Need coffeequote:
Handig!quote:Op woensdag 10 mei 2017 12:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Need coffee![]()
Ik heb vandaag of morgen een afspraak. Volgens de dag vandaag, volgens de datum morgen.
Word ik over teruggebeldquote:
Hahaquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Word ik over teruggebeld![]()
Volgens mij is het op zich gewoon morgen
kaneel werkt als een anti suiker.quote:Op woensdag 10 mei 2017 12:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Honing =
Kaneel =
Daaruit volgt dat honing + kaneel![]()
zijn
![]()
En gezond ook. De combinatie bedoel ik.
Even verduidelijktquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
kaneel werkt als een anti suiker.septisch middel
Ik wel.quote:
nee kaneel werkt de effecten van suiker tegenquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wel.
Wetenschappers ook.![]()
Maar kaneel is een suikervervanger. Misschien bedoelde je dat?
Is kaneel zuur dan?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee kaneel werkt de effecten van suiker tegen
nee je bloedspiegel stijgt etcquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is kaneel zuur dan?![]()
Het gewenste effect van suiker: zoetheid toevoegen.
Ah. Daar heb je vast een bron voor.quote:
quote:Kaneel houdt je bloedsuikerspiegel stabiel en bevat vitamines als A, B1 en C, en mineralen zoals ijzer, calcium, kalium en zink. Het kan de bacteriële groei en ontstekingsreacties in je lijf verminderen en is geschikt voor diabetici.
en suiker schopt hem omhoog :pquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah. Daar heb je vast een bron voor.
[..]
En dan heb je het over geraffineerde (die witte) suiker, of ongeraffineerde (bijv. rietsuiker?)quote:
dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan heb je het over geraffineerde (die witte) suiker, of ongeraffineerde (bijv. rietsuiker?)
ik heb een idee dat dit tegen mij is?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Hou toch eens op met dat spastische gedoe over suiker
één of twee klontjes, DDM?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Hou toch eens op met dat spastische gedoe over suiker
Tegen mij ook toch?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb een idee dat dit tegen mij is?
Niks mis mee om het over suiker te hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb een idee dat dit tegen mij is?
en rietsuiker tov witte suiker dan?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat maakt niet uit.
fruitsuiker en poedersuiker behandeld je lichaam bijna het zelfde.
is lekkerquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis mee om het over suiker te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |