Als je in elke post wil zeggen dat het saai is kan je toch ook gewoon iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nog liever naar de Marokkaanse competitie dan dit.
Lekker weertje om te sporten. Geniet er van.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk!Ik eet nu een bakje Skyr Yoghurt.
Het heb iets met een broodje worst te maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van elk worst haalde hij er een stukje er af, en zo is hij rijk geworden.
Goed gezegd Tagliano!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je in elke post wil zeggen dat het saai is kan je toch ook gewoon iets anders gaan doen
Nog vragen? Ja, was dat de laatste? Ben bang van wel Kees.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heb iets met een broodje worst te maken.
Een dubbele act.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed gezegd Tagliano!
Oh wacht huh jij bent Caland xD
Daar stelen ze altijd de punten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nog liever naar de Marokkaanse competitie dan dit.
Ik ook van jouquote:
Rip.quote:
Blieft u vlees?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog vragen? Ja, was dat de laatste? Ben bang van wel Kees.
Zat er dik inquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut onlogisch is mij voor
[..]
[ afbeelding ]
ik doe gewoon 5 10 20 40. vanaf maart begonnen zit nu op 525 euro met 8 win op een rij.quote:
Niet slecht!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik doe gewoon 5 10 20 40. vanaf maart begonnen zit nu op 525 euro met 8 win op een rij.
diklipquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:41 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Heitinga met wederom een scherpe analyse
Niet kijken naar koning Aadquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:41 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Heitinga met wederom een scherpe analyse
Slaat dat nou weer op.quote:
op zijn hoofd.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een achterlijke reclame van de Staatsloterij.
Gelukkig gaat de commissie deze beelden naderhand bekijken en een onderzoek starten. Oh nee das niet nodig in europees verband.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |