andere kant draag ik alles voor mij, dus 't boeit mij ook niet wat een ander denkt of denkt te weten.
Verder zijn er ook nog zat enorm mooie merken die nog niet ontdekt zijn door tjappies en de bazaar in Turkije(bijv. Brunello Cucinelli). En dank voor het complimentBen er ook blij mee.
Dat is ook de juiste instelling, ben je trouwens nooit bang dat iemand hem wil stelen? Je hebt toch een klein fortuin om je pols. En de een koopt een mooie auto een andere een mooi klokje, of allebei natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat waren dan ook niet de goedkoopste Rolexen die ik daar opnoemVooral die 6263 kun je een hele hele leuke auto van kopen
Dat 't jammer is van die merken ben ik 100% met je eens, maar aan de andere kant draag ik alles voor mij, dus 't boeit mij ook niet wat een ander denkt of denkt te weten.
Verder zijn er ook nog zat enorm mooie merken die nog niet ontdekt zijn door tjappies en de bazaar in Turkije(bijv. Brunello Cucinelli). En dank voor het complimentBen er ook blij mee.
Kijk in zijn PoHi bij horloges en horlogetechniek. Volgens mij heeft Wilders ongeveer dezelfde.quote:
Vind de band niet zo mooi.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kijk in zijn PoHi bij horloges en horlogetechniek. Volgens mij heeft Wilders ongeveer dezelfde.
Ik heb intussen 12 jaar geleden mijn eerste Omega gekocht van mijn zuur verdiende centen (de een wil een scooter, ik had graag een mooi horloge) en heb daar eigenlijk nooit "last" van gehad. Terwijl hij gewoon mee ging op vakantie, op stap, mountainbiken, urbexen en noem het allemaal maar op. Vooral zoiets als een Sub, de 5517 en de andere Milsubs zijn gebruikt door het Britse leger, dat kan allemaal wel tegen een stootjequote:Op donderdag 11 mei 2017 16:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is ook de juiste instelling, ben je trouwens nooit bang dat iemand hem wil stelen? Je hebt toch een klein fortuin om je pols. En de een koopt een mooie auto een andere een mooi klokje, of allebei natuurlijk.![]()
En mooi om later eventueel aan je kinderen te geven of iets dergelijks.
Yes, dit type Rolex wordt niet meer gemaakt, althans, deze heeft nog de case size en band van de Subs die al sinds de 50's en 60's in productie zijn. De nieuwe hebben een kast van 42mm tov de 40mm van de oude en hebben een band met de middelste schakels gepolijst. Gezien mijn voorliefde voor vintage horloges en mijn relatief smalle pols was de keuze makkelijk. Prisewise kun je zoeken op Rolex 14060. Mocht je horloges leuk vinden kan ik je altijd dat horlogetopic in mijn PHi aanraden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Vind de band niet zo mooi.
Was die tweedehands en hoeveel heb je er voor betaald?
Of een koevoet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
Die boef heeft echt een kop om een breekijzer op krom te slaan
Mooie Vendome man. De bril in kwestie waar ik op doel was een ingezette Giverny (20 stuks nota bene VVS1, 0,3 ct totaal) met een verkoopwaarde van 8k...quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Misschien eens binnenlopen bij Cartier want die 5/6k is gewoon bullshit. Zowel voor nieuw als vintage. Mocht je overigens net zo'n achterlijke bedragen hanteren voor de horloges waarvan je de inkoop doet heb ik nog wel een 14060 sub voor je liggen.
Loop zelf overigens met onderstaande vintage Cartier Vendome.
[ afbeelding ]
[..]
Als je weet wat je doet staat bij de Rolex gewoon de matchende nummers tussen de lugs gestanst... Scheelt een hoop praatjes van gejatte papieren en whatnot, want je kan ze gewoon blanco kopen
Oké, misschien moet ik mijn sneer over de Vendome intrekken. Brunello Cucinelli is hands-down een van de vettere merken. Overigens zijn de Rolex'en die je bedoeld ook vrij zeldzaam in NL, ik krijg ze heeeeel zelden aangeboden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |