Ja leuke club.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die erin blijven, dus ik vind die 1-0 niet zo erg eigenlijk
Pusic.quote:
Mogelijk weer NAC v Roda in de P-O zou wel genot zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die erin blijven, dus ik vind die 1-0 niet zo erg eigenlijk
Wel echt een grafhekel aan die club.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Excelsior is wel echt de grootste trollclub ooit.
Alleen als Feyenoord verliest en Ajax gelijk speelt komen ze gelijk en is doelsaldo relevant. Niet zo heel waarschijnlijk dusquote:
Mocht Feyenoord volgende week verliezen en Ajax gelijkspelen..quote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Alfje het volgende:
Domme lui op de radio kunnen niet rekenen, doelsaldo is volstrekt irrelevant geworden als feyenoord verliest.
Ajax gelijk, Feye verliest. Dan is doelsaldo opeens wel relevant. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Alfje het volgende:
Domme lui op de radio kunnen niet rekenen, doelsaldo is volstrekt irrelevant geworden als feyenoord verliest.
Ze spelen hierna niet meer uit.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Sjors_Peter het volgende:
Kan Feyenoord ook nog 2e worden uit eindelijk?
Ik ook, maar dit waardeer ik wel.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel echt een grafhekel aan die club.
Feyenoord gaat echt wel winnen volgende weekquote:Op zondag 7 mei 2017 15:57 schreef Paradoxie het volgende:
De dubbel in Amsterdam. Let op mijn woorden.
Kan me zo voorstellen dat het overal in de stad feest isquote:Op zondag 7 mei 2017 15:58 schreef VacaLoca het volgende:
Mooie dag voor Rotterdam zo met Excelsior en Sparta
Waar zijn de beelden?quote:Op zondag 7 mei 2017 15:57 schreef KingRadler het volgende:
In de Kuip vliegen de eerste bekers met bier vliegen al richting het scherm en her en der staan mensen op om weg te gaan uit de Kuip.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt wel winnen volgende week
Dat zeiden sommige users over deze wedstrijd ook.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zoals ik, daar moet ik eerlijk in zijnquote:Op zondag 7 mei 2017 15:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zeiden sommige users over deze wedstrijd ook.
Zit in hun DNA.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat er overal Feyenoorders weglopen?
De bal is rond Roland, en soms sneller dan het licht.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zeiden sommige users over deze wedstrijd ook.
Niet als ze zo spelen als tegen Excelsiorquote:Op zondag 7 mei 2017 15:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Is er iemand die PSV serieus neemt?quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam zong PSV enkele weken geleden.
Beetje dom inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ahahahaquote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/2171251-meekijken-in-de-kuip.html
Godverdomme wat een genot.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is toch zo?quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Trouwste supporters van Nederlandquote:Op zondag 7 mei 2017 15:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat er overal Feyenoorders weglopen?
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef VacaLoca het volgende:
Dadelijk dikke rellen en 3 punten aftrek als straf
huh?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef KingRoland het volgende:
Haags gaat zuipen die is er al klaar mee.
ah daar ben je sorryquote:
Teletext, bestaat dat nog? In België hebben wij dat niet meer.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef Onnoman het volgende:
teletext is down.. wtf.. voor alles een eerste keer
De burgemeester was de eerste.quote:
Klopt, maar dit is wel even genieten.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef Dos37 het volgende:
Ze doen wel heel overdreven op de radio, ze gaan het volgende week gewoon afmaken
Die hele wedstrijd interesseert me geen reet man.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah daar ben je sorry
wat een uitslag hé niet dat het ergens voor telt (gelukkig)
Ze zingen dan meer om 0 punten. Maar op de andere manier is triest ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vooral gaaf als je zelf nergens kans meer op maakt.
Teletekstquote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Teletext, bestaat dat nog? In België hebben wij dat niet meer.
Dit soort dingen hoorde ik ook over Excelsior v Feyenoord twee weken terug.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef Dos37 het volgende:
Ze doen wel heel overdreven op de radio, ze gaan het volgende week gewoon afmaken
in belgie heb je zoveel nietquote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Eentje is zat voor een betjequote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Vier goals voor Feijenoord zou wel genot zijn op dit moment.
Staat pakjes Kleenex uit te delen bij de uitgang.quote:
Is zelfs nog zeer populair in Nederland. Bijna alle andere Europese landen hebben het al afgeschaft inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Dure tickets gekocht voor een dag ellendequote:Op zondag 7 mei 2017 16:01 schreef Ties02 het volgende:
Al die trieste koppies in De Kuip
wat een genot
Ze gaan het doen voor Peter Boszquote:Op zondag 7 mei 2017 16:01 schreef Smoofie het volgende:
Heracles, als demigod met Ajax, moeten ze Ajax volgende week wel helpen. Voor zeus!
Laten we het hopenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:02 schreef GGMM het volgende:
Als PSV gelijk blijft dan heeft Heracles volgende week nog een punt nodig om play-off''s te halen.
Voor Feyenoord zijn is lijdenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dure tickets gekocht voor een dag ellende
8.000 euro betalen voor je grootste nachtmerrie.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dure tickets gekocht voor een dag ellende
quote:
Gelijkspelletje volgende week goed tochquote:Op zondag 7 mei 2017 16:02 schreef GGMM het volgende:
Als PSV gelijk blijft dan heeft Heracles volgende week nog een punt nodig om play-off''s te halen.
NOS Teletekst app is zo'n beetje m'n favoriete appquote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Waardeloos, dan speelt Heracles nergens meer voor. En tja, als je nergens meer voor speelt win je nooit van Feyenoord natuurlijkquote:
Kut voor je.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:02 schreef GGMM het volgende:
Degene die die kaartjes verkocht heeft is nu klaargekomen denk ik.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
8.000 euro betalen voor je grootste nachtmerrie.
VALSE TUSSENSTAND!!!quote:Op zondag 7 mei 2017 16:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waardeloos, dan speelt Heracles nergens meer voor. En tja, als je nergens meer voor speelt win je nooit van Feyenoord natuurlijk
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:03 schreef Tagliano het volgende:
Oh, valse tussenstand van Coco. Weg met die usert
niemand nog de fout in gegaan. Daar gaat onze streak. Ik ben voor!quote:Op zondag 7 mei 2017 16:03 schreef Tagliano het volgende:
Oh, valse tussenstand van Coco. Weg met die usert
twitter:DiederikSmit twitterde op zondag 07-05-2017 om 15:44:02Toch geen huldiging morgen voor Feyenoord. Jammer dat het weer een kleine groep van 11 mensen is die het voor de rest verpest. #excfey reageer retweet
Uh ja dat zeg ikquote:Op zondag 7 mei 2017 16:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gelijkspelletje volgende week goed toch
quote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op zondag 07-05-2017 om 15:44:02Toch geen huldiging morgen voor Feyenoord. Jammer dat het weer een kleine groep van 11 mensen is die het voor de rest verpest. #excfey reageer retweet
maakt geen ruk meer uit sukkelquote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Is al geschorst dan toch?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:04 schreef Oliver23 het volgende:
Vilhena pakt geel. Ik zie die ook nog wel rood krijgen
Alleen als FEY verliest en Ajax gelijkspeelt volgende weekquote:
maakt niet uit tenzij ajax gelijk speelt en fey verliestquote:
sukkel terugquote:Op zondag 7 mei 2017 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen als FEY verliest en Ajax gelijkspeelt volgende week
Wat zou je verdienen?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:06 schreef KingRoland het volgende:
Voor de mensen die gewed hebben op een rode kaart @AZ en @Zwolle
Gefeliciteerd
en @GAEquote:Op zondag 7 mei 2017 16:06 schreef KingRoland het volgende:
Voor de mensen die gewed hebben op een rode kaart @AZ en @Zwolle
Gefeliciteerd
""We hebben zelfs kaarten voor Feyenoord-Heracles op de laatste competitiedag"quote:Op zondag 7 mei 2017 16:04 schreef Cattivo het volgende:
haha dan kom je van vanuit Sydneymhahahaa
http://www.rijnmond.nl/ni(...)og-het-kampioenschap
Vreemd voorbeeldquote:Op zondag 7 mei 2017 16:06 schreef Onnoman het volgende:
feyenoord speelt wel als een homo die na 50 jaar nog niet uit de kast gekomen is
In Rotterdam denken ze daar heel anders over.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet in beroep tegen schorsing door geel.
O.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Degradeert tochquote:Op zondag 7 mei 2017 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een domme rode kaart van Ritzmaier
Neemt die schorsing dan toch mee naar zijn nieuwe club?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een domme rode kaart van Ritzmaier
Dan moet hij rood scoren!quote:Op zondag 7 mei 2017 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen. Met dit soort drukte hou ik het ook niet meer goed uit elkaarquote:Op zondag 7 mei 2017 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
haha wat een knuppel
in mijn hoofd speelde ie voor NECik faal
yesquote:Op zondag 7 mei 2017 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neemt die schorsing dan toch mee naar zijn nieuwe club?
mocht die situatie voorkomen dan eet ik volgende week een kitkatquote:Op zondag 7 mei 2017 16:08 schreef Smoofie het volgende:
Rood! Nu kan Ajax echt even werken aan het doelsaldo
Dat deed PSV bij die 10-0quote:Op zondag 7 mei 2017 16:07 schreef Onnoman het volgende:
het is feitelijk niet onmogelijk om nog te winnen
moet je wel elke 3 minuten scoren vanaf nu
Al een kwartier geleden na 2-0quote:Op zondag 7 mei 2017 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rellen in Rotterdam
Aboutaleb verlaat de tribune
Betere verdedigingquote:Op zondag 7 mei 2017 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop op een aanzienlijke verandering bij AZ in de zomer.
schaam je kapot kkleier werd er geroepen naar die gast die de corner namquote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:08 schreef tralalala het volgende:
Toch best oke materiaal, maar haast alles wat een beetje creatief is speelt nietquote:Op zondag 7 mei 2017 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop op een aanzienlijke verandering bij AZ in de zomer.
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
schaam je kapot kkleier werd er geroepen naar die gast die de corner nam
even wat stijl aangegevenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:09 schreef Coco. het volgende:
SPARTA - TWENTE 1-1 AFGEKEURD
dus het blijft 1-0
Ik ookquote:Op zondag 7 mei 2017 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil morgen minimaal een kampioenstattoo met de verkeerde datum op AD.nl
Het is echt een drama, ik ben blij dat ik geen seizoenskaart heb.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch best oke materiaal, maar haast alles wat een beetje creatief is speelt niet
Godverdegodverquote:Op zondag 7 mei 2017 16:09 schreef Coco. het volgende:
SPARTA - TWENTE 1-1 AFGEKEURD
dus het blijft 1-0
volgend jaar maar even heel vroeg kijken wat het wedstrijdprogramma wordtquote:Op zondag 7 mei 2017 16:10 schreef KingRadler het volgende:
wat een mafkezen duizende Euro's betalen....
Net als die baas uit Utrecht toen met z'n beker tattooquote:Op zondag 7 mei 2017 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil morgen minimaal een kampioenstattoo met de verkeerde datum op AD.nl zien
+ feyenoord chokequote:Op zondag 7 mei 2017 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
Drie rode kaarten deze speelronde, toch behoorlijk.
Als er dan maar een livestream is.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:11 schreef Onnoman het volgende:
maar wel een mooie bevestiging dat excelsior feyenoord de kampioenschap niet gunt..
krijg je straks rellen in Rotterdam van heb ik jou daar
Onzin natuurlijk, dat is Excelsiorquote:Op zondag 7 mei 2017 16:11 schreef Ties02 het volgende:
Twente zingt: Sparta is de club van Rotterdam, Kasteel neemt het over
Die moet jaren z'n moeder afbetalenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:11 schreef Paradoxie het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen als je voor ¤1000 genaaid bent? Dan zou jij ook wel vloeken.
Jawelquote:
Of die AZ supporter met zijn tattoo op zijn been, toen PSV alsnog kampioen werdquote:Op zondag 7 mei 2017 16:10 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Net als die baas uit Utrecht toen met z'n beker tattoo
Cubaanse?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:12 schreef Sigaartje het volgende:
Ik steek een extra sigaartje op vanmiddag![]()
Wat een middag zeg
Nope, hij zei dat het geen hands was, zuivere goal van Unal.quote:
Iedereen kent die kerel toch. Hoe dom ben je dan als je het alsnog doetquote:Op zondag 7 mei 2017 16:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Of die AZ supporter met zijn tattoo op zijn been, toen PSV alsnog kampioen werd
Echt nietquote:Op zondag 7 mei 2017 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope, hij zei dat het geen hands was, zuivere goal van Unal.
Link?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie kijkt er ook naar de tribunecam op de kuip?
Ok man.quote:
Al 15 minutenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie kijkt er ook naar de tribunecam op de kuip?
Alleen als ze volgende week verliezen kan Ajax nog kampioen worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef super_tekkel het volgende:
Even voor mij als voetbalnoob;
Is Feyenoord nou al kampioen, of kunnen ze er nog naast grijpen, en hoe dan ?
Bedankt alvast!
nos.nlquote:
Jij snapt het leven niet helemaal.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Alleen als ze volgende week verliezen kan Ajax nog kampioen worden.
Klopt, maar ik zou het ook niet erg vinden als Twente wintquote:Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vond het niet erg wanneer Sparta zou winnen.
duidelijk, dank!quote:Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee, PSV heeft aan een punt genoeg tegen FC Groningenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef super_tekkel het volgende:
Even voor mij als voetbalnoob;
Is Feyenoord nou al kampioen, of kunnen ze er nog naast grijpen, en hoe dan ?
Bedankt alvast!
nee.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |