Zit jij bij dat subtropische klimaatje?quote:Op donderdag 11 mei 2017 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk amper landklimaat aanwezig. Zie hieronder. Enkel blauw heeft een uitgesproken landklimaat.
[ afbeelding ]
Ja wordt voornamelijk snachts leven. Maar uitbrakken op het strand en in de zee met een hoge temperatuur vind ik wel lekker hahaquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sunny beach....Keehl, daar leef je voornamelijk s´nachts, toch? Kapot suipe en vervolgens laat in de middag richting zon & drank
Dat hou je 2 weken vol? Bohhhquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:52 schreef Nigel_ het volgende:
[..]
Ja wordt voornamelijk snachts leven. Maar uitbrakken op het strand en in de zee met een hoge temperatuur vind ik wel lekker haha
Jep. Maar sowieso microklimaat hier. Noord-Bulgarije maar meer het klimaat als een stuk verder in het zuiden.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit jij bij dat subtropische klimaatje?
Landklimaat is god, hier vandaag 14 volgende week eindelijk richting de 30
Dagtripje naar Tarnovo doen tochquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:52 schreef Nigel_ het volgende:
[..]
Ja wordt voornamelijk snachts leven. Maar uitbrakken op het strand en in de zee met een hoge temperatuur vind ik wel lekker haha
Wordt al de hele week regen voorspeld voor vandaag en morgen, dus jaquote:Op donderdag 11 mei 2017 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een weertje! De hele dag al zon en blauw graadje of 24. Maar nu komen er ineens dikke wolken aan. Onweer op komst?
dat gaat lekker tekeer daar idd.quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:44 schreef SoldMayor het volgende:
https://www.lightningmaps.org/?lang=nl#m=sat;r=0;t=3;s=0;o=0;b=;n=0;y=51.7604;x=7.4457;z=7;d=2;dl=2;dc=0;
Flink wat onweer boven Belgie!
wolkbreuken...quote:Op donderdag 11 mei 2017 16:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gaat op sommige plekken echt hard.
Hopelijk krijgen we er nog wat van mee. (Oss)
Het lijkt erop dat Groningen wordt geskiptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |