Is Okke overigens een bekende van jou?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
Beste uitspraak van Okke Ornstein in de podcast tot nu toe:
"Dat schorem. Die 120.000 mensen die het Forum voor Democratie de Kamer hebben ingestemd.. Die rascisten. tjah.. Daar hoeven we echt niet voorzichtig mee te zijn. Die mogen harder aangepakt worden"
Trump loopt ook al aan het lijntje van Soros, las ik.quote:
Nee, vrij zeker ervan dat ik hem nooit ben tegen gekomen. Hebben jullie in Brussel hem nog vrij weten te krijgen als straf voor de tegenstem in referendum?quote:
Komt omdat de rest van Nederland toen wel bier aan het drinken was in naam van onze monarch.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:42 schreef Japie77 het volgende:
Ik vertelde iemand laatst dat ik Koningsdag niet vierde uit principe omdat ik het koningshuis als onderdrukking van het volk zag en het bizar vindt dat wij die lui sponsoren met ons belastinggeld.
Kreeg helemaal niks als reply.
Wij houden ons niet bezig met marginale figuren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, vrij zeker ervan dat ik hem nooit ben tegen gekomen. Hebben jullie in Brussel hem nog vrij weten te krijgen als straf voor de tegenstem in referendum?
Ik zal ze morgen bij het koffiezetapparaat gelijk even op hun smoel timmeren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
"Dat schorem. Die 120.000 mensen die het Forum voor Democratie de Kamer hebben ingestemd.. Die rascisten. tjah.. Daar hoeven we echt niet voorzichtig mee te zijn. Die mogen harder aangepakt worden"
Zou me totaal niets verbazen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trump loopt ook al aan het lijntje van Soros, las ik.
Brood en spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Komt omdat de rest van Nederland toen wel bier aan het drinken was in naam van onze monarch.
Is Baudet populair onder de ICT'ers, ja?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen bij het koffiezetapparaat gelijk even op hun smoel timmeren.
Goh-goh, wat een gedurfde uitspraak.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
HBO ITertjes zijn nogal eens van die GeenStijllezende typetjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is Baudet populair onder de ICT'ers, ja?
Wordt natuurlijk wel op dezelfde wijze over vrouwen gepraat, in die kringen.
U bent anders opvallend veel aanwezig in deze SC & bent opvallend genoeg bekend met de namen van al die marginale figuren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Wij houden ons niet bezig met marginale figuren.
just another tuesday of niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:48 schreef Japie77 het volgende:
Vandaag echt zo goed als niks nuttigs gedaan.
Sinds "de dikke" onder vuur ligt houd ik mij bezig met een heel ander gebied.quote:
moest lachenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:48 schreef Japie77 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:48 schreef Japie77 het volgende:
De dinsdag is sowieso wel vaak een rustig dagje maar zo weinig als er vandaag uit mijn handen is gekomen is wel bijzonder.quote:
Ja, natuurlijk. Lekker een beetje ontspannen na een dagje werkloos zijn. Ik herken het.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]. Beloon jezelf met een biertje en/of een warm bad. Dat ga ik nu iig doen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De dinsdag is sowieso wel vaak een rustig dagje maar zo weinig als er vandaag uit mijn handen is gekomen is wel bijzonder.
Heb geen bad helaas.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]. Beloon jezelf met een biertje en/of een warm bad. Dat ga ik nu iig doen.
Dat had ik inderdaad moeten doen in de moestuin maar kom me er zelf niet toe zetten.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:53 schreef LelijKnap het volgende:
Ik moet donderdag trouwens op gesprek om te bewijzen dat ik recht heb op de maandelijkse afkoopsom. Nog tips Jappie?
Nee dat soort gesprekken heb ik gelukkig niet. Ik zou niet al te eerlijk zijn en gewoon ja en amen zeggen als ik jou was.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:53 schreef LelijKnap het volgende:
Ik moet donderdag trouwens op gesprek om te bewijzen dat ik recht heb op de maandelijkse afkoopsom. Nog tips Jappie?
Ah, da's jammer. Da's wat mij betreft toch wel een primaire noodzaak, zo een ruim bad.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb geen bad helaas.En geen zin in bier.
Ik zou liever een sauna hebben. Die staat bij mij wel redelijk bovenaan het lijstje.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, da's jammer. Da's wat mij betreft toch wel een primaire noodzaak, zo een ruim bad.
Ja, dat is misschien wel de slimste tactiek. Maar het is zo denigrerend, hè.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dat soort gesprekken heb ik gelukkig niet. Ik zou niet al te eerlijk zijn en gewoon ja en amen zeggen als ik jou was.
Tja is het ook. Maar anders snij je jezelf in de vingers.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel de slimste tactiek. Maar het is zo denigrerend, hè.
Gewoon zo heet mogelijk maken dat water. Je zweet alle stress er zo uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik zou liever een sauna hebben. Die staat bij mij wel redelijk bovenaan het lijstje.
Eeuwig dilemma van de strijdende en onderdrukte burger.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja is het ook. Maar anders snij je jezelf in de vingers.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Gewoon zo heet mogelijk maken dat water. Je zweet alle stress er zo uit.
Absoluut. 't Eist z'n tol op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Lekker een beetje ontspannen na een dagje werkloos zijn. Ik herken het.
Yup. Nog even volhouden. Binnen nu en 10 jaar hebben we allemaal een basisinkomen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Eeuwige dilemma van de strijdende en onderdrukte burger.
Wattan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:00 schreef Tchock het volgende:
Ik heb vandaag iets bijgedragen aan de maatschappij.
Nee, daarmee doe ik jouw stem al teniet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
Ach, al wat jij bijdraagt doe je weer teniet zodra je met het rode potloodje in het stemhokje staat.
Daarin schuilt ook een gevaar in echter. Niets is gratis. Ik gok op een PC-puntensysteem. Hoe minder punten, hoe minder coins.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Yup. Nog even volhouden. Binnen nu en 10 jaar hebben we allemaal een basisinkomen.
De 80 miljard die elke maand in de EU gepompt wordt is toch ook gratis?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daarin schuilt ook een gevaar in echter. Niets is gratis. Ik gok op een PC-puntensysteem. Hoe minder punten, hoe minder coins.
Wat heeft rechts je dan te bieden?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
Links heeft zijn goedje allang verkocht in ruil voor stemvee dertig jaar geleden. Die hebben mij dus niets meer te bieden.
Hangt er natuurlijk vanaf bij welke club je uitvaartverzekering loopt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:03 schreef Tchock het volgende:
Hoewel je als ongegeneerde profiteur toch eigenlijk gewoon links zou moeten stemmen. Anders schiet je jezelf nogal in je voet.
Bij Henry Keizer BV mag ik hopen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf bij welke club je uitvaartverzekering loopt.
Als je gehoorzaamheid aan de EU gratis wilt noemen, zeker. Maar pas op als je niet bereid bent je staat om te toveren tot een multicultureel paradijs. Dan zul je pas horen hoe gratis het wel niet was; parasiet!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De 80 miljard die elke maand in de EU gepompt wordt is toch ook gratis?
quote:
Dat lijkt me wat optimistisch. Ik zou zeggen 30-40 jaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Yup. Nog even volhouden. Binnen nu en 10 jaar hebben we allemaal een basisinkomen.
De VVD die met de PvdA getrouwd was en al snel daarna aan het flirten was met GL?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de VVD je uitkering kort zul je het verschil misschien merken.
Maar als de EU binnen nu en 5 jaar ophoudt te bestaan hebben we 80 miljard per maand om aan de burger te geven.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat optimistisch. Ik zou zeggen 30-40 jaar.
Ohja, verdomd. Waarom werk ik nog?!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als de EU binnen nu en 5 jaar ophoudt te bestaan hebben we 80 miljard per maand om aan de burger te geven.
Ja, je mag je gelukkig prijzen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De VVD die met de PvdA getrouwd was en al snel daarna aan het flirten was met GL?
Ik heb nooit kaartjes gekocht voor dit toneelstuk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, je mag je gelukkig prijzen inderdaad.
Ik ben ook een optimistische doemdenker.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat optimistisch. Ik zou zeggen 30-40 jaar.
Ik heb nooit gevraagd om te leven maar hier ben ik dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb nooit kaartjes gekocht voor dit toneelstuk.
Zelfs economen leren nog wel eens wat bij dus. Goed om te zien.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:12 schreef Kaas- het volgende:
Was zojuist zowaar eigenlijk wel een redelijke concensus onder economen bij het economencafé over handelsverdragen. Ze zijn plotseling allemaal wat kritischer en genuanceerder over het nut van een toename ervan. Verder vooral m'n mening bevestigd zien worden, maar was een interessante avond.
En om luie ratten als jou te financieren natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Om je eigen vervanging te financieren natuurlijk.
Exact. Daarom duik ik nu weer in bad.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevraagd om te leven maar hier ben ik dan.
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Exact. Daarom duik ik nu weer in bad.
Ja, en dat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En om luie ratten als jou te financieren natuurlijk.
Als jou. Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En om luie ratten als jou te financieren natuurlijk.
Je bedoelt mensen die al 6+ jaar studeren?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:16 schreef Kaas- het volgende:
Respect kan ik er niet voor opbrengen, dat geprofiteer zonder enige intentie om iets voor de maatschappij terug te doen. Vind ook niet dat je dan recht van spreken hebt als je klaagt over de maatschappij of politiek.
Ratten als jij? Klinkt ook raar. Denk dat dat correct is.quote:
Vooral dat geklaag over de politiek, de overheid, de maatschappij. In de meeste landen lig je gewoon in de goot te rotten als je pertinent weigert om te werken, en niet onterecht overigens. In Nederland hebben we het goed genoeg om zelfs zulke mensen te onderhouden, pure weelde dus. En er dan nog trots op zijn ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:16 schreef Kaas- het volgende:
Respect kan ik er niet voor opbrengen, dat geprofiteer zonder enige intentie om iets voor de maatschappij terug te doen.
Ik vond het boek van Rodrik wel aardig, the globalization paradox heette het geloof ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:12 schreef Kaas- het volgende:
Was zojuist zowaar eigenlijk wel een redelijke concensus onder economen bij het economencafé over handelsverdragen. Ze zijn plotseling allemaal wat kritischer en genuanceerder over het nut van een toename ervan. Verder vooral m'n mening bevestigd zien worden, maar was een interessante avond.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Friek_ het volgende:
Blijkbaar moest Ryon iets zeer noodzakelijks tussendoor posten.
Wat een gelul. Er zijn ook enorm veel mensen die wel werken maar de maatschappij meer kwaad doen dan goed. Dus als je dan neutraal bent door niet te werken ben je in ieder geval al beter bezig voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:16 schreef Kaas- het volgende:
Respect kan ik er niet voor opbrengen, dat geprofiteer zonder enige intentie om iets voor de maatschappij terug te doen. Vind ook niet dat je dan recht van spreken hebt als je klaagt over de maatschappij of politiek.
Pluk jij ook indirect de vruchten van. Zometeen direct, denkelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef Friek_ het volgende:
eriksd komt ook weer even zijn bijdrage leveren.
Leuk ziekenfondsbrilletje.quote:
Die heb ik ook gelezen. Werd vanavond ook nog aangehaald. Las recent dit interview met hem dat ook wel aardig is: https://esb.nu/esb/200261(...)n-the-average-people .quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond het boek van Rodrik wel aardig, the globalization paradox heette het geloof ik.
Al die rijke uitzuigers die hun geld voor hun laten werken zouden ze eens aan moeten pakken ipv dat kleine beetje van iemand die in de bijstand zit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ratten als jij? Klinkt ook raar. Denk dat dat correct is.
[..]
Vooral dat geklaag over de politiek, de overheid, de maatschappij. In de meeste landen lig je gewoon in de goot te rotten als je pertinent weigert om te werken, en niet onterecht overigens. In Nederland hebben we het goed genoeg om zelfs zulke mensen te onderhouden, pure weelde dus. En er dan nog trots op zijn ook.
Niet werken en uitkering trekken is niet neutraal, maar negatief. Dat kost anderen geld. Sowieso is het een argument van niks. Dat een ander niets bijdraagt is geen reden om het zelf ook maar te doen. Doe het dan zelf gewoon wel. Anders heb je ook geen recht tot klagen over die anderen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er zijn ook enorm veel mensen die wel werken maar de maatschappij meer kwaad doen dan goed. Dus als je dan neutraal bent door niet te werken ben je in ieder geval al beter bezig voor de maatschappij.
Is dit hoe je je eigen nutteloosheid legitimeert, ja?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Er zijn ook enorm veel mensen die wel werken maar de maatschappij meer kwaad doen dan goed. Dus als je dan neutraal bent door niet te werken ben je in ieder geval al beter bezig voor de maatschappij.
Dan nog zijn er veel meer mensen die zogenaamd iets bijdragen maar eigenlijk de boel juist verder in de soep te helpen dan dat kleine beetje bijstand.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet werken en uitkering trekken is niet neutraal, maar negatief. Dat kost anderen geld.
Durf te wedden dat ik stukken nuttiger ben voor onze maatschappij dan jij Janneke poepie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is dit hoe je je eigen nutteloosheid legitimeert, ja?
Ik ben niet tegen de bijstand. Ik vind het juist heel goed dat we een sociaal vangnet hebben. Alleen ik vind het vreselijk hypocriet dat mensen die zo tegen de staat beweren te zijn, elke maand hun handje ophouden. Getuigt van volstrekt gebrek aan principes in mijn ogen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Al die rijke uitzuigers die hun geld voor hun laten werken zouden ze eens aan moeten pakken ipv dat kleine beetje van iemand die in de bijstand zit.
Dat is geen argument om zelf ook nutteloos te zijn. Brugklasredenatie dit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan nog zijn er veel meer mensen die zogenaamd iets bijdragen maar eigenlijk de boel juist verder in de soep te helpen dan dat kleine beetje bijstand.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Kaas- het volgende:
Dit soort figuren vormen wel de aanleiding dat ik op sociale zekerheid niet links kan zijn.
Een bekende pro-Trump activist.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waar haal je al die plaatjes vandaan?
LelijKnap gaat binnenkort dus lekker principieel bij de staat een lulverhaal op zitten houden dat ze hem alsjeblieft niet moeten korten op z'n uitkering haha.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen de bijstand. Ik vind het juist heel goed dat we een sociaal vangnet hebben. Alleen ik vind het vreselijk hypocriet dat mensen die zo tegen de staat beweren te zijn, elke maand hun handje ophouden. Getuigt van volstrekt gebrek aan principes in mijn ogen.
Ze maken het je wel moeilijk inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Kaas- het volgende:
Dit soort figuren vormen wel de aanleiding dat ik op sociale zekerheid niet links kan zijn.
Waarschijnlijk voelt hij zich daar óók goed over, want de grote boze staat om de tuin geleid. Die alles betaalt van zijn bier tot zijn bad.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
LelijKnap gaat binnenkort dus lekker principieel bij de staat een lulverhaal op zitten houden dat ze hem alsjeblieft niet moeten korten op z'n uitkering haha.
Ik trek de staat heel principieel leeg hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen de bijstand. Ik vind het juist heel goed dat we een sociaal vangnet hebben. Alleen ik vind het vreselijk hypocriet dat mensen die zo tegen de staat beweren te zijn, elke maand hun handje ophouden. Getuigt van volstrekt gebrek aan principes in mijn ogen.
Hehe. Ach ja, zolang die uitkering maar lekker laag is. Leven in de bijstand is weinig enerverend.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelt hij zich daar óók goed over, want de grote boze staat om de tuin geleid. Die alles betaalt van zijn bier tot zijn bad.
Nice.quote:
Controleren ze eigenlijk ook of je wel echt (aspirant-)econoom bent? Anders zou er bijvoorbeeld zomaar een jurist, socioloog of filosoof naar binnen kunnen glippen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:12 schreef Kaas- het volgende:
Ja, vast.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ik stukken nuttiger ben voor onze maatschappij dan jij Janneke poepie.
Je kan niet enerzijds klagen over migranten die gebruik maken van onze voorzieningen en zelf gebruik maken van onze voorzieningen zonder iets terug te doen. Dan heb ik liever een vluchteling.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:31 schreef LelijKnap het volgende:
Je kan niet enerzijds doen alsof er een collectief is die ik iets verschuldigd ben en anderszijds doen alsof die niet bestaat wanneer je migranten aan mij opdringt.
Niet mee eens. Ik vind dat iedereen gewoon recht heeft op een basisinkomen. De staat zou dat geld ook gewoon zelf kunnen drukken. Dan komt het niet bij andere mensen vandaan. Er zijn zoveel andere oplossingen en systemen mogelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dat niet, dus wellicht is er eentje doorheen geschoten. Maar goed, steekt zo iemand ook eens iets op.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Controleren ze eigenlijk ook of je wel echt (aspirant-)econoom bent? Anders zou er bijvoorbeeld zomaar een jurist, socioloog of filosoof naar binnen kunnen glippen.
Daarbij zijn er ook vluchtelingen die nu betalen voor LK's onderhoud.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kan niet enerzijds klagen over migranten die gebruik maken van onze voorzieningen en zelf gebruik maken van onze voorzieningen zonder iets terug te doen. Dan heb ik liever een vluchteling.
Daarnaast ben je niet "een collectief" iets verschuldigd, je bent gewoon een parasiet van de Staat.
Zijn die er? Als je genoeg geld hebt om jezelf te bedruipen moet je lekker zelf weten wat je daar mee doet wat mij betreft.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat vind je dan van die rijke uitzuigers die niks doen en elke maand hun handje ophouden?
Zimbabwe. Geniaal plan weer. Lekker doordacht.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind dat iedereen gewoon recht heeft op een basisinkomen. De staat zou dat geld ook gewoon zelf kunnen drukken. Dan komt het niet bij andere mensen vandaan. Er zijn zoveel andere oplossingen en systemen mogelijk.
Wat vind je dan van die rijke uitzuigers die niks doen en elke maand hun handje ophouden?
Dat het een vorm van slavernij is vind je niet kwalijk?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn die er? Als je genoeg geld hebt om jezelf te bedruipen moet je lekker zelf weten wat je daar mee doet wat mij betreft.
Natuurlijk kan ik dat wel. Zie, ik lijd niet onder dezelfde sociale restricties als jij. Ik ben er, en ja dat is heel eng, heel eerlijk over: ik wil iets dat ik anderen niet kan gunnen. Levensruimte met name.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kan niet enerzijds klagen over migranten die gebruik maken van onze voorzieningen en zelf gebruik maken van onze voorzieningen zonder iets terug te doen. Dan heb ik liever een vluchteling.
Daarnaast ben je niet "een collectief" iets verschuldigd, je bent gewoon een parasiet van de Staat.
Sorry, wat? Deze sprong volg ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat het een vorm van slavernij is vind je niet kwalijk?
Waarom hebben we die zimbabwaanse taferelen nu dan niet met die 80 miljard die elke maand in de economie gepompt wordt?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zimbabwe. Geniaal plan weer. Lekker doordacht.
Wat betekent het denk je dat je geld voor je werkt?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, wat? Deze sprong volg ik niet helemaal.
Jeetje, dat niemand dat eerder heeft bedacht.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom hebben we die zimbabwaanse taferelen nu dan niet met die 80 miljard die elke maand in de economie gepompt wordt?
Heb je gedronken of zo? Je wordt steeds minder begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:36 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat betekent het denk je dat je geld voor je werkt?
Men gaat er vanuit dat ik blank ben. Dat maakt het wat makkelijker.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef skysherrif het volgende:
Kunnen we dan niet zowel LK als vluchtelingen kut vinden
Loonkosten onderdrukken, mn buren van de arbeidsmarkt verdringen. Hoeveel onder hen verdient er genoeg om netto positief te zijn?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daarbij zijn er ook vluchtelingen die nu betalen voor LK's onderhoud.
Projecteer je racisme lekker op iemand anders.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Men gaat er vanuit dat ik blank ben. Dat maakt het wat makkelijker.
Het verschil in economische kennis tussen ons is echt onoverbrugbaar. Heeft ook niemand wat aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom hebben we die zimbabwaanse taferelen nu dan niet met die 80 miljard die elke maand in de economie gepompt wordt?
Dat is het nou net, ik ben wrs het minst racistisch van alle stamgasten hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Projecteer je racisme lekker op iemand anders.
Onbegrijpelijk. Hij heeft zelf al tien keer gezegd dat er niets ana de hand is, dat blijkt ook uit de stukken, Rutte zegt dat er niks aan de hand is, een commissie wordt alleen opgestart omdat Keizer uit nobelheid daar zelf om vroeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm, keizer op non-actief. Dat werd tijd.
Het is je misschien ontgaan maar het beleid wat nu wordt gevoerd mbt QE werd voordat hiermee werd begonnen door elke zichzelf respecterende econoom als totale waanzin en absoluut onmogelijk gezien.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jeetje, dat niemand dat eerder heeft bedacht.
Ik heb beide liever ook niet, maar LK ziet zijn positie bedreigd worden door al die vluchtelingen die hierheen komen en dat vind ik persoonlijk een erg vermakelijk gegeven. Derhalve probeer ik die laatste groep op zoveel mogelijk manieren te activeren om naar Nederland te komen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef skysherrif het volgende:
Kunnen we dan niet zowel LK als vluchtelingen kut vinden
Je wil toch niet in je eigen rotzooi zitten of wel?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb geen bad helaas.En geen zin in bier.
De Duitse onderzoeker Helmut Creutz heeft aangetoond dat de 80% armsten veel meer rente betalen dan ze ontvangen. Dit geld gaat naar de rijkste 10% van de bevolking. In Nederland betaalt de grote massa 75 miljard euro per jaar aan de top 10%, waarvan het meeste terecht komt bij de top 1%. Dit is de verklaring voor het feit dat de armen armer en de rijken rijker worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je gedronken of zo? Je wordt steeds minder begrijpelijk.
Waarom is rijk zijn (en eventueel je hand ophouden, al snap ik die ook niet) een vorm van slavernij?
Het gaat dan ook mis bij zichzelf respecterende economen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan maar het beleid wat nu wordt gevoerd mbt QE werd voordat hiermee werd begonnen door elke zichzelf respecterende econoom als totale waanzin en absoluut onmogelijk gezien.
PR.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Hij heeft zelf al tien keer gezegd dat er niets ana de hand is, dat blijkt ook uit de stukken, Rutte zegt dat er niks aan de hand is, een commissie wordt alleen opgestart omdat Keizer uit nobelheid daar zelf om vroeg.
Waarom dan op non-actief?
Probeer het nou eens even te verklaren. Wat we nu zien is helikoptergeld voor de financiele wereld itt tot helikoptergeld voor de burgers.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het verschil in economische kennis tussen ons is echt onoverbrugbaar. Heeft ook niemand wat aan.
Dat is ook volstrekt logisch, want mensen met geld kunnen rente rekenen en mensen zonder geld moeten geld lenen en dus rente betalen. Ik betaal (straks) rente op mijn studielening terwijl wat ik van de bank krijg kleingeld is.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De Duitse onderzoeker Helmut Creutz heeft aangetoond dat de 80% armsten veel meer rente betalen dan ze ontvangen. Dit geld gaat naar de rijkste 10% van de bevolking. In Nederland betaalt de grote massa 75 miljard euro per jaar aan de top 10%, waarvan het meeste terecht komt bij de top 1%. Dit is de verklaring voor het feit dat de armen armer en de rijken rijker worden.
http://welvaartvooriedereen.nl/2014/12/rente-slavernij/
Ow als Rutte en hijzelf zeggen dat er niks aan de hand is dan is er natuurlijk ook niks aan de hand! Waarom zouden die twee liegen.....quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Hij heeft zelf al tien keer gezegd dat er niets ana de hand is, dat blijkt ook uit de stukken, Rutte zegt dat er niks aan de hand is, een commissie wordt alleen opgestart omdat Keizer uit nobelheid daar zelf om vroeg.
Waarom dan op non-actief?
Dat was sarcastisch, uiteraard.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ow als Rutte en hijzelf zeggen dat er niks aan de hand is dan is er natuurlijk ook niks aan de hand! Waarom zouden die twee liegen.....![]()
![]()
Tuurlijk. Jij wist natuurlijk zelf al wel heel lang dat dit beleid prima zou werken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het gaat dan ook mis bij zichzelf respecterende economen.
Ryon zal z'n gespin dus moeten omdraaien.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm, keizer op non-actief. Dat werd tijd.
Vrij slechte reden om vluchtelingen te willen opvangenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb beide liever ook niet, maar LK ziet zijn positie bedreigd worden door al die vluchtelingen die hierheen komen en dat vind ik persoonlijk een erg vermakelijk gegeven. Derhalve probeer ik die laatste groep op zoveel mogelijk manieren te activeren om naar Nederland te komen.
Uiteraad.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij wist natuurlijk zelf al wel heel lang dat dit beleid prima zou werken.
En neem het gesprek op zodat we allemaal hartelijk kunnen lachen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar bel ze even op in Den Haag dat ze gewoon wat printers aan moeten zetten dan.
Vind jij.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vrij slechte reden om vluchtelingen te willen opvangen
Hahaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor morgen verdomme
Coolsingel jongeh.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb de agenda nu ff niet voor me maar wat is er 8 mei
Ogenschijnlijk de enige. Uit op destructie vanwege een lang gekoesterd ressentiment.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vrij slechte reden om vluchtelingen te willen opvangen
Wat ben jij een goede volgeling zeg?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb de agenda nu ff niet voor me maar wat is er 8 mei
Oh is het komende maandag? Dan komen waarschijnlijk m'n neefje en m'n oom naar Rotterdam. Al staat het beetje op losse schroeven heb ik het idee. Wedstrijdje zelf pak ik in Biergarten hopelijk.quote:
Ik heb een collega die normaal in de zomer enkel werkt (en weekend) 30 euro extra geboden als ie om `18:00 kan overnemen. Doet het gratis, wat een held (en hij is nog voor ajax ook)quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaMijn huisgenoot kan ook al niet meer stilzitten.
Ik moet werken, verdomme.
Heel rotterdam staat dan al op losse schroeven jonguhquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh is het komende maandag? Dan komen waarschijnlijk m'n neefje en m'n oom naar Rotterdam. Al staat het beetje op losse schroeven heb ik het idee. Wedstrijdje zelf pak ik in Biergarten hopelijk.
Als ze zondag winnen is de inhuldiging naar alle waarschijnlijkheid maandagmiddag op de Coolsingel ja. Komen je neefje ende oom ook voor Feijenoord?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh is het komende maandag? Dan komen waarschijnlijk m'n neefje en m'n oom naar Rotterdam. Al staat het beetje op losse schroeven heb ik het idee. Wedstrijdje zelf pak ik in Biergarten hopelijk.
Amuseer je tussen de duinen!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:54 schreef Kaas- het volgende:
Hms, percentage gekkies in de aanwezigen in de SC stijgt nu tot boven de 50%. Goede avond nog, ik ben elders wel te vinden.
In Duitsland betaalt de armste 80% 1 miljard euro rente aan de rijkste 10% PER DAG. Ja, dat klopt, één miljard euro per dag. Dat is een indrukwekkend totaal van 365 miljard euro per jaar. Dat is één zevende van het Duitse BNP en geëxtrapoleerd naar Amerika moet de armste 80% minstens een biljoen per jaar betalen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook volstrekt logisch, want mensen met geld kunnen rente rekenen en mensen zonder geld moeten geld lenen en dus rente betalen. Ik betaal (straks) rente op mijn studielening terwijl wat ik van de bank krijg kleingeld is.
Wat me volledig ontgaat is hoe dat neerkomt op slavernij.
Als erover gesproken word is het heel slecht verborgen!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dit is de verborgen belasting waar niemand over praat
Sorry, maar dat geloof ik niet. Dat zou betekenen dat elke arme Duitser gemiddeld bijna 500 euro (!) per maand aan rente betaalt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
In Duitsland betaalt de armste 80% 1 miljard euro rente aan de rijkste 10% PER DAG. Ja, dat klopt, één miljard euro per dag. Dat is een indrukwekkend totaal van 365 miljard euro per jaar. Dat is één zevende van het Duitse BNP en geëxtrapoleerd naar Amerika moet de armste 80% minstens een biljoen per jaar betalen.
Dit verklaart onweerlegbaar het oude adagium dat de rijken rijker worden en de armen armer. Dit is de verborgen belasting waar niemand over praat
Goede poging om de achternaam van de dader te verbergen wel.quote:Klusjesman uit Tilburg, neef van overleden huurmoordenaar Ronnie v.B., bestuurde wagen waarmee Van Bommel naar Saelens’ kasteel reed
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goede poging om de achternaam van de dader te verbergen wel.
Misschien moet ik naar bed, maar het is toch de klusjesman die familie is van de huurmoordenaar? Of is die Van Bommel ook weer familie van de klusjesman en de huurmoordenaar? Of is Van Bommel de moordenaar?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goede poging om de achternaam van de dader te verbergen wel.
Die Ronnie van Bommel is de moordenaar.. Franciscus ‘Roy’ L. is de klusjesman die de auto bestuurde.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien moet ik naar bed, maar het is toch de klusjesman die familie is van de huurmoordenaar? Of is die Van Bommel ook weer familie van de klusjesman en de huurmoordenaar? Of is Van Bommel de moordenaar?
Oh dan is het wel heel suf van die journalist.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die Ronnie van Bommel is de moordenaar.. Franciscus ‘Roy’ L. is degene die de auto bestuurde.
Rente zit ook in allerlei producten en diensten. Ik kan die bron nu niet meer vinden maar een groot gedeelte van de prijs van een product of dienst bestaat uit rente.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, maar dat geloof ik niet. Dat zou betekenen dat elke arme Duitser gemiddeld bijna 500 euro (!) per maand aan rente betaalt.
Een groot deel van het inkomen dus ook?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Rente zit ook in allerlei producten en diensten. Ik kan die bron nu niet meer vinden maar een groot gedeelte van de prijs van een product of dienst bestaat uit rente.
And what percentage of prices can be related to interest? It depends on the kind of business, particularly how capital intensive it is. Going from 12% for garbage collection to 77% for renting a house. All in all about 40% of prices can be traced back to costs for capital. These figures are by Kennedy and they have been corroborated by an independent study done by Erasmus University, Rotterdam, the Netherlands under the supervision of STRO, a leading monetary think tank in the Netherlands.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een groot deel van het inkomen dus ook?
Schoonmakers krijgen salaris van de rente?
Volgend jaar gaat Vilhena dat trucje even herhalen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:18 schreef Kaas- het volgende:
Wat chill dat Ronaldogodgenot weer een hattrick gescoord heeft in de Champions League.
Wil je me niet meer zo lastigvallen op straat?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ik stukken nuttiger ben voor onze maatschappij dan jij Janneke poepie.
Je mag echt in je handjes knijpen als je de groepsfase overleeftquote:Op woensdag 3 mei 2017 01:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat Vilhena dat trucje even herhalen.
En doorgaat naar de Europa League, inderdaad. Dat het uitgerekend Feyenoord is die straks de vloek van de groepsfase doorbreekt zou echter wel extra mooi zijn, aangezien ons Europese succes de afgelopen jaren echt minimaal is geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag echt in je handjes knijpen als je de groepsfase overleeft
De vloek van de groepsfase? Ajax en AZ hebben daar nauwelijks last van.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
En doorgaat naar de Europa League, inderdaad. Dat het uitgerekend Feyenoord is die straks de vloek van de groepsfase doorbreekt zou echter wel extra mooi zijn, aangezien ons Europese succes de afgelopen jaren echt minimaal is geweest.
In de CL? Uhuh.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
De vloek van de groepsfase? Ajax en AZ hebben daar nauwelijks last van.
Ga er niet van uit dat Feijenoord volgend seizoen groepsfase EL speelt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over de EL (zoals in de zin er voor).
Maar wel de groepsfase overleven om vervolgens EL te spelen. Althans, dat hoop ik voor je. Als nummer vier er uit zou wel heel kansloos zijn, al zit dat er dik in.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga er niet van uit dat Feijenoord volgend seizoen groepsfase EL speelt.
Wat?quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je me niet meer zo lastigvallen op straat?
Die wilde er misschien nog wel een jaartje aan vast plakken, ben benieuwd. En of El Ahmadi na de zomer nog meekan op het hoogste niveau.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Ligt er vooral aan wie er allemaal blijven en weggaan, als feyenoord verder kan bouwen op een team met jorgensen, elia, toornstra, el ahmadi, berghuis, karsdorp en vilhena heb je echt wel een solide team.
Maar vilhena gaat toch wel haast zeker weg?
Als deze allemaal blijven ben heb je gewoon een prima team, vooral omdat het allemaal jongens zijn van 23 a 30 jaar. Enorm belangrijk wil je europa ingaan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die wilde er misschien nog wel een jaartje aan vast plakken, ben benieuwd. En of El Ahmadi na de zomer nog meekan op het hoogste niveau.
Ja, we zullen zien. Wilde eigenlijk wel een wedstrijdje "live" zien om Feijenoord toch nog eens in de CL te zien spelen, dat zal na volgend seizoen ook wel weer even duren (of met de huidige stand van het Nederlandse voetbal nooit meer voorkomen). Beetje jammer dat er straks zo'n run zal zijn op Europese kaartjes dat je er met geen mogelijkheid aan kan geraken voor een beetje redelijke prijs.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wel de groepsfase overleven om vervolgens EL te spelen. Althans, dat hoop ik voor je. Als nummer vier er uit zou wel heel kansloos zijn, al zit dat er dik in.
Ja, allemaal bij elkaar houden. Daar zeg je ook wat. En dan moet er eigenlijk ook nog een goede spits komen zodat we Kramer eindelijk uit het elftal kunnen schoppen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als deze allemaal blijven ben heb je gewoon een prima team, vooral omdat het allemaal jongens zijn van 23 a 30 jaar. Enorm belangrijk wil je europa ingaan.
Ajax dit jaar is gewoon een enorme uitzondering en had natuurlijk de poule van PSV ook niet overleefd
Niet helemaal mee eens. De Nederlandse topclubs kunnen echt wel met de EL mee, hoor. Dat laat Feyenoord ook al een paar jaar zien. We hebben een paar héle magere jaren achter de rug, maar wat Ajax nu presteert gaat echt wel meer gebeuren. En misschien blijkt Lyon een maatje te groot, soit, dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ajax dit jaar is gewoon een enorme uitzondering en had natuurlijk de poule van PSV ook niet overleefd
Ajax heeft het daarna ook wel weer even goed gemaakt met vier kampioenschappen op rij. Als Feijenoord nou ook even een reeks van tien kampioenschappen doet om het weer goed te maken..quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:30 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het echt leuk voor Gio dat hij kampioen gaat worden. Is toch een held van het Nederlandse voetbal en hij is zó afgezeken de laatste jaren door alles en iedereen. Als hij dit over de streep trekt kan hij nooit meer stuk.
Ik heb gezien hoe blij ze bij Ajax waren met de dertigste en dat was na "maar" 7 jaar droogte.
Tjsa wat is niveau..quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. De Nederlandse topclubs kunnen echt wel met de EL mee, hoor. Dat laat Feyenoord ook al een paar jaar zien. We hebben een paar héle magere jaren achter de rug, maar wat Ajax nu presteert gaat echt wel meer gebeuren. En misschien blijkt Lyon een maatje te groot, soit, dat kan gebeuren.
Maar ik weiger te geloven dat clubs als Djnepr, Schalke, Rostov werkelijk boven ons niveau liggen.
Maar veel meer geld is niet per se veel betere spelers.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tjsa wat is niveau..
Begroting van schalke is iets boven de 200 miljoen, ajax tussen de 80 en 90.....
Ik ken wat mensen die dat niet zouden overleven denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ajax heeft het daarna ook wel weer even goed gemaakt met vier kampioenschappen op rij. Als Feijenoord nou ook even een reeks van tien kampioenschappen doet om het weer goed te maken..
Feijenoorders of Ajacieden?quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen die dat niet zouden overleven denk ik.
Ajacieden, al zullen er ook Feyenoorders zijn wiens lever het definitief begeeft na titel zes of zeven.quote:
Moet je eens opletten hoe snel hij dat breekt als Feijenoord zondag verliest en Ajax wint.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:39 schreef Tchock het volgende:
Mijn huisgenoot heeft een televisieboycot afgekondigd van zaterdag tot na het einde van de competitie
Dan moet Feyenoord ook nog thuis tegen Heracles punten verspelen hè... Gaat nooit gebeuren. Hoewel ik wel houd van spanning op de laatste speeldag, denk ik dat die alleen nog onderin zit (bij ons...)quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe snel hij dat breekt als Feijenoord zondag verliest en Ajax wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij bij Feyenoord speelde.quote:Op woensdag 3 mei 2017 01:34 schreef Tchock het volgende:
waarom Peter Bosz de redder van het vaderlandse voetbal is.
Daarom vertrouwen de ekte Ajacieden hem ook nog steeds niet. En bij Feyenoord dwepen ze constant met een interview van honderd jaar geleden waarin hij zei dat Feyenoord zijn club was (toen hij bij Feyenoord in dienst was, uiteraard).quote:
Tegenvallend. Over wie moeten we nu grappen maken?quote:Op woensdag 3 mei 2017 06:30 schreef Bart2002 het volgende:
Goedemorgen. Henry K. treedt "tijdelijk" af.
[ afbeelding ]
Ton Elias is ook al verdwenen. Zo blijft er weinig over.quote:Op woensdag 3 mei 2017 06:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenvallend. Over wie moeten we nu grappen maken?
Die gaat na de formatie ook al weg. *snik*quote:Op woensdag 3 mei 2017 07:33 schreef 99.999 het volgende:
Mevrouw Schippers kan als volgend slachtoffer dienen.
Meh, die heeft niet het juiste formaat onderkin.quote:Op woensdag 3 mei 2017 07:33 schreef 99.999 het volgende:
Mevrouw Schippers kan als volgend slachtoffer dienen.
Er zit gewoon geen enkele onderkin in de fractie momenteel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 07:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, die heeft niet het juiste formaat onderkin.
Gaat ie ook het geld terugstorten aan alle (nabestaanden van) bejaarden die hij heeft beroofd?quote:Op woensdag 3 mei 2017 06:30 schreef Bart2002 het volgende:
Goedemorgen. Henry K. treedt "tijdelijk" af.
[ afbeelding ]
Ja, ik zie dat er wel van komen. De zaak is precies goed: het (vermeend) beroven van argeloze bejaarden en onbeschaamd graaien en nepotisme van deze foutemannenclubs in het algemeen. Men krijgt de indruk dat "het volk" daar weleens een beetje klaar mee is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 07:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gaat ie ook het geld terugstorten aan alle (nabestaanden van) bejaarden die hij heeft beroofd?
Echter, bij verkiezingen wordt er weer massaal op deze foute mannen gestemd omdat ze met een worst wapperen die wel in de smaak valt bij het klootjesvolk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 07:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat er wel van komen. De zaak is precies goed: het (vermeend) beroven van argeloze bejaarden en onbeschaamd graaien en nepotisme van deze foutemannenclubs in het algemeen. Men krijgt de indruk dat "het volk" daar weleens een beetje klaar mee is.
quote:‘Rechtsstaat fantastisch voor juristen, slecht voor burgers’
Steeds meer problemen van burgers blijven onopgelost, blijkt uit onderzoek.
Dat zou mede kunnen verklaren waarom zoveel mensen zich onrechtvaardig behandeld of ‘niet gehoord’ voelen, het fenomeen waar de politiek zo mee worstelt.
Het vertrouwen in juridische procedures neemt af zodra burgers er ervaring mee opdoen, zo blijkt.
Ik denk dat de VVD momenteel heel erg boft met Mark Rutte. Rutte is toch wel sympathiek en komt zelf nooit in dit soort graaiproblemen. Ik ben benieuwd of ze zo groot blijven met een andere lijsttrekker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echter, bij verkiezingen wordt er weer massaal op deze foute mannen gestemd omdat ze met een worst wapperen die wel in de smaak valt bij het klootjesvolk.
Ik vraag me af waarom mensen aan de onderkant menen te moeten stemmen op mensen die puissant rijk zijn. Alsof die ooit iets voor jou gaan betekenen.
Moeten ze wraak vrezen?quote:
Nee, gewoon de normale trend voor het journaille.quote:
Waarom gaan ze dat in godsnaam uitzoeken?quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Baudets uitspraak "vrouwen zijn een beetje linksig tot ze een rechtse man ontmoeten" is volgens NRC ongefundeerd.
Wie had dat nou gedacht?
Ook supernuttig om dat te gaan fact-checken. What's next? Dikke VVD'ers zijn vaker corrupt?quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Baudets uitspraak "vrouwen zijn een beetje linksig tot ze een rechtse man ontmoeten" is volgens NRC ongefundeerd.
Wie had dat nou gedacht?
Geen flauw benul. Ze zijn er trouwens niet heel goed in. Recent heeft NRC blijkbaar een Trouw artikel gecontroleerd zonder het artikel goed te lezen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dat in godsnaam uitzoeken?
Is hier de wens de vader van de gedachte?quote:
Erdogan is de vader. En journalisten opsluiten de gedachte.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is hier de wens de vader van de gedachte?
U is een raar pijpje drop. Zoveel is zeker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Erdogan is de vader. En journalisten opsluiten de gedachte.
Dank.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
U is een raar pijpje drop. Zoveel is zeker.
Linkspopulistisch, marxistisch en cultuurrelativistisch.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
FTM is feitelijk een pro-EU, pro-Gülen, anti-Poetin en wahabistisch broddelwerkje.
Klinkt goed, zal het eens gaan volgen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
FTM is feitelijk een pro-EU, pro-Gülen, anti-Poetin en wahabistisch broddelwerkje.
Jij houdt wel van vrouwenonderdrukking he.quote:
Nee, ik ben geen FvD-adept.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij houdt wel van vrouwenonderdrukking he.
Voorspelde bevolkingsgroei, uiteraard.quote:
Ondankbare taak, agent in Frankrijk. Hopelijk belanden de daders voor de rest van hun leven in de cel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:24 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
"verzet"
Agent is overleden aan brandwonden.
Klopt. Ongeloofwaardig inzake België, overigens.quote:
Laffe honden. Gaarne meer schieten op demonstranten met vuurbommen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:24 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
"verzet"
Vluchtelingen voor de nationaal-socialistische terreur in Frankrijk worden meegerekend.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt. Ongeloofwaardig inzake België, overigens.
Het moet sowieso uit immigranten komen inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Vluchtelingen voor de nationaal-socialistische terreur in Frankrijk worden meegerekend.
Goede reden om extra verontwaardigd te doen inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:24 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
"verzet"
Beetje ongepaste foto inderdaad. Het artikel gaat over burgers die zich verzetten tegen Le Pen terwijl agenten aanvallen gewoon crimineel is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:24 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
"verzet"
Het gaat hier om extreem-links tuig waar de klewang nog te goed voor is, inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Laffe honden. Gaarne meer schieten op demonstranten met vuurbommen.
Hopelijk gaat die Macron van het bankiers-kartel dat moorddadige reltuig stevig aanpakken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gaat hier om extreem-links tuig waar de klewang nog te goed voor is, inderdaad.
Vierendelen zou ik ook eens doen, voor de afwisseling.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Laffe honden. Gaarne meer schieten op demonstranten met vuurbommen.
In Frankrijk is er helaas meer sympathie voor dergelijke types dan gezond is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die Macron van het bankiers-kartel dat moorddadige reltuig stevig aanpakken.
Uitkeringen verlagen werkt ook. Pak je ook meteen een deel van het FN-electoraat mee.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vierendelen zou ik ook eens doen, voor de afwisseling.
Je bent vast pissig om die opmerking die ik maakte mbt je baan. Maar niet van die rare insinuaties plegen hier aub.quote:
Fijn hun frustraties over hun mislukte leventjes botvieren op nette wetsdienaren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Antifa zit op exact hetzelfde niveau als terroristen. Met als voordeel dat ze zich openlijk bij demonstraties tonen, hetgeen toch in veel meer arrestaties zou moeten resulteren.
Hoe dan ook is het van de zotte dat politie als een soort boksbal wordt gebruikt door dit ondervolk.
Maar dat verkleint mijn anti-EU coalitie.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Uitkeringen verlagen werkt ook. Pak je ook meteen een deel van het FN-electoraat mee.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Antifa zit op exact hetzelfde niveau als terroristen. Met als voordeel dat ze zich openlijk bij demonstraties tonen, hetgeen toch in veel meer arrestaties zou moeten resulteren.
Hoe dan ook is het van de zotte dat politie als een soort boksbal wordt gebruikt door dit ondervolk.
Jij wilde toch FTM aanpakken? Toevallig verward met NRC?quote:NRC-correspondent moet Israël verlaten op last van de autoriteiten
Voor die types van het bankiers kartel tuig? Jammer inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:35 schreef Reya het volgende:
[..]
In Frankrijk is er helaas meer sympathie voor dergelijke types dan gezond is.
Protesteren zit de Fransen in het bloed, of het nou boeren zijn of dit soort rakkers, maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Journalisten, één pot nat.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:38 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Jij wilde toch FTM aanpakken? Toevallig verward met NRC?
Extremisten die bereid zijn tot geweld zijn verwerpelijk ongeacht waar ze extremistisch in zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Nee je hebt daadwerkelijk journalisten zoals wat bij het FTM zit en copypasters wat bij de meeste kranten zit.quote:
FTM moet eens proberen Israël te besmeuren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:38 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Jij wilde toch FTM aanpakken? Toevallig verward met NRC?
Overheden dus.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Extremisten die bereid zijn tot geweld zijn verwerpelijk ongeacht waar ze extremistisch in zijn.
Auw, m'n oogaids.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee je hebt daadwerkelijk journalisten zoals wat bij het FTM zit en copypasters wat bij de meeste kranten zit.
Ik mis Guidance weer, dat moge duidelijk zijn.quote:
Vandaag gaat hij nog minder doen dan gisteren.quote:
True, ik negeer het normaal gesproken. Maar elk gesprek weer zo weten te draaien dat het weer over dat anti-establishmentgeneuzel moet gaan is gewoon vermoeiend.quote:
Een groot gemis, inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik mis Guidance weer, dat moge duidelijk zijn.
Jouw kop is veel vermoeiender.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
Het mantra van Japie is zo vermoeiend. Elke dag weer dezelfde loze uitspraken.
Nope. Voor vandaag wel plannen gemaakt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vandaag gaat hij nog minder doen dan gisteren.
Ok, doei.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nope. Voor vandaag wel plannen gemaakt.
Bron.quote:In de brexitcampagne ging het over immigranten en zeggenschap in eigen huis, niet over kernenergie. Dat Groot-Brittannië door het vertrek uit de Europese Unie ook uit de organisatie Euratom moet stappen, is een 'ongelukkig en misschien onvoorzien gevolg' van de Brexit, stellen Britse parlementariërs. Ze waarschuwden gisteren dat de nucleaire industrie en de energievoorziening gevaar lopen.
"Over het effect van Brexit op Euratom is niet nagedacht", zegt Iain Wright, voorzitter van de commissie zaken, energie en industriële strategie. Hij spreekt van potentieel rampzalige gevolgen van de Brexit voor de nucleaire industrie.
Veel. We zijn pas net begonnen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Bron.
Hoeveel van dit soort 'oepsie vergeten' dingen gaan we nog zien?
Hier hebben ze het ook over satanisten. Toeval, of haal je hier wel vaker info vandaan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
And what percentage of prices can be related to interest? It depends on the kind of business, particularly how capital intensive it is. Going from 12% for garbage collection to 77% for renting a house. All in all about 40% of prices can be traced back to costs for capital. These figures are by Kennedy and they have been corroborated by an independent study done by Erasmus University, Rotterdam, the Netherlands under the supervision of STRO, a leading monetary think tank in the Netherlands.
So, you lose 40% (!!!!) of your disposable income to interest through prices.
https://realcurrencies.wordpress.com/2009/11/26/on-interest/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |