Ed is een aardige jongen. Heb hem nog wat tips gegeven na de wedstrijd. Zijn vrouw zat er ook. Boh boh boh boh.quote:
HUHquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:09 schreef Caland het volgende:
50 - Cristiano Ronaldo is the first player ever to reach 50 knockout Champions League goals. Big game player.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
HUHMaar hij scoort toch alleen tegen clubs als Malmö
Dus Atletico en Bayern zijn kleine clubs
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:14 schreef Coco. het volgende:
Het is wachten op de rust. Want vrijwel iedereen hier weet dan waar het tijd voor is.
Dan kan het genot pas echt losbarstenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:14 schreef Coco. het volgende:
Het is wachten op de rust. Want vrijwel iedereen hier weet dan waar het tijd voor is.
Ramos 90'+3?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:14 schreef Coco. het volgende:
Het is wachten op de rust. Want vrijwel iedereen hier weet dan waar het dan tijd voor is.
Bier?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:14 schreef Coco. het volgende:
Het is wachten op de rust. Want vrijwel iedereen hier weet dan waar het dan tijd voor is.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:14 schreef Coco. het volgende:
Keihard uit mijn piemel plassen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:14 schreef Coco. het volgende:
Je moeder is gewoon 24/7 open hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:14 schreef Coco. het volgende:
De wijken in.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:14 schreef Coco. het volgende:
Prima, ga dan lekker weg in plaats van alleen maar te klooienquote:
Ajacied422 is in een goede bui.quote:
Nou nou nou een beetje gastvrij gedrag mag wel als mod zijndequote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima, ga dan lekker weg in plaats van alleen maar te klooien
Stel je niet zo aan joh.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou een beetje gastvrij gedrag mag wel als mod zijnde
Als zijnde.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
als zijndequote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga zo door en je maakt VBL doodquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Zelfs een grapje mag al niet meer hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aldus het figuur dat hier niet meer durft te posten omdat zijn gebagger verwijderd wordt, tsjaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Zelfs een grapje mag al niet meer hier.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aldus het figuur dat hier niet meer durft te posten omdat zijn gebagger verwijderd wordt, tsja
Lekker aardig ben jij zeg. Ben je altijd zo kribbig?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook de week van de vaginaquote:
Racismequote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:20 schreef Rabieluh het volgende:
Real zou al die spelers moeten verplichten om witte schoenen te dragen.
Die halen tenminste de halve finale. Dat doen niet alle Spaanse deelnemers.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:21 schreef franske19 het volgende:
[..]
Twee clubs uit madrid, had je wat anders verwacht?
Hopelijk volgend jaar geen Spaanse ploegen in de halve finales.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
duh Madrid vs Madrid dan krijg je dit
Wafels weer binnen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ronaldo gaat er zo nog twee scoren.
Mijn hemel ik zie het nu pas, wat is dit voor broddelwerk.quote:
Complot.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die halen tenminste de halve finale. Dat doen niet alle Spaanse deelnemers.
En toch uitgeschakeld worden, dat is ook knap.quote:
Mijn vriendin heeft mini-wafels gehaald, het is een signaal, had vanmorgen ook al moeite met mijn saint Laurent broek dicht te doen.quote:
Wordt ie zo groot van miniwafels dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mini-wafels gehaald, het is een signaal, had vanmorgen ook al moeite met mijn saint Laurent broek dicht te doen.
Ahum PSG Kuch Scheids proestquote:
Typisch Sjakie, ik ben doodziek en hij gaat zich aanstellen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn kunstgebit is opgelost in een glaasje cola, Kees.
We gaan het zien in het Pauw topic.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mini-wafels gehaald, het is een signaal, had vanmorgen ook al moeite met mijn saint Laurent broek dicht te doen.
Je bent voor of tegen 1 van de 2 schuldclubs. Die was blijkbaar tegen een van de 2.quote:
Welke onderwerpenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:25 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Henk Spaan
Sander Rietveld
Rikko Voorberg
Hanna Luden
Filemon Wesselink
Remy Bonjasky
Ajouad El Miloudi
Ricky van Wolfswinkel
First reet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch Sjakie, ik ben doodziek en hij gaat zich aanstellen.
Mijn broek of de wafels?quote:
Dit boeit niemandquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:25 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Henk Spaan
Sander Rietveld
Rikko Voorberg
Hanna Luden
Filemon Wesselink
Remy Bonjasky
Ajouad El Miloudi
Ricky van Wolfswinkel
Ricky moet deze dagen echt overal komen om hetzelfde te vertellen. Arme jongen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:25 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Henk Spaan
Sander Rietveld
Rikko Voorberg
Hanna Luden
Filemon Wesselink
Remy Bonjasky
Ajouad El Miloudi
Ricky van Wolfswinkel
Beter Realquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je bent voor of tegen 1 van de 2 schuldclubs. Die was blijkbaar tegen een van de 2.
Remy heeft zich ook overal uitgenodigd...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ricky moet deze dagen echt overal komen om hetzelfde te vertellen. Arme jongen.
Grappig hoor Davy!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk Ricky van Wolfswinkel over de oorlog in Syrie
I like these bitterbols.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen wij die Amerikanen eens leren wat lekker eten is.
Klinkt aidsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:25 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Henk Spaan
Sander Rietveld
Rikko Voorberg
Hanna Luden
Filemon Wesselink
Remy Bonjasky
Ajouad El Miloudi
Ricky van Wolfswinkel
Simi wie?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:27 schreef PSVCL het volgende:
Real heer en meester.
Zizou opnieuw de baas over Simione
maasbert.gifquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:27 schreef Caland het volgende:
Van Wolfswinkel gaat natuurlijk over het aanstaande kampioenschap van zijn cluppie praten.
Raoul Heertje is de naam, niet Real Heer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:27 schreef PSVCL het volgende:
Real heer en meester.
Zizou opnieuw de baas over Simione
Van elk worst haalde hij er een stukje van af, en zo is hij rijk geworden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben totaal geen opvoeding genoten
Als je in elke post wil zeggen dat het saai is kan je toch ook gewoon iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nog liever naar de Marokkaanse competitie dan dit.
Lekker weertje om te sporten. Geniet er van.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk!Ik eet nu een bakje Skyr Yoghurt.
Het heb iets met een broodje worst te maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van elk worst haalde hij er een stukje er af, en zo is hij rijk geworden.
Goed gezegd Tagliano!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je in elke post wil zeggen dat het saai is kan je toch ook gewoon iets anders gaan doen
Nog vragen? Ja, was dat de laatste? Ben bang van wel Kees.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heb iets met een broodje worst te maken.
Een dubbele act.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed gezegd Tagliano!
Oh wacht huh jij bent Caland xD
Daar stelen ze altijd de punten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nog liever naar de Marokkaanse competitie dan dit.
Ik ook van jouquote:
Rip.quote:
Blieft u vlees?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog vragen? Ja, was dat de laatste? Ben bang van wel Kees.
Zat er dik inquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut onlogisch is mij voor
[..]
[ afbeelding ]
ik doe gewoon 5 10 20 40. vanaf maart begonnen zit nu op 525 euro met 8 win op een rij.quote:
Niet slecht!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik doe gewoon 5 10 20 40. vanaf maart begonnen zit nu op 525 euro met 8 win op een rij.
diklipquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:41 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Heitinga met wederom een scherpe analyse
Niet kijken naar koning Aadquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:41 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Heitinga met wederom een scherpe analyse
Slaat dat nou weer op.quote:
op zijn hoofd.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een achterlijke reclame van de Staatsloterij.
Gelukkig gaat de commissie deze beelden naderhand bekijken en een onderzoek starten. Oh nee das niet nodig in europees verband.quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen. Haags is inderdaad blij dat zijn club Vitesse de beker heeft gepakt.quote:
De Serie A begint wat dat betreft wat verstandiger te worden. Alleen niet zo slim om Sulley Muntari te schorsen omdat hij geen zin heeft in racisme.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de commissie deze beelden naderhand bekijken en een onderzoek starten. Oh nee das niet nodig in europees verband.
Eh ja...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen. Haags is inderdaad blij dat zijn club Vitesse de beker heeft gepakt.
Vermoeiend is dat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Serie A begint wat dat betreft wat verstandiger te worden. Alleen niet zo slim om Sulley Muntari te schorsen omdat hij geen zin heeft in racisme.
Sylvana heeft toch het alleenrecht op zwart?quote:
Heitingagenotquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:55 schreef Mansjester het volgende:
Atletico hoeft maar 1 keer te scoren en het staat gewoon 1-1
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:55 schreef Mansjester het volgende:
Atletico hoeft maar 1 keer te scoren en het staat gewoon 1-1
Onlogodquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we op één lijn zitten makker
Davy snapt dat niet. Die viert het nooit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, doordeweeks je verjaardag vieren.
Je kan toch uit eten me je vrienden?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Den Haag is toch iedereen werkloos (lol)quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb je getraind?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben kapot.
Mokerhard getraind vandaag.
(lol)quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
In Den Haag is toch iedereen werkloos (lol)
huhquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:03 schreef Achterhoker het volgende:
Het feit dat Ramos sowieso niet nog gaat scoren in 90+3 stelt me gerust.
Trek in nachos met gesmolten kaas nu #viesdikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nacho laat zich de kaas niet van het brood eten
Gesmolten kaasquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:03 schreef IsTochWerelds het volgende:
[..]
Trek in nachos met gesmolten kaas nu #viesdik
Dat hoeft ook niet hoor. Je mag het best eens met iemand eens zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier kan met het moeilijk mee oneens zijn
He wat?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier kan met het moeilijk mee oneens zijn
Ah klassequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoor net dat GGMM na de wedstrijd weer gaat hosten
GGMM gaat slapen na de wedstrijd. GGMM is namelijk niet werkloos.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoor net dat GGMM na de wedstrijd weer gaat hosten
Wat een luie pig.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM gaat slapen na de wedstrijd. GGMM is namelijk niet werkloos.
Ik slaap al bijna tijdens de wedstrijd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM gaat slapen na de wedstrijd. GGMM is namelijk niet werkloos.
Daarvoor moeten we wel wat jaartjes terug de laatste keer dat we die in een halve finale zagen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis de Engelse teamsaltijd wel vermakelijk
Djoeventoes zit er nog in. Dat voetbalt lekker.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Knock-out potjes tussen Real/Manchester waren altijd wel genotquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Nou zeg, vorig jaar Real Madrid v Man City. Lang geleden hoor. Voelt als 88 jaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we wel wat jaartjes terug de laatste keer dat we die in een halve finale zagen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we wel wat jaartjes terug de laatste keer dat we die in een halve finale zagen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, vorig jaar Real Madrid v Man City. Lang geleden hoor. Voelt als 88 jaar.
Chelsea - Bayernquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knock-out potjes tussen Real/Manchester waren altijd wel genot
Vandaag nog gepost over FC Den Haag in de kwartfinale van de UEFA-cup tegen west Ham United. Dat was destijds normaal voor Nederland.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liverpoolgoden volgend seizoen weerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, vorig jaar Real Madrid v Man City. Lang geleden hoor. Voelt als 88 jaar.
Toen waren we ook erg goed.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag nog gepost over FC Den Haag in de kwartfinale van de UEFA-cup tegen west Ham United. Dat was destijds normaal voor Nederland.
Vroeger waren dinosauriërs ook normaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag nog gepost over FC Den Haag in de kwartfinale van de UEFA-cup tegen west Ham United. Dat was destijds normaal voor Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |