Die gast met die rode jas in de thumb lijkt wel Alberto.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee grapje G.
Heb wel designer kleding.
Alberto Stegeman?quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die gast met die rode jas in de thumb lijkt wel Alberto..
Wie de fuck is Alberto?quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ga je schamen sukkel..
.
.
Haha, die heb ik gezien ja. Leek voor een leek als ik wel heel erg echt. Ik heb even gezocht en dat zijn inderdaad mooie horloges, maar ook een mooi prijskaartje.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat 'ie wat minder patserig zal waarschijnlijk door de wat klassiekere vormen komen en 't feit dat het een redelijk slank montuur is. Draag 'm afhankelijk van wat ik verder aan heb, maar is wat dat betreft voor mij gewoon 'n daily.
Omtrent Rolex, 3kwart is nepBoef had tijd geleden zo'n wristshot gepost van hem met wat maten. Zijn Rolex van de 3 was de enige echte
Zo tjappie als dat Rolex wat dat betreft is, zo kamp is Breitling dan weer, hoewel 't de merken eigenlijk tekort doet. Is namelijk beide enorm mooi spul met ditto (bouw)kwaliteit. Bij Rolex is vooral hun oudere spul prachtig, zoek maar eens op een Rolex ref 6263 of een vroege ref 5512.
Humberto Tan.quote:
Ja, ik ook wel. Maar ik heb ook spul van Zara en zo.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee grapje G.
Heb wel designer kleding.
Welke merken dan?quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar ik heb ook spul van Zara en zo.
Tevens niet dagelijks in adamskostuum acclimatiseren in de stad.
Dat waren dan ook niet de goedkoopste Rolexen die ik daar opnoemquote:Op donderdag 11 mei 2017 16:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, die heb ik gezien ja. Leek voor een leek als ik wel heel erg echt. Ik heb even gezocht en dat zijn inderdaad mooie horloges, maar ook een mooi prijskaartje.![]()
Vind het ergens wel een beetje jammer, net zoals Gucci en Louis Vuitton.![]()
Zonde van die merken, ik zag foto's van je Rolex, mooi ding kerel.
Pics van je rolley?quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat waren dan ook niet de goedkoopste Rolexen die ik daar opnoemVooral die 6263 kun je een hele hele leuke auto van kopen
Dat 't jammer is van die merken ben ik 100% met je eens, maar aan de andere kant draag ik alles voor mij, dus 't boeit mij ook niet wat een ander denkt of denkt te weten.
Verder zijn er ook nog zat enorm mooie merken die nog niet ontdekt zijn door tjappies en de bazaar in Turkije(bijv. Brunello Cucinelli). En dank voor het complimentBen er ook blij mee.
Dat is ook de juiste instelling, ben je trouwens nooit bang dat iemand hem wil stelen? Je hebt toch een klein fortuin om je pols. En de een koopt een mooie auto een andere een mooi klokje, of allebei natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat waren dan ook niet de goedkoopste Rolexen die ik daar opnoemVooral die 6263 kun je een hele hele leuke auto van kopen
Dat 't jammer is van die merken ben ik 100% met je eens, maar aan de andere kant draag ik alles voor mij, dus 't boeit mij ook niet wat een ander denkt of denkt te weten.
Verder zijn er ook nog zat enorm mooie merken die nog niet ontdekt zijn door tjappies en de bazaar in Turkije(bijv. Brunello Cucinelli). En dank voor het complimentBen er ook blij mee.
Kijk in zijn PoHi bij horloges en horlogetechniek. Volgens mij heeft Wilders ongeveer dezelfde.quote:
Vind de band niet zo mooi.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kijk in zijn PoHi bij horloges en horlogetechniek. Volgens mij heeft Wilders ongeveer dezelfde.
Ik heb intussen 12 jaar geleden mijn eerste Omega gekocht van mijn zuur verdiende centen (de een wil een scooter, ik had graag een mooi horloge) en heb daar eigenlijk nooit "last" van gehad. Terwijl hij gewoon mee ging op vakantie, op stap, mountainbiken, urbexen en noem het allemaal maar op. Vooral zoiets als een Sub, de 5517 en de andere Milsubs zijn gebruikt door het Britse leger, dat kan allemaal wel tegen een stootjequote:Op donderdag 11 mei 2017 16:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is ook de juiste instelling, ben je trouwens nooit bang dat iemand hem wil stelen? Je hebt toch een klein fortuin om je pols. En de een koopt een mooie auto een andere een mooi klokje, of allebei natuurlijk.![]()
En mooi om later eventueel aan je kinderen te geven of iets dergelijks.
Yes, dit type Rolex wordt niet meer gemaakt, althans, deze heeft nog de case size en band van de Subs die al sinds de 50's en 60's in productie zijn. De nieuwe hebben een kast van 42mm tov de 40mm van de oude en hebben een band met de middelste schakels gepolijst. Gezien mijn voorliefde voor vintage horloges en mijn relatief smalle pols was de keuze makkelijk. Prisewise kun je zoeken op Rolex 14060. Mocht je horloges leuk vinden kan ik je altijd dat horlogetopic in mijn PHi aanraden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Vind de band niet zo mooi.
Was die tweedehands en hoeveel heb je er voor betaald?
Of een koevoet.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
Die boef heeft echt een kop om een breekijzer op krom te slaan
Mooie Vendome man. De bril in kwestie waar ik op doel was een ingezette Giverny (20 stuks nota bene VVS1, 0,3 ct totaal) met een verkoopwaarde van 8k...quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Misschien eens binnenlopen bij Cartier want die 5/6k is gewoon bullshit. Zowel voor nieuw als vintage. Mocht je overigens net zo'n achterlijke bedragen hanteren voor de horloges waarvan je de inkoop doet heb ik nog wel een 14060 sub voor je liggen.
Loop zelf overigens met onderstaande vintage Cartier Vendome.
[ afbeelding ]
[..]
Als je weet wat je doet staat bij de Rolex gewoon de matchende nummers tussen de lugs gestanst... Scheelt een hoop praatjes van gejatte papieren en whatnot, want je kan ze gewoon blanco kopen
Oké, misschien moet ik mijn sneer over de Vendome intrekken. Brunello Cucinelli is hands-down een van de vettere merken. Overigens zijn de Rolex'en die je bedoeld ook vrij zeldzaam in NL, ik krijg ze heeeeel zelden aangeboden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |