Muah als Lyon nog priktquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
We kunnen nu de tickets naar Stockholm wel boeken.
Nederland raakt in theorie dan een cl ticket kwijt, want ajax als tweede club van Nederland zou toch al een cl ticket krijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet raar. El winnen is moeilijker etc
Eerste helft van t seizoen welquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Johan Cruijff ArenA heeft niet eens doellijntechnologie. Wat een verouderd stadion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duvel belde net of jij je naam wilt veranderen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Kan dit klote publiek eens stoppen met dat joden, joden roepen. Ik wil als Jood niks met dit publiek of club te maken hebben.
Is niet als religieuze groep/etnische groep bedoeld.quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Kan dit klote publiek eens stoppen met dat joden, joden roepen. Ik wil als Jood niks met dit publiek of club te maken hebben.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Duveldrinker het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit boeit echt niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar door de punten die ze halen krijg je weer plek erbij etcquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nederland raakt in theorie dan een cl ticket kwijt, want ajax als tweede club van Nederland zou toch al een cl ticket krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |