Dat is BOEF, uiteraard.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:06 schreef Pg_up het volgende:
Wow, wie is die intelligente jongen in de OP?
je moeder zag vannacht mijn big poppa.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is BOEF, uiteraard.
Skinny boy maar me dick noemt ze Big Poppa.
Godverdomme.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:09 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je moeder zag vannacht mijn big poppa.
Een beetje heel erg.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:10 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Je ziet er zo idd wel beetje uit als een nerdje
quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:58 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb dit echt nog nooit gezien.
Maar goed, ik kijk dan ook gelukkig niet naar Boef en Broederliefde.
Wat heeft Jort Kelder ook alweer gepresteerd? Ik vergeet dat altijd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Een beetje heel erg.
Iemand als Jort Kelder moet zulke shit dragen. Mensen die daadwerkelijk wat hebben gepresteerd.
Lauren Verster gedaanquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:26 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Wat heeft Jort Kelder ook alweer gepresteerd? Ik vergeet dat altijd.
fixed.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Een beetje heel erg.
Iemand als Jort Kelder moet zulke shit dragen. Mensen die daadwerkelijk wat hebben gepresteerd. gepresenteerd.
maakt goede TV en hij is niet voor niets multimiljonairquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:26 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Wat heeft Jort Kelder ook alweer gepresteerd? Ik vergeet dat altijd.
Truequote:
De verspreider van jet juiste woord.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:46 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Wederom een terechte klacht van de leider van de #ALTIJDREADYGANG![]()
Tevens Boef
Welke bril?quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
Inderdaad fucking lelijke brillen.
Dit vind ik bijvoorbeeld een mooie bril
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Of zo eentje
[ afbeelding ]
Denkt dat ie het daarom ook doet. Dat ie niet als badboy overkomt in dat programmaquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:10 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Je ziet er zo idd wel beetje uit als een nerdje
Hij komt eerder over als een wannabe die een bril heeft opgezet.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:29 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denkt dat ie het daarom ook doet. Dat ie niet als badboy overkomt in dat programma
Dat kapsel ook gewoon...quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:47 schreef BoneThugss het volgende:
Ewa, tis je boy.
Na deze pauperintro, het volgende. Ik snap die achterlijke brillen rage niet.
Eerst BOEF met dat achterlijke Cartier brilletje.
[ afbeelding ]
Zo'n bril kost dus gewoon 2 tot 3000 euro.![]()
Je komt ook echt niet slimmer over of zo, je ziet eruit als een complete mongool.
http://www.4doptiek.nl/collectie/merken-2/cartier-1
Jij bent toch 40?quote:
?quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:26 schreef GetRekt het volgende:
overigens koop je de echte ook niet voor 3k, die gaan vaker richting de 5/6 weg.
Ook zijn er echte modellen Cartier (bijvoorbeeld de Rivoli) die voor 750/1000 max weggaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |