Is Okke overigens een bekende van jou?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
Beste uitspraak van Okke Ornstein in de podcast tot nu toe:
"Dat schorem. Die 120.000 mensen die het Forum voor Democratie de Kamer hebben ingestemd.. Die rascisten. tjah.. Daar hoeven we echt niet voorzichtig mee te zijn. Die mogen harder aangepakt worden"
Trump loopt ook al aan het lijntje van Soros, las ik.quote:
Nee, vrij zeker ervan dat ik hem nooit ben tegen gekomen. Hebben jullie in Brussel hem nog vrij weten te krijgen als straf voor de tegenstem in referendum?quote:
Komt omdat de rest van Nederland toen wel bier aan het drinken was in naam van onze monarch.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:42 schreef Japie77 het volgende:
Ik vertelde iemand laatst dat ik Koningsdag niet vierde uit principe omdat ik het koningshuis als onderdrukking van het volk zag en het bizar vindt dat wij die lui sponsoren met ons belastinggeld.
Kreeg helemaal niks als reply.
Wij houden ons niet bezig met marginale figuren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, vrij zeker ervan dat ik hem nooit ben tegen gekomen. Hebben jullie in Brussel hem nog vrij weten te krijgen als straf voor de tegenstem in referendum?
Ik zal ze morgen bij het koffiezetapparaat gelijk even op hun smoel timmeren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
"Dat schorem. Die 120.000 mensen die het Forum voor Democratie de Kamer hebben ingestemd.. Die rascisten. tjah.. Daar hoeven we echt niet voorzichtig mee te zijn. Die mogen harder aangepakt worden"
Zou me totaal niets verbazen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trump loopt ook al aan het lijntje van Soros, las ik.
Brood en spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Komt omdat de rest van Nederland toen wel bier aan het drinken was in naam van onze monarch.
Is Baudet populair onder de ICT'ers, ja?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen bij het koffiezetapparaat gelijk even op hun smoel timmeren.
Goh-goh, wat een gedurfde uitspraak.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:39 schreef Ryon het volgende:
HBO ITertjes zijn nogal eens van die GeenStijllezende typetjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is Baudet populair onder de ICT'ers, ja?
Wordt natuurlijk wel op dezelfde wijze over vrouwen gepraat, in die kringen.
U bent anders opvallend veel aanwezig in deze SC & bent opvallend genoeg bekend met de namen van al die marginale figuren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Wij houden ons niet bezig met marginale figuren.
just another tuesday of niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:48 schreef Japie77 het volgende:
Vandaag echt zo goed als niks nuttigs gedaan.
Sinds "de dikke" onder vuur ligt houd ik mij bezig met een heel ander gebied.quote:
moest lachenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:48 schreef Japie77 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:48 schreef Japie77 het volgende:
De dinsdag is sowieso wel vaak een rustig dagje maar zo weinig als er vandaag uit mijn handen is gekomen is wel bijzonder.quote:
Ja, natuurlijk. Lekker een beetje ontspannen na een dagje werkloos zijn. Ik herken het.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]. Beloon jezelf met een biertje en/of een warm bad. Dat ga ik nu iig doen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De dinsdag is sowieso wel vaak een rustig dagje maar zo weinig als er vandaag uit mijn handen is gekomen is wel bijzonder.
Heb geen bad helaas.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]. Beloon jezelf met een biertje en/of een warm bad. Dat ga ik nu iig doen.
Dat had ik inderdaad moeten doen in de moestuin maar kom me er zelf niet toe zetten.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:53 schreef LelijKnap het volgende:
Ik moet donderdag trouwens op gesprek om te bewijzen dat ik recht heb op de maandelijkse afkoopsom. Nog tips Jappie?
Nee dat soort gesprekken heb ik gelukkig niet. Ik zou niet al te eerlijk zijn en gewoon ja en amen zeggen als ik jou was.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:53 schreef LelijKnap het volgende:
Ik moet donderdag trouwens op gesprek om te bewijzen dat ik recht heb op de maandelijkse afkoopsom. Nog tips Jappie?
Ah, da's jammer. Da's wat mij betreft toch wel een primaire noodzaak, zo een ruim bad.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb geen bad helaas.En geen zin in bier.
Ik zou liever een sauna hebben. Die staat bij mij wel redelijk bovenaan het lijstje.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, da's jammer. Da's wat mij betreft toch wel een primaire noodzaak, zo een ruim bad.
Ja, dat is misschien wel de slimste tactiek. Maar het is zo denigrerend, hè.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dat soort gesprekken heb ik gelukkig niet. Ik zou niet al te eerlijk zijn en gewoon ja en amen zeggen als ik jou was.
Tja is het ook. Maar anders snij je jezelf in de vingers.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel de slimste tactiek. Maar het is zo denigrerend, hè.
Gewoon zo heet mogelijk maken dat water. Je zweet alle stress er zo uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik zou liever een sauna hebben. Die staat bij mij wel redelijk bovenaan het lijstje.
Eeuwig dilemma van de strijdende en onderdrukte burger.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja is het ook. Maar anders snij je jezelf in de vingers.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Gewoon zo heet mogelijk maken dat water. Je zweet alle stress er zo uit.
Absoluut. 't Eist z'n tol op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Lekker een beetje ontspannen na een dagje werkloos zijn. Ik herken het.
Yup. Nog even volhouden. Binnen nu en 10 jaar hebben we allemaal een basisinkomen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Eeuwige dilemma van de strijdende en onderdrukte burger.
Wattan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:00 schreef Tchock het volgende:
Ik heb vandaag iets bijgedragen aan de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |