Daarvoor moeten we wel wat jaartjes terug de laatste keer dat we die in een halve finale zagen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis de Engelse teamsaltijd wel vermakelijk
Djoeventoes zit er nog in. Dat voetbalt lekker.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Knock-out potjes tussen Real/Manchester waren altijd wel genotquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Nou zeg, vorig jaar Real Madrid v Man City. Lang geleden hoor. Voelt als 88 jaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we wel wat jaartjes terug de laatste keer dat we die in een halve finale zagen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we wel wat jaartjes terug de laatste keer dat we die in een halve finale zagen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, vorig jaar Real Madrid v Man City. Lang geleden hoor. Voelt als 88 jaar.
Chelsea - Bayernquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knock-out potjes tussen Real/Manchester waren altijd wel genot
Vandaag nog gepost over FC Den Haag in de kwartfinale van de UEFA-cup tegen west Ham United. Dat was destijds normaal voor Nederland.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liverpoolgoden volgend seizoen weerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, vorig jaar Real Madrid v Man City. Lang geleden hoor. Voelt als 88 jaar.
Toen waren we ook erg goed.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag nog gepost over FC Den Haag in de kwartfinale van de UEFA-cup tegen west Ham United. Dat was destijds normaal voor Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |