SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ander soort humor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
steve carrol maakt the office USA beter
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Je was me net voor, gelukkig maar, mijn tt was minder aardig
Ik vind die man verre van humoristisch, krijg altijd de indruk dat ie zelf het hardst lacht om zichzelf.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij kent Ricky Gervais niet?![]()
* OscarMopperkont trekt Melting onder zijn steen vandaan.....
https://en.wikipedia.org/wiki/Ricky_Gervais
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Depeche Mode en U2 zag ik ooit samen, nou ja, op dezelfde dag dan, op Werchter 85
Weet niet meer wat dat destijds kostte, was dacht ik iets van tussen de 35 en 40 gulden."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
in mijn beleving stopte de serie toen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ander soort humor.
Toen Steve wegging werd de serie wel minder.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat is nog eens een programma zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Depeche Mode en U2 zag ik ooit samen, nou ja, op dezelfde dag dan, op Werchter 85
Weet niet meer wat dat destijds kostte, was dacht ik iets van tussen de 35 en 40 gulden.![]()
Rock Werchter is trouwens nu ook heel prijzig geworden.Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
wat een line-up... ik heb er twee van gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Depeche Mode en U2 zag ik ooit samen, nou ja, op dezelfde dag dan, op Werchter 85
Weet niet meer wat dat destijds kostte, was dacht ik iets van tussen de 35 en 40 gulden.
Vond vooral fijn dat het toen nog gewoon 1 dag was, die meerdaagse festivals is niks voor mij.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat een line-up... ik heb er twee van gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1985
de gloriedagen van Gerard JolingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, als je gaat kijken naar dingen als inflatie, de omzetting naar de euro.... kom je, als je het heeeeel zwart/wit en simpel uitrekent, op een prijsverhoging van 7,5 euro per jaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegenwoordig zijn die prijzen, als je er over nadenkt, best belachelijk, en men heeft gewoon geen keus, behalve niet gaan dan.
De shows zijn ook veel groter en duurder geworden dat weet ik ook, dat kost ook geld, laat me maar even in nostalgie zwijmelen, toen was het wmb leuker, ik ben een ouwe lul geworden gok ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, als je gaat kijken naar dingen als inflatie, de omzetting naar de euro.... kom je, als je het heeeeel zwart/wit en simpel uitrekent, op een prijsverhoging van 7,5 euro per jaar.
Even gerekend met Rock Werchter als voorbeeld.
Denk dat zaken als verzekering, veiligheid en beveiliging de grootste oorzaken zijn van de gestegen prijzen.
Daarentegen, David Bowie betaalde ik in 2003 gemiddeld 40 tot 60 euro voor een kaartje. Veel artiesten kan je nog steeds bezoeken voor rond de 50 euro voor een kaartje. Dus ach, in 14 jaar tijd valt het dus best mee met de prijsstijgingen voor concerten.
Excessen als Madonna, Stones, U2 etc. even niet meegerekend. Want die waren in die tijd ook al duurder dan de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mo_Muffin op 09-05-2017 15:46:57 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De shows zijn ook veel groter en duurder geworden dat weet ik ook, dat kost ook geld, laat me maar even in nostalgie zwijmelen, toen was het wmb leuker, ik ben een ouwe lul geworden gok ik.* OscarMopperkont is ook van de "vroeger was alles beter" clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Het zijn volgens mij ook vooral festivals die qua prijs de laatste jaren erg gestegen zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, als je gaat kijken naar dingen als inflatie, de omzetting naar de euro.... kom je, als je het heeeeel zwart/wit en simpel uitrekent, op een prijsverhoging van 7,5 euro per jaar.
Even gerekend met Rock Werchter als voorbeeld.
Denk dat zaken als verzekering, veiligheid en beveiliging de grootste oorzaken zijn van de gestegen prijzen.
Daarentegen, David Bowie betaalde ik in 2003 gemiddeld 40 tot 60 euro voor een kaartje. Veel artiesten kan je nog steeds bezoeken voor rond de 50 euro voor een kaartje. Dus ach, in 14 jaar tijd valt het dus best mee met de prijsstijgingen voor concerten.
Excessen als Madonna, Stones, U2 etc. even niet meegerekend. Want die waren in die tijd ook al duurder dan de rest.
Artiestennaam AnotherRandomDJ, neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezellig topic, 5 tot 7 luisteraars in de nacht. Ik mocht ze bezig houden en we hebben er ook meteen een prospect DJ bij.
Ladieeeeeeeeeeeeeeeeeeees.......... and Gentleman....... And green monsters inhabiting trashcans. I Present YOU all.. *drumroll* anotherRandomdude
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:00 schreef just me het volgende:
wat een sukkels bij de stichting waarvoor ik werk:
" wij zijn u zeer erkentelijk voor bla bla bla ruim 16 jaar" " veel waardering voor inzet en betrokkenheid in de 24 jaar "
Ik ga hier zeker iets van zeggenquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga hier zeker iets van zeggen
zo is mijn inzet
Tja, anders sta je buitenspelquote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:14 schreef just me het volgende:
Ik ga mezelf de keuken insturen, er moet toch gegeten worden
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, anders sta je buitenspel
[ afbeelding ]
onder het aardappeltjes bakken ook nog een boomstam doorgezaagdquote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, anders sta je buitenspel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:57 schreef livelink het volgende:
Ik ben gisteren naar de theatertour van de Dijk geweest. Cadeautje van een vriendin van me![]()
Het was erg geslaagd! 'Oude' nummers in een nieuw arrangement.
volgens mij zei Lucky dat hij iemand kent die ermee bezig wasquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
Deze melding blijft steeds verschijnen:
[ afbeelding ]
Als je op refresh drukt, verschijnt de website gewoon weer.
Vast een vrouwtje met een spits neusje en buitenproportioneel grote oren...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij zei Lucky dat hij iemand kent die ermee bezig was
Wat tof!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:57 schreef livelink het volgende:
Ik ben gisteren naar de theatertour van de Dijk geweest. Cadeautje van een vriendin van me![]()
Het was erg geslaagd! 'Oude' nummers in een nieuw arrangement.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is vanavond trouwens de dienstdoende DJ en waarom heeft -ie zich nog niet in het topic gemeld?
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is vanavond trouwens de dienstdoende DJ en waarom heeft -ie zich nog niet in het topic gemeld?
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
Edit: heb mezelf wel even ingepland voor komende donderdag.![]()
Dat hoor ik helaas niet. Morgenavond ben ik ook niet thuis. Wellicht doe ik vrijdag een show.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
Ik had de elektricien over de vloer. Anders had ik wel even willen draaien.
Maar nu even onder de douche en daarna plat.
Edit: heb mezelf wel even ingepland voor komende donderdag.![]()
ik ben blij dat Symph niet thuis is, die vindt het leukquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net even 10 minuten gekeken en het is weer drama...
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net even 10 minuten gekeken en het is weer drama...
Ik draaien? ehm nietquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer ga jij draaien en if so, wat dan?
ik heb helemaal niet gekekenquote:
Veel leed, weinig vermaak...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De finale kijk ik soms als leedvermaak.
Oh zo ja!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar wat je dan zou draaien, je vindt veel leuk...
Je mag meerdere keren draaien, het hoeft niet allemaal in één keer...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo ja!
Ja kloptik heb wel een brede smaak,maar ik denk dat ik niet zou kunnen kiezen tussen al die muziek die ik zou willen laten horen
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag meerdere keren draaien, het hoeft niet allemaal in één keer...
Dat was nou ook weer niet de bedoeling...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik zou niet eens weten hoe dat moet , schiet al in de stress als ik daar over nadenk
Dat weet ikquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was nou ook weer niet de bedoeling...
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ikWie weet doe ik het wel een keer , ben zelf ook wel benieuwd
je hebt 2 dj's als stadsgenootquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik zou niet eens weten hoe dat moet , schiet al in de stress als ik daar over nadenk
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb in mijn shows al diverse nummers van het Songfestival gedraaid
De samenvatting voor het stemmen is nu, eens kijken wat er een beetje te pruimen is...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Elf en Oscar voor zover ik weet, GTA boy woont in de buurt van Zwolle dacht ikquote:
Die laatste telde ik wel mee.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Elf en Oscar voor zover ik weet, GTA boy woont in de buurt van Zwolle dacht ik
Ik zelfs een hele show.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
maar dat was wel leukquote:
Er komen bij mij ineens heel andere voorkeuren bovendrijven dan vooraf. Sommige nummers zijn live echt vakkundig om zeep geholpen, zoals België. En Slovenië, dat ik eigenlijk weinig aan vond, staat ineens als een huis.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De samenvatting voor het stemmen is nu, eens kijken wat er een beetje te pruimen is...
Het is wel handig wanneer je ook kan zingenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
Sommige nummers zijn live echt vakkundig om zeep geholpen, zoals België. En Slovenië, dat ik eigenlijk weinig aan vond, staat ineens als een huis.
waar kijk ik naar?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tijdelijk, tot en met zaterdag. Draait allemaal hier om:
dat hoor ik ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een Italiaan aan zijn naam te zien.
owquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het begint met een S en eindigt op ongfestival
blokkeer het met een redequote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat hoor je als DJ toch wel te weten![]()
Moet niet hèquote:
Gewoon even een vraagje, wie bedoelde je met de dienstdoende DJ?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
De avond is zowat voorbij.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon even een vraagje, wie bedoelde je met de dienstdoende DJ?
* knokkels meldt zich toch maar. Slaap is ook weer zo overrated
Het was gewoon grappig bedoeldquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon even een vraagje, wie bedoelde je met de dienstdoende DJ?
* knokkels meldt zich toch maar. Slaap is ook weer zo overrated
Dat zijn maar van die detailsquote:
Ja ik ga er ook zo in.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was gewoon grappig bedoeldIk moet helaas zo gaan slapen.
1. lijkt me toeval.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook zo in.
Wil ik als knipoog DJ knokkels - Dienstdoende DJ Meldt Zich inroosteren iets met een knipoog, vallen me twee dingen op.
1. Eerste letters van de shownaam komen overeen met een pasgetrouwde niet nader te noemen persoon hier
2. Roosterprogramma liep vast net toen ik klaar was met inroosteren, nu ben ik eruit gegooid.
1. Was ook toeval, grappig toch welquote:Op dinsdag 9 mei 2017 23:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
1. lijkt me toeval.
2. Gebeurd je wel vaker.
Of gewoon hier, bij de echte bazenquote:
Hoezo niet?quote:
verlopig ben ik luisteraarquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik denk dat je je gewoon wat meer moet focussen op het draaien van leuke shows en wat minder op alles eromheen. Dan komt het ongetwijfeld goed.
Het is wel een beetje alles of niks bij jou.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
zelfde als maanden geleden.
Nog steeds gestopt
Indeedeequote:Op woensdag 10 mei 2017 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Luisteraars zijn ook leuk hoor, maar Tailfox-shows willen we ook
Ben je tegenwoordig aan het vloggen?quote:
Ben weer te voorbarig...quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
zelfde als maanden geleden.
Nog steeds gestopt
op mijn fb staat er een. Ben nu alleen vooral aan het trainen voor de breakoutquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Luisteraars zijn ook leuk hoor, maar Tailfox-shows willen we ook
na januarie geen camera aangeraaktquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig aan het vloggen?
breakout, als in dat jeugdblad of je doorbraak?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
op mijn fb staat er een. Ben nu alleen vooral aan het trainen voor de breakout
als in 16 km rennen door een parcourquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
breakout, als in dat jeugdblad of je doorbraak?
sugeerrrrrrrquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:24 schreef knokkels het volgende:
"hey, ik neem een shaggie."
* knokkels loopt naar de voorkamer toe en pakt aansteker, bak met snoep en gaat weer naar de achterkamer.
Nou heb ik ook zin in snoepquote:Op woensdag 10 mei 2017 00:24 schreef knokkels het volgende:
"hey, ik neem een shaggie."
* knokkels loopt naar de voorkamer toe en pakt aansteker, bak met snoep en gaat weer naar de achterkamer.
Kitkat 2 verpakkingen voor 3 euro. Bleek een actie van vorige week te zijn, maar werd netjes gecorrigeerd, en uiteraard dropballenquote:
quote:
snel danquote:
Weirdoquote:
quote:
Was alleen een bericht erover niet genoeg?quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:46 schreef knokkels het volgende:
Okee dan. Iets te nieuwsgierig geweest met die video van Jevgeni Petrenko
Lapse in judgement..quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was alleen een bericht erover niet genoeg?
Pit ze.quote:Op woensdag 10 mei 2017 01:16 schreef knokkels het volgende:
Maar toch ga ik maar eens slapen, goeienacht allemaal![]()
Thnx just me.quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:08 schreef just me het volgende:
mogguh
oh beterschap in de ziekenboeg Diaan![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:08 schreef just me het volgende:
mogguh
oh beterschap in de ziekenboeg Diaan![]()
Goedemorgen beide.quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
:goedemorgen!
Ziekenboeg hier. Peaceman nog thuis, Twan last van de keel en ik ook maar wel minder. Alleen Lennon is nog fit.![]()
Het zonnetje schijnt in ieder geval, dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:21 schreef just me het volgende:
* just me heeft een rustig dagje ingepland
rustig opstarten en straks een eindje fietsen
zonnetje moet hier nog doorkomen maar dat komt wel goedquote:Op woensdag 10 mei 2017 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt in ieder geval, dus daar zal het niet aan liggen.
succes in ieder geval en als het niet meer gaat dan gaat het niet meerquote:Op woensdag 10 mei 2017 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vandaag geen tijd om me eraan over te geven. Heb een aantal afspraken staan waar ik niet onderuit kan. Maar dat komt wel goed. Denk ik.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:27 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemorgen.
Helaas een triest bericht: Robert Miles overleden
quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ook een goedemorgen allemaal,
Zon schijnt al dus een goed begin van de dag.
Ik heb hier ook nog een andere cd-single en zelfs een bijbehorend album in de kast liggen. Freedom heet dat nummer.quote:
Thnx. Die keelpijn van mij zal in de loop van de dag wel beter worden.Ik heb wel vaker een dagje keelpijn.quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen beide.
En vervelend zeg Diaan.Beterschap er mee.
Komt goed!quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
zonnetje moet hier nog doorkomen maar dat komt wel goed
[..]
succes in ieder geval en als het niet meer gaat dan gaat het niet meer
erg mooi...quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een andere cd-single en zelfs een bijbehorend album in de kast liggen. Freedom heet dat nummer.
Hier hetzelfde, hoewel de ergste keelpijn alweer voorbij is. Hier is het nu snotteren. En het eerste gehoest begint ook al. Kort verkoudheidje, gelukkig. Zondag de eerste klachten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. Die keelpijn van mij zal in de loop van de dag wel beter worden.Ik heb wel vaker een dagje keelpijn.
Dat heeft Twan ook. Het heerst volgens mij. Ik hoor veel mensen klagen over zere keel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, hoewel de ergste keelpijn alweer voorbij is. Hier is het nu snotteren. En het eerste gehoest begint ook al. Kort verkoudheidje, gelukkig. Zondag de eerste klachten.
Ik kende hem niet, dit nummer ken ik wel.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, hoewel de ergste keelpijn alweer voorbij is. Hier is het nu snotteren. En het eerste gehoest begint ook al. Kort verkoudheidje, gelukkig. Zondag de eerste klachten.
Lepel honing met kaneelquote:Op woensdag 10 mei 2017 08:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. Die keelpijn van mij zal in de loop van de dag wel beter worden.Ik heb wel vaker een dagje keelpijn.
Howdyquote:Op woensdag 10 mei 2017 08:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ook een goedemorgen allemaal,
Zon schijnt al dus een goed begin van de dag.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 08:27 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemorgen.
Helaas een triest bericht: Robert Miles overleden
Zo jong ookquote:Op woensdag 10 mei 2017 11:29 schreef knokkels het volgende:
[..]Tranceheld. RIP. May you play forever in the stars
Ja inderdaad, we scheel maar 7 jaar met elkaarquote:
Noem je Robert Miles nou scheel?quote:Op woensdag 10 mei 2017 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja inderdaad, we scheel maar 7 jaar met elkaar
Ik 2 jaarquote:Op woensdag 10 mei 2017 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja inderdaad, we scheel maar 7 jaar met elkaar
Ik zou het niet durven. Had wat in de zin veranderd. Was wat vergetenquote:
Honing =quote:
Flinke scheut whiskey er bij, beetje citroen...quote:Op woensdag 10 mei 2017 12:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Honing =
Kaneel =
Daaruit volgt dat honing + kaneel![]()
zijn
![]()
En gezond ook. De combinatie bedoel ik.
Deze man weetquote:Op woensdag 10 mei 2017 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Flinke scheut whiskey er bij, beetje citroen...
Need coffeequote:
Handig!quote:Op woensdag 10 mei 2017 12:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Need coffee![]()
Ik heb vandaag of morgen een afspraak. Volgens de dag vandaag, volgens de datum morgen.
Word ik over teruggebeldquote:
Hahaquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Word ik over teruggebeld![]()
Volgens mij is het op zich gewoon morgen
kaneel werkt als een anti suiker.quote:Op woensdag 10 mei 2017 12:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Honing =
Kaneel =
Daaruit volgt dat honing + kaneel![]()
zijn
![]()
En gezond ook. De combinatie bedoel ik.
Even verduidelijktquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
kaneel werkt als een anti suiker.septisch middel
Ik wel.quote:
nee kaneel werkt de effecten van suiker tegenquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wel.
Wetenschappers ook.![]()
Maar kaneel is een suikervervanger. Misschien bedoelde je dat?
Is kaneel zuur dan?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee kaneel werkt de effecten van suiker tegen
nee je bloedspiegel stijgt etcquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is kaneel zuur dan?![]()
Het gewenste effect van suiker: zoetheid toevoegen.
Ah. Daar heb je vast een bron voor.quote:
quote:Kaneel houdt je bloedsuikerspiegel stabiel en bevat vitamines als A, B1 en C, en mineralen zoals ijzer, calcium, kalium en zink. Het kan de bacteriële groei en ontstekingsreacties in je lijf verminderen en is geschikt voor diabetici.
en suiker schopt hem omhoog :pquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah. Daar heb je vast een bron voor.
[..]
En dan heb je het over geraffineerde (die witte) suiker, of ongeraffineerde (bijv. rietsuiker?)quote:
dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan heb je het over geraffineerde (die witte) suiker, of ongeraffineerde (bijv. rietsuiker?)
ik heb een idee dat dit tegen mij is?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Hou toch eens op met dat spastische gedoe over suiker
één of twee klontjes, DDM?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Hou toch eens op met dat spastische gedoe over suiker
Tegen mij ook toch?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb een idee dat dit tegen mij is?
Niks mis mee om het over suiker te hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb een idee dat dit tegen mij is?
en rietsuiker tov witte suiker dan?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat maakt niet uit.
fruitsuiker en poedersuiker behandeld je lichaam bijna het zelfde.
is lekkerquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis mee om het over suiker te hebben
voor je lichaam maakt het niks uit.quote:
Sugar Rushquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis mee om het over suiker te hebben
Chocolaquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
reep chocola aub, suiker in de thee lust ik niet
Pfff, vergeet je mij gewoon. #Teamchocola.quote:
he knok wanneer een duo show?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfff, vergeet je mij gewoon. #Teamchocola.
Extra puur, natuurlijk.
Bittere is inderdaad het lekkerst.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfff, vergeet je mij gewoon. #Teamchocola.
Extra puur, natuurlijk.
Die ene extra pure tijdelijke versie die er nu is.quote:
Oh die ken ik nietquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Bittere is inderdaad het lekkerst.
[..]
Die ene extra pure tijdelijke versie die er nu is.
Al die Aldi chocoladequote:Op woensdag 10 mei 2017 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet![]()
Bij de Aldi heb je hele goede en lekkere pure chocola![]()
Maar van Tony vind ik de smaakjes juist zo lekker
Ja, leuk. Wat doe je vanavond?quote:
Hou op knokkelsquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Al die Aldi chocolade![]()
Vooral die grote verpakkingen. Die houden het meestal wel langer dan een uur uit hier
En je kunt er lekkere mousse van maken.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:24 schreef knokkels het volgende:
Of taart, of ganache, of chocolademelk, of ....
Oh dan ben je al half op de weg hierheen.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou op knokkels![]()
Nou wil ik ook chocola kopen bij de Aldi![]()
Straks maar ff doen
In de herfst, theelepeltje kaneel bij je koffiepoeder doen. Nét dat extra smaakjequote:
Dat merk ik jaquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:28 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Suggesties inprenten. Ik doe het met gemak
Kaneel verwerk ik ook wel in gerechten maar niet in mijn koffiequote:Op woensdag 10 mei 2017 14:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
In de herfst, theelepeltje kaneel bij je koffiepoeder doen. Nét dat extra smaakje
andere keer.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh dan ben je al half op de weg hierheen.
Ik kan het plaatje uiteraard niet meer vinden, maar ik heb voor mijn verjaardag een paar jaar geleden een chocoladetaart gemaakt van witte, melk- en pure chocolade.quote:
Oehhh!!quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje uiteraard niet meer vinden, maar ik heb voor mijn verjaardag een paar jaar geleden een chocoladetaart gemaakt van witte, melk- en pure chocolade.
When I snap my fingers, you'll all be eating a juicy peaaaaaaaaarrrrrrrrquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat merk ik ja![]()
En ik ben wat dit betreft ook zo beinvloedbaar als de pest
Red Velvet cake.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oehhh!!![]()
Heerlijk !! Ik heb een aantal keren een red velvet cake gemaakt , super machtig met al die chocola en super bewerkelijk maar ontzettend lekker.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
When I snap my fingers, you'll all be eating a juicy peaaaaaaaaarrrrrrrr
quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]Zo beinvloedbaar nou ook weer niet
Staart?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:45 schreef tailfox het volgende:
28 mei - knokkels krijgt weer een staart.
Het smaakt hem goed dusquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Knokkels heeft vast de rest opgegeten....
[ afbeelding ]
Die was erg goed eetbaarquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze bruidstaart was red velvet. Ik heb maar twee hapjes geproefd, was veel te druk. Wassie lekker, jongens?
Dat was mijn tafel heulniequote:Op woensdag 10 mei 2017 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Knokkels heeft vast de rest opgegeten....
[ afbeelding ]
Tailfox komt af en toe op locatie draaien. Leren hoe het moetquote:
Uiteraardquote:Het smaakt hem goed dus
Symph heeft maar 1 hapje gegeten en we hadden sowieso anderhalve taart teveel, dus je had meer dan 2 stukjes kunnrn eten, ik denk dat er aardig wat is weggegooid. Van het buffet heb ik ook weinig gegeten, je komt er gewoon niet aan toe zo op je eigen feestjequote:Op woensdag 10 mei 2017 14:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was mijn tafel heulnie![]()
En ik heb er maar 2 stukjes van gehad
Hoe moet ik dat 'op locatie draaien' zien?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tailfox komt af en toe op locatie draaien. Leren hoe het moet.
Tailfox, staartvos. Dat gaat nog een staartje krijgen, dat idee over die show
[..]
Uiteraard
soms kom ik draaien op locatiequote:Op woensdag 10 mei 2017 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Staart?
[..]
Het smaakt hem goed dus
Aww, zonde dat er veel is weggegooid zeg..quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph heeft maar 1 hapje gegeten en we hadden sowieso anderhalve taart teveel, dus je had meer dan 2 stukjes kunnrn eten, ik denk dat er aardig wat is weggegooid. Van het buffet heb ik ook weinig gegeten, je komt er gewoon niet aan toe zo op je eigen feestje
ik ga naar knokkels toe.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat 'op locatie draaien' zien?
Hij woont ergens, ik ergens anders.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat 'op locatie draaien' zien?
Dus dan weten jullie het... Er komt een show aan die of volkomen episch wordt, of extreem vol gaat zitten van de technische issuesquote:
Hier, bij mij in Den Helder.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje nieuw hier hoorWaar ?
Ik snap nuquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij woont ergens, ik ergens anders.![]()
En hij komt op mijn locatie draaien
waar de user woont.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje nieuw hier hoorWaar ?
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
waar de user woont.
ToT woonde ookal zo afgelegen
behoorlijk ja, je zwemt er zo het buitenland inquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
waar de user woont.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
knokkels en ik maken dan wel echt een goede show.
Foutloos enzo.
Ow ik bedoel foutvol
Ik geloof je hoorquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen grapje moest door Duitsland om daar te komen
Ligt er natuurlijk aan wie de technische touwtjes in handen heeftquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
knokkels en ik maken dan wel echt een goede show.
Foutloos enzo.
Ow ik bedoel foutvol
bel de krant!quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wie de technische touwtjes in handen heeft![]()
Trouwens, laatst met mijn show heb ik een volledig nummer lang mijn mic open gelaten. En niet eens gekucht of gerocheld
jij doet het streamen en ik chek of de mics uitzijnquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wie de technische touwtjes in handen heeft![]()
Trouwens, laatst met mijn show heb ik een volledig nummer lang mijn mic open gelaten. En niet eens gekucht of gerocheld
Zou streamen handig zijn ja?quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
jij doet het streamen en ik chek of de mics uitzijn
Nah, ik heb hem op Twitterquote:
Talentvolle DJ's zitten altijd op het randje van, hequote:Op woensdag 10 mei 2017 15:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
waar de user woont.
Toe danquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:08 schreef knokkels het volgende:
Al dat gepraat over draaien.. Tss. Ik krijg gewoon zin in een show
quote:
quote:Programma van vandaag
15:45 - 17:45 DJ Knokkels - Because I Wanna
ik ookquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:08 schreef knokkels het volgende:
Al dat gepraat over draaien.. Tss. Ik krijg gewoon zin in een show
Dan zou ik je aanraden momenteel in te loggenquote:
ikke sta ff bij de dio.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zou ik je aanraden momenteel in te loggen![]()
Dittequote:
Ja, zonnigquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bonobo, zooooooooo lekker
quote:
Hoe doe jij dit? Ik denk aan je en je komt om de hoek zeilenquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:00 schreef knokkels het volgende:
Straks even eentje van een vriend van me, staat momenteel gerankt op #22259 van de wereld.
It's magic.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe doe jij dit? Ik denk aan je en je komt om de hoek zeilen
Nummer 583 van Nederland. Van 588 dan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:00 schreef knokkels het volgende:
Straks even eentje van een vriend van me, staat momenteel gerankt op #22259 van de wereld.
Maar 't is niet den bedoelingquote:
Is prima, bij de muziek niet, en da's het belangrijkste, en goed voor bij dequote:
Ik ben een slechte koffiedrinker. Ik kwam er bijvoorbeeld achter dat ik mijn koffie gisteren niet heb opgedronken. Er zat nog in de potquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is prima, bij de muziek niet, en da's het belangrijkste, en goed voor bij de![]()
De laatste keer dat ik in deze map zat, was ik een priveshow aan het doen voor een modje die binnengewandeld was. Kreeg ik een notequote:
Apart ja, ik heb ook een keer positieve notes gekregenquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in deze map zat, was ik een priveshow aan het doen voor een modje die binnengewandeld was. Kreeg ik een note![]()
Wel een goede natuurlijk. #braafstejochievandeklas
quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Chocolade addict meldt zich. Het liefst Tony Chocolonely maar ik heb deze week chocola gevuld met munt. Soort After Eight.
Die is lekkerquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Chocolade addict meldt zich. Het liefst Tony Chocolonely maar ik heb deze week chocola gevuld met munt. Soort After Eight.
Geniaal nummer welquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Messer Fur Frau Muller - Karate Feelings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |