Het zijn inderdaad niet de clubs van het niveau dat Feyenoord moest uitschakelen om de Europa League te winnen. Maar toch mooi.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:51 schreef Tchock het volgende:
Drie fucking nul. Binnen vijftig minuten, tegen Lyon.
Nee, het is geen Rangers of Freiburg inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad niet de clubs van het niveau dat Feyenoord moest uitschakelen om de Europa League te winnen. Maar toch mooi.
Dortmund en Inter Milan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is geen Rangers of Freiburg inderdaad.
Zou gewoon de Uniebeker moeten heten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:55 schreef Kaas- het volgende:
Straks Ajax tegen Real Madrid om de Europese Super Cup.
dat real is ook goed he ouwe reusquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:55 schreef Kaas- het volgende:
Straks Ajax tegen Real Madrid om de Europese Super Cup.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sowwwww
CR7godgenot
Real is wel m'n favorietje in Europa hoor
Grootste aller tijden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:58 schreef Tchock het volgende:
Maar Ronaldo is wel echt onmenselijk goed. Wat een legende.
Hij blijft je ook verbazen, terwijl iedereen er toch wel aan gewend zou moeten zijn dat hij alles kan.
Johan kon niet alleen voetballen maar ook dirigeren, dat is helaas niet meer te vinden, iedereen wil zelf naar de goal.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is Johan natuurlijk. Maar Ronaldo is een goede tweede.
Wat een mirakel dat we in een tijd leven waar je Messi én Ronaldo tegelijk op hun hoogtepunt kunt meemaken. Die blijven de records domineren tot wij heel oud zijn vermoed ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Das Cruijff
Messi beste voetballer
Ronaldo beste atleet (in voetbal)
Meer een beetje tegen een bal schoppen door overbetaalde gelhoofden uit Maison Pretty Boy.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voetbal is Politiek hoor, om het gepeupel rustig te stemmen toch?
Nou nee als men met een nederlaag een revolutie kan voorkomen, meteen doen!quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Meer een beetje tegen een bal schoppen door overbetaalde gelhoofden uit Maison Pretty Boy.
Waarin? Karin! HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 mei 2017 20:06 schreef Tchock het volgende:
Hmm 3-1 is weer jammer. Dan moet de vierde er ook maar even in.
yup!quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij daarom nr 14 in je profiel staan?
Johan?
Karin moet ie daar in? Of heb je er liever een sigaar in? Hiep hiep!quote:
Legendarische wedstrijd.quote:
Dit had al 10-3 kunnen zijn. Wat een krankzinnige wedstrijd.quote:
Nee commentator was eerder.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit had al 10-3 kunnen zijn. Wat een krankzinnige wedstrijd.
edit: gvd de commentator zegt net hetzelfde
Geen tijd voor, zo weer aan de slagquote:Op woensdag 3 mei 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, snijd eens een goed onderwerp aan in plaats van te klagen.
Hebben jullie al een Bamigo?quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, snijd eens een goed onderwerp aan in plaats van te klagen.
Ik kreeg splinters in de jongeheer. Dus maar weer snel op marktplaats gezet.quote:
Nadat jij ze aangehad hebt?quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik kreeg splinters in de jongeheer. Dus maar weer snel op marktplaats gezet.
Met bluetooth en GPS.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het klinkt als een hippe gadget. Maar het is dus gewoon een onderbroek.
Jammer. Maar ze hebben uitstekende reclames. Ik zou ervoor vallen, als heer zijnde.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik kreeg splinters in de jongeheer. Dus maar weer snel op marktplaats gezet.
Wel speciaal voor mannen hè.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Citaat van mijn vader, als de mensen de haren rechtop gaan dragen vergaat de wereld.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had eerst gedoucht.quote:
Door die drie gozers die als pandaberen staan te poseren?quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer. Maar ze hebben uitstekende reclames. Ik zou ervoor vallen, als heer zijnde.
Ja, en dan die lage, rustige stem erbij. Goed gedaan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Door die drie gozers die als pandaberen staan te poseren?
Mietjes?quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Door die drie gozers die als pandaberen staan te poseren?
Is de doelgroep misschien de partner van?quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en dan die lage, rustige stem erbij. Goed gedaan.
Kaas zie jij hem wat past daar wel niet in?quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kaas zie jij hem wat past daar wel niet in?
Is dat Kaas wat een verschikking zeg, dacht dat men beweerde dat die sterk zou zijn?quote:
Nou ja, dit is ook uitstekend.quote:
Volgende wedstrijd met 2-0 achter en dan 30 minuten lang billen knijpen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:35 schreef Kaas- het volgende:
Wat een wedstrijd was ditjammer dat ze zich weer tekort deden qua goals maar ach
Ik voorspel 2-0 voor en in de laatste minuten met 2-4 achter.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd met 2-0 achter en dan 30 minuten lang billen knijpen.
Schitterende sfeer ook zeg.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:35 schreef Kaas- het volgende:
Wat een wedstrijd was ditjammer dat ze zich weer tekort deden qua goals maar ach
Beetje duur brandhout wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk om de openhaard mee aan te maken.
Ja, natuurlijk. Volgende week de returns!quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Huh is Monaco Juve vanavond ipv volgende week?
Oh chilllquote:Op woensdag 3 mei 2017 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Volgende week de returns!
Had een microfoon.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was wel een man die heel hard kon schreeuwen
Waarvan?quote:
Eigenlijk hetzelfde als tegen Schalke thuis. Geweldige pot, maar uiteindelijk had er nog veel meer gescoord moeten worden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 20:49 schreef remlof het volgende:
Ok, dat deed Ajax wel aardig.
Adesso: Forza Juve!!!
Welke partij steun jij eigenlijk in het EP? Is dat tegenwoordig ook ALDE of daar wellicht toch S&D?quote:
ALDE, heb daar de bij laatste verkiezingen voor het EP ook op gestemd.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke partij steun jij eigenlijk in het EP? Is dat tegenwoordig ook ALDE of daar wellicht toch S&D?
Alweer?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:18 schreef Disana het volgende:
Er schijnt een gijzeling in Arnhem te zijn.
Alweer, of zit je oud nieuws te lezen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:18 schreef Disana het volgende:
Er schijnt een gijzeling in Arnhem te zijn.
Ah oke. Snap ik wel. Rechterflank van de PvdA - tegenwoordig linkerflank van D66quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ALDE, heb daar de bij laatste verkiezingen voor het EP ook op gestemd.
Wanneer gaan jullie nou gewoon eens netjes bij de Europese conservatieven ipv bij de liberalen? Past serieus zoveel beter.quote:
Je bent amsterdammer?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:20 schreef Ryon het volgende:
Lekker dan. De hele metro vol met randdebielen. Was er voetbal vandaag?
Was eerder vandaag aan de gangquote:
En dan al die zuipfestijnen missen die ALDE congressen heten?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou gewoon eens netjes bij de Europese conservatieven ipv bij de liberalen? Past serieus zoveel beter.
Ik wil. Al die provincialen in hun Ajax shirtjes in ieder geval niet.quote:
En je bent niet luid aan het juichen voor ajax, log uit joh idiootquote:Op woensdag 3 mei 2017 21:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik wil. Al die provincialen in hun Ajax shirtjes in ieder geval niet.
Confronterend. Zo eindigt een avondje bier drinken vaak ook voor mij.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was eerder vandaag aan de gangBlijkt nogal een raar verhaal.
http://nos.nl/artikel/217(...)te-met-nepwapen.html
Overigens charmante foto.
[ afbeelding ]
De VVD kan zich beter aansluiten bij de conservatieve fractie, er is weinig liberaals meer aan je volkspartij.quote:
Wat Kaas- zei dusquote:Op woensdag 3 mei 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou gewoon eens netjes bij de Europese conservatieven ipv bij de liberalen? Past serieus zoveel beter.
Ga jij met de metro? Is dat niet veel te min voor je? Had op zijn minst een of andere mooie sportwagen verwacht.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:20 schreef Ryon het volgende:
Lekker dan. De hele metro vol met randdebielen. Was er voetbal vandaag?
Het Liberale huis van Thorbecke kent vele kamers, of zoiets.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De VVD kan zich beter aansluiten bij de conservatieve fractie, er is weinig liberaals meer aan je volkspartij.
Jonge alsof jij daar verstand van hebt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:29 schreef Kaas- het volgende:
Le Pen is ook wel echt gewoon een lelijk wijf trouwens.
Hoe ging dat gezegde 1 zwaluw maakt nog geen zomer?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En je bent niet luid aan het juichen voor ajax, log uit joh idioot
Behalve dan de niet-liberale, waar de VVD zit. Ach ja, wat extra zeteltjes en ze stemmen er altijd lekker met Guy en D66 mee dus prima.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het Liberale huis van Thorbecke kent vele kamers, of zoiets.
Ziet er vooral uit alsof ze vanaf haar 14e elke dag een pakje wegrookt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:29 schreef Kaas- het volgende:
Le Pen is ook wel echt gewoon een lelijk wijf trouwens.
Dat nichtje natuurlijk niet. Zal Remlove wel beetje op geilen.
Dank je John. Scherp weer.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe ging dat gezegde 1 zwaluw maakt nog geen zomer?
Helaas heb je hier helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De VVD kan zich beter aansluiten bij de conservatieve fractie, er is weinig liberaals meer aan je volkspartij.
Een auto aan de gracht parkeren?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ga jij met de metro? Is dat niet veel te min voor je? Had op zijn minst een of andere mooie sportwagen verwacht.
Dat was een citaat van Ryon waaruit moet blijken dat de VVD wel liberaal is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve dan de niet-liberale, waar de VVD zit. Ach ja, wat extra zeteltjes en ze stemmen er altijd lekker met Guy en D66 mee dus prima.
Want?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Helaas heb je hier helemaal gelijk in.
Toevallig in dezelfde post als waarin werd gezegd dat Keizer voorzitter zou blijven?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was een citaat van Ryon waaruit moet blijken dat de VVD wel liberaal is.
Goed werk Tchock. Pak die kaas maar aan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn ze dat dan moet ik of mag ik het hopelijk meemaken toch of niet?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verdomme John. Dat komt wel weer hard aan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zijn ze dat dan moet ik of mag ik het hopelijk meemaken toch of niet?
He's in it for the money.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:36 schreef Kaas- het volgende:
Maar Ryon, even serieus en eerlijk, reken jij de VVD tot de liberale stroming dan? Ik neem dat je vooral lid blijft in de hoop dat ze het ooit weer worden?
Jij wel dan als D66 aanhanger die ze hadden kunnen laten vallen als ze wouden?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:36 schreef Kaas- het volgende:
Maar Ryon, even serieus en eerlijk, reken jij de VVD tot de liberale stroming dan? Ik neem dat je vooral lid blijft in de hoop dat ze het ooit weer worden?
Nou ja, er kunnen andere redenen zijn dan ideologische om lid te blijven. Als liberaal blijf je niet bij VVD vanwege de ideologie want dan heb je daar toch niet zo vreselijk veel te zoeken. Maar een Samsom ging ondanks z'n GL-ideologie bijvoorbeeld ook gewoon bij PvdA omdat hij er bij een grotere machtspartij veel meer mee kon doen. Is dat tegenwoordig omgedraaid, maar toch.quote:
Beetje misplaatst dit. Kaas en ik zitten redelijk op dezelfde (progressieve) lijn. Maar zal mijn best doen.quote:
Bwehehe. Een D66'er die het heeft over het liberalisme en bepaalt wat wel/niet liberaal zou zijn. Wat een bak.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, er kunnen andere redenen zijn dan ideologische om lid te blijven. Als liberaal blijf je niet bij VVD vanwege de ideologie want dan heb je daar toch niet zo vreselijk veel te zoeken. Maar een Samsom ging ondanks z'n GL-ideologie bijvoorbeeld ook gewoon bij PvdA omdat hij er bij een grotere machtspartij veel meer mee kon doen. Is dat tegenwoordig omgedraaid, maar toch.
Waarom komt deze onzin ook naar Nederland, pleur nou eens een end op.quote:Bekende merken Grolsch, WNF en De Persgroep zeggen, al dan niet voorlopig, te stoppen met adverteren op de sites Geenstijl.nl en Dumpert.nl, beiden onderdeel van TMG. Dit nadat columnistes van zowel NRC Handelsblad als De Volkskrant hadden opgeroepen om actief merken te benaderen die op genoemde sites adverteren met de vraag of ze hun advertenties willen verwijderen omdat de sites ‘seksistisch’ en ‘vrouwonvriendelijk’ zouden zijn. De drie adverteerders die zich nu terugtrekken zeggen volgens de Volkskrant dat ze ‘niet geassocieerd willen worden met de aanstootgevende inhoud van Geenstijl en Dumpert’.
Blijft een schitterende film.quote:
Niets mis mee.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ziet er vooral uit alsof ze vanaf haar 14e elke dag een pakje wegrookt.
Als je er dan nog een blikje energy bij drinkt heet je als man mitchell.quote:
Marine.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je er dan nog een blikje energy bij drinkt heet je als man mitchell.
Hoe heet je dan als vrouw?
Chantal.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je er dan nog een blikje energy bij drinkt heet je als man mitchell.
Hoe heet je dan als vrouw?
Beetje respect voor de man die nu door dik en dun door Remlof gesteund wordt.quote:
Wegwezen met die clown.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Beetje respect voor de man die nu door dik en dun door Remlof gesteund wordt.
Al langer een probleem. De advertentiewaarde van Geenstijl is echt dramatisch slecht. Daarom zie je er voornamelijk Rijksoverheid advertenties en moesten ze aan de slag met dumperdeals.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom komt deze onzin ook naar Nederland, pleur nou eens een end op.
remlof? Ai. Nou oké dan.quote:
Geenstijl boeit me niet zo, maar dat de volkskrant en nrc nu gaan namen en shamen omdat er wat vrouwenbilletjes worden gebruikt....quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Al langer een probleem. De advertentiewaarde van Geenstijl is echt dramatisch slecht. Daarom zie je er voornamelijk Rijksoverheid advertenties en moesten ze aan de slag met dumperdeals.
Deze actie zal waarschijnlijk nog wel een FTE'tje gaan kosten.
VK en NRC doen dat niet zelf, uiteraard. Dat doen die columnisten. En het is een verdomd effectieve strategie blijkbaar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geenstijl boeit me niet zo, maar dat de volkskrant en nrc nu gaan namen en shamen omdat er wat vrouwenbilletjes worden gebruikt....![]()
En de adverteerder daar nog gevoelig voor is ook
Vrij zeker dat vandermeersch zich hier positief over uitsprakquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
VK en NRC doen dat niet zelf, uiteraard. Dat doen die columnisten. En het is een verdomd effectieve strategie blijkbaar.
Ah, dat is "namen en shamen door volkskrant en nrc", ik snap het.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vrij zeker dat vandermeersch zich hier positief over uitsprak
http://www.geenstijl.nl/fastsearch?query=NRC+opzeggen&zoek=zoekquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vrij zeker dat vandermeersch zich hier positief over uitsprak
Precies.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, dat is "namen en shamen door volkskrant en nrc", ik snap het.
twitter:pvdmeersch twitterde op woensdag 26-04-2017 om 21:58:43Terecht!!!! HAK stopt tijdelijk met advertenties op Dumpert na ophef https://t.co/hUTcaZbGxF via @nrc reageer retweet
Onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies.twitter:pvdmeersch twitterde op woensdag 26-04-2017 om 21:58:43Terecht!!!! HAK stopt tijdelijk met advertenties op Dumpert na ophef https://t.co/hUTcaZbGxF via @nrc reageer retweet
Dumpert is natuurlijk onderdeel van geenstijl, in dat licht wel te begrijpen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/fastsearch?query=NRC+opzeggen&zoek=zoek
Geenstijl heeft meermalen haar lezers opgeroepen om NRC op te zeggen. Wat dacht jij. Dat die media elkaar het licht in de ogen gunnen?
Volwassen figuren die zo'n rij aan uitroeptekens gebruikenquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies.twitter:pvdmeersch twitterde op woensdag 26-04-2017 om 21:58:43Terecht!!!! HAK stopt tijdelijk met advertenties op Dumpert na ophef https://t.co/hUTcaZbGxF via @nrc reageer retweet
Kutlul VanderMeersch is sowieso een apenanus.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volwassen figuren die zo'n rij aan uitroeptekens gebruiken
Wegwezen met die clown.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Beetje respect voor de man die nu door dik en dun door Remlof gesteund wordt.
Hij dankt je voor je stem en je steun. Lekker bezig kerel.quote:
Wordt het ondertiteld? Ik ben al geen talenwonder, en mijn Frans is helemaal kansloos.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:17 schreef skysherrif het volgende:
kijkt iemand trouwens de franse debates ?
Idem, daarom kijk ik ook niet, maar lees op twitter dat het best interessant is en hard tegen hard gaatquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wordt het ondertiteld? Ik ben al geen talenwonder, en mijn Frans is helemaal kansloos.
Ik heb op D66 gestemd bij de verkiezingen voor het EP.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij dankt je voor je stem en je steun. Lekker bezig kerel.
Nogmaals bedankt voor je steun. Bij het volgende door de EU-gesubsidieerde biertje zal aan je worden gedacht.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb op D66 gestemd bij de verkiezingen voor het EP.
De laatste keer dat ik VVD heb gestemd was in 1994, daarna is met Bolkestein het liberalisme volledig verdwenen uit die partij.
Het wordt tijd dat ze uit ALDE geschopt worden.
Haatblogs zijn toch niks nieuws?quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom komt deze onzin ook naar Nederland, pleur nou eens een end op.
Twee patriotten. Hoeders van onze samenleving.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:24 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto met Taveerne is ook mooi trouwens.
Bevalt het je nog echt om te werken voor een partij die steeds conservatiever en steeds minder liberaal wordt?quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor je steun. Bij het volgende door de EU-gesubsidieerde biertje zal aan je worden gedacht.
Zozo.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:24 schreef LA_niner het volgende:
PVV'ers uit oude Buurdorp Sint Willebrord zeuren over discriminatie, hale zelfde argumenten aan waarvan ze allochtonen beschuldigen. executeren.
Hoe kan je precies minder liberaal worden? Er is een soort van meetlat o.g.v je kan bepalen wanneer iets of iemand wel/niet liberaal is? Dat is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Bevalt het je nog echt om te werken voor een partij die steeds conservatiever en steeds minder liberaal wordt?
Allicht is die er. Even (te) kort door de bocht: hoe meer je als overheid voor de burger gaat regelen, hoe minder liberaal je bent.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoe kan je precies minder liberaal worden? Er is een soort van meetlat o.g.v je kan bepalen wanneer iets of iemand wel/niet liberaal is? Dat is nieuw voor mij.
Oh? Dus als de overheid de burger beschermt en de positieve vrijheid van het individu vergroot dan is dat minder liberaal dan weer wanneer de overheid dat niet doet?quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allicht is die er. Even (te) kort door de bocht: hoe meer je als overheid voor de burger gaat regelen, hoe minder liberaal je bent.
Lijkt mij een prima maatstaf inderdaad. Er zijn dus ook niet zoveel volbloed liberalen in Nederland, en ook niet in dit virtuele etablissement.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allicht is die er. Even (te) kort door de bocht: hoe meer je als overheid voor de burger gaat regelen, hoe minder liberaal je bent.
Meestal zorgt het vanuit overheidswege vergroten van de vrijheid van de een er echter voor dat de vrijheid van de ander beperkt wordt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh? Dus als de overheid de burger beschermt en de positieve vrijheid van het individu vergroot dan is dat minder liberaal dan weer wanneer de overheid dat niet doet?
Ryon wil gewoon niet de conservatieve hand bijten die hem voedtquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, het was de keuze tussen een hele roman schrijven of helemaal niet reageren, want dit was te verwachten. Maar als jij hier gelukkig van wordt: je hebt helemaal gelijk jongen. De meetlat bestaat niet en de VVD is nog steeds dé liberale partij van NL.
Eerst maar eens de boel niet weggeven in de return.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:54 schreef Kowloon het volgende:
Straks is Feijenoord kampioen, gaat dat smerige Ajax er met een nog grotere prijs vandoor.
Maar de uitgangspositie had slechter gekund.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerst maar eens de boel niet weggeven in de return.
Absoluut, al had die gezien de wedstrijd ook nog een stuk beter kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar de uitgangspositie had slechter gekund.
Welnee, die kutneuzen gaan de finale echt niet winnen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:54 schreef Kowloon het volgende:
Straks is Feijenoord kampioen, gaat dat smerige Ajax er met een nog grotere prijs vandoor.
Als jij dat beweerd dan begin ik te twijfelen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, die kutneuzen gaan de finale echt niet winnen.
Als ze 'm al halen.
Verwar mij nou niet met Monolithquote:Op donderdag 4 mei 2017 00:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij dat beweerd dan begin ik te twijfelen.
Volgens mij is dat zo'n zure oude opa.quote:
Juist ja. De kans dat Atletico in de Super Cup staat lijkt me nagenoeg nul.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:56 schreef AndereBaby het volgende:
Ajax vs Atletico/Juventusin de Super cup
Monolith (2016) - IMDbquote:Op donderdag 4 mei 2017 00:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n zure oude opa.
Of verwar ik hem nu met iemand anders?
Ja, duh. Natuurlijk was dat te verwachten. Een uitspraak als:quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, het was de keuze tussen een hele roman schrijven of helemaal niet reageren, want dit was te verwachten. Maar als jij hier gelukkig van wordt: je hebt helemaal gelijk jongen. De meetlat bestaat niet en de VVD is nog steeds dé liberale partij van NL.
Positieve vrijheid versus negatieve vrijheidquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meestal zorgt het vanuit overheidswege vergroten van de vrijheid van de een er echter voor dat de vrijheid van de ander beperkt wordt.
16-jarigen van nu zijn ook dapper, met hun scooters en energy drinks.quote:Op donderdag 4 mei 2017 01:43 schreef Kowloon het volgende:
Ik kan niet slapen, dus ik heb maar even naar Andere Tijden gekeken; De Slag om Groningen.
https://www.anderetijden.(...)De-slag-om-Groningen
Geeft de herdenking vanavond en de viering vrijdag toch weer een extra dimensie. Dappere jongens van tussen de 16 (!) en 20 jaar.
Mocht het tot oorlog komen dan zullen de bankjes in onze parken onneembare vestingen blijken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 07:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
16-jarigen van nu zijn ook dapper, met hun scooters en energy drinks.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 07:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mocht het tot oorlog komen dan zullen de bankjes in onze parken onneembare vestingen blijken.
quote:GeenStijl sloeg terug en noemde Hertzberger "een stomme trut" en verhaspelde haar naam tot "Rianne Herpesberger" van "NSB Hakblad".
Sneue club, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hopelijk komen de GS-jongeren trouwens wel met wat beters dan:
[..]
En dat voor een onderdeel van een concern wat nogal fout was in de oorlogquote:Op donderdag 4 mei 2017 08:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Volgens mij in rap tempo marginaler aan het worden.quote:
De grofheid.quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat zal toch niet? De vrouw die Juliana ooit een quitter noemde...quote:Voor Buckingham Palace verzamelt zich steeds meer pers. Er wordt een persconferentie verwacht om 9 uur Nederlandse tijd. Wat daar precies bekend wordt gemaakt, is nog gissen. Een mogelijkheid is het aftreden van koningin Elizabeth. Zij zit dit jaar 65 jaar op de troon.
Het AD, die voor elke scheet een liveblog maakt, net als nu.nl.quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ohhhh spanning en sensatie in Groot Brittannië.
[..]
Dat zal toch niet? De vrouw die Juliana ooit een quitter noemde...
edit:
Het AD is wel de enige die er over praat trouwens. Zelfs de Beeb en the Guardian hebben niks.
Toch sneu dat straks het hoogtepunt van hun bestaan was dat ze de naam van een zak chips gekaapt hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:38 schreef Ryon het volgende:
Geenstijl is nu wel vol in paniekmodus gegaan. Belletje gekregen vanuit TMG HQ?
Ze hebben via Powned een minister kapot gemaakt. Dat zal wel hun hoogtepunt zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch sneu dat straks het hoogtepunt van hun bestaan was dat ze de naam van een zak chips gekaapt hebben.
Dat was wel een mooie ja. Lekkere chips ook.quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch sneu dat straks het hoogtepunt van hun bestaan was dat ze de naam van een zak chips gekaapt hebben.
En een of ander referendum hebben gelanceerd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 08:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vrijwel gratis, er aan denken is al duurder.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:05 schreef GSbrder het volgende:
Goeie hut, dit:
http://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-49138666-herengracht-609/
quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:05 schreef GSbrder het volgende:
Goeie hut, dit:
Vaak is barok ook wat misplaatst, dan stoppen ze het in een kneuterige tussenwoning.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet zo van barok, maar in dit soort huizen vind ik het wel mooi.
Kroonluchters in een doorzonwoning.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vaak is barok ook wat misplaatst, dan stoppen ze het in een kneuterige tussenwoning.
Hier heb je echt de ruimte voor ornamenten.
Welke popster of topbankier verkoopt dit? (en koopt dit?)quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:05 schreef GSbrder het volgende:
Goeie hut, dit:
Huisbezoeken afleggen aan vmbo-leerlingen is wat dat betreft vrij confronterend.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:13 schreef xpompompomx het volgende:
Het mooiste zijn huizen die volstaan met Boeddharommel van de Xenos en de Leenbakker.
Jezus, wat een bedrag. Moet een voetballer toch een paar maanden voor werken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:05 schreef GSbrder het volgende:
Goeie hut, dit:
'Herengracht' kan echt niet meer. Anno 2017 moet dit Personengracht zijn of iets anders genderneutraals.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:05 schreef GSbrder het volgende:
Goeie hut, dit:
Is eigendom van een paar bekende vastgoedhandelaartjes.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke popster of topbankier verkoopt dit? (en koopt dit?)
Wel prachtig. Wat een bizarre hoeveelheid woonruimte.
Veel boos gemopper, zoveel negatieve energiequote:Op donderdag 4 mei 2017 09:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
GeenStijl is wel een mooi kijkje in de hersenen van de onrendabele zolderkamerfapper.
Het lijkt verdorie NWS wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel boos gemopper, zoveel negatieve energie
Ze ze al kwaad dat ze adverteerders kwijt zijn?quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
GeenStijl is wel een mooi kijkje in de hersenen van de onrendabele zolderkamerfapper.
Geen idee waarom ze precies boos zijn. Die figuren hebben ook niet veel nodig om rood aan te lopen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze ze al kwaad dat ze adverteerders kwijt zijn?
Als ze echt veel centjes gaan mislopen dan hebben ze mogelijk wel een reden om van het rabat te zijn. Dat het hun eigen schuld is dat ze materiaal produceren waar sponsoren niks mee te maken willen hebben, lijkt ze geheel te ontgaan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen idee waarom ze precies boos zijn. Die figuren hebben ook niet veel nodig om rood aan te lopen.
Klinkt als een goed huwelijk.quote:Terwijl Le Pen maandenlang aan haar presidentiële imago heeft gewerkt, trok ze nu alle registers open in een poging de continue minzaam glimlachende Macron te irriteren.
Waar gaat dat gedoe rondom GS precies over? Ik heb dat blijkbaar helemaal gemist.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als ze echt veel centjes gaan mislopen dan hebben ze mogelijk wel een reden om van het rabat te zijn. Dat het hun eigen schuld is dat ze materiaal produceren waar sponsoren niks mee te maken willen hebben, lijkt ze geheel te ontgaan.
Adverteerders trekken zich terug omdat ze niet geassocieerd willen worden met de ranzigheid die er op GS/Dumpert wordt geplaatst.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar gaat dat gedoe rondom GS precies over? Ik heb dat blijkbaar helemaal gemist.
NRC-columniste viel het op dat GS veel filmpjes en artikelen heeft waar vrouwen geobjectiveerd worden (vrouwenbillen i.p.v. sterren of bolletjes als ratingssysteem etc) en vroeg zich af waarom adverteerders daar geen problemen mee hadden. GS viel haar uiteraard aan op de klassieke GS-manier. Toen ze bijval kreeg van een VK-journaliste (of columniste?) werd een foto van die VK-journaliste op GS gezet met de vraag of ze haar zouden doen. Wat volgde was een lange lijst aan verkrachtingsfantasieën van de reaguurders. Ik denk dat dit laatste echt de druppel was. Maar goed, adverteerders zoals HAK en de Efteling hebben dus blijkbaar GS en Dumpert op hun zwarte lijst gezet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar gaat dat gedoe rondom GS precies over? Ik heb dat blijkbaar helemaal gemist.
Volkomen terecht.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
NRC-columniste viel het op dat GS veel filmpjes en artikelen heeft waar vrouwen geobjectiveerd worden (vrouwenbillen i.p.v. sterren of bolletjes als ratingssysteem etc) en vroeg zich af waarom adverteerders daar geen problemen mee hadden. GS viel haar uiteraard aan op de klassieke GS-manier. Toen ze bijval kreeg van een VK-journaliste (of columniste?) werd een foto van die VK-journaliste op GS gezet met de vraag of ze haar zouden doen. Wat volgde was een lange lijst aan verkrachtingsfantasieën van de reaguurders. Ik denk dat dit laatste echt de druppel was. Maar goed, adverteerders zoals HAK en de Efteling hebben dus blijkbaar GS en Dumpert op hun zwarte lijst gezet.
Libertarische heilstaat.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef remlof het volgende:
Haha, in Somalië heeft een lijfwacht van een minister per ongeluk een andere minister doodgeschoten
Paper_Tiger ziet dit ook graag gebeuren in het Binnenhof.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef remlof het volgende:
Haha, in Somalië heeft een lijfwacht van een minister per ongeluk een andere minister doodgeschoten
Papieren tijger juicht dit toe.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef remlof het volgende:
In NWS heeft men inmiddels overigens geconcludeerd dat dit onder censuur valt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
NRC-columniste viel het op dat GS veel filmpjes en artikelen heeft waar vrouwen geobjectiveerd worden (vrouwenbillen i.p.v. sterren of bolletjes als ratingssysteem etc) en vroeg zich af waarom adverteerders daar geen problemen mee hadden. GS viel haar uiteraard aan op de klassieke GS-manier. Toen ze bijval kreeg van een VK-journaliste (of columniste?) werd een foto van die VK-journaliste op GS gezet met de vraag of ze haar zouden doen. Wat volgde was een lange lijst aan verkrachtingsfantasieën van de reaguurders. Ik denk dat dit laatste echt de druppel was. Maar goed, adverteerders zoals HAK en de Efteling hebben dus blijkbaar GS en Dumpert op hun zwarte lijst gezet.
Efteling juist niet:quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
quote:De Efteling: stopt niet
„We sluiten alleen sites uit met een gedachtengoed dat niet bij ons past. De Efteling ziet Dumpert niet als een platform dat zich enkel toelegt op vrouwonvriendelijke content.”
Mad-max-samenleving.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef remlof het volgende:
Moet kunnen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef remlof het volgende:
En heeft openlijk racistische attracties:quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Efteling maakt dan ook vrouwonvriendelijke porno in het attractiepark. Die steunen dit juist.
En het zijn Brabanders.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Efteling maakt dan ook vrouwonvriendelijke porno in het attractiepark. Die steunen dit juist.
Vergeet dit niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
En heeft openlijk racistische attracties:
[ afbeelding ]
PVV-park.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet dit niet.
[ afbeelding ]
Beetje lilliputters belachelijk maken.
Wat overigens wel merkwaardig is daar ik heb begrepen dat de vrouwen van wie de billen als rating fungeren daar vrijwillig voor gekozen hebben en daar ook gewoon voor betaald hebben gekregen. Kennelijk vinden sommige vrouwen het een grof schandaal als andere vrouwen vrijwillig een keus maken die hen niet zint.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
NRC-columniste viel het op dat GS veel filmpjes en artikelen heeft waar vrouwen geobjectiveerd worden (vrouwenbillen i.p.v. sterren of bolletjes als ratingssysteem etc) en vroeg zich af waarom adverteerders daar geen problemen mee hadden. [..]
Stemmers op die partij baseren hun beeld van Arabieren op de Fata Morgana:quote:
Die 'sommige vrouwen' hebben geen billen, en willen niet geconfronteerd worden met de pluspunten van anderen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat overigens wel merkwaardig is daar ik heb begrepen dat de vrouwen van wie de billen als rating fungeren daar vrijwillig voor gekozen hebben en daar ook gewoon voor betaald hebben gekregen. Kennelijk vinden sommige vrouwen het een grof schandaal als andere vrouwen vrijwillig een keus maken die hen niet zint.
Van defensie snap ik het wel. Die willen goedkoop kanonnenvoer.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wel tegenvallend van de Efteling (en defensie) dan.
Uiteindelijk zullen de oproepen tot verkrachting eerder de doorslag geven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat overigens wel merkwaardig is daar ik heb begrepen dat de vrouwen van wie de billen als rating fungeren daar vrijwillig voor gekozen hebben en daar ook gewoon voor betaald hebben gekregen. Kennelijk vinden sommige vrouwen het een grof schandaal als andere vrouwen vrijwillig een keus maken die hen niet zint.
Dé oplossing: een niqab.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die 'sommige vrouwen' hebben geen billen, en willen niet geconfronteerd worden met de pluspunten van anderen.
Dat vrouwen vrijwillig meewerken aan een onderdeel dat draait om mannen die het over vrouwenbillen hebben, betekent niet dat het opeens niet meer seksistisch is. Lijkt mij niet raar dat mensen daar kritiek op kunnen hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Precies, die moeten maximaal adverteren op GS, Dumpert, DDS en dergelijke.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van defensie snap ik het wel. Die willen goedkoop kanonnenvoer.
Pure nijd en jaloezie.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Militairen die je werft op groene.nl zullen aan het front rozen in de lopen van de geweren van de vijand stoppen. Niet echt geschikt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Precies, die moeten maximaal adverteren op GS, Dumpert, DDS en dergelijke.
En helemaal niet op heilloze plekken als Groene.nl, Joop.nl of andere Onkruit-verwante plekken.
Overigens is het hebben van kritiek prima. Net als het boycotten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat vrouwen vrijwillig meewerken aan een onderdeel dat draait om mannen die het over vrouwenbillen hebben, betekent niet dat het opeens niet meer seksistisch is. Lijkt mij niet raar dat mensen daar kritiek op kunnen hebben.
Daardoor is het Derde Rijk nog gevallen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Militairen die je werft op groene.nl zullen aan het front rozen in de lopen van de geweren van de vijand stoppen. Niet echt geschikt.
twitter:volkskrant twitterde op donderdag 04-05-2017 om 10:20:18Geruchten over overlijden prins Philip, Buckingham Palace houdt noodoverleg https://t.co/DDD3Wr8nox https://t.co/Rlj2KQznf0 reageer retweet
Iedereen in een niqab.quote:
Als koningshuis doe je tegenwoordig niet meer mee zonder dode prins, dus in het VK wil men niet achterblijven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
VK is lekker bezig. Overal wordt duidelijk gezegd dat het noodoverleg niks te maken heeft met de dood van Liz of Flip en dan stuurt VK deze tweet de wereld in.twitter:volkskrant twitterde op donderdag 04-05-2017 om 10:20:18Geruchten over overlijden prins Philip, Buckingham Palace houdt noodoverleg https://t.co/DDD3Wr8nox https://t.co/Rlj2KQznf0 reageer retweet
Een natuurlijke dood telt niet he. Het moet wel een freak accident zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als koningshuis doe je tegenwoordig niet meer mee zonder dode prins, dus in het VK wil men niet achterblijven.
Allemaal inside jobs.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Een natuurlijke dood telt niet he. Het moet wel een freak accident zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |