Aldus het figuur dat hier niet meer durft te posten omdat zijn gebagger verwijderd wordt, tsjaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Zelfs een grapje mag al niet meer hier.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aldus het figuur dat hier niet meer durft te posten omdat zijn gebagger verwijderd wordt, tsja
Lekker aardig ben jij zeg. Ben je altijd zo kribbig?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima, ga dan lekker weg in plaats van alleen maar te klooien
Het is ook de week van de vaginaquote:
Racismequote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:20 schreef Rabieluh het volgende:
Real zou al die spelers moeten verplichten om witte schoenen te dragen.
Die halen tenminste de halve finale. Dat doen niet alle Spaanse deelnemers.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:21 schreef franske19 het volgende:
[..]
Twee clubs uit madrid, had je wat anders verwacht?
Hopelijk volgend jaar geen Spaanse ploegen in de halve finales.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
duh Madrid vs Madrid dan krijg je dit
Wafels weer binnen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ronaldo gaat er zo nog twee scoren.
Mijn hemel ik zie het nu pas, wat is dit voor broddelwerk.quote:
Complot.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die halen tenminste de halve finale. Dat doen niet alle Spaanse deelnemers.
En toch uitgeschakeld worden, dat is ook knap.quote:
Mijn vriendin heeft mini-wafels gehaald, het is een signaal, had vanmorgen ook al moeite met mijn saint Laurent broek dicht te doen.quote:
Wordt ie zo groot van miniwafels dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mini-wafels gehaald, het is een signaal, had vanmorgen ook al moeite met mijn saint Laurent broek dicht te doen.
Ahum PSG Kuch Scheids proestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |