Ja leuke club.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die erin blijven, dus ik vind die 1-0 niet zo erg eigenlijk
Pusic.quote:
Mogelijk weer NAC v Roda in de P-O zou wel genot zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die erin blijven, dus ik vind die 1-0 niet zo erg eigenlijk
Wel echt een grafhekel aan die club.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Excelsior is wel echt de grootste trollclub ooit.
Alleen als Feyenoord verliest en Ajax gelijk speelt komen ze gelijk en is doelsaldo relevant. Niet zo heel waarschijnlijk dusquote:
Mocht Feyenoord volgende week verliezen en Ajax gelijkspelen..quote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Alfje het volgende:
Domme lui op de radio kunnen niet rekenen, doelsaldo is volstrekt irrelevant geworden als feyenoord verliest.
Ajax gelijk, Feye verliest. Dan is doelsaldo opeens wel relevant. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Alfje het volgende:
Domme lui op de radio kunnen niet rekenen, doelsaldo is volstrekt irrelevant geworden als feyenoord verliest.
Ze spelen hierna niet meer uit.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Sjors_Peter het volgende:
Kan Feyenoord ook nog 2e worden uit eindelijk?
Ik ook, maar dit waardeer ik wel.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel echt een grafhekel aan die club.
Feyenoord gaat echt wel winnen volgende weekquote:Op zondag 7 mei 2017 15:57 schreef Paradoxie het volgende:
De dubbel in Amsterdam. Let op mijn woorden.
Kan me zo voorstellen dat het overal in de stad feest isquote:Op zondag 7 mei 2017 15:58 schreef VacaLoca het volgende:
Mooie dag voor Rotterdam zo met Excelsior en Sparta
Waar zijn de beelden?quote:Op zondag 7 mei 2017 15:57 schreef KingRadler het volgende:
In de Kuip vliegen de eerste bekers met bier vliegen al richting het scherm en her en der staan mensen op om weg te gaan uit de Kuip.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:58 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Feyenoord gaat echt wel winnen volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |