SPOILER: Voorbeschouwing NRCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach, dat was ez.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs met een 2-0 ben ik niet zeker, hoor. Ik ben Schalke-uit niet vergeten.
https://twitter.com/DutchGoalsAMorequote:Op woensdag 3 mei 2017 19:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan nu pas kijken, iemand de doelpunten?
Ergerlijk idd. Maar je weet het van tevoren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schöne vaak ook weer te langzaam in het handelen
quote:
Haagse Ziggy.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tweede helft de 0 houden en 1 of 2 goals erbij. Dan zit het wel goed.
Zou wel onrechtvaardig zijn. 3 kansen 3 goalsquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:33 schreef Tchock het volgende:
Echt jammer van die 3-0 van Youness. Dan is één goal van hun niks meer waard, heb je hele andere wedstrijd.
bal is rondquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:33 schreef Onnoman het volgende:
gvd.. hier heeft NL lang op moeten wachten zeg!
maar laten we onszelf nog niet rijk rekenen.. nog 3 helften te gaan
Klopt. Hopelijk krijgen we nog een paar van zulke kansen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:33 schreef Tchock het volgende:
Echt jammer van die 3-0 van Youness. Dan is één goal van hun niks meer waard, heb je hele andere wedstrijd.
Jip. Beetje nonchalant toen. Velen kunnen een voorbeeld nemen aan Ziyech en Klaassen. Die gaan tot het gaatje.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schöne vaak ook weer te langzaam in het handelen
Voetbal geeft geen reet om rechtvaardigheid.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zou wel onrechtvaardig zijn. 3 kansen 3 goals
Met deze verdediging van Lyon ongetwijfeld, alleen moet Ajax het ook achterin dichthouden. Vooral over rechts kan Lyon gevaarlijk worden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt. Hopelijk krijgen we nog een paar van zulke kansen.
Ben het een keer met je eens.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
kan er niet gewoon een verbod komen op DAT KUT HAXBALL OP FOK
Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
kan er niet gewoon een verbod komen op DAT KUT HAXBALL OP FOK
Kunnen de druk er ook niet altijd goed op krijgen. Sanchez net wel goddelijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ergerlijk idd. Maar je weet het van tevoren.
Niks? 3-1 winnen is veel slechter dan 2-0 johquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:33 schreef Tchock het volgende:
Lyon achterin inderdaad pure aidsquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:34 schreef hafcfan het volgende:
Ajaxgoden. Dat lyon is achterin wel een grote grap zeg
Misschien zo Donny er weer inquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jip. Beetje nonchalant toen. Velen kunnen een voorbeeld nemen aan Ziyech en Klaassen. Die gaan tot het gaatje.
Voorin ook deze wedstrijd.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:34 schreef hafcfan het volgende:
Ajaxgoden. Dat lyon is achterin wel een grote grap zeg
Connecting to host ..........quote:
Die deed het tegen Schalke wel heel erg goed.quote:
Aan de bal erg matig. Als er balverlies op de helft van Lyon wordt geleden, beweegt hij rond als poep in een trechter.quote:
een leuk spelletje maar iets waar niemand op zit te wachten nu DUS ROT OP MET JULLIE KUT HAXBALLquote:
Saindgodquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Tssss wat ben jij dom
En ga ff bier halen
Racist.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:37 schreef Poepz0r het volgende:
Sanchez komt er wel steeds in als een beest he
Duidelijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:37 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
een leuk spelletje maar iets waar niemand op zit te wachten nu DUS ROT OP MET JULLIE KUT HAXBALL
Is wel wat fellerquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die deed het tegen Schalke wel heel erg goed.
Fantastische verdediger. Passt af en toe naar het verkeerde shirtje maar verderquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:37 schreef Poepz0r het volgende:
Dat is niks beter dan gaequote:Op woensdag 3 mei 2017 19:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Lyon achterin inderdaad pure aids
Wat een baas is datquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:37 schreef Poepz0r het volgende:
Heeft wel gelijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:38 schreef S0nic het volgende:
Kan Johan niet eens met pensioen gaan, alsjeblieft zeg wat een zure man.
en Lyon goed? ok manquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:38 schreef Duveldrinker het volgende:
Ajax speelt gewoon slecht en toch 2-0 en kansen op 3-0
denk dat ajakkie in de tweede helft beter gaat spelenquote:
Hij heeft wel een punt toch. Vrije trap van Zitech was volgens mij de eerste keer dat Ajax voor het doel kwam. Dodelijk effectief.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:38 schreef S0nic het volgende:
Kan Johan niet eens met pensioen gaan, alsjeblieft zeg wat een zure man.
Veel slechter kan niet he.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
denk dat ajakkie in de tweede helft beter gaat spelen
jawel hoorquote:
Tuurlijk ouwe reus, maar ajax staat met 2 0 voor, dan begin je toch anders met je analysequote:Op woensdag 3 mei 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja Ajax speelt ook niet geweldig natuurlijk
Mwah, hij doet net alsof Ajax is weggespeeld zoals Schalke toen. Dat is niet het geval.quote:
waarom deel je deze details met onsquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam klaar bij hoe hij die bal raakte
Wat is er dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:40 schreef bijstandboy het volgende:
Wordt 24 mei nu een nationale feestdag?
Dat heb ik dan even gemist.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax speelt vanaf minuut 35 wel prima met dat druk zetten
Probeer dit maar op de Frontpage.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:40 schreef Onnoman het volgende:
als max gaat voetballen, gaat hij zich vast verstappen
Kansloos ook niet echt. Lyon zette goed druk, maar deed zelf ook heel weinig met de bal. Dat afstandsschot van Schone was gevaarlijker dan wat Lyon liet zien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:40 schreef klaasweetalles het volgende:
AJAX was kansloos tot die vrije trap
Lyon gelijk de weg kwijt
valt me tegen van die fransen
Je bent zelf zwart.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:40 schreef Onnoman het volgende:
8/10quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:40 schreef Onnoman het volgende:
Ja oké maar wat realisme mag er ook wel bij hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tuurlijk ouwe reus, maar ajax staat met 2 0 voor, dan begin je toch anders met je analyse
Traore had hem met links proberen nemen waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam klaar bij hoe hij die bal raakte
Omdat het kanquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waarom deel je deze details met ons
Ze doen net alsof lyon de sterren van de hemel speelt, maar enorm veel pech heeft.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké maar wat realisme mag er ook wel bij hoor.
Traore was gestruikeld.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Traore had hem met links proberen nemen waarschijnlijk
kom naar buiten danquote:
Traore en Younes hadden hem niet zo afgemaakt nee. Dolgodquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Traore had hem met links proberen nemen waarschijnlijk
Ze zijn zeker effectief, maar het is niet zo alsof Lyon ajax zoek speelde de eerste 20 minuten. Ze waren beter ja, met maar 1 goede kans. Imo beetje overdreven.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt toch. Vrije trap van Zitech was volgens mij de eerste keer dat Ajax voor het doel kwam. Dodelijk effectief.
Lyon was optisch beter. Meer niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ze zijn zeker effectief, maar het is niet zo alsof Lyon ajax zoek speelde de eerste 20 minuten. Ze waren beter ja, met maar 1 goede kans. Imo beetje overdreven.
Zullen we even 1 wedstrijd tegelijk doen?quote:
Dat is wel wat overdreven ja, maar ik vond dat die ons wel goed onder druk zette. Alleen veel kansen kregen ze ook nietquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze doen net alsof lyon de sterren van de hemel speelt, maar enorm veel pech heeft.
zou best wel kunnen ....met zoveel geluk..quote:
neequote:Op woensdag 3 mei 2017 19:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zullen we even 1 wedstrijd tegelijk doen?
Schrijf jij de teksten voor Heitinga?quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zou best wel kunnen ....met zoveel geluk..
maar geluk dwing je af....
linkje?quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel leuk dat ze op redcafe al in hun broekje poepen
Anderhalf jaar terug waren we de mindere van Jablonecquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:45 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel leuk dat ze op redcafe al in hun broekje poepen
Welke hoer heb je liggen batsen? Kan ik ergens recensies lezen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ik kom net thuis zei de hoerenloper. Is het echt 2-0 ?
Voor de kat z'n kut.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schrijf jij de teksten voor Heitinga?
*you'requote:Op woensdag 3 mei 2017 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
Sing when your winning publiek heeft er zin in
Het kan verkerenquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar terug waren we de mindere van Jablonec
Laat inso deze fout niet zienquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
Sing when your winning publiek heeft er zin in
Joke Bruijs was in de aanbieding.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke hoer heb je liggen batsen? Kan ik ergens recensies lezen?
nee Feyenoordquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:47 schreef PSVCL het volgende:
Speelt PSV voorronde CL als ajax de beker pakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 3 mei 2017 19:47 schreef PSVCL het volgende:
Dankquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
http://www.redcafe.net/th(...)-today.428667/page-2
Nee. Alleen als ze tweede wordenquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:47 schreef PSVCL het volgende:
schuift volgens mij op dus jaquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:47 schreef PSVCL het volgende:
Alleen als ajax in de competitie derde wordtquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:47 schreef PSVCL het volgende:
Oprecht leuk om te lezen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
http://www.redcafe.net/th(...)-today.428667/page-2
Ywquote:
Alleen als PSV tweede wordt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:47 schreef PSVCL het volgende:
Prematchquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hopen dat ze tegen Ajax mogen. Dat zegt genoeg over hoe ze over Ajax denken.
wel raar als europa league winnaar recht heeft op CL ticket en dat nederland dan zo wordt genaaid door uefaquote:
Is niet raar. El winnen is moeilijker etcquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:49 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
wel raar als europa league winnaar recht heeft op CL ticket en dat nederland dan zo wordt genaaid door uefa
Nee de kuip heeft dat toch?quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:49 schreef YazooW het volgende:
Zit er doellijntechnologie op deze wedstrijd?
Muah als Lyon nog priktquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
We kunnen nu de tickets naar Stockholm wel boeken.
Nederland raakt in theorie dan een cl ticket kwijt, want ajax als tweede club van Nederland zou toch al een cl ticket krijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet raar. El winnen is moeilijker etc
Eerste helft van t seizoen welquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Johan Cruijff ArenA heeft niet eens doellijntechnologie. Wat een verouderd stadion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duvel belde net of jij je naam wilt veranderen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Kan dit klote publiek eens stoppen met dat joden, joden roepen. Ik wil als Jood niks met dit publiek of club te maken hebben.
Is niet als religieuze groep/etnische groep bedoeld.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Kan dit klote publiek eens stoppen met dat joden, joden roepen. Ik wil als Jood niks met dit publiek of club te maken hebben.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Duveldrinker het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit boeit echt niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar door de punten die ze halen krijg je weer plek erbij etcquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nederland raakt in theorie dan een cl ticket kwijt, want ajax als tweede club van Nederland zou toch al een cl ticket krijgen.
Pfff echt, draagt het zooitjequote:
AZ ook hihihiquote:
Eens. What's my name.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Als ik steeds aan Onana denk dan denk ik aan dat liedje van Rihanna
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knietje op hamstring van Lacazette straks
Dat dachten we om kwart voor 7 ook.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:54 schreef Dos37 het volgende:
Nu de nul houden en Loyn een goaltje meepakken
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gevoel krijg ik er vanavond bij
Ze hebben 1 kans gehad....quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Lyon laat echt bizarre gaten vallen joh. Ze zijn gewoon beter maar die omschakeling, wat een drama
Ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Als ik steeds aan Onana denk dan denk ik aan dat liedje van Rihanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |