Zit jij bij dat subtropische klimaatje?quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk amper landklimaat aanwezig. Zie hieronder. Enkel blauw heeft een uitgesproken landklimaat.
[ afbeelding ]
Ja wordt voornamelijk snachts leven. Maar uitbrakken op het strand en in de zee met een hoge temperatuur vind ik wel lekker hahaquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sunny beach....Keehl, daar leef je voornamelijk s´nachts, toch? Kapot suipe en vervolgens laat in de middag richting zon & drank
Dat hou je 2 weken vol? Bohhhquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:52 schreef Nigel_ het volgende:
[..]
Ja wordt voornamelijk snachts leven. Maar uitbrakken op het strand en in de zee met een hoge temperatuur vind ik wel lekker haha
Jep. Maar sowieso microklimaat hier. Noord-Bulgarije maar meer het klimaat als een stuk verder in het zuiden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit jij bij dat subtropische klimaatje?
Landklimaat is god, hier vandaag 14 volgende week eindelijk richting de 30
Dagtripje naar Tarnovo doen tochquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:52 schreef Nigel_ het volgende:
[..]
Ja wordt voornamelijk snachts leven. Maar uitbrakken op het strand en in de zee met een hoge temperatuur vind ik wel lekker haha
Wordt al de hele week regen voorspeld voor vandaag en morgen, dus jaquote:Op donderdag 11 mei 2017 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een weertje! De hele dag al zon en blauw graadje of 24. Maar nu komen er ineens dikke wolken aan. Onweer op komst?
dat gaat lekker tekeer daar idd.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:44 schreef SoldMayor het volgende:
https://www.lightningmaps.org/?lang=nl#m=sat;r=0;t=3;s=0;o=0;b=;n=0;y=51.7604;x=7.4457;z=7;d=2;dl=2;dc=0;
Flink wat onweer boven Belgie!
wolkbreuken...quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gaat op sommige plekken echt hard.
Hopelijk krijgen we er nog wat van mee. (Oss)
Het lijkt erop dat Groningen wordt geskiptquote:
Wees gerust, dat trekt allemaal naar Tilburg wegquote:Op donderdag 11 mei 2017 17:35 schreef DemonRage het volgende:
Spannend! Hier in Eindhoven zijn de buien goed te zien en er valt hier en daar een enkel druppeltje. Nog geen tekenen van onweer.
Blijft al een hele tijd hangen, maar hier in Noord vooralsnog niet meer dan drie druppels...quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:35 schreef DemonRage het volgende:
Spannend! Hier in Eindhoven zijn de buien goed te zien en er valt hier en daar een enkel druppeltje. Nog geen tekenen van onweer.
Moet je voor de grap eens naar lightningmaps kijken,quote:Op donderdag 11 mei 2017 17:47 schreef MaLo het volgende:
Trekt het nou serieus weer net langs Breda?
Ik ben net 2 maanden geleden verhuisd. Woonde in de IJpelaar, zo te zien pakt die wel aardig wat mee. In de 8 jaar dat ik daar woonde was het maar schamel. Zal komende tijd wel bovengemiddeld veel onweren daarquote:Op donderdag 11 mei 2017 18:08 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens naar lightningmaps kijken,
mooie boog om Breda heen.
Ja daar keek ik dus ook opquote:Op donderdag 11 mei 2017 18:08 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens naar lightningmaps kijken,
mooie boog om Breda heen.
Ik ben heel blij dat ik daar niet meer boos om hoef te worden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja daar keek ik dus ook op. Prachtig, die curve om Breda
.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik daar niet meer boos om hoef te worden.
Boven Tholen is een onweersbui ontstaan, wind neemt toe en gedonder op afstand.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:36 schreef zoem het volgende:
In Zeeuws-Vlaanderen net een pittige wolkbreuk met wat onweer. Gelukkig geen hagel.
Moet je maar niet in Zeeland gaan wonen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
Oh fijn ik kan alsnog balen, het trekt ten oosten van me voorbij. FIJN.
ik hoor af en toe wat gerommel aankomen idd (Utrecht Lunetten)quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:20 schreef dick_laurent het volgende:
Komt een klein zeer actief buitje recht op utrecht af zo te zien
Ah, ik zit in zuilen, en hoor terwijl ik dit typ het eerste gerommel!quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik hoor af en toe wat gerommel aankomen idd (Utrecht Lunetten)
we zullen dezelfde gehoord hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah, ik zit in zuilen, en hoor terwijl ik dit typ het eerste gerommel!
Is alweer voorbijquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:03 schreef zlotka het volgende:
[..]
Knap donker inderdaad. Laat maar komen
niks....quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:25 schreef kree het volgende:
Het voelt in ieder geval aan alsof er onweer komt, wat een hitte ineens weer.
Hitte?quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:25 schreef kree het volgende:
Het voelt in ieder geval aan alsof er onweer komt, wat een hitte ineens weer.
Ja benauwd ineens, liep vorige week nog met een dikke jas..quote:
Ging toch richting de 20 hoor... maarja idd. beetje benauwd vond ik het wel vanmiddag/avondquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:02 schreef INViCTuS het volgende:
Iets warmer...om het nou hitte te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eerder terug naar 15-18 graden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
Graad of 14 en zwaar bewolkt. Dus kou wil ik het niet noemen, maar warm ook zeker niet.
Was wel tof om gister eindelijk eens een relatief warme dag weer mee te maken
Zie wel op de lt voorspelling staan "overgang naar koel weer" dus ja, ik hoop dat het gewoon niet wéér twee weken lang 12 graden wordt straks.
Ik kan me nog herinneren dat mei vroeger de mooiste maand van het jaar is. Droog, lekker warm maar niet benauwd. Nu is het de laatste jaren echt constant kutquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooie dagen in Mei lijken we ook wel af te kunnen schrijven inderdaad
https://www.buienradar.nl/weer/de%20bilt/nl/2757783/14daagse
Dat mijn vriend, was geen wolkenbreuk. Alleen maar wat onweer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:30 schreef Slobeend het volgende:
Dikke wolkbreuk boven Groningen. Niet normaal.
Dat onweer viel wel mee. Een oceaan met water viel uit de lucht in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:33 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat mijn vriend, was geen wolkenbreuk. Alleen maar wat onweer.
Lol, ik leef in Groningen maar ik zag niets meer dan zware regenval. Misschien leef ik in heg verkeerde deel ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat onweer viel wel mee. Een oceaan met water viel uit de lucht in ieder geval.
Voor hier vind ik het nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooie dagen in Mei lijken we ook wel af te kunnen schrijven inderdaad
https://www.buienradar.nl/weer/de%20bilt/nl/2757783/14daagse
Het is voorlopig nog vooral heel erg donker overal, maar er gebeurt niks.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:55 schreef Fred0w het volgende:
In Zeeland begint het weer aardig los te komen
Momenteel mooie shelf over Tholen, en diepe dreunenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is voorlopig nog vooral heel erg donker overal, maar er gebeurt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |